Tytu³: REKLAMA Wiadomo¶æ wys³ana przez: Dariusz Czerwiec 26, 2010, 16:58:11 Reklama jest d¼wigni± handlu, to fakt, ale uczciwa reklama.
Tymczasem jeste¶my zalewani reklamami w których wykorzystuje siê najró¿niejsze sztuczki, nie do koñca etyczne, by zwiêkszyæ popyt na jaki¶ towar. Piszcie tu wszystko o mechanizmach (przekazy podprogowe itp.) stosowanych w tej dziedzinie. McDonald's pod ostrza³em. Koniec Happy Meal? PAP, PKo/24.06.2010 00:49 Amerykañska organizacja konsumencka zamierza pozwaæ sieæ restauracji McDonald's w zwi±zku z do³±czaniem do zestawów Happy Meal zabawek, które wabi± dzieci - informuje Reuters. "Kuszenie zabawkami jest nieuczciwe i podstêpne zarówno w stosunku do dzieci, które nie rozumiej± regu³ reklamy, jak i do ich rodziców, którzy musz± znosiæ natarczywe zachowania swoich pociech" - mówi Michael Jacobson, dyrektor wykonawczy Center for Science in the Public Interest (CSPI). Organizacja utrzymuje, ¿e tego rodzaju praktyki naruszaj± prawa konsumenta w stanach Kalifornia, Teksas, New Jersey i Massachusetts. Je¶li sieæ nie przestanie dodawaæ zabawek do zestawów dla dzieci w ci±gu 30 dni, sprawa trafi do s±du. Wcze¶niej organizacja pozwa³a ju¿ sieæ fast foodów KFC za wysok± zawarto¶æ niezdrowych t³uszczów trans w serwowanych przez ni± posi³kach. ... http://wiadomosci.onet.pl/2188738,69,mcdonald_s_pod_ostrzalem_koniec_happy_meal,item.html Tytu³: Odp: REKLAMA Wiadomo¶æ wys³ana przez: Dariusz Lipiec 12, 2010, 21:36:50 Po co tworzy siê szokuj±ce reklamy?
Terapia wstrz±sowa Autor: Anna Wojdy³a 2010-07-09 10:36:04 Reklamy Benettona by³y swego rodzaju terapi± wstrz±sow± dla "og³upionego" przez sztuczne formu³y reklamy spo³eczeñstwa. W tym i w kolejnych artyku³ach przybli¿ê najs³ynniejsze kampanie, które przyczyni³y siê do lepszego zrozumienia ¶wiata i powstania niekonwencjonalnej reklamy szokowej lat 90. ... http://interia360.pl/artykul/terapia-wstrzasowa,36655 Tytu³: Odp: REKLAMA Wiadomo¶æ wys³ana przez: Dariusz Listopad 14, 2010, 21:51:09 Bardzo osobliwa reklama
poniedzia³ek, 18 pa¼dziernika 2010 19:50 W amerykañskiej telewizji zaczê³a siê pojawiaæ do¶æ osobliwa reklama. Niektórzy przewiduj±, ¿e to zapowied¼ nowego programu telewizyjnego. Inni widz± w niej reklamê Projektu Blue Beam - od lat g³o¶nego dokumentu sprzed bodaj¿e æwieræ wieku, który opisywa³ scenariusz sfingowania inwazji "obcych" jako strategii na wymuszenie ¶wiatowej zgody na totalitarny system rz±dów pod pretekstem obrony przed "obcymi". Jeszcze inni widz± w niej marketingow± strategiê wprowadzania tematu ujawnienia do masowej ¶wiadomo¶ci. A mo¿e to po prostu odwo³anie siê do ¶wiadomo¶ci spo³eczno¶ci internetowej? Tekst wyg³aszany przez Piêkn± Pani± jest mniej wiêcej taki: ... http://www.schodamidonieba.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=790:bardzo-osobliwa-reklama&catid=44:swoje&Itemid=53 |