Niezale¿ne Forum Projektu Cheops

Rozwój duchowy => Ezoteryka => W±tek zaczêty przez: Kiara Lipiec 10, 2011, 08:52:15



Tytu³: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Kiara Lipiec 10, 2011, 08:52:15
Teatr Roma to bardzo interesuj±ce miejsce ( kto jeszcze nie widzia³ jego obecnej zewnêtrzno¶ci , warto zobaczyæ) po³o¿ony na osi , której g³ównym - centralnym punktem jest Pa³ac kultury.
Pó³nocno po³udniowa to dawne dwa obiekty nale¿±ce do KRK , czyli bezpo¶rednio do Watykanu by³ nim Teatr Roma i Ko¶ció³ Wszystkich ¦wiêtych.
Warto wej¶æ w historiê tego miejsca , oj warto , warto....
Na pocz±tek o sprzeda¿y Teatru Roma.

******

Ratusz kupi Teatr Roma od ko¶cio³a?
Aleksandra Krzy¿aniak-Gumowska, dziob
2005-11-24, ostatnia aktualizacja 2005-11-25 00:00
Miasto chce kupiæ od kurii warszawskiej gmach przy Nowogrodzkiej 49 z Teatrem Roma. W czwartek na transakcjê zgodzi³a siê Rada Warszawy. Zarobione pieni±dze Ko¶ció³ przeznaczy na budowê ¦wi±tyni Opatrzno¶ci Bo¿ej
Budynek przy Nowogrodzkiej zbudowano przed II wojn± ¶wiatow±. Dosta³ imiê Papie¿a Piusa XI. Prócz Romy mie¶ci siê w nim Warszawska Opera Kameralna, lecznica Zwi±zku Artystów Scen Polskich oraz instytucje ko¶cielne (m.in. S±d Metropolitalny Warszawski, hotelik dla ksiê¿y, biura Fundacji ¦wi±tyni Opatrzno¶ci Bo¿ej i zgromadzenie Sióstr S³u¿ebniczek Wielkopolskich).

Na budynek kurii miejskie biuro teatru i muzyki ju¿ dawno ostrzy³o sobie zêby. - Chcemy uregulowaæ sprawy w³asno¶ci wszystkich naszych teatrów, ¿eby op³aca³o siê inwestowaæ w remonty. Rozmowy z Ko¶cio³em toczymy te¿ na temat Teatru Wspó³czesnego. Planujemy te¿ kupienie Komedii i Teatru Rozmaito¶ci. Wszystkie budynki wymagaj± renowacji, ale nie bêdziemy ³o¿yæ pieniêdzy na czyj±¶ w³asno¶æ - mówi Janusz Pietkiewicz, dyrektor biura.

Nieoficjalne negocjacje z Ko¶cio³em tocz± siê od roku. Oficjalne rozpoczn± siê dopiero wtedy, gdy kuria dostanie od Watykanu zgodê na sprzeda¿ nieruchomo¶ci (wszystkie transakcje powy¿ej 1 mln dol. musi zaakceptowaæ Stolica Apostolska). Jak napisa³a "Rzeczpospolita", miasto zap³aci za budynek Teatru Roma 50 mln z³. - W rzeczywisto¶ci damy znacznie mniej - zdradza dyrektor Pietkiewicz.

Kuria uzyskane ze sprzeda¿y pieni±dze planuje przeznaczyæ na budowê ¦wi±tyni Opatrzno¶ci Bo¿ej w Wilanowie. Na postawienie jej w stanie surowym potrzeba jeszcze 35 mln z³. Do tej pory w prace w³o¿ono ju¿ dwadzie¶cia kilka milionów. - Wszystkie pieni±dze pochodz± z ofiar wiernych. Budujemy na tyle, na ile one pozwalaj±. Zakoñczenie stanu surowego planujemy na luty 2008 r. - mówi ks. Bohdan Leszczewicz nadzoruj±cy prace. - W koñcu Licheñ budowano kilkana¶cie lat, £agiewniki kilka. Spo³eczeñstwo nie jest bogate, a nasi ekonomi¶ci powiedzieli, ¿e kredyt siê nie op³aca. Staramy siê wiêc szukaæ innych ¼róde³ finansowania.

Kanclerz kurii ks. pra³at Grzegorz Kalwarczyk mówi jednak, ¿e sprawa sprzeda¿y budynku Romy nie jest jeszcze przes±dzona. Wszystko zale¿y od decyzji Watykanu oraz od tego, czy Ko¶ció³ nie znajdzie innej mo¿liwo¶ci finansowania budowy.

http://wiadomosci.gazeta.pl/kraj/1,34309,3033013.html


ps. Dodaæ warto bo dziwne to bardzo , ale uwa¿nie czytaj±cy zrozumiej±.....

http://www.racjonalista.pl/forum.php/s,423918


perun (2091 punktów)
>Emitowane ju¿ sporo czasu temu, widzia³em w telewizji i by³em zbulwersowany, ale nie mog³em szybko
>znale¼æ w internecie, wiêc równie szybko o sprawie zapomnia³em.
Mam co¶ podobnego . Podaje za FiM . Teatr Roma wystawi³ spektakl ,,Tuwim dla doros³ych ,, Teatr zastosowa³ równie¿ autocenzure w tek¶cie wiersza Tuwima:
 
,,Ca³ujcie mnie wszyscy w dupe ,, Znikne³a zwrotka
,, I wy glêdziarze i bajdury .
Ci±gn±cy z nieba grub± rente
O , ³apiduchy z Jasnej Góry .
Z Góry Kalwarii parchy ¶wiête ......itd


J. Tuwim.

 Równie¿ za redaktorem M. Szenbornem nie pojmujê , z jakiej wyskoko¶ci trzeba waln±æ pyskiem w ko¶cieln± posadzkê , ¿eby niby w wolnej Polsce robiæ to samo , co robiono w najczarniejszym okresie PRL ... Wtedy przynajmniej ojciec Stalin wysy³a³ na wczasy za Ural ...ale dzisiaj chyba wielki bia³y ojciec nie ma ju¿ takich mo¿liow¶ci , a mimo to ....ech tylko dodaæ za Tuwimem
,, I wy , o których zapomnia³em .
 Lub pomin±³em was przez lito¶æ .....,,

Ja nie mam lito¶æ wiêc podaje za wiki , ¿e dyrektorem tego ko³chozu jest towarzysz Wojciech Kêpczyñski

Warto przeczytaæ o teatrze Roma równie¿ post w "Sekrety Pa³acu Kultury"

http://www.cheops.darmowefora.pl/index.php?topic=5646.25


Ale dlaczego to wszystko..... ????


Ps. Kto znajdzie zdjêcie obecnej zewnêtrznej elewacji teatru "Roma" w Warszawie  , lub je ma proszê o wklejenie. Jest bardzo ciekawe symbolicznie , jako¶ nigdzie nie mogê go znale¼æ w necie.
S± stare przed sprzedaniem  go i remontem.


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: east Lipiec 10, 2011, 19:51:09
Polecam ca³y wiersz Tuwima o którym mowa powy¿ej 
http://www.eioba.pl/a/1rg5/calujcie-mnie-wszyscy-w-dupe-wiersz-j-tuwima

:)


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Kiara Lipiec 10, 2011, 21:34:17
Polecam ca³y wiersz Tuwima o którym mowa powy¿ej 
http://www.eioba.pl/a/1rg5/calujcie-mnie-wszyscy-w-dupe-wiersz-j-tuwima

:)



Dodam tylko Julian Tuwim by³ ¯ydem.

"Julian Tuwim (ur. 13 wrze¶nia 1894 w £odzi, zm. 27 grudnia 1953 w Zakopanem) – polski poeta, pisarz, autor wodewili, skeczy, librett operetkowych i tekstów piosenek, ¿ydowskiego pochodzenia,......"


http://pl.wikipedia.org/wiki/Tuwim


Kiara :) :)


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: east Lipiec 10, 2011, 22:00:19
No có¿ , Tuwim by³ kim¶ wiêcej ni¿  ¯ydem ,a ju¿ na pewno nie by³ zbyt poprawnym ¯ydem pisz±c takie strofy :
Izraelitcy doktorkowie,
Widnia, ¿ydowskiej Mekki, flance,
Co w Bochni, Stryju i Krakowie
Szerzycie kulturaln± francê !
Którzy chlipiecie z “Naje Fraje”
Sw± intelektualn± zupê,
M±drale, oczytane faje,
Ca³ujcie mnie wszyscy w dupê.

(..)Item Syjontki palestyñskie,
Haluce, co lejecie tkliwie
Starozakonne ³zy kretyñskie,
¯e “szumi± jod³y w Tel-Avivie”,
I wszechs³owiañscy marzyciele,
Zebrani w malownicz± trupê
Z byle mistycznym kpem na czele,
Ca³ujcie mnie wszyscy w dupê.

Tuwimie, Twoje notowania u mnie wzros³y znacznie dziêki temu wierszowi :) . Na takie uwolnienie siê od zmór do dzi¶ trawi±cych ludzkie egotyczne umys³y nie ka¿dy mia³by si³ê . Ani wtedy, ani dzi¶.


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Betti Lipiec 11, 2011, 16:18:56
teatr Roma

http://pl.wikipedia.org/wiki/Teatr_Muzyczny_Roma


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Kiara Lipiec 11, 2011, 17:11:40
teatr Roma

http://pl.wikipedia.org/wiki/Teatr_Muzyczny_Roma

Dziêki , ale to zdjêcie jest ju¿ od kilku lat nie aktualne. Bowiem by³ zrobiony kilka lat temu remont , obecnie jest zupe³nie inna fasada.
Bardzo interesuj±ca symbolicznie.

Mo¿e kto¶ z Warszawiaków zrobi zdjêcie i je zamie¶ci?

Bowiem nawet zdjêcie satelitarne tego obiektu jest niedostêpne. Jak dla mnie to trochê dziwne.

Kiara :) :)


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: PHIRIOORI Lipiec 11, 2011, 18:04:43
to ja z innej beczki:

Tkany z Vaty za³apuje ¿e AMOR (Mi³osc) <> ROMA

..niekoniecznie zaliczy akcje zwy¿kowe,
wiêc gdy akcje poleca na ³eb na szyjê, chcia³by mieæ co¶ jeszcze w zanadrzu
;)

Urz±dnik - to ten który umie siê urz±dziæ.
A wiêc
Sprzedac urz±dzenie co s³abo dzia³a i kupiæ urz±dzenie co moze rokowac dzia³aæ lepiej.



Bardzo lubiê bajki Tuwima.

Wspó³za³o¿yciel kabaretu „Pikador”
..Phi-Ka-Dor {drzwi duszy...}

Jedna (z najbardziej znanych) co¶ zdajesie wspomina³a o nici w uchu igielnym.. i jak sobie tañcowa³y


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Dariusz Lipiec 11, 2011, 19:20:05
Cytat: Kiara
Mo¿e kto¶ z Warszawiaków zrobi zdjêcie i je zamie¶ci?

(http://www.plejada.pl/18191,1,16,gwiazdy-na-premierze-w-teatrze-roma,fotogaleria_duze.html)
http://www.plejada.pl/18191,1,16,gwiazdy-na-premierze-w-teatrze-roma,fotogaleria.html

(http://miasteria.pl/images/com_sobi2/gallery/1169/1169_thumb_1.jpg)
http://miasteria.pl/miejsce/Teatr-Muzyczny-Roma.html

Tu mo¿na znale¼æ jeszcze trochê fotek:  http://www.google.pl/search?q=budynek+teatru+ROMA%2Bfoto&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Kiara Lipiec 11, 2011, 21:34:21
Cytat: Kiara
Mo¿e kto¶ z Warszawiaków zrobi zdjêcie i je zamie¶ci?

(http://www.plejada.pl/18191,1,16,gwiazdy-na-premierze-w-teatrze-roma,fotogaleria_duze.html)
http://www.plejada.pl/18191,1,16,gwiazdy-na-premierze-w-teatrze-roma,fotogaleria.html

(http://miasteria.pl/images/com_sobi2/gallery/1169/1169_thumb_1.jpg)
http://miasteria.pl/miejsce/Teatr-Muzyczny-Roma.html

Tu mo¿na znale¼æ jeszcze trochê fotek:  http://www.google.pl/search?q=budynek+teatru+ROMA%2Bfoto&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a


Pisa³am od dawna to ju¿ nie ta fasada,nowej jako¶ znale¼æ nie mo¿na.
Ale dziêki za dobre chêci.

Kiara :) :)


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: chanell Lipiec 12, 2011, 09:43:14
PHIRIOORI

Cytuj
w googlach zpozycjonowane oznakwanie zbrodni: Krzy¿ katolicki.

Co to ma byæ ? czy sugerujesz ¿e Krzy¿ jest znakiem zbrodni ? nie rozumiem !   ( proszê wyt³umaczyæ ) je¶li tak,to jest to obraza uczuæ religijnych.

Cytuj
a ta Popek kiedy¶ mi sie podoba³a, ale nie zaczê³a mi imponowaæ inteligencj±
..i te jej Lednickie wdupowlazstwo. Tam szkol± imho niez³e betony i niedorozwój na wzory do nasladowania  przebóg
Entuzjastka Fabryki zmasowania megalomañskich droidów. Zdalnie sterowana broñ bli¿ej nieokre¶lonego zasiêgu dla pijanej floty bezpañskiej to¿samo¶ci. Swoj± stypê niedawno robili. Du¿o radochy mieli z wlasnego pogrzebu.


A to co ? Sugerujesz ¿e ludzie którzy je¿dz±na spotkania m³odych w Lednicy to  jacy¶ g³upole ? wk³adasz wszystkich do jednego worka ? To jest obra¿anie ludzi o innych pogl±dach religijnych ni¿ ty .

Po za tym link który wstawi³e¶ nie ma nic wspólnego z teatrem Roma ,zawiera chamskie tre¶ci i nie musia³e¶ go cytowaæ na forum. Nie wiem jak innym ,ale mnie siê to  nie podoba. Zapisa³am sobie ten twój post ,bo wiem ¿e lubisz  zmieniaæ nie dodaj±c s³owa "edit."
Pewnie znowu bêdziesz biadoli³ ¿e siê czepiam ,zostawiam wiêc twoj post ( nie wywalam do ¶mietnika) niech zadecyduje Darek.


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Kiara Lipiec 12, 2011, 10:09:10
O okr±g to pe³nia , pe³nia czego¶ co w nim umie¶cimy ,zazwyczaj jest to odno¶nik do wiedzy.

Natomiast ¦wi± .... tynia , lub ¶wiêto¶æ  to zazwyczaj nie ma zwi±zku ze snem nijakiego a z pe³nia uczuæ mi³o¶ci± , najwy¿szym potencja³em energii , któr± reprezentuje Stwórca wobec ca³ego swojego stworzenia , które zawsze powstaje z Jego mi³o¶ci bezwarunkowej.
Co¶ u¶wiêciæ w dawnym znaczeniu , to nape³niæ to co¶ mi³o¶ci± by warto¶æ tego czego¶ by³a najwiêksza najcenniejsza. Obecnie nie wszyscy wiedz± ze tak by³o dawniej.
Po¶wiêcenie to równie¿ nape³nianie czego¶ mi³o¶ci± , utrwalenie dawnej warto¶ci obecn± podarowan± z serca.. Nie jak rozumiemy obecnie obni¿enie jej przez rezygnacjê z czego¶ dla kogo¶ lub czego¶.
To co piszesz Phi jest przekodowaniem dawnych prawdziwych wzorców.

Kiara :) :)


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: PHIRIOORI Lipiec 12, 2011, 11:30:57
PHIRIOORI

w googlach zpozycjonowane oznakwanie zbrodni: Krzy¿ katolicki.

Co to ma byæ ? czy sugerujesz ¿e Krzy¿ jest znakiem zbrodni ? nie rozumiem !   ( proszê wyt³umaczyæ ) je¶li tak,to jest to obraza uczuæ religijnych.

Nic nie sugerujê. Zajrzyj na cmenta¿.
Tam na Ciele kazdego niemal masz wibit± chragiew trofeum.
A wiêc Krzy¿ jest nierozerwalnie zwiazany ze ¦MIERCI¡.
Zreszt± ca³y mit o Jezusie te¿ o zbrodni omawia.

Wiêc có¿ Ty tu widzisz obrazaj±cego uczucia?

A skoro jest trup - jest i zbrodnia.
(osobiscie nie dajê wiary w tak niedorzeczne teorie jak "smierc naturalne" - Cz³owiek z NATURY nie jest ¶miertelny)


Wiêc có¿ Ty tu widzisz obrazaj±cego uczucia?
Czy to ze narzêdzie zbrodni bardziej jest cho³ubione niz czowiek? Je¶li tak - przeciez nikt ci nie kaze cholubiæ krzy¿a.
A jesli robisz co¶ wbrew swoim uczuciom - to dlaczegózto wysuwasz pretensje do mnie,
który jedynie nazywa rzeczy bez ogródek.

Krzy¿ jest symbolem tego, co zostaje z cz³owieka, gdy oddziela siê od swiadomo¶ci
..co polega na t³umieniu pewnych przeplywow energii, informacji i percepcji.

Krzyz Symbolizuje wypatroszone cialo, duszê i pewien zakres dawkowanej energii
zpreparowanego nieKompletnego paliwa zyciowego
, jaki jest mu dawany
o ile jest grzecznym zombie,  który nie zadaje niezrêcznych pytañ,
a zadawala siê alogicznymi wymówkami.



Cytuj
A to co ? Sugerujesz ¿e ludzie którzy je¿dz±na spotkania m³odych w Lednicy to  jacy¶ g³upole ? wk³adasz wszystkich do jednego worka ? To jest obra¿anie ludzi o innych pogl±dach religijnych ni¿ ty .

Sugerujê ze sa podmiotem manipulacji. S± wprowadzani w b³ad.
Osoba, która mialem sposobno¶æ obejrzec w relacji tv tr±cia³a napompowniem pozornymi ideami
i wykazywa³a systemow± bezrefleksyjno¶æ. Nie wiem, czy sa g³upolami.. to Ty powiedzia³a¶.
Wiesz, tam zbudowano przyjemn± atmosferê i ludzie dobrze siê bawili w swoim gronie.. ale szerszy kontekst w jakim zostali u¿yci poza ich ¶wiadomosci±.. hmmm


Cytuj
Po za tym link który wstawi³e¶ nie ma nic wspólnego z teatrem Roma, zawiera chamskie tre¶ci i nie musia³e¶ go cytowaæ na forum. Nie wiem jak innym ,ale mnie siê to  nie podoba

Ma o tyle, ze mówi o celu sprzedarzy ROMY, jako przekierowanie ¶rodkówna ¦wiatynie Opatrznosci,
Oraz zajmuje sie identyfikacj± frazy stanowi±cej jej nazwê. (przekierowanie ¶rodków).[/quote]

Chamskie twoim zdaniem tre¶ci wyedytowalem.

Cytuj
Zapisa³am sobie ten twój post ,bo wiem ¿e lubisz  zmieniaæ nie dodaj±c s³owa "edit."
Skoro lubisz kolekcjonowac chamskie w Twoim odczuciu rzeczy..
Tak,
czêsto zmieniam niedodjac "edit" w czasie powstawania postu, doprecyzowania.
Czasem to trwa kilka dni. Jednak zauwa¿, ze zasadniczo nie zmieniam jego tre¶ci
sensów i znaczeñ, a jedynie dobór s³ownictwa lub uzupe³nienia, które przychodz± w trakcie.

Cytuj
Pewnie znowu bêdziesz biadoli³ ¿e siê czepiam, zostawiam wiêc twoj post ( nie wywalam do ¶mietnika) niech zadecyduje Darek.
Biadolê ¿e siê czepiasz. Nie ma powodów do ¶mietnika.

Zauwa¿ , ¿e pojêcie "urazanie uczuæ" dotyczy nie tylko "nieTYKALNEJ" jedynie s³usznej religii,
ale tak¿e i moich uczuæ
i kazdego uczestnika.

przykladowo
Moim zdaniem, jesli przyk³adowo zlodziej czuje siê urazony, za nazwanie go z³o dziejem,
pomimo ze ukrad³ - to ura¿eniem uczuæ okradzionego bêdzie zabraniaæ mu wypowiedzenia siê w tej kwestii.
I to podwójnym. Chyba siê ze mn± zgodzisz, ¿e wyj±tkowo perfidnym.
(niedo¶c ¿e straci³, to jeszcze ma niby serwowaæ wyrazy uznania, ze jego dobra wyniesiono w miejse "ich lepszej u¿yteczno¶ci" albo "przeznaczenia" ????)

Cytat: kiara
To co piszesz Phi jest przekodowaniem dawnych prawdziwych wzorców.
Mo¿liwe, Kiara. Ja podajê alternatywne znaczenie, które te¿ tam jest zawarte.
Sprawa dotyczy pojêc i ¶wiata  dipolarnego. Wiêc s± one nieodl±czne.

¶wiêciæ - pochodzi prawdopodobnie od ¶wiecic, ¶wietliæ,
wiêc jest to w jaki¶ sposób powi±zane z "efektem mi³o¶ci"

Niemniej duch ¶wietlny pozostaje swietlny dopuki kto¶ go nie u¶pi
poprzez róznorakie rytualy u¶wiecania, u¶wietniania i inne rytua³y,
które per expirience i z prespektywy czasu oraz ich skutków
kojarza siê ze zciemnianiem.




Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Kiara Lipiec 12, 2011, 15:34:16
Mnie ¶wiat³o¶æ kojarzy siê z jasno¶ci± , a ciemno¶æ z brakiem ¶wiat³a.
Dla mnie to nie to samo patrzeæ w s³oñce lub i widzieæ jasno¶æ , lub patrzeæ w ciemno¶ciach i widzieæ mrok.

Tak samo i roz¶wietlanie i ¶ciemnianie to dwie ró¿ne czynno¶ci daj±ce inne efekty nie ma miêdzy nimi znaku równo¶ci.


Kiara :) :)


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: arteq Lipiec 12, 2011, 19:44:28
Nic nie sugerujê. Zajrzyj na cmenta¿.
tak, niektórzy maj± zajrzeæ na cmentarz, a niektórzy do s³ownika ortograficznego...

Tam na Ciele kazdego niemal masz wibit± chragiew trofeum.
A wiêc Krzy¿ jest nierozerwalnie zwiazany ze ¦MIERCI¡.
Zreszt± ca³y mit o Jezusie te¿ o zbrodni omawia.
Mi przede wszystkim krzy¿ kojarzy siê o odnow±, zwyciêstwem, chwa³±, po¶wiêceniem i mi³o¶ci±. Owszem przywo³uje my¶li tak¿e o ¶mierci, lecz tak¿e nierozerwalnie z jej pokonaniem i zmartwychwstaniem.

A skoro jest trup - jest i zbrodnia.
(osobiscie nie dajê wiary w tak niedorzeczne teorie jak "smierc naturalne" - Cz³owiek z NATURY nie jest ¶miertelny)
to s± wy³±cznie TWoje przemyslenia, dodatkowo - jak widaæ dooko³a - niewiele maj± wspólnego z rzeczywisto¶ci±.

Wiêc có¿ Ty tu widzisz obrazaj±cego uczucia?
a np. tutaj i nie tylko uczucia, ale tak¿e osoby:
Tam szkol± imho niez³e betony i niedorozwój na wzory do nasladowania
No chyba, ¿e nic obra¼liwego nie widzisz w okre¶laniu kogo¶ betonem i niedorozwojem, a wtedy, jak rozumiem - nie bêdziesz mia³ nic przeciwko temu aby i do Ciebie siê zwracaæ w ten sam sposób.
Jakbys znowu mia³ zamiar siê wiæ to proszê o odpowied¼ na dwa pytania w nawi±zaniu do Twojej opinii:
kto szkoli?
kogo szkoli?

Krzyz Symbolizuje wypatroszone cialo, duszê i pewien zakres dawkowanej energii
zpreparowanego nieKompletnego paliwa zyciowego
, jaki jest mu dawany o ile jest grzecznym zombie,  który nie zadaje niezrêcznych pytañ, a zadawala siê alogicznymi wymówkami.
Znowu to s± jedynie Twoje... dziwne skojarzenia i twierdzenia.

Sugerujê ze sa podmiotem manipulacji. S± wprowadzani w b³ad.
Masz prawo wyraziæ takow± opiniê - mi³o by³oby gdyby¶ jeszcze spróbowa³ j± uzasadniæ. Jak widaæ jest ogromna przestrzeñ pomiêdzy wyra¿eniem w ten sposób opinii i u¿yciu danych s³ów a wyzywaniem kogo¶ od betonów i niedorozwojów.

Moim zdaniem, jesli przyk³adowo zlodziej czuje siê urazony, za nazwanie go z³o dziejem,pomimo ze ukrad³ - to ura¿eniem uczuæ okradzionego bêdzie zabraniaæ mu wypowiedzenia siê w tej kwestii. I to podwójnym. Chyba siê ze mn± zgodzisz, ¿e wyj±tkowo perfidnym.
Nie podoba mi siê wycieranie sobie gêby wolno¶ci± wypowiedzi i wyra¿ania opinii gdy po prostu dochodzi do zwyk³ego l¿enia. Z³odziejstwo wypada³oby najpierw udowodniæ - lub bezpo¶rednio po wyra¿eniu takowej opinii - w przeciwnym razie jest to oszczerstwo b±d¼ pomówienie.

I ma³a uwaga formalna Phi - pamiêtam, ¿e okre¶lenie kogo¶ mianem betonu (podobnie jak niedorozwojem) nie by³o tolerowane na forum - i polecia³y za to ostrze¿enia... Je¿eli co¶ w miêdzyczasie siê zmieni³o to proszê modów/admina o informacjê.


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: PHIRIOORI Lipiec 12, 2011, 21:38:16
Odniosê siê jedynie do tego:
..trojako..

Cytuj
to s± wy³±cznie Twoje przemyslenia, dodatkowo - jak widaæ dooko³a - niewiele maj± wspólnego z rzeczywisto¶ci±.
Gratuluje spostrzegawczo¶ci: Po napisaniu tu przeze mnie ponad 1,5 kilo postów,
zalapale¶ , zenie pisze dyktanda.
 Skoro ja piszê - to sa moje. A ty piszesz nieswoje? Wiêc czyje?
Pod czyje dyktando piszesz ty?

pozatym nie tyle "przemy¶lenia" - co obserwacje.
Stara³em sie tu podac to, co jest efektem percepcji.


"Jak widac dookola" ..maj± wiecej ni¿ my¶lisz wspolnego z rzeczywisto¶ci±.
;) Nie obra¼ siê , ale ¿eby Ci to unaocznic zaryzykuje stwierdzenie,
¿e istnieje wysokie prawdopodobieñstwo,
¿e ty nigdy na oczy Cz³owieka nie widzia³e¶ (ale to kwestja pojêciownika i terminologii).




Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Kiara Lipiec 12, 2011, 21:58:41
Kto¶ tu mówi o dowodach na co¶ ? Co za hipokryzja?

Wiêkszo¶æ Twoich twierdzeñ arteq oparta jest na przypuszczeniach bez ¿adnych dowodów na nic. I bez tych dowodów padaj± bardzo konkretne oskar¿enia.
Czekaj±ce na w³a¶ciwy dla siebie czas.

Bowiem opieranie swoich twierdzeñ na ; jedna pani drugiej pani powiedzia³a co¶ na ucho.... nie stanowi ¿adnego dowodu na nic!
No i nie my¶l ze ta pani poprze Twoje forumowe pisanki , to nie ten typ, o nie.

Kiara :) :)

ps. Krzy¿ propagowany przez KRK zawsze kojarzy siê ze ¶mierci± z ukrzy¿owaniem , z cierpieniem , bólem , mêczeñstwem  z
koñcem ¿ycia.
I tu nic nie pomo¿e usi³owanie przekodowania tego tragicznego symbolu.
Istotnie jest to symbol pozbawienia kogo¶ w okrutny sposób energii ¿ycia ( d³ugie konanie na krzy¿u), bowiem gdy Dusza opu¶ci cia³o fizyczne i zerwie ³±cz±ca je z nim "niæ ¿ycia definitywnie , nigdy do niego nie wraca.

A mo¿e wrócimy do g³ównego tematu? Teatr Roma?

Mam zdjêcie , otrzyma³am je od kogo¶ ale jest kiepskie jako¶ciowo , jednak je wklejê jutro i poczekamy na nastêpne lepsze.

Elewacja ma typowo masoñsk± symbolikê , zobaczycie jutro.


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: arteq Lipiec 12, 2011, 22:43:32
Wiêkszo¶æ Twoich twierdzeñ arteq oparta jest na przypuszczeniach bez ¿adnych dowodów na nic. I bez tych dowodów padaj± bardzo konkretne oskar¿enia.
Podajê mocn± argumentacjê, nie uciekam od odpowiedzi na pytania i dyskusjê jak to Ty czynisz, tak¿e dzisiaj w dyskusji z Ptakiem. Na konkretne zarzuty - np. ¿e pomawia³a¶ mnie, ¿e Twoja "wiedza" w wielu przypadkach k³amie - podawa³em dowody, fakty.

Bowiem opieranie swoich twierdzeñ na ; jedna pani drugiej pani powiedzia³a co¶ na ucho.... nie stanowi ¿adnego dowodu na nic! No i nie my¶l ze ta pani poprze Twoje forumowe pisanki , to nie ten typ, o nie.
Nie, nie opieram swoich opinii na plotkach, a co najmniej na bezpo¶rednich relacjach osób bior±cych udzia³ w dany zdarzeniu. I nieco pud³o - bo pewne "pisanki" - jak raczy³a¶ to okre¶liæ - opieram NA podstawie informacji, a nie snujê przypuszczeñ oczekuj±c na ich potwierdzenie. Nie pisze za plecami - masz mo¿liwo¶æ skomentowania i odniesienia siê do moich spostrze¿eñ - je¿eli uwa¿asz ¿e Ciê pomawiam - wska¿ w czym. Dziwnym jest, ¿e unikasz odpowiedzi na wprost zadane pytanie - "nie bêdê mówi³a", a z drugiej strony... tak chêtnie zarzucasz nieprawdziwo¶æ informacji.
Kiaro, nie jestem idiot±, umiem obserwowaæ i dostrzegaæ tre¶ci wypowiedziane pomiêdzy s³owami. Trzymanie siê nawzajem w szachu nie bêdzie trwa³o wiecznie, jak widaæ taki uk³ad przecieka.

ps. Krzy¿ propagowany przez KRK zawsze kojarzy siê ze ¶mierci± z ukrzy¿owaniem , z cierpieniem , bólem , mêczeñstwem  z  koñcem ¿ycia.
Ale¿ nie negujê, ¿e i takie my¶li mog± siê wi±zaæ z krzy¿em. Wyrazi³em jedynie opiniê, ¿e jest to jeden ze sk³adników i to o mniejszym wyd¼wiêku i sile ni¿ zmartwychwstanie, zwyciêstwo i rado¶æ. Je¿eli Ty kojarzysz krzy¿ wy³±cznie ze ¶mierci± - ok, masz przecie¿ do tego prawo. Lecz jest to zawê¿ony ogl±d.

Zdjêcie Romy - Kiaro a nie mo¿esz sam strzeliæ fotki?


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Kiara Lipiec 12, 2011, 23:31:45
Niestety arteq opierasz swoje twierdzenia na plotkach i nie masz na nic ¿adnych dowodów , naprawdê ¿adnych.

Ca³y czas s± to tylko zakulisowe ploty i nic wiêcej.
Nawet w swoich licznych pisankach dowodów nie przedstawiasz na nic, opierasz twierdzenia jak to piszesz na" czytaniu miêdzy wierszami... " mo¿na takich argumentów u¿ywaæ jedynie w towarzyskich dyskusjach a nie w twierdzeniach argumentuj±cych k³amstwa lub prawdy.

Po raz kolejny , nie mam obowi±zku zaspakajania niczyjej ciekawo¶ci co gdzie , kiedy i jak robi³am. Jasne?
Takie wymuszania pomimo odmowy ¶wiadcz± bardzo ¼le o osobach to czyni±cych.
Usi³owanie na si³ê wdzierania siê w cudz± prywatno¶æ nie muszê komentowaæ?

Nit mnie w ¿adnym szachu nie trzyma , bo nie ma czym. A to ¿e ja nie ujawniê ¿adnej informacji na temat prywatno¶ci El¿biety ( o której wiedzê  potwierdzon±  posiadam , to inna sprawa. Nie powinna czuæ siê "trzymana w szachu " jak piszesz.
Nie ja jestem od rozliczania i os±dzania cudzych ¿yæ cudzych sukcesów i pora¿ek. Ka¿dy ma prawo do swoich sekretów , swojej prywatno¶ci. On i tylko on decyduje co che powiedzieæ publicznie a czego nie  i czym nie chce siê dzieliæ z nikim.


Zwyczajnie nie mam takiego zwyczaju wykorzystywaæ tej informacji  przeciw komu¶ i upubliczniaæ jej nigdzie.
Gdy kto¶ mnie obdarowa³ zaufaniem , staram siê nie niszczyæ tego daru pomimo i¿ mój zosta³ zniszczony.
Wolê wycofaæ siê z sytuacji , stan±æ daleko od niej ni¿ grzebaæ w cudzych mocach i niemocach , s³abo¶ciach, wzlotach  i upadkach. Potrafisz to zrozumieæ?
Mo¿e w koñcu do Ciebie to dotrze i¿ nie zni¿am siê do nieetycznych rozgrywek  nawet gdy s± takimi argumentami  prowadzone przeciwko mnie.
Nie i koniec!


I jeszcze jedno nie ma ¿adnego dowodu na ¶mieræ i zmartwychwstanie niczyje , nie ma.

Czym innym jest wiara w mity a czym innym popieranie mitów dowodami.

Skoro nie ma dowodów na zdarzenie krzy¿  KRK nie mo¿e byæ symbolem zdarzenia , które nie zaistnia³o.

Mo¿e byæ symbolem chêci wiary w co¶ ale nie dowodem potwierdzaj±cym t± wiarê.


Kiara :) :)


ps. Nie mogê sama zrobiæ zdjêcia , bo nie jestem teraz w Polsce.


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: arteq Lipiec 12, 2011, 23:49:51
Kiaro, spokojnie poczekajmy a¿ przyjdzie kolejny "prorokowany" przez Ciebie czas i znowu zweryfikujemy Twoje zapewnienia - jak np. te w my¶l których wszystko co oparte na k³amstwie mia³o upa¶æ do koñca 2009 r (i religie równie¿).
Nie powiedzia³em, ¿e trzymacie siê w szachu z El¿biet±... s± przecie¿ inne osoby które po bli¿szym zapoznaniu z Tob± zdecydowa³y siê przerwaæ "za¿y³o¶ci".
I nie dam siê nabraæ na to, ¿e milczysz wspania³omy¶lnie bo... nie chcesz ujawniaæ jaki¶ informacji i kim¶, moim zdaniem powód jest zupe³nie inny - strach przed zdemaskowaniem.
O Twoich zachowaniach pisze równie¿ w oparciu o swoje ¿ycie np. kiedy zarzuca³a¶ mi, ¿e jestem na innym forum jakim¶ Lazarem, czy te¿ socjotechnikiem, wreszcie bojówk± KK - za du¿o tych pude³ jak na osobê z "wiedz±" i wyczuwaniem wibracji... Co dla Ciebie by³oby wystarczaj±cym dowodem, nawet po¶rednim na zmartwychwstanie Jezusa? Czy istnieje co¶ takiego? Rozumiem, ¿e cuda - np. uzdrowienia, do¶wiadczenia innych ludzi - ich ¶wiadectwa, nag³e zwroty w ¿yciu poprzedzone modlitw± do Jezusa nie s± dla Ciebie nawet mocn± poszlak± na bosko¶æ Jezusa, tak? Za to s³owa jakiego¶ Wojtka w zupe³no¶ci wystarczaj±ce...


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Kiara Lipiec 13, 2011, 00:19:30
" Wiesz" na mój temat wiêcej ode mnie! No có¿ mo¿e jaki¶ prorok jeste¶?

Czy masz dowody na wszelakie swoje twierdzenia? Je¿eli nie? S± to kolejne Twoje pomówienia.

Nie upublicznia³am i nie upubliczniam ¿adnych powierzonych mi cudzych sekretów.
Nie mam takich zwyczajów , co jak widaæ Tobie w g³owie siê nie mie¶ci.
Nie mam niczego do demaskowania w moim ¿yciu , ¿yczê ka¿demu by prze¿y³ tak godnie i w sposób prawy swoje jak ja w³asne pomimo wielu , a nawet bardzo wielu ¿yciowych trudno¶ci.
Nie mam nic takiego w moim ¿yciu , czego powinnam siê wstydziæ ni przed sob± ni przed nikim innym.
Jestem zwyk³ym Cz³owiekiem i jak ka¿dy omylnym , nie doskona³ym.
I to koniec spowiedzi.

Nie ma ¿adnych dowodów na zmartwychwstanie Jezusa , nie ma i nigdy nie by³o.

Ro¿ne cudowne uleczania na wskutek modlitw , mog± byæ dowodem uleczeñ modlitewnych , póki co tak to nazwijmy.
A s± pobudzenia wiar± w co¶....  w³asnego systemu odporno¶ciowego , który powoduje nawet b³yskawiczne uzdrowienia i nic wiêcej.
Jest to przes³anie energii w miejsce chore , które ona leczy.

Dlaczego ludzie my¶l± inaczej?
Manipulacja informacjom , lub brak wiedzy na temat u ludzi.
To ludzka wiara czyni cuda , ludzka energia kierowana w chore miejsca je uzdrawia , ludzie  te  "cuda"czyni± to sobie sami.

Kiara :) :)


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: arteq Lipiec 13, 2011, 00:27:49
Tak Kiaro, zapominasz jednak, ¿e du¿o cudów dzieje siê gdy modl± siê najbli¿si - bez wiedzy uzdrawianego. tego nie da siê zgoniæ na pobudzanie w³asnego organizmu czy efekt placebo... Tak, to ludzka wiara czyni cuda - wiara przek³adana przez Boga na efekty: "to Twoja wiara Ciê uzdrowi³a" czy te¿: "gdyby¶cie mieli wiarê jak ziarnko gorczycy..."

Kiaro, nie wiem wiêcej, ale wydaje mi siê, ¿e widzê (jak tez i wiele innych osób) to czego Ty nie chcesz dostrzec u siebie - z ro¿nych powodów. Jedyne czego w³a¶nie nie jestem do koñca pewien - to precyzyjnego okre¶lenia powodów tego os³abienia wzroku...

Darek, czy móg³by¶ ostatnie posty przenie¶æ... chyba najlepiej do "wyra¼ siebie" i przepraszam za naba³aganienie.


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Kiara Lipiec 13, 2011, 01:33:10
To o czym mówisz jest znane , jest to przesy³ka energii na odleg³o¶æ , to nic nowego.

Bardzo du¿o uzdrawiaczy stosuje t± metodê do leczenia , s± te¿ ludzie , którzy wykorzystuj± j± w bardzo nieprawy sposub.

Cz³owiek , kochaj±cy drugiego Cz³owieka jest w stanie skumulowaæ w sobie takom dawkê mi³o¶ci i przes³aæ j± drugiemu Cz³owiekowi by go natychmiastowo uzdrowi³a. I dzieje siê to natychmiastowo , modlitwa s³u¿y w tym wzglêdzie do koncentracji my¶li na zamierzanym czynie , czyli skupiania energii.

Wierz mi ¿e wiem o czym piszê , gdy¿ jakie¶ dwadzie¶cia kilka lat temu ( nie posiadaj±c dzisiejszej wiedzy) sama to zrobi³am.
Uratowa³am ¿ycie mojej chorej na raka trzustki siostrze modl±c siê prawie ca³± noc przed jej porann± operacj±.
Jej m±¿ jest lekarzem poinformowa³ mnie szczegó³owo o jej stanie i konsekwencjach tej operacji.
A ja nie chcia³am ¿eby umar³a tak m³odo.
Mia³am do dyspozycji moj± mi³o¶æ do niej wiarê w Boga i moj± modlitwê.
Sta³o siê zgodnie z moj± pro¶b± wszystko , z dowodem na to i¿ by³ to skutek mojej modlitwy.
Moja siostra ¿yje i jest zdrowa.

Przypadek ten jest udokumentowany w medycznych opisach i zanotowany w "Ewenementach medycznych " z tamtych czasów.
Owszem by³ to dla mnie "cud" i jest nadal , ale obecnie , to cud którego istnienie rozumiem , wiem jak siê dzieje i wiem i¿ zale¿ny jest od energii ¿yciowej zarówno osoby chorej jak i prosz±cej o chor±.
Jest to kumulacja energii ¿ycia , któr± przekazujemy choremu miejscu ( chore pozbawione energii) by mog³o dokonaæ regeneracji swojej. Naprawdê nic wiêcej.
Jednak uczciwie dodaæ trzeba i¿ Energie za¶wiatowe wielko¶ci Jezusa te¿ proszone mog± wspieraæ taki akt , jednak musz± byæ to naprawdê Energie o olbrzymim potencjale , nie astralne. Bo Energie astralne korzystaj± z ludzkiej energii do swojego istnienia.

Dodam tylko i¿ nie ka¿dego mo¿na uratowaæ , nie ka¿dego wyleczyæ i ¿e  zawsze decyduje o tym Stwórca , ale równie¿ Dusza chorej osoby musi zgodziæ siê na taki akt by , byæ mog³o wyleczone jej cia³o.

Kiara :) :)

ps. Dobrze ¿e chocia¿ szczerze mówisz i¿ wydaje Ci siê ¿e widzisz.... na szczê¶cie nikt zewnêtrznie nie jest w stanie zburzyæ niczego wewnêtrznego we mnie swoimi odczuciami z przestrzeni wydaje mi siê..... , lub mam wra¿enie.....


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: between Lipiec 13, 2011, 08:01:12
:) oj, jak dzieci, jak dzieci.

Prêdzej czy pó¼niej ka¿da dyskusja, która chocia¿ delikatniuteñko tr±ci strunê pt: "religia" przeobra¿a siê we wci±gaj±cy wszystkich i wszystko wir.

Niestety, niemo¿no¶æ zobaczenia tego co wy¿sze jest cech± przynale¿n± ka¿demu.
Jak siê siedzi w ciemnej d...pie i siê nie wie, ¿e to d..a, to wydaje siê, ¿e to ca³y ¶wiat.
A siê nie wie dlatego, bo cz³owiek wierzy we wszystko oprócz w³asnej ignorancji.

Ciasnota horyzontów + misja do spe³nienia + przekonanie o tym, ¿e siê zjad³o wszystko rozumy = ciê¿ka do wytrzymania mieszanka.

Jedno mi siê jeszcze tylko nasuwa.

Ci, którzy próbuj± np. dyskutowaæ w wyznawcami KK czy innych religii niech pamiêtaj± ¿e stoi za tym si³a o wiele wiêksza ni¿ im siê wydaje. I rzeczowe argumenty, logika itp zupe³nie nie maj± sensu ani zastosowania. Argumentami i logik± mo¿na dotrzeæ do ludzkiego umys³u. Nie-ludzki jest zupe³nie na to obojêtny. Chodzi mu o co¶ innego.

Ci, którzy stoj± po stronie KK niech pamiêtaj± z kim zawarli sojusz.
Wydaje siê wam, ¿e to dobry interes i ¿e ju¿ tam szykuj± nagrodê.
Tak, interes dobry.
Ciekawe tylko dla kogo.

ot, moich parê s³ów z widowni... tzn z ciemnej d...y.

pozdro

ps. ka¿dy ¶wiat w pewnym momencie oka¿e siê ciemn± d..±.


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: ptak Lipiec 13, 2011, 09:17:16
Cytat: between
ps. ka¿dy ¶wiat w pewnym momencie oka¿e siê ciemn± d..±.

Between, co za ciemna wizja?  ;D


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: PHIRIOORI Lipiec 13, 2011, 09:18:49
(http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/188030_112762812140078_4689599_n.jpg)


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: chanell Lipiec 13, 2011, 09:42:38
Cytuj
Zauwa¿ , ¿e pojêcie "urazanie uczuæ" dotyczy nie tylko "nieTYKALNEJ" jedynie s³usznej religii,
ale tak¿e i moich uczuæ
i kazdego uczestnika.

No w³a¶nie Phi  ::) Pisz proszê tak ,¿eby to kazdy zrozumia³ (lub t³umacz od razu ) nie bêdzie przez to problemów.Wyt³umaczy³es siê i jest ok,chocia¿ nie do koñca....  ;)


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: between Lipiec 13, 2011, 10:23:46
Cytat: between
ps. ka¿dy ¶wiat w pewnym momencie oka¿e siê ciemn± d..±.
Between, co za ciemna wizja?  ;D

Bardzo jasna wbrew pozorom.
Bo skoro zda³em sobie sprawê z tego, ¿e poza moj± ciemn± d...± jest co¶ wiêcej, to jest to prawdziwy moment iluminacji.
¦wiadomo¶æ tego, ¿e tkwi siê w b³êdzie jest czym¶ cudownym.  Bo mo¿na zrobiæ krok do przodu.

a propos.


Dwa owsiki siedz± sobie tam gdzie siedz±.
I ma³y pyta starszego:
- tato, tato, a jak tak wygl±dam na zewnatrz, to to niebieskie, to co to jest?
- to jest, synu, NIEBO
- tato, tato, a to zielone co to jest?
- to jest, synu, TRAWA
- tato, tato, a to ¿ó³te, takie l¶ni±ce?.. co to jest?
- to jest, synu, S£OÑCE
- ojejjjjjjjjjjjjjjjj. Tato, to skoro TRAWA jest taka piêkna i NIEBO jest takie piêkne i S£OÑCE jest takie piêkne, to dlaczego my ci±gle siedzmy w tej ciemnej i ¶mierdz±cej d...pie.
- bo widzisz synu - to jest nasza ojczyzna.


mo¿na sparafrazowaæ
- bo widzisz synu - to s± nasze przekonania... (i tutaj niech ka¿dy sobie wstawi to, co jest mu szczególne bliskie....)

pozdrawiam




Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: ptak Lipiec 13, 2011, 10:39:19
Taaak, przekonania s± nasz± ojczyzn±. Do czasu ich zmiany, czyli wyj¶cia owsika z ciemnej d..y. 
Jednak, czy owsik przestanie byæ przez to owsikiem? 
Z drugiej strony, inne ¶rodowisko gwarantuje przyspieszon± ewolucjê.  ;)
Lub zag³adê.  ;D


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: barneyos Lipiec 13, 2011, 11:12:32
Ja bardzo przepraszam Phi, ale Twój rysunek jest nie na miejscu.

Dyskusja trwa na temat ciemnej d..y, a Ty przedstawi³e¶ nam jasn±, bardziej optymistyczn± wersjê.

Tego typu zachowania nie tolerujê !!

Basta !!     ;D


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Rafaela Lipiec 13, 2011, 11:26:30
Kochani, to wszystko sa sruty-pierduty. Wszystko co tu napisaliscie nie dotyczy naprawde tego tematu. Walicie punkty ze az
iskry leca. Moze nalezy wrocic do tematu. Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Rafaela


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: PHIRIOORI Lipiec 13, 2011, 11:28:09
Ja bardzo przepraszam Phi, ale Twój rysunek jest nie na miejscu.

Dyskusja trwa na temat ciemnej d..y, a Ty przedstawi³e¶ nam jasn±, bardziej optymistyczn± wersjê.

:)

..wersja jogowo-pesymistyczna, z lekka domieszka biznesowej elegancji

(http://wcurwiona.blox.pl/resource/headupass.jpg)




Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Rafaela Lipiec 13, 2011, 12:11:28
Biznes- to chyba tylko ubranie tego czlowieka. Mysle PHIRIOORI ze stac cie na cos innego, sam sie ponizasz, a szkoda.


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Thotal Lipiec 13, 2011, 19:14:26
A ja widzê same pozytywy, g³owa ukierunkowana na wy¿szy poziom, krawat i reszta opakowania gwarantuje wy¿sz± kulturê ;D



Pozdrawiam - Thotal :)


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Kiara Lipiec 16, 2011, 01:13:06
Warto sobie obejrzeæ ten maleñki fragmencik , klimacik przedni prezentuje.....


http://odrobinekultury.blox.pl/2011/05/Tuwim-dla-doroslych-Teatr-Roma.html



http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths&feature=player_embedded

Jeszcze ciutkê o Teatrze Roma;

http://tematy.forum.gazeta.pl/szukaj/forum/teatr+roma


Kiara :) :)


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Kiara Lipiec 16, 2011, 10:53:52
Darku proszê nie scalaj moich postów.


Dlaczego polski  Teatr Roma przyci±gn± angielskiego miliardera?

"No w³a¶nie, jak wygl±da od strony zakulisowej pozyskiwanie takich musicalowych hitów, jakie gra Teatr Roma?

- Cameron Macintosh jest najwiêkszym producentem musicali na ¶wiecie, jest w³a¶cicielem praw do najwiêkszych tytu³ów, jak "Miss Saigon", "Upiór w operze", "Koty" czy "Les Miserables". Nie rozmawiamy z nim bezpo¶rednio, rozmawiamy z jego pracownikami, ale Cameron by³ na premierze "Miss Saigon" i powiedzia³ do mnie dwa s³owa: "Well done" , zrozumia³em, ¿e by³o nie¼le. Zaproponowa³ nam kilka bardzo ciekawych interesów,
  zachwyci³ siê Teatrem Roma, powiedzia³, ¿e teatr ma niezwyk³± atmosferê i chcia³by w niego zainwestowaæ.
 Przez kilka lat rozmawiali¶my z nim, z w³a¶cicielem budynku, czyli Ko¶cio³em, i w³a¶cicielem Teatru Roma, czyli miastem. Chcieli¶my daæ Cameronowi Macintoshowi mo¿liwo¶æ stworzenia supernowoczesnego teatru musicalowego w tej czê¶ci Europy. Mia³by mieæ 1400 miejsc i bardzo nowoczesne rozwi±zania techniczne. Niestety, te rozmowy przerwa³ atak na World Trade Center, kryzys w bran¿y musicalowej i do tej pory Cameron Macintosh nie jest zainteresowany budowaniem nowych teatrów, a szkoda, bo taki teatr by siê w tej chwili nam bardzo przyda³. "......

http://www.e-teatr.pl/pl/artykuly/102021,druk.html

Kto jest wspó³w³a¶cicielem Teatru Roma? Kto zaprojektowa³ t±  bardzo wymown± elewacjê frontu teatru?
Kto i w jaki sposób koduje ¶wiadomo¶æ ludzi  , jakich u¿ywa do tego ¶rodków , w jakim celu jest to robione?

cd...


Kiara :) :)

ps. Darku proszê nie scalaj moich postów.


To tak na wszelki wypadek , bo jako¶ dziwnie znikaj± ciekawe artyku³y z netu.

Barykada i inne sceny iluzji
- "Les Miserables" to bardzo trudny musical, przede wszystkim pod wzglêdem aktorskim, inscenizacyjnym, wielkie wyzwanie - mówi re¿yser WOJCIECH KÊPCZYÑSKI.

«Na kilka dni przed premier± w redakcji Gazety Wyborczej odby³o siê spotkanie z cyklu "Film, muzyka, teatr w Gazeta Cafe". Oto fragmenty rozmowy.

Remigiusz Grzela: Czytam wywiady z panem dyrektorem przed ka¿d± now± premier± musicalow± i za ka¿dym razem zapowiada pan najwiêksze wydarzenie w mie¶cie, skala emocji ro¶nie.

Wojciech Kêpczyñski [na zdjêciu]: Bo ca³y czas podnosimy poprzeczkê. Mam wra¿enie, ¿e teraz jest ju¿ do¶æ wysoko. Nie ¶mia³bym siêgn±æ po "Nêdzników" wcze¶niej. My¶lê, ¿e ponad dziesiêæ lat i kilkadziesi±t premier czego¶ nas nauczy³o. "Les Miserables" to bardzo trudny musical, przede wszystkim pod wzglêdem aktorskim, inscenizacyjnym, wielkie wyzwanie. A ¿e za ka¿dym razem zapowiadam najwiêksze wydarzenie, to prawda. Mam nadziejê, ¿e pañstwo to zauwa¿yli¶cie.

Za kilka lat nie zmie¶cicie siê w Romie.

- W tej chwili jeste¶my teatrem jednego przedstawienia. Nie wracamy do poprzednich tytu³ów, bêdziemy grali "Les Miserables" tak d³ugo, jak pañstwo bêdziecie chcieli do nas przychodziæ. Czasem zdejmujemy spektakl wcze¶niej, ni¿ on jest "zgrany", bo nie mogliby¶my inaczej nic innego produkowaæ, nie mamy te¿ gdzie trzymaæ dekoracji. "Upiora w operze" zagrali¶my prawie 700 razy. Obejrza³o go prawie 700 tys. widzów przy pe³nej widowni, przypuszczam, ¿e jeszcze d³ugo ten spektakl chcieliby¶cie pañstwo ogl±daæ. To samo by³o z "Akademi± Pana Kleksa", raptem 150 spektakli, podobnie z "Kotami", to tytu³y kompletnie niewygrane. Tytu³y zdjête w³a¶ciwie przy pe³nej frekwencji. W statucie mamy zapisane, ¿e jeste¶my teatrem repertuarowym, powinni¶my mieæ kilka premier, powinni¶my te spektakle wymieniaæ; niestety, stoimy na rozdro¿u miêdzy typowym teatrem westendowym, a miejskim teatrem warszawskim.

Na scenie Teatru Roma l±dowa³ helikopter, na widowniê spada³ ¿yrandol, czego nadzwyczajnego mo¿emy spodziewaæ siê w "Les Miserables"?

- W ka¿dym musicalu jest przynajmniej jedna scena niezwyk³a, scena na pograniczu cyrku, iluzji. Ten spektakl jest bardzo teatralny, mniej efekciarski. Niezwyk³a jest tutaj muzyka, niezwyk³e libretto i my¶lê, ¿e tu autorzy stanêli na wysoko¶ci zadania i stworzyli musical, którym objêli wiêkszo¶æ tematów z powie¶ci Wiktora Hugo "Nêdznicy", a ju¿ mistrzostwem ¶wiata jest muzyka Claude'a Michaela Schonberga, w której naprawdê nie ma ani jednej zbêdnej nuty.

"Les Miserables" na ¶wiecie obejrza³o 55 mln widzów w 43 krajach, powsta³y 33 nagrania p³ytowe, 22 wersje jêzykowe. W samym Londynie pokazano ponad 10 tys. spektakli. Tytu³ otrzyma³ 70 najwa¿niejszych nagród teatralnych i 20 lat po premierze nadal jest na scenie. Ile inscenizacji "Nêdzników" pan obejrza³, przygotowuj±c siê do w³asnej, i kiedy pierwszy raz zamarzy³ pan o zrealizowaniu tego tytu³u?

- To by³o chyba rok, mo¿e dwa lata po londyñskiej premierze, bardzo trudno by³o siê dostaæ na musical, cudem zdoby³em bilet. Dorabia³em wtedy w Londynie, to by³y takie czasy. Pracowa³em na budowie jako murarz, a wieczorami chodzi³em do teatrów i ogl±da³em musicale, zreszt± pracowa³em w doborowym towarzystwie, bo m.in. z Paw³em Wawrzeckim i Jerzym Zelnikiem.

To prawda, ¿e stali¶cie ca³± noc w kolejce?

- Tak, w dodatku nie po bilet, ale po zwrot biletu, wiêc stanie w kolejce ¿adn± gwarancj± nie by³o. Raz stali¶my 24 godziny. Zazwyczaj by³a szansa na sze¶æ zwrotów. Przed nami sta³o dwóch Japoñczyków i ci Japoñczycy zgarnêli wszystkie bilety, no ale nastêpny wieczór ju¿ by³ dla nas, bo byli¶my pierwsi, tak¿e kolejne 24 godziny przed kas±. Ale to by³o wiele lat temu. To by³o w Teatrze Pallace w centrum West Endu, który mia³ chyba dwa i pó³ tysi±ca miejsc. W tej chwili spektakl zosta³ przeniesiony do Queens, do kolejnego teatru Camerona Macintosha, o którym te¿ chcia³bym wspomnieæ, bo to niezwykle ciekawa postaæ.

No w³a¶nie, jak wygl±da od strony zakulisowej pozyskiwanie takich musicalowych hitów, jakie gra Teatr Roma?

- Cameron Macintosh jest najwiêkszym producentem musicali na ¶wiecie, jest w³a¶cicielem praw do najwiêkszych tytu³ów, jak "Miss Saigon", "Upiór w operze", "Koty" czy "Les Miserables". Nie rozmawiamy z nim bezpo¶rednio, rozmawiamy z jego pracownikami, ale Cameron by³ na premierze "Miss Saigon" i powiedzia³ do mnie dwa s³owa: "Well done" , zrozumia³em, ¿e by³o nie¼le. Zaproponowa³ nam kilka bardzo ciekawych interesów, zachwyci³ siê Teatrem Roma, powiedzia³, ¿e teatr ma niezwyk³± atmosferê i chcia³by w niego zainwestowaæ. Przez kilka lat rozmawiali¶my z nim, z w³a¶cicielem budynku, czyli Ko¶cio³em, i w³a¶cicielem Teatru Roma, czyli miastem. Chcieli¶my daæ Cameronowi Macintoshowi mo¿liwo¶æ stworzenia supernowoczesnego teatru musicalowego w tej czê¶ci Europy. Mia³by mieæ 1400 miejsc i bardzo nowoczesne rozwi±zania techniczne. Niestety, te rozmowy przerwa³ atak na World Trade Center, kryzys w bran¿y musicalowej i do tej pory Cameron Macintosh nie jest zainteresowany budowaniem nowych teatrów, a szkoda, bo taki teatr by siê w tej chwili nam bardzo przyda³.

Angielscy w³a¶ciciele praw bardzo wtr±cali siê do inscenizacji "Les Miserables"?

- Zrobili¶my casting, co nie jest wyj±tkowe, bo za ka¿dym razem wybieramy aktorów w drodze konkursu. Musieli¶my wys³aæ piêæ propozycji g³ównych ról do Camerona Macintosha, i to on osobi¶cie wskazywa³ pierwsz± obsadê, sugerowa³ drug±, mówi³ te¿, kogo nie nale¿y obsadziæ w danej roli. Z³o¿y³ nam gratulacje, ¿e to jedna z najciekawszych propozycji, jakie do niego dotar³y, a docieraj± bez przerwy. Twierdzi³, ¿e to niezwykle utalentowana grupa. Oczywi¶cie z Grzegorzem Policiñskim, który jest scenografem, pojechali¶my do Londynu, przedstawili¶my propozycje scena po scenie. Daniel Wyszogrodzki, autor polskiego przek³adu, by³ z nami i mo¿e potwierdziæ, jak trudne to by³y rozmowy. Czasem takie rozmowy trochê wi±¿± rêce, ale bardzo siê cieszê, ¿e pozwolono nam zrobiæ, co rzadko siê zdarza, non replica production, czyli nasz± w³asn± wersjê spektaklu, w³asne projekty kostiumów i scenografii. Taka wspó³praca z w³a¶cicielami praw mo¿e wydawaæ siê trudna, ale daje gwarancjê pracy opartej na fantastycznym materiale. Dostajemy libretto, dostajemy muzykê, której musimy siê trzymaæ, nie wolno nam nic skre¶liæ bez zgody, to s± naprawdê wielkie przeboje musicalowe. Uwa¿am siê za szczê¶ciarza, mog±c pracowaæ nad takim materia³em.

Czy pana inscenizacja "Les Miserables" opowiada o Polsce?

- W du¿ym stopniu tak. To jest spektakl skierowany do polskiej publiczno¶ci, operuje tematami bliskimi dla nas, zadaje pytania bardzo wa¿ne i aktualne. Mam nadziejê, ¿e ka¿dy z pañstwa znajdzie w tym przedstawieniu problem dla siebie. Chcia³bym zachêciæ, ¿eby¶my spróbowali przenie¶æ siê w tamte czasy, poddaæ siê wielkim namiêtno¶ciom. "Les Miserables" to musical pe³en wielkich namiêtno¶ci, dlatego chyba zrobi³ tak wielk± karierê. 25 lat temu wyznaczy³ kierunek spektakli musicalowych na ca³ym ¶wiecie.

Jaki jest pana kanon musicalowy?

- To musicale operowe "My Fair Lady" czy "West Side Story". Chcia³bym wystawiæ ka¿dy z musicali, które lubiê i uwa¿am za wa¿ne. Jestem szczê¶liwy, ¿e uda³o nam siê doprowadziæ do wystawienia "Akademii Pana Kleksa" w wersji musicalowej. Rozmawiamy w³a¶nie z Teatrem Narodowym w Helsinkach, który jest zainteresowany tym tytu³em. Zaraz po premierze "Les Miserables" jedziemy do Petersburga, gdzie bêdziemy rozmawiaæ na temat wystawienia "Akademii Pana Kleksa" po rosyjsku.»

"Barykada i inne sceny iluzji"
Remigiusz Grzela
Gazeta Wyborcza Sto³eczna
21-09-2010
e-teatr.pl - wortal teatru polskiego © Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego


http://www.e-teatr.pl/pl/artykuly/102021,druk.html


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: PHIRIOORI Lipiec 16, 2011, 14:00:05
Biznes- to chyba tylko ubranie tego czlowieka. Mysle PHIRIOORI ze stac cie na cos innego, sam sie ponizasz, a szkoda.

Nic mi o tym nie wiadomo, abym siê poni¿a³ (chyba nie jest to moim zajêciem).
Ani tez ja siê wywy¿szam by poczuc siê poni¿anym.

Staæ mnie na ró¿ne INNE rzeczy.

Wracaj±c natomiast do ilustracji..
to jest ona wielce wymowna:
(i to na wielu poziomach)

Co ona pokazuje..
¯eby wykonac ruch po sPHIrali (to odleg³osæ uskoku miêdzy wlasna dupa a torem obrotu po szerszym promieniu,
w którym siê z ni± mijasz)
..trzeba wpierw zamknac obrót. Dope³nic ko³a (rOma).

A dystans uskoku musi byæ wolny od pozorów (nie mo¿e byæ zbudowany na "przeslizgnieciu siê" na porz±dku dziennym,
po zakresie poznania Kregu minionego.





Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Kiara Lipiec 16, 2011, 15:57:58
Dziêki tej ruchomej   mapce (przez przesuwanie kursorkiem )  mo¿na  doskonale obejrzeæ po³o¿enie Pa³acu Kultury ( który jest centrum osi) , a przez ni± przechodz± jej ramiona wyznaczaj±ce przep³yw energii czakramu.
Wschód -zachód to ulica Z³ota , pó³noc po³udnie ko¶ció³   Wszystkich ¦wiêtych , po³udnie ul. Pankiewicza wej¶cie do biurowców ROMA , po³±czenie z Teatrem ROMA.


http://www.bazabiur.pl/biuro-warszawa-roma-office-center.html

http://www.bazabiur.pl/biuro-warszawa-roma-office-center.html


mo¿e poprzednio niezbyt precyzyjnie wyrazi³am swoj± my¶l chodzi³o mi bowiem o g³ówne wej¶cie do Centrum ROMA , o jego wygl±d dok³adnie.
Bowiem na tym  wej¶ciu   ( z wielkim z³otym kielichem nad którym jest piramida)  koñczy siê ulica Pankiewicza . Ona za¶ jest dok³adnie ramieniem po³udniowym osi..

Przep³yw energii zale¿y wy³±cznie od kierunku wirowania czakramu, albo jest wynosz±cy , albo ¶ci±gaj±cy.

Nie mniej jednak zasilanie energetyczne zawsze jest wiêksze gdy lokalizacja pewnych organizmów jest w³a¶nie w centrum strumienia przep³ywu. 

Znalaz³am ca³kiem niez³e zdjêcie;

http://www.bazabiur.pl/biuro-roma-office-center_1.html



* A to tylko taki dodatek jako ciekawostka ( dla wyznawców szczególnie) ¿eby nie my¶leli i¿ razem z ubo¿eniem spo³eczeñstwa ubo¿eje ich ukochany kler.....

http://www.przeglad-tygodnik.pl/pl/artykul/pieniadze-kosciola

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=394329


Kto za tym wszystkim stoi?
Dlaczego zrobiono cenzurê jednej zwrotki wiersza mistrza Tuwima?


A co teatralna cenzura Romy "wyciel± Tuwimowi"?

Nic wielkiego , taki maleñki fragmencik....

"
Item glêdziarze i bajdury,
Ci±gn±cy z nieba grub± rêtê,
O, ³apiduchy z Jasnej Góry,
Z Góry Kalwarii parchy ¶wiête,
I ty, ksiê¿uniu, co kutasa
Zawi±zanego masz na supe³,
¯eby ci czasem nie pohasa³,
Ca³ujcie mnie wszyscy w dupê."

Julek! teraz to i w dupê poca³owaæ Ciê nie mog±......

Kto jest w³a¶cicielem biurowca ROMA?


* Dla chc±cych wzbogaciæ swoje informacje w temacie;

http://www.google.com/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&channel=s&hl=pl&source=hp&biw=1280&bih=612&q=Na+Nowogrodzkiej+o


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Kiara Maj 11, 2012, 11:28:16
Z t± muzyka to co¶ ostatnio na czasie , chyba zaczynamy sobie u¶wiadamiaæ bardziej rolê d¼wiêku , jakom on odgrywa w naszym ¿yciu?

Wszystko odbywa siê przez kodowanie d¼wiêkiem , zarówno tym s³yszalnym przez nasze uszy i tym poza ich odbiorem , bowiem wszystko co istnieje odbiera i emituje fale d¼wiêkowe. Zarówno jest nadajnikiem jak i odbiornikiem , wszystko posiada okre¶lon± wibracjê a ona zapis d¼wiêkowy który ma bezpo¶redni wp³yw na nasz± rzeczywisto¶æ.
Zatem warto poznaæ równie¿ t± informacjê.


Prawda o przemy¶l muzycznym.
http://www.youtube.com/watch?v=jHIo8G2NjlM




Illuminati Przemys³ Muzyczny (1-11)

http://www.youtube.com/watch?v=rcUJmdmeFzg


Illuminati Przemys³ Muzyczny (2-11)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fBxi53QQ98U


Illuminati Przemys³ Muzyczny (3-11)
http://www.youtube.com/watch?v=EQC41FAclcw&feature=relmfu


Illuminati Przemys³ Muzyczny (4-11)

http://www.youtube.com/watch?v=TPDNfCf5DCU&feature=relmfu


Illuminati Przemys³ Muzyczny (5-11)

http://www.youtube.com/watch?v=Y7vqrDRk0Ek&feature=relmfu



Illuminati Przemys³ Muzyczny (6-11)
http://www.youtube.com/watch?v=nE_B693OJyg&feature=relmfu


Illuminati Przemys³ Muzyczny (6-11)

http://www.youtube.com/watch?v=Rj0CBcBq_SE&feature=relmfu


Illuminati Przemys³ Muzyczny (7-11)

http://www.youtube.com/watch?v=CxAnmNPnSr8&feature=relmfu



Illuminati Przemys³ Muzyczny (8-11)

http://www.youtube.com/watch?v=CxAnmNPnSr8&feature=relmfu


Illuminati Przemys³ Muzyczny (9-11)

http://www.youtube.com/watch?v=ooHIuKpkdc8&feature=relmfu


Illuminati Przemys³ Muzyczny (11-11)

http://www.youtube.com/watch?v=y0wCUbt8wr4&feature=relmfu

Niestety ale kodowanie d¼wiêkami jest znane i u¿ywane od dawien dawna to nie nowo¶æ , krêgi kamienne , piramidy , katedry , pa³ace to nie tylko przeka¼niki to równie¿  urz±dzenia emituj±ce je. Jakie d¼wiêki taka kreacja w przestrzeni.....


By³y Iluminat omawia tajemnice przemys³u muzycznego

http://www.youtube.com/watch?v=YNrxDKfKxWE&feature=related

Kiara :) :)


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Kiara Grudzieñ 30, 2012, 17:22:56
Poma³u wszystko zaczyna kierowaæ siê w jeden punkt , który wyja¶nia dlaczego Polska, dlaczego warszawa i dlaczego Pa³ac Kultury oraz jak± rolê odgrywa w tym Teatr ROMA?

jednak ¿eby dokonaæ odczytu prawdziwego trzeba tez zrobiæ syntezê wszystkich informacji znacz±cych napisanych na tym forum.

Zatem polecam tak± refleksjê w g³êbszym wymiarze.

Kiara :) :)


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Thotal Grudzieñ 30, 2012, 20:04:36
To nie budynek Teatru Roma jest wa¿ny, tylko obiekt obok z du¿± kopu³±...



Pozdrawiam - Thotal :)


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Kiara Grudzieñ 30, 2012, 20:24:45
To nie budynek Teatru Roma jest wa¿ny, tylko obiekt obok z du¿± kopu³±...



Pozdrawiam - Thotal :)

Tak Thotal masz racjê ale przechodzi wszystko przez budynek teatru. Skomplikowane po³±czenia energetyczne w pa¶mie pola przesy³owego.

Kiara :) :)


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Thotal Grudzieñ 30, 2012, 21:26:20
OK :)





Pozdrawiam - Thotal :)


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: quetzalcoatl44 Grudzieñ 31, 2012, 01:47:08
krzyz to taki rozlozny szescian - cube.. to wyjscie poza saturna - smierc..:)


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: Kiara Grudzieñ 31, 2012, 02:00:38
Wyj¶cie jest w jego  obrocie w ruchu wirowym ale wa¿ny jest kierunek wirowania.


Kiara :) :)


Tytu³: Odp: Dlaczego teatr ROMA?????
Wiadomo¶æ wys³ana przez: quetzalcoatl44 Grudzieñ 31, 2012, 14:43:11
pewnie tak, ale skoro istniala arka przymierza dlaczego mial nie istniec zbawiciel? choc nie popieram doktryny kk:)


Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

ostwalia gangem maho granitowa3 phacaiste-ar-mac-tire