Materia Przyczynowa
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=b-ABcOa1v_Y - Co to takiego jest Przyczynowa Materia?
- Wedy mówi±, ¿e kiedy tworzy siê ten materialny ¶wiat - nowy wszech¶wiat, tworz± siê nowe realno¶ci.
- W których to g³ówne ¿ywatmy tworz± metagalaktyki, galaktyki, tworz± s³oneczne systemy, tworz± planety, organizuj± ¿ycie.
- Aby siê tym wszystkim pos³ugiwaæ, trzeba posiadaæ jakie¶ do¶wiadczenie.
I w³a¶nie to do¶wiadczenie zbieraj± ¿ywatmy.
- Kiedy pojawi siê wszech¶wiat, to ¿ywatmy - indywidualne samo promieniuj±ce cz±steczki pierwotnego ¶wiat³a, one jakby formuj± ten ¶wiat i gromadz± indywidualne do¶wiadczenie.
- I kiedy zaczyna siê kurczenie tego wszech¶wiata, tj. unicestwienie, one ca³e to do¶wiadczenie sk³adaj± w jeden kocio³, baga¿.
- W Wedach porównuje siê ¿ywatmy do pszczó³, które to lec± na ³±kê, zbieraj± nektar i potem sk³adaj± to do jednego kot³a, tak tworz± miód.
- Ten miód, nektar b±d¼ do¶wiadczenie tych ¿ywatm nazywa siê "przyczynow± materi±".
- To jest do¶wiadczenie wszystkich przejawów i skurczenia siê wszech¶wiatów.
- Inaczej siê to nazywa Inglia - przyczynowa materia.
- In - to pojêcie gliny, lub prochu, to z czego sk³ada siê Pierwotny ¦wiat.
- Kiedy zaczyna tworzyæ siê Nowy Wszech¶wiat, ka¿da ¿ywatma przenikaj±c do tego ¶wiata, tak jakby przyobleka siê w ob³oczek przyczynowej materii, w którym zawiera siê ca³e do¶wiadczenie, które znajduje siê w tym przyczynowym oceanie lub przyczynowej materii, poniewa¿ kropelkê mo¿na porównaæ pod wzglêdem jej jako¶ci i sk³adowi(np. chemicznemu) z ca³ym oceanem.
- Ka¿da ¿ywatma posiada swoj± "kroplê" i ta kropelka daje mo¿liwo¶æ pos³ugiwania siê do¶wiadczeniem wszystkich ¿ywatm.
Wykorzystuj±c to do¶wiadczenie, tworzy siê nowy materialny ¶wiat.
- Ta przyczynowa materia "niesie" w sobie tak¿e do¶wiadczenie zniszczenia, dlatego niektórzy mistycy nazywaj± to „jajo-or", lub „nasieniem diab³a", które jest w ka¿dej istocie.
- Ona daje jeszcze mo¿liwo¶æ dowiedzenia siê, czym jest tak negatywne, jak i pozytywne do¶wiadczenie.
- To negatywne do¶wiadczenie zaczyna siê pojawiaæ, kiedy ¿ywatma zaczyna siê doskonaliæ - ¿ywatma nie dostaje wiêkszego do¶wiadczenia, ni¿ jest w stanie wytrzymaæ.
- Dlatego na okre¶lonym poziomie ewolucji, to "jajo-or" coraz bardziej zaczyna wp³ywaæ na ¶wiadomo¶æ ¿ywatmy.
- Jest takie przys³owie: "Droga doskona³o¶ci, to droga walki poety i kata w swoim wnêtrzu".
- W ka¿dym z nas, prêdzej czy pó¼niej, pojawia siê energia zniszczenia, poniewa¿ zniszczyæ mo¿na tylko to, co istnieje w tym ¶wiecie.
- Je¶li popatrzeæ z punktu widzenia morale, to jest bardzo ¼le, od s³owa mor - ¶mieræ, ludziom stoj±cym na tym poziomie ewolucyjnego rozwoju jeszcze nie jest dane tego zrozumieæ.
- Kiedy ¿ywatma coraz bardziej siê rozwija, cz³owiek wchodzi na du¿o wy¿sze poziomy poznania, to on zaczyna ¿yæ wed³ug praw ¦wiat³ych - od s³owa Ra - ¦wiat³o, wtedy on zyskuje wiêksze mo¿liwo¶ci do walki z tymi przejawami samodestrukcji.
- W rezultacie tej walki, wytwarza siê kolejne do¶wiadczenie, jeszcze bogatsze ni¿ ¿ywatma otrzyma³a do czasu, zanim tu przysz³a.
- Jajo-Or zawiera w sobie ca³e do¶wiadczenie, wszystkich wcieleñ - wszystkich ¿ywatm i ¿eby opanowaæ to do¶wiadczenie trzeba przej¶æ okre¶lone drogi, wyzwania.
Je¶li ¿ywatma zdecyduje siê i¶æ drog± negatywn±, wychodzi naprzeciw tym emanacjom, to wtedy ta materialna przyczyna nazywa siê "Karob" (ona siê zagêszcza, kondensuje) - to demoniczna droga ewolucji.
- W czym tkwi ró¿nica miêdzy jasnymi a ciemnymi drogami?
- Je¶li ¿ywatma pod±¿a drog± "ciemnych" - to ona my¶li takim sposobem:
- "Jest Ja i jest Nie Ja, wszystko czym nie jestem, stanie siê mn±" - takim sposobem ona pod±¿a drog± poch³oniêcia wszystkiego w siebie.
- Takim sposobem materialno¶æ siê zagêszcza.
- W materialnym ¶wiecie mo¿na porównaæ to do czarnej dziury, która wszystko w siebie poch³ania, tj. materialno¶æ siê zagêszcza - jest to demoniczna droga ewolucji.
- U jasnych jest na odwrót.
¯ywatma mówi: - "Jest Ja i jest Nie Ja, wszystko co nie jest mn±, Ja siê tym stanê" - ona stawia na ekspansjê, ona obejmuje sob± wszystko co istnieje wokó³ niej, ³±czy siê z tym, wtedy poszerzenie jeszcze bardziej siê wzmaga - to droga jasnych si³.
- Ten kto pod±¿a drog± - przyjmijmy lewej, on materialno¶æ zagêszcza, ten kto stoi na drodze jasnej, ten t± materialno¶æ wykorzystuje, tzn. on bierze tê przyczynow± materiê i uduchowia j±.
- Je¶li ta zebrana materia nazywa siê "Karob" - od s³owa kondensacja, to materia ju¿ przetworzona, przesi±kniêta tym do¶wiadczeniem i przynosz±ca po¿ytek wszystkiemu i wszystkim, tj. powoduj±ca poszerzenie nazywa siê "S j e a i r a" - jasna materia, takim sposobem tworz± siê ¶wietlane cia³a.
Re: Wedy S³owiañsko-Aryjskie
PRZEDMOWA
Wydanie Staroruskiej Inglistycznej cerkwi Prawos³awnej Starowierców-Inglistów.
Asgard Iryjski (Omsk), rok 7500
Oryginalne San'ti jedynie obrazowo mo¿na nazwaæ "ksi±¿k±". San'ti - to p³yty z metalu szlachetnego, nie poddaj±cego siê korozji, na których umieszczono stare H'Aryjskie Runy. Runy H'Aryjskie to nie litery i nie hieroglify w naszym wspó³czesnym tego s³owa rozumieniu. Runa - to tajne Obrazy zawieraj±cy ogromny zakres pradawnej wiedzy. Ta stara forma pisma nie zniknê³a w otch³ani wieków tak, jak inne stare alfabety, takie jak choæby bukwica, lecz nadal pozostaje podstawow± form± pism u Kap³anów Staroruskiej Cerkwi Inglistycznej. W czasach staro¿ytnych h'Aryjskie runy sta³y siê g³ówn± baz± dla stworzenia uproszczonych form zapisu: starego Sanskrytu, pisma klinowego, Dewanagari, germano-skandynawskiej runiki i liczny innych.
Aby h'Aryjska Runiczna forma zapisu zachowa³a siê dla naszych potomków i by Stara M±dro¶æ nie zaginê³a w otch³ani czasu jest wyk³adana w Seminariach cerkwi Staroruskiej i przekazywana z pokolenia na pokolenie.
San'tia sk³ada siê z 16 ¶lok*, a ka¿da ¶loka ma 9 linii, za¶ w ka¿dej linii umieszczono 16 run. Na ka¿dej p³ycie umieszczone s± 4 ¶loki - po dwa na ka¿d± stronê. Dziewiêæ San'tij zosta³o umieszczonych na 36 p³ytach tworz±cych ko³o utrzymuj±ce 144 ¶loki po³±czone 3 pier¶cieniami, które symbolizuj± trzy ¦wiaty:
Jawi - ¦wiat ludzi (¶wiat mineralny)
Nawi - ¦wiat Duchów i Dusz zmar³ych Przodków (¶wiat astralny),
Prawi - Jasny ¦wiat S³owiano-Aryjskich Bogów (¶wiat mentalny, mental).
San'tii posiadaj± bogat± w tre¶æ formê dialogu i zosta³y zapisane ko³o 40000 lat temu. W pierwszym Krêgu opowiada siê o przykazaniach danym narodom Wielkiej Rasy i potomkom Rodu Niebieskiego przez Boga Peruna; o nadchodz±cych wydarzeniach w ci±gu Swaro¿ego Krêgu i dziewiêædziesiêciu dziewiêciu Krêgów ¯ycia t.j. 40176 lat.
Pierwszy przek³ad z h'Aryjskiej Karuny (starego h'Aryjskiego jêzyka) zosta³ zrobiony w roku 7452 od Stworzenia ¦wiata w Gwiezdnej ¦wi±tyni, roku 12952 od Wielkiego Och³odzenia (1944 r. n.e.) dla odnowionych S³owiañskich Wspólnot na terytorium Bia³owodzia, albo jak siê to mówi w San'tinach - ¶wiêtej ziemi Rasy (terytorium od Uralu do Bajka³u, i od Pó³nocnego oceanu do Mongolskiego A³taju). Nazwa Bia³owodzie pochodzi ze staro¿ytnej nazwy rzeki Irij (Irtysz - Irij najcichszy, Ira - cisza), w starym jêzyku istnieje runa Irij, której graficzna reprezentacja oznacza bia³±, czyst± wodê.
Przy przek³adzie by³a wykorzystywana rosyjska forma zapisu zapewniaj±ca bardziej pe³ne odtworzenie obrazu Starych Run, nie za¶ radziecka, zniekszta³cana w latach 20-30 XX wieku. Wiele s³ów znajduje siê w oryginalnym brzmieniu, gdy¿ ani w rosyjskim, a tym bardziej w radzieckim jêzyku brak jest odpowiedników jêzykowych (brak znaczenia obrazu).
Nowe wydanie jest powtórzeniem pierwszego przek³adu San'ti Wedy Peruna i tak¿e przeznaczone jest dla odradzaj±cych siê S³owiano-Aryjskich Wspólnot.
W przek³adzie San'ti bra³o udzia³ niewielu Kap³anów, dlatego wyd¼wiêk San'ti jest zró¿nicowany, lecz sens pozosta³ niezmienny. W niniejszym wydaniu nie ma komentarzy, a jedynie wyja¶niania poszczególnych s³ów. Wszelkich wyja¶nieñ mo¿e udzieliæ jedynie kap³an-stra¿nik albo Kap³an-Inglingi t.j. Starsi Stra¿nicy M±dro¶ci przy S³owiano-Aryjskich ¦wi±tyniach.
Wielokropki i linia z kropek oznaczaj±, ¿e w tych miejscach jest zawarta informacja, któr± jeszcze wcze¶nie by podawaæ w otwartej formie. Prastara Wiedza przeznaczona jest dla s³u¿enia Dobru i Prawdzie i nie mo¿e zostaæ wykorzystana przez Z³o...
Ka¿dy przedruk, pe³ny i czê¶ciowy, bez pozwolenia Rady Seniorów Staroruskiej Ingliistycznej cerkwi Prawos³awnych Starowierow-Inglingow - zabroniony!
Niniejsza publikacja przeznaczona jest wy³±cznie w celach edukacyjnych do u¿ytku wewn±trz wspólnoty oraz u¿ytku ¦wi±tynnego.
Od Asgarskiego (Omskiego) duchowo-cenzuralnego Komitetu: zezwala siê na drukowanie. Zaaprobowane przez Radê Seniorów Staroruskiej Ingliistycznej cerkwi Prawos³awnych Starowierow-Inglingów.
Rok 7500 (13000) miesi±ca Ramhat 6 dnia. Kr±g Pierwszy.
http://ag.108.pl/index.php/forum/3-forum-ogolne/16-nasza-sowiaska-spucizna/257-wedy-sowiasko-aryjskieCDN