Taka ciekawostka która skomentujê.
Mapa serwisu | Szukaj | Forum | Publikacje | Aktualno¶ci
© Towarzystwo Perillos
Maria Magdalena, Magdalena
"Szansa" z biblijnych s³ów
Vénosèse. 1550/60. Konwersja z Madeleine.
W tym artykule podejmiemy jedynie kilka aspektów dokumentalnych Marii Magdaleny lub pochodne, które mog± pomie¶ciæ uwagê Sauniere ... i inne "dziwne" lub teologów naukowcy ...
Uwagi nastêpuj±cy apel do ró¿nych pism religijnych. Mo¿emy wy³±czyæ te radykalnie, aby unikn±æ zbyt wiele kontrowersji, tekst "bardzo" lub apokryficzne "w±tpliwe".
Magdalena
Maria Magdalena i Maria Magdalena ... Uznawane w biblijnych pismach, jest niezwykle rzadkie dla kobiety znak jest identyfikowany przez swoje po³o¿enie geograficzne lub Gazetteer, urodzenie. Zauwa¿ ponadto, ¿e "identyfikacja" to przede wszystkim imiê Maria ... takich jak: Maria z Betanii!
Dla mêskich postaci, znajdziemy ten aspekt pojêcia "identyfikator" stosuje siê tylko do postaci Chrystusa i uczestnikami Jego mêki, a wiêc:
- Jezus z Nazaretu.
- Józef z Arymatei.
- Szymon z Cyreny.
I ... Judasz Iskariota.
Pun ...
Zwróæmy uwagê, ¿e miasto Magdala by³a garnizon wojskowy ...
Aramejski Magdala w czasie, ¿e miasto, w Talmudzie mo¿na interpretowaæ na dwa sposoby:
1) Nounayah Migdal = Wie¿a Ryb.
2) Magdal Tsab'ayah = Wie¿a farbiarzy.
Magdala jest bez w±tpienia zwi±zane z du¿± ilo¶ci± wody, ale równie¿ jej wady. Podczas wykopalisk z 1971 r. Ta strona bêdzie aktualizowana wiele po³±czonych ze sob± zbiorników oraz wie¿ê wodn± o wysoko¶ci 7 metrów. Archeolodzy i Carbo Ojcowie Loffreda i przypisuj± ten wyj±tkowy zakrêt nazwê Migdo. Wed³ug nich nazwa miasta pójdzie.
Du¿a ilo¶æ wód wydaje siê byæ przyczyn± obfito¶ci akacji w tym sektorze ... Wed³ug Amédée Brunat akacje s± "esencj±" bazy wykorzystywane do realizacji ¦wiêtej Arki
W³osy
Hebrajskiego jako s³owo jest Gadal Magnificat i Magdalena. Gadal to znaczenie korzeñ jest "wielko¶ci±", który jest "Wie¿a".
Biblia Hebrajska, ten korzeñ bêdzie "dryfuje" w: W³osy i drzewa.
Rabiniczny hebrajski, Gadal = w³osy warkocz.
W jêzyku aramejskim, = Gedilta w³osy warkocz.
W akadyjskim, Gildlu = sznur pleciony.
W jêzyku arabskim, Jadal = oplot liny!
Korzeñ GLD wskazuje na monta¿ kilku splecionych wiêzi.
Talmud nazywa Marii Magdaleny Megadela i Megdêlêt S³uga Przymierzalnia =.
£ukasz, w jêzyku greckim, u¿ywa terminu "ekmassein" do zdefiniowania jak Madeleine wytrzeæ stopy Jezusa. Który opisuje rozk³ad w³osy w dwa warkocze.
W jego pustelnika fazie Madeleine nosi Jej d³ugie, grube w³osy tylko. Plecionek tych ostatnich s± oddzielone od obu stronach klatki piersiowej.
Talmud mówi, ¿e Maria Magdalena by³a uprawiania podwójne fryzury warkocze na "obcych kobiet" ...
Ten typ nakrycia g³owy przypomina wyra¼nie, ¿e Artemidy w Efezie nazwie euplokamos = "piêkne warkocze", który bêdzie "Bend" i "podwójne".
Flakon/ kielich i Wie¿a Magdala
Co z tego, ¿e reprezentuje Ciê u stóp krzy¿a, lub na pogrzebie?
Madeleine u¿ywali go do perfum stóp Chrystusa i przynios³a to, co pozosta³o do grobu, aby nama¶ciæ jego cia³o.
Dla ¶redniowieczne pisma odnosz±ce siê do Graala, kielich ³apie krew Jezusa w grobie, a nie u stóp krzy¿a.
Istnieje analogia pogl±dów miêdzy Magdalen± i flakon u stóp krzy¿a Madeleine mog³a byæ nas±czona krwi± Jezusa ... byæ "kontener".
W Litanii jest trzy razy Nazwa statku: "LL spirituale, honorabile dzieje i dzieje ... Devotionis
Tak jak to jest znane jako Wie¿y: Tunis davidica i turnis eburnea ...
Zauwa¿ te¿, ¿e kiedy Jezus prosi Maryjê, aby nie trzymaæ nogi nie to pan, ¿e nazywa miejsce przeznaczenia Marii Magdaleny, zwany "Wie¿a" ... jak jest on tak¿e nazywany "Magnificat" na "powiêkszenie" pana. W jêzyku hebrajskim, tegadelo, pochodzi z tego samego korzenia Magdaleny ...
Dla przypomnienia: Migdol: "YHWH nazwa jest silna wie¿a". przys³owie 18-10.
Siedem podk³ady z Efezu
Siedmiu u¶pionych mêczenników z Efezu, zgodnie z tradycj± s± w tym samym grobie, co Marii Magdaleny. Albo dok³adniej: Ich Za¶niêcie jest strze¿one przez Marie Madeleine.
Zobacz we Francji, gdzie mo¿na znale¼æ ¶lady u¶pionych:
Krypta ¶w £azarza z p³askorze¼b± M. Madeleine. St Victor, Marseille
- W ¶redniowiecznej Nadrenii, lub w Touraine i regionie Rouen.
- W pobliskim klasztorze Marmoutier.
- W wie¿y ko¶cio³a parafialnego w Echtermarcht. Nazwa opactwa Epternacense Monasterium albo: Monastyru Siedmiu ¶pi±cych.
- W Prowansji nadal czciæ krypcie ¶w Victor: cztery z siedmiu ¶pi±cych w "jaskini La Madeleine".
- Zawsze w Prowansji, kult wi±¿e siê z Madeleine St Maximin. Nazwa ta jest pierwsz± z siedmiu ¶pi±cych który wyk³ada³ cesarza Theodore.
- Po upadku kultu relikwii Madeleine w Vézelay, Provence "przejmuje" ...
1265: wynalezienie relikwii Madeleine.
1279: wynalezienie relikwii ¶w Maximin.
- St Victor w Marsylii: cztery klatki, których sarkofag zosta³ przetransportowany do muzeum Barely (?).
Magdalena, £azarz, kartuzi
Rêkopis Bern "Vita erremitica" zawiera ciekaw± anotation pochodz±cym z XII w. S.:
"Jaskinia, w której mieszka³a sama trzydziestu lat mówi siê, ¿e w diecezji Marsylii, w pobli¿u pustelni Montrieux"
Montrieux jest chartreuse za³o¿ony w 1117 na terytoriach St Victor w Marsylii.
Wyci±g z planu perspektywicznego w Lyonie w 1550 roku.
1 * Lokalizacja kaplicy.
Po³o¿enie Ulica * 2 Machabeuszy.
Ten stary klasztor, w jedenastym S., by³a pod nazw± ¶w Victor i St Lazare.
W 1252 o³tarzu klasztoru jest po¶wiêcony ... z relikwiami ¶w £azarza, ¶w Marii Magdaleny i ¶w Anny! Nawet dzisiaj mnisi kartuscy ¶wiadczenia us³ug zwi±zanych z jaskini.
Lyon, kult Magdaleny i mimika
Lyon znajduje siê na dole Fourvière przed S. XII, winnic o nazwie "La Madeleine".
Kaplica w ko¶ciele zosta³a za³o¿ona w 1394 Fourvière.
Równie¿ na tym wzgórzu w 1353 r., by³a ju¿ inna kaplica "Naj¶wiêtszej Marii Magdaleny i ¶w Loup". W tym czasie by³by inny kaplica przylega wschodni± Ainay klasztoru.
Mimikra:
- W bazylice Ainay bêdzie kaplica, gdzie by³ zaszczyt nadawany w pamiêci 10.000 mêczenników prze¶ladowañ 202. Pomnik ten jest pod ochron± ¶w Marii Magdaleny.
- Cia³a mêczenników pochowano w wielkiej nekropolii, miêdzy ko¶cio³ami ¶w Ireneusza i St Just. Te dwie dzielnice, ko¶cio³y, s± po³±czone przez ulicê o nazwie Machabeusze. Jest to nazwa pierwszego ko¶cio³a ¶w prostu.
- Od 1550 perspektywie, znajduje siê kaplica "Magdalena" na terenie cmentarza ... Czy nie ma logiki nie jest oczywiste, ¿e ta konstrukcja jest zbudowana na staro¿ytnym cmentarzu mêczenników ... identyczne (z wyj±tkiem kwoty) do Efezu Sleepers zarezerwowane dla ¶wiêtych mêczenników?
Drewno z Krzy¿a i Królow± Sabat.
pochodz±cych z fresku Kuttenberg.
Jeszcze jedno analogowe
- Cmentarz jest po¶wiêcony Machabeuszów w podobieñstwa z ¿ydowskich mêczenników prze¶ladowanych przez Antiocha Epifanesa w II S. BC
- Byæ mo¿e powinien on wskazywaæ na zale¿no¶æ pomiêdzy Legenda siedmiu ¶pi±cych, która wywodzi siê rozdzia³ 7 z drugiej ksi±¿ce ... Machabeuszy. Istnieje jednak pytanie 7 mêczennicy braci i ich matki!
Madeleine, Drewno, Drzewo i Krzy¿
Marii Magdaleny, w scenie ukrzy¿owania prowadzi oczywi¶cie do krzy¿a. Wtedy krzy¿ z drzewa poznania dobra i z³a ... na³o¿ony na ten temat z ¿ycia. Zosta³ obsadzony w centrum Edenu.
Czêsto obserwujemy, ¿e u stóp krzy¿a jest czaszka. W tym przypadku chodzi o czaszki Adama ¿e tradycja pochowany na Górze Kalwarii. Nazwa oznacza "czaszki".
W tym przypadku mo¿emy znale¼æ wizjê ¶wiêtego Paw³a: "Jezus jest nowym Adamem, a dziêki rédempte cz³owieka na" zielonym drzewem krzy¿a "
- Królowa Sabat, aby zobaczyæ Salomon by³ przez rzekê "Kedron". Podczas korzystania z belek pomostowych odrzuci³ i odmówi³ zbudowaæ ¶wi±tyniê, poniewa¿ zbyt krótkie lub zbyt d³ugie - mia³a wizjê, ¿e drewno to bêd± musieli ponie¶æ Chrystusa blisko ... i nie postawi³ stopê wi±zki.
Gdzie korespondencja miêdzy Salomona i królowej Sabat, drewna i ... Jezus, Maria Magdalena i krzy¿!
Bêdziemy trzymaæ siê tych przyk³adów ...
Niektóre analogie miêdzy tymi "Uwagi" i szczegó³ów Sauniere i Rennes-le-Chateau ceny:
- Magdalena> Garrison Wojskowy> Rennes le Chateau.
- Magdalena> Tour Ryb lub "barwników" (lub kolory)> Wie¿a Magdala Sauniere> 'Kolor' Stream.
- Magdalena Land> z du¿± ilo¶ci± wody> Wody obu Rennes sektora.
Magdala-> akacja Obfito¶æ> Drewno z Ark± Przymierza.
- Magdalena znaczenie> podkre¶li³ z d³ugimi w³osami> 'w³osy na królów Merowingów> Artemis z Efezu.
- Magdalena> Wazy> No Wazon z p³askorze¼b± z Rennes-le-Château malarstwa wazonie> w Pilat.
- Magdalena> Tour> z p³askorze¼b± z Rennes-le-Château> No Tour na Pilat malarstwa.
- Lyon i Madeleine> Sauniere w Lyon> adresu Sauniere ... Ulica Machabeuszów!
- Madeleine> Ksi±¿ka na p³askorze¼b± z Rennes-le-Château Brak ksi±¿ek, ale przewijaæ obraz z Pilat.
- Madeleine> czaszka> St Bruno tak¿e attribute> kartuski i ksi±¿kê.
- Ditto do krzy¿a, na którym odpychaæ oddzia³y> przypisuj± równie¿ ¶w Bruno!
- Wrzesieñ u¶pione u¶pione w areszcie relikwii Madeleine> Wrzesieñ w toku z³o¿a pod ochron± Madeleine?
Roussillon w Prowansji: ¶ladami Marii Magdaleny
Zak³ad szorstkie wokó³ prowansalskie miejscach dekoracyjnych odwiedzanych lub zajête przez Marie-Madeleine. By³oby to zbli¿y³ siê do wybrze¿a w miejscu, ¿e stare mapy o nazwie "trzech Maries", na po³udnie od Arles.
Marta posz³a do Tarascon, a nawet do Awinionu, mo¿emy za³o¿yæ, ¿e jego siostra Maria Magdalena towarzyszy³a chwilê przed skrêcaj±c w prawo, albo przez Alpilles, jest dalej na pó³noc przez Montagnette i Bonpas ford, na Durance, a Thor i Luberon góry.
Baux de Provence rocka ponosi p³askorze¼ba o nazwie "Trémaïé" jak niektórzy t³umacz jako "The Three Maries". Lioux, w pobli¿u Roussillon w sercu Luberon, lokalne wiara widzi klifie z widokiem na wie¶ jako schronienie dla Marii Magdaleny. Kaplica by³a wysoka.
Miejsca te s± czê¶ci± tradycji lokalnych, urodzony mo¿e z biegiem Stolicy w tych regionach. Aby dostaæ siê do swojej jaskini.
Potem musia³ skrêciæ w kierunku po³udniowym, przejd¼ do Aix, ³añcuch Gwiazdy a góra Sainte-Baume. Dwaj najbli¿si wierzcho³ki jaskini s± powo³ani, jeden "Yoke or³a", drugi "Saint-Pilon". By³y raz kolumny i ruiny sanktuarium, gdzie by³y tylko drzwi. S± to elementy widoczne w tle grawerowania w "podudzia ma³y", i ¿e Berenger Sauniere wznowiæ s³u¿yæ jako t³o do zwolnienia z Madeleine ¿e zdobi przed o³tarzem ko¶cio³a w Rennes -le-Chateau. "Yoke" nale¿y rozumieæ jako najwy¿szego bar w kszta³cie jarzma (po ³acinie "jugum strony ', u góry) i" podudzie "to termin opisuj±cy typowe Provence lub wysokim ko³nierzem.
Grawerowanie "trochê podudzie" ¶w Maximin la Sainte-Baume.
Dusza Marii Magdaleny jest obs³ugiwany przez czterech anio³ów w niebie przewa¿aæ.
Teraz, je¶li spojrzymy na starej mapie, po drugiej stronie Zatoki Lwiej, z boku Langwedocja widzimy wyspê Maguelonne pobli¿u Sète iz powrotem, bli¿ej brzegu, Wyspa o "Magdaleny". Linia brzegowa zosta³a radykalnie zmieniona przez wkraczaniu ziemi, a wyspy te ju¿ nie istniej±, a raczej ju¿ nie wyspy. Na brzegu zalewu Thau, ostatniej pozosta³o¶ci po prastarej morza, ko¶ció³ wie¶ Meze posiada piêkny pos±g "Saintes Maries de la Mer". W tym regionie Langwedocja-Roussillon legendy jest to samo! Czy istniej± wiele tradycji zwi±zanych z kolizj± z ³odzi Stolicy? Lub hagiografowie byli oszukiwani przez umieszczenie go w Camargue?
Mo¿na sobie wyobraziæ, Maria Magdalena wyl±dowa³ w Roussillon, miejsce do dzi¶ pod nazw± "Mas de la Madeleine", na wschód od Perpignan, w pobli¿u wie¿y zwanej "Castle-Roussillon", który jest faktycznie tylko resztka staro¿ytnego miasta, Ruscina raz nad morzem, ale zniszczony przez spadaj±cej wody.
Mo¿na te¿ wyobraziæ sobie widok z pó³nocnego zachodu do wst±pienia górach Corbières. Jego trasa bêdzie przejechaæ przez Tet w Chateau-Roussillon, i Agly "nie utworzy³", w Bompas i rozwi±za³oby podnó¿e pobli¿u wiejskiej ¶w Micha³a, a koñcz±c, mo¿e byæ do Pilou z Montpeyrous, albo Pilou de la Serre, w pobli¿u Vingrau ... i Perillos! Obie góry maj± wiele jaskiñ. Dalej wzd³u¿ tej samej osi jest wzgórze Aguillar (Eagle w Occitan).
Mapa staro¿ytnych brzegu Zatoki Lwiej. Dwa szczegó³y warto zwróciæ uwagê:
- "Les Maries III", na po³udnie od Arles.
- Wyspa "La Madeleine", miêdzy wybrze¿em a Maguelonne.
(Mapa pochodzi z ksi±¿ki Lentheric Charles "The Dead Cities of golfz Lyonu")
Drugi scenariusz to zobaczyæ Mariê Magdalenê od po³udniowego zachodu przez Thuir i Arles-sur-Tech, aby przej¶æ do Puig de Estella, u podnó¿a Canigou.
Oczywi¶cie, wszystko jest spekulacja ... Ale nasi uwa¿ni czytelnicy zauwa¿yli, o uwzglêdnienie tych wszystkich nazw miejsc, niezwyk³ych zbiegów okoliczno¶ci w nazwach:
PROVENCE - Roussillon
= Arles Arles-sur-Tech
Thor = Thuir
£añcuch gwiazdy = Puig z Estelle
Yoke or³a znaku = Aguillar
¦wiêty Pilon = Pilou
= Castle-Roussillon Roussillon
Bonpas = Bompas
Grób Arles-sur-Tech
Chocia¿ te podobieñstwa mo¿na wyja¶niæ przez analogiê do poziomu geograficznych modeli, które mog³a daæ niemal identyczne imiona: ford jest zwykle "No Good", a Thor Thuir zarówno pochodzi od ³aciñskiego s³owa ma³a wysoko¶æ, itp. ...
Jest jeszcze jedna niepokoj±ca analogia ... Miejscowo¶æ Arles sur Tech znany jest jego s³ynny sarkofag tajemniczo wype³nia siê wod±. W dobrym mie¶cie Arles w Prowansji, Saint-Honore zachowane sarkofagi kilku lokalnych ¶wiêtych, w tym ¶w Genesius, który równie¿ zosta³ nape³niania wod± tak tajemniczo i by³a przedmiotem wielkim oddaniem.
Niestety wszystko zosta³o zrabowane podczas ostatnich wiekach obskurantyzmu które zast±pi³o oddanie!
Mo¿liwa droga Marii Magdaleny w Prowansji
Naszym celem by³o wykazanie, ¿e Prowansja i Roussilllon s± zauwa¿ane przez kilka nazw miejsc takie, co spowodowa³o byæ mo¿e zamieszanie w miejscu, tradycji o Marii Magdaleny. Dodamy jeszcze jedn± zbie¿no¶æ: Miasto Carpentras, w Prowansji, zosta³ wybrany do Gallo-Roman "Carbotorate", co oznacza w galijskie jêzykowych "Miasta czo³gów". Teraz to sam ¼ród³os³ów co wyja¶nia Stara nazwa Rennes-le-Chateau, Rhedae, ³aciny Rheda = char!
Je¶li Sainte-Baume by³a chrystianizacja kultu Artemidy w Efezie, jeste¶my kuszeni do wniosku, ¿e prawdziwym schronieniem Marii Magdaleny jest faktycznie nie daleko od "miasta czo³gów", ale z Pireneje, Rennes le Chateau ...
A je¶li "skarb" Berengera Sauniere by³ w rzeczywisto¶ci "tajne" zwi±zane z Mari± Magdalen± i Chrystusa? Mo¿na sobie wyobraziæ skutki takiego objawienia, zw³aszcza w ostatnim stuleciu, wszystko wiara katolicka opiera siê na "dogmatu Nicejski." Wreszcie, mo¿emy wyobraziæ sobie ca³y zysk, który Berenger Sauniere móg³ czerpaæ z jego "milczenie" ...
Mo¿liwa droga Marii Magdaleny w Roussillon
Wszystko to oczywi¶cie spekulacje ... Inni te¿ nie "zak³ada", ¿e Maria Magdalena, ¿ona Jezusa, przyjd± do Galii z dzieæmi, którzy byli za lini± Merowingów ... Ale tu zjechaæ w dó³ równi pochy³ej!
Malowanie pod o³tarzem w Rennes-le-Chateau. Marie-Madeleine. (W prawo) farba M Magdalena w Pilat. (Dla porównania)
Faktem jest, ¿e wszechobecno¶æ Marii Magdaleny w Rennes-le-Chateau. Chocia¿ ¶wi±tynia zosta³a po¶wiêcona mu przez wieki ... Ale Sauniere jest wyj±tkowo "doda³":
- Witra¿ przedstawiaj±cy skruszonego grzesznika.
- Kilka stacji Drogi Krzy¿owej.
- P³askorze¼ba o³tarza.
- Pomnik wewn±trz ko¶cio³a.
- Pos±g na zewn±trz ko¶cio³a, który mia³ ciekawie pod jego ¶lady przedramienia farby lub plama na czerwonawy kolor.
- Dwa kamienie grawerowane, na zewn±trz, w rogach nad drzwiami, po lewej stronie reprezentuje ¶wiêtego w swojej ³odzi.
- A w dodatku willa "Bethany" i w³±cz "Magdalena" ...
A je¶li mieli¶my "pierwszy" wiadomo¶æ pozostawion± przez Sauniere?
http://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=fr&u=http://www.societe-perillos.com/mariemad_02.html&ei=QsZyT4PjMeGX1AWn1PgP&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=8&ved=0CGsQ7gEwBw&prev=/search%3Fq%3Dsekret%2Bmarie%2Bmadeleine%26hl%3Dpl%26lr%3D%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DpLU%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26channel%3Ds%26prmd%3Dimvns