Taka ciekawostka ktĂłra skomentujĂŞ.
Mapa serwisu | Szukaj | Forum | Publikacje | AktualnoÂści
© Towarzystwo Perillos
Maria Magdalena, Magdalena
"Szansa" z biblijnych s³ów
VĂŠnosèse. 1550/60. Konwersja z Madeleine.
W tym artykule podejmiemy jedynie kilka aspektĂłw dokumentalnych Marii Magdaleny lub pochodne, ktĂłre mogÂą pomieÂściĂŚ uwagĂŞ Sauniere ... i inne "dziwne" lub teologĂłw naukowcy ...
Uwagi nastêpuj¹cy apel do ró¿nych pism religijnych. Mo¿emy wy³¹czyÌ te radykalnie, aby unikn¹Ì zbyt wiele kontrowersji, tekst "bardzo" lub apokryficzne "w¹tpliwe".
Magdalena
Maria Magdalena i Maria Magdalena ... Uznawane w biblijnych pismach, jest niezwykle rzadkie dla kobiety znak jest identyfikowany przez swoje poÂłoÂżenie geograficzne lub Gazetteer, urodzenie. ZauwaÂż ponadto, Âże "identyfikacja" to przede wszystkim imiĂŞ Maria ... takich jak: Maria z Betanii!
Dla mĂŞskich postaci, znajdziemy ten aspekt pojĂŞcia "identyfikator" stosuje siĂŞ tylko do postaci Chrystusa i uczestnikami Jego mĂŞki, a wiĂŞc:
- Jezus z Nazaretu.
- JĂłzef z Arymatei.
- Szymon z Cyreny.
I ... Judasz Iskariota.
Pun ...
ZwróÌmy uwagê, ¿e miasto Magdala by³a garnizon wojskowy ...
Aramejski Magdala w czasie, Âże miasto, w Talmudzie moÂżna interpretowaĂŚ na dwa sposoby:
1) Nounayah Migdal = WieÂża Ryb.
2) Magdal Tsab'ayah = WieÂża farbiarzy.
Magdala jest bez w¹tpienia zwi¹zane z du¿¹ iloœci¹ wody, ale równie¿ jej wady. Podczas wykopalisk z 1971 r. Ta strona bêdzie aktualizowana wiele po³¹czonych ze sob¹ zbiorników oraz wie¿ê wodn¹ o wysokoœci 7 metrów. Archeolodzy i Carbo Ojcowie Loffreda i przypisuj¹ ten wyj¹tkowy zakrêt nazwê Migdo. Wed³ug nich nazwa miasta pójdzie.
Du¿a iloœÌ wód wydaje siê byÌ przyczyn¹ obfitoœci akacji w tym sektorze ... Wed³ug AmÊdÊe Brunat akacje s¹ "esencj¹" bazy wykorzystywane do realizacji Œwiêtej Arki
WÂłosy
Hebrajskiego jako sÂłowo jest Gadal Magnificat i Magdalena. Gadal to znaczenie korzeĂą jest "wielkoÂściÂą", ktĂłry jest "WieÂża".
Biblia Hebrajska, ten korzeĂą bĂŞdzie "dryfuje" w: WÂłosy i drzewa.
Rabiniczny hebrajski, Gadal = wÂłosy warkocz.
W jĂŞzyku aramejskim, = Gedilta wÂłosy warkocz.
W akadyjskim, Gildlu = sznur pleciony.
W jĂŞzyku arabskim, Jadal = oplot liny!
KorzeĂą GLD wskazuje na montaÂż kilku splecionych wiĂŞzi.
Talmud nazywa Marii Magdaleny Megadela i Megdêlêt SÂługa Przymierzalnia =.
ÂŁukasz, w jĂŞzyku greckim, uÂżywa terminu "ekmassein" do zdefiniowania jak Madeleine wytrzeĂŚ stopy Jezusa. KtĂłry opisuje rozkÂład wÂłosy w dwa warkocze.
W jego pustelnika fazie Madeleine nosi Jej dÂługie, grube wÂłosy tylko. Plecionek tych ostatnich sÂą oddzielone od obu stronach klatki piersiowej.
Talmud mĂłwi, Âże Maria Magdalena byÂła uprawiania podwĂłjne fryzury warkocze na "obcych kobiet" ...
Ten typ nakrycia gÂłowy przypomina wyraÂźnie, Âże Artemidy w Efezie nazwie euplokamos = "piĂŞkne warkocze", ktĂłry bĂŞdzie "Bend" i "podwĂłjne".
Flakon/ kielich i WieÂża Magdala
Co z tego, Âże reprezentuje CiĂŞ u stĂłp krzyÂża, lub na pogrzebie?
Madeleine uÂżywali go do perfum stĂłp Chrystusa i przyniosÂła to, co pozostaÂło do grobu, aby namaÂściĂŚ jego ciaÂło.
Dla Âśredniowieczne pisma odnoszÂące siĂŞ do Graala, kielich Âłapie krew Jezusa w grobie, a nie u stĂłp krzyÂża.
Istnieje analogia poglÂądĂłw miĂŞdzy MagdalenÂą i flakon u stĂłp krzyÂża Madeleine mogÂła byĂŚ nasÂączona krwiÂą Jezusa ... byĂŚ "kontener".
W Litanii jest trzy razy Nazwa statku: "LL spirituale, honorabile dzieje i dzieje ... Devotionis
Tak jak to jest znane jako WieÂży: Tunis davidica i turnis eburnea ...
ZauwaÂż teÂż, Âże kiedy Jezus prosi MaryjĂŞ, aby nie trzymaĂŚ nogi nie to pan, Âże nazywa miejsce przeznaczenia Marii Magdaleny, zwany "WieÂża" ... jak jest on takÂże nazywany "Magnificat" na "powiĂŞkszenie" pana. W jĂŞzyku hebrajskim, tegadelo, pochodzi z tego samego korzenia Magdaleny ...
Dla przypomnienia: Migdol: "YHWH nazwa jest silna wieÂża". przysÂłowie 18-10.
Siedem podkÂłady z Efezu
Siedmiu uÂśpionych mĂŞczennikĂłw z Efezu, zgodnie z tradycjÂą sÂą w tym samym grobie, co Marii Magdaleny. Albo dokÂładniej: Ich ZaÂśniĂŞcie jest strzeÂżone przez Marie Madeleine.
Zobacz we Francji, gdzie mo¿na znaleŸÌ œlady uœpionych:
Krypta Âśw ÂŁazarza z pÂłaskorzeÂźbÂą M. Madeleine. St Victor, Marseille
- W Âśredniowiecznej Nadrenii, lub w Touraine i regionie Rouen.
- W pobliskim klasztorze Marmoutier.
- W wieÂży koÂścioÂła parafialnego w Echtermarcht. Nazwa opactwa Epternacense Monasterium albo: Monastyru Siedmiu ÂśpiÂących.
- W Prowansji nadal czciĂŚ krypcie Âśw Victor: cztery z siedmiu ÂśpiÂących w "jaskini La Madeleine".
- Zawsze w Prowansji, kult wi¹¿e siê z Madeleine St Maximin. Nazwa ta jest pierwsz¹ z siedmiu œpi¹cych który wyk³ada³ cesarza Theodore.
- Po upadku kultu relikwii Madeleine w VĂŠzelay, Provence "przejmuje" ...
1265: wynalezienie relikwii Madeleine.
1279: wynalezienie relikwii Âśw Maximin.
- St Victor w Marsylii: cztery klatki, ktĂłrych sarkofag zostaÂł przetransportowany do muzeum Barely (?).
Magdalena, ÂŁazarz, kartuzi
RĂŞkopis Bern "Vita erremitica" zawiera ciekawÂą anotation pochodzÂącym z XII w. S.:
"Jaskinia, w ktĂłrej mieszkaÂła sama trzydziestu lat mĂłwi siĂŞ, Âże w diecezji Marsylii, w pobliÂżu pustelni Montrieux"
Montrieux jest chartreuse zaÂłoÂżony w 1117 na terytoriach St Victor w Marsylii.
WyciÂąg z planu perspektywicznego w Lyonie w 1550 roku.
1 * Lokalizacja kaplicy.
PoÂłoÂżenie Ulica * 2 Machabeuszy.
Ten stary klasztor, w jedenastym S., byÂła pod nazwÂą Âśw Victor i St Lazare.
W 1252 oÂłtarzu klasztoru jest poÂświĂŞcony ... z relikwiami Âśw ÂŁazarza, Âśw Marii Magdaleny i Âśw Anny! Nawet dzisiaj mnisi kartuscy Âświadczenia usÂług zwiÂązanych z jaskini.
Lyon, kult Magdaleny i mimika
Lyon znajduje siĂŞ na dole Fourvière przed S. XII, winnic o nazwie "La Madeleine".
Kaplica w koÂściele zostaÂła zaÂłoÂżona w 1394 Fourvière.
RĂłwnieÂż na tym wzgĂłrzu w 1353 r., byÂła juÂż inna kaplica "NajÂświĂŞtszej Marii Magdaleny i Âśw Loup". W tym czasie byÂłby inny kaplica przylega wschodniÂą Ainay klasztoru.
Mimikra:
- W bazylice Ainay bĂŞdzie kaplica, gdzie byÂł zaszczyt nadawany w pamiĂŞci 10.000 mĂŞczennikĂłw przeÂśladowaĂą 202. Pomnik ten jest pod ochronÂą Âśw Marii Magdaleny.
- Cia³a mêczenników pochowano w wielkiej nekropolii, miêdzy koœcio³ami œw Ireneusza i St Just. Te dwie dzielnice, koœcio³y, s¹ po³¹czone przez ulicê o nazwie Machabeusze. Jest to nazwa pierwszego koœcio³a œw prostu.
- Od 1550 perspektywie, znajduje siĂŞ kaplica "Magdalena" na terenie cmentarza ... Czy nie ma logiki nie jest oczywiste, Âże ta konstrukcja jest zbudowana na staroÂżytnym cmentarzu mĂŞczennikĂłw ... identyczne (z wyjÂątkiem kwoty) do Efezu Sleepers zarezerwowane dla ÂświĂŞtych mĂŞczennikĂłw?
Drewno z KrzyÂża i KrĂłlowÂą Sabat.
pochodzÂących z fresku Kuttenberg.
Jeszcze jedno analogowe
- Cmentarz jest poÂświĂŞcony MachabeuszĂłw w podobieĂąstwa z Âżydowskich mĂŞczennikĂłw przeÂśladowanych przez Antiocha Epifanesa w II S. BC
- ByÌ mo¿e powinien on wskazywaÌ na zale¿noœÌ pomiêdzy Legenda siedmiu œpi¹cych, która wywodzi siê rozdzia³ 7 z drugiej ksi¹¿ce ... Machabeuszy. Istnieje jednak pytanie 7 mêczennicy braci i ich matki!
Madeleine, Drewno, Drzewo i KrzyÂż
Marii Magdaleny, w scenie ukrzyÂżowania prowadzi oczywiÂście do krzyÂża. Wtedy krzyÂż z drzewa poznania dobra i zÂła ... naÂłoÂżony na ten temat z Âżycia. ZostaÂł obsadzony w centrum Edenu.
CzĂŞsto obserwujemy, Âże u stĂłp krzyÂża jest czaszka. W tym przypadku chodzi o czaszki Adama Âże tradycja pochowany na GĂłrze Kalwarii. Nazwa oznacza "czaszki".
W tym przypadku mo¿emy znaleŸÌ wizjê œwiêtego Paw³a: "Jezus jest nowym Adamem, a dziêki rÊdempte cz³owieka na" zielonym drzewem krzy¿a "
- Królowa Sabat, aby zobaczyÌ Salomon by³ przez rzekê "Kedron". Podczas korzystania z belek pomostowych odrzuci³ i odmówi³ zbudowaÌ œwi¹tyniê, poniewa¿ zbyt krótkie lub zbyt d³ugie - mia³a wizjê, ¿e drewno to bêd¹ musieli ponieœÌ Chrystusa blisko ... i nie postawi³ stopê wi¹zki.
Gdzie korespondencja miĂŞdzy Salomona i krĂłlowej Sabat, drewna i ... Jezus, Maria Magdalena i krzyÂż!
BĂŞdziemy trzymaĂŚ siĂŞ tych przykÂładĂłw ...
Niektóre analogie miêdzy tymi "Uwagi" i szczegó³ów Sauniere i Rennes-le-Chateau ceny:
- Magdalena> Garrison Wojskowy> Rennes le Chateau.
- Magdalena> Tour Ryb lub "barwnikĂłw" (lub kolory)> WieÂża Magdala Sauniere> 'Kolor' Stream.
- Magdalena Land> z du¿¹ iloœci¹ wody> Wody obu Rennes sektora.
Magdala-> akacja ObfitoœÌ> Drewno z Ark¹ Przymierza.
- Magdalena znaczenie> podkreÂśliÂł z dÂługimi wÂłosami> 'wÂłosy na krĂłlĂłw MerowingĂłw> Artemis z Efezu.
- Magdalena> Wazy> No Wazon z p³askorzeŸb¹ z Rennes-le-Château malarstwa wazonie> w Pilat.
- Magdalena> Tour> z p³askorzeŸb¹ z Rennes-le-Château> No Tour na Pilat malarstwa.
- Lyon i Madeleine> Sauniere w Lyon> adresu Sauniere ... Ulica MachabeuszĂłw!
- Madeleine> Ksi¹¿ka na p³askorzeŸb¹ z Rennes-le-Château Brak ksi¹¿ek, ale przewijaÌ obraz z Pilat.
- Madeleine> czaszka> St Bruno tak¿e attribute> kartuski i ksi¹¿kê.
- Ditto do krzyÂża, na ktĂłrym odpychaĂŚ oddziaÂły> przypisujÂą rĂłwnieÂż Âśw Bruno!
- WrzesieĂą uÂśpione uÂśpione w areszcie relikwii Madeleine> WrzesieĂą w toku zÂłoÂża pod ochronÂą Madeleine?
Roussillon w Prowansji: Âśladami Marii Magdaleny
Zak³ad szorstkie wokó³ prowansalskie miejscach dekoracyjnych odwiedzanych lub zajête przez Marie-Madeleine. By³oby to zbli¿y³ siê do wybrze¿a w miejscu, ¿e stare mapy o nazwie "trzech Maries", na po³udnie od Arles.
Marta posz³a do Tarascon, a nawet do Awinionu, mo¿emy za³o¿yÌ, ¿e jego siostra Maria Magdalena towarzyszy³a chwilê przed skrêcaj¹c w prawo, albo przez Alpilles, jest dalej na pó³noc przez Montagnette i Bonpas ford, na Durance, a Thor i Luberon góry.
Baux de Provence rocka ponosi pÂłaskorzeÂźba o nazwie "TrĂŠmaïĂŠ" jak niektĂłrzy tÂłumacz jako "The Three Maries". Lioux, w pobliÂżu Roussillon w sercu Luberon, lokalne wiara widzi klifie z widokiem na wieÂś jako schronienie dla Marii Magdaleny. Kaplica byÂła wysoka.
Miejsca te sÂą czĂŞÂściÂą tradycji lokalnych, urodzony moÂże z biegiem Stolicy w tych regionach. Aby dostaĂŚ siĂŞ do swojej jaskini.
Potem musiaÂł skrĂŞciĂŚ w kierunku poÂłudniowym, przejdÂź do Aix, ÂłaĂącuch Gwiazdy a gĂłra Sainte-Baume. Dwaj najbliÂżsi wierzchoÂłki jaskini sÂą powoÂłani, jeden "Yoke orÂła", drugi "Saint-Pilon". ByÂły raz kolumny i ruiny sanktuarium, gdzie byÂły tylko drzwi. SÂą to elementy widoczne w tle grawerowania w "podudzia maÂły", i Âże Berenger Sauniere wznowiĂŚ sÂłuÂżyĂŚ jako tÂło do zwolnienia z Madeleine Âże zdobi przed oÂłtarzem koÂścioÂła w Rennes -le-Chateau. "Yoke" naleÂży rozumieĂŚ jako najwyÂższego bar w ksztaÂłcie jarzma (po Âłacinie "jugum strony ', u gĂłry) i" podudzie "to termin opisujÂący typowe Provence lub wysokim koÂłnierzem.
Grawerowanie "trochĂŞ podudzie" Âśw Maximin la Sainte-Baume.
Dusza Marii Magdaleny jest obs³ugiwany przez czterech anio³ów w niebie przewa¿aÌ.
Teraz, jeÂśli spojrzymy na starej mapie, po drugiej stronie Zatoki Lwiej, z boku Langwedocja widzimy wyspĂŞ Maguelonne pobliÂżu Sète iz powrotem, bliÂżej brzegu, Wyspa o "Magdaleny". Linia brzegowa zostaÂła radykalnie zmieniona przez wkraczaniu ziemi, a wyspy te juÂż nie istniejÂą, a raczej juÂż nie wyspy. Na brzegu zalewu Thau, ostatniej pozostaÂłoÂści po prastarej morza, koÂśció³ wieÂś Meze posiada piĂŞkny posÂąg "Saintes Maries de la Mer". W tym regionie Langwedocja-Roussillon legendy jest to samo! Czy istniejÂą wiele tradycji zwiÂązanych z kolizjÂą z Âłodzi Stolicy? Lub hagiografowie byli oszukiwani przez umieszczenie go w Camargue?
MoÂżna sobie wyobraziĂŚ, Maria Magdalena wylÂądowaÂł w Roussillon, miejsce do dziÂś pod nazwÂą "Mas de la Madeleine", na wschĂłd od Perpignan, w pobliÂżu wieÂży zwanej "Castle-Roussillon", ktĂłry jest faktycznie tylko resztka staroÂżytnego miasta, Ruscina raz nad morzem, ale zniszczony przez spadajÂącej wody.
MoÂżna teÂż wyobraziĂŚ sobie widok z pó³nocnego zachodu do wstÂąpienia gĂłrach Corbières. Jego trasa bĂŞdzie przejechaĂŚ przez Tet w Chateau-Roussillon, i Agly "nie utworzyÂł", w Bompas i rozwiÂązaÂłoby podnó¿e pobliÂżu wiejskiej Âśw MichaÂła, a koĂączÂąc, moÂże byĂŚ do Pilou z Montpeyrous, albo Pilou de la Serre, w pobliÂżu Vingrau ... i Perillos! Obie gĂłry majÂą wiele jaskiĂą. Dalej wzdÂłuÂż tej samej osi jest wzgĂłrze Aguillar (Eagle w Occitan).
Mapa staro¿ytnych brzegu Zatoki Lwiej. Dwa szczegó³y warto zwróciÌ uwagê:
- "Les Maries III", na poÂłudnie od Arles.
- Wyspa "La Madeleine", miĂŞdzy wybrzeÂżem a Maguelonne.
(Mapa pochodzi z ksi¹¿ki Lentheric Charles "The Dead Cities of golfz Lyonu")
Drugi scenariusz to zobaczyÌ Mariê Magdalenê od po³udniowego zachodu przez Thuir i Arles-sur-Tech, aby przejœÌ do Puig de Estella, u podnó¿a Canigou.
OczywiÂście, wszystko jest spekulacja ... Ale nasi uwaÂżni czytelnicy zauwaÂżyli, o uwzglĂŞdnienie tych wszystkich nazw miejsc, niezwykÂłych zbiegĂłw okolicznoÂści w nazwach:
PROVENCE - Roussillon
= Arles Arles-sur-Tech
Thor = Thuir
ÂŁaĂącuch gwiazdy = Puig z Estelle
Yoke orÂła znaku = Aguillar
ÂŚwiĂŞty Pilon = Pilou
= Castle-Roussillon Roussillon
Bonpas = Bompas
GrĂłb Arles-sur-Tech
Chocia¿ te podobieùstwa mo¿na wyjaœniÌ przez analogiê do poziomu geograficznych modeli, które mog³a daÌ niemal identyczne imiona: ford jest zwykle "No Good", a Thor Thuir zarówno pochodzi od ³aciùskiego s³owa ma³a wysokoœÌ, itp. ...
Jest jeszcze jedna niepokoj¹ca analogia ... MiejscowoœÌ Arles sur Tech znany jest jego s³ynny sarkofag tajemniczo wype³nia siê wod¹. W dobrym mieœcie Arles w Prowansji, Saint-Honore zachowane sarkofagi kilku lokalnych œwiêtych, w tym œw Genesius, który równie¿ zosta³ nape³niania wod¹ tak tajemniczo i by³a przedmiotem wielkim oddaniem.
Niestety wszystko zostaÂło zrabowane podczas ostatnich wiekach obskurantyzmu ktĂłre zastÂąpiÂło oddanie!
MoÂżliwa droga Marii Magdaleny w Prowansji
Naszym celem by³o wykazanie, ¿e Prowansja i Roussilllon s¹ zauwa¿ane przez kilka nazw miejsc takie, co spowodowa³o byÌ mo¿e zamieszanie w miejscu, tradycji o Marii Magdaleny. Dodamy jeszcze jedn¹ zbie¿noœÌ: Miasto Carpentras, w Prowansji, zosta³ wybrany do Gallo-Roman "Carbotorate", co oznacza w galijskie jêzykowych "Miasta czo³gów". Teraz to sam Ÿród³os³ów co wyjaœnia Stara nazwa Rennes-le-Chateau, Rhedae, ³aciny Rheda = char!
JeÂśli Sainte-Baume byÂła chrystianizacja kultu Artemidy w Efezie, jesteÂśmy kuszeni do wniosku, Âże prawdziwym schronieniem Marii Magdaleny jest faktycznie nie daleko od "miasta czoÂłgĂłw", ale z Pireneje, Rennes le Chateau ...
A jeÂśli "skarb" Berengera Sauniere byÂł w rzeczywistoÂści "tajne" zwiÂązane z MariÂą MagdalenÂą i Chrystusa? MoÂżna sobie wyobraziĂŚ skutki takiego objawienia, zwÂłaszcza w ostatnim stuleciu, wszystko wiara katolicka opiera siĂŞ na "dogmatu Nicejski." Wreszcie, moÂżemy wyobraziĂŚ sobie caÂły zysk, ktĂłry Berenger Sauniere mĂłgÂł czerpaĂŚ z jego "milczenie" ...
MoÂżliwa droga Marii Magdaleny w Roussillon
Wszystko to oczywiœcie spekulacje ... Inni te¿ nie "zak³ada", ¿e Maria Magdalena, ¿ona Jezusa, przyjd¹ do Galii z dzieÌmi, którzy byli za lini¹ Merowingów ... Ale tu zjechaÌ w dó³ równi pochy³ej!
Malowanie pod oÂłtarzem w Rennes-le-Chateau. Marie-Madeleine. (W prawo) farba M Magdalena w Pilat. (Dla porĂłwnania)
Faktem jest, ¿e wszechobecnoœÌ Marii Magdaleny w Rennes-le-Chateau. Chocia¿ œwi¹tynia zosta³a poœwiêcona mu przez wieki ... Ale Sauniere jest wyj¹tkowo "doda³":
- WitraÂż przedstawiajÂący skruszonego grzesznika.
- Kilka stacji Drogi KrzyÂżowej.
- PÂłaskorzeÂźba oÂłtarza.
- Pomnik wewnÂątrz koÂścioÂła.
- PosÂąg na zewnÂątrz koÂścioÂła, ktĂłry miaÂł ciekawie pod jego Âślady przedramienia farby lub plama na czerwonawy kolor.
- Dwa kamienie grawerowane, na zewnÂątrz, w rogach nad drzwiami, po lewej stronie reprezentuje ÂświĂŞtego w swojej Âłodzi.
- A w dodatku willa "Bethany" i w³¹cz "Magdalena" ...
A jeœli mieliœmy "pierwszy" wiadomoœÌ pozostawion¹ przez Sauniere?
http://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=fr&u=http://www.societe-perillos.com/mariemad_02.html&ei=QsZyT4PjMeGX1AWn1PgP&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=8&ved=0CGsQ7gEwBw&prev=/search%3Fq%3Dsekret%2Bmarie%2Bmadeleine%26hl%3Dpl%26lr%3D%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DpLU%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26channel%3Ds%26prmd%3Dimvns