Szanowni Pañstwo
W imieniu Spó³ki Miêdzynarodowe Targi £ódzkie oraz Polskiego Towarzystwa
Promocji Zdrowego ¯ycia i ¯ywno¶ci chcieliby¶my zaprosiæ Pañstwa do udzia³u
w II Dniach Naturalnej ¯ywno¶ci NATURA FOOD oraz w KONFERENCJI ECOLIFE,
które odbêd± siê w £odzi w dniach 23 - 25 pa¼dziernika 2009 roku.
Ide± NATURA FOOD i ECOLIFE jest promocja ¿ywno¶ci ekologicznej i naturalnej
oraz popularyzacja produktów regionalnych i tradycyjnych. Dbamy o to by na
naszych Targach pojawia³y siê produkty najwy¿szej jako¶ci, oryginalne i
wyró¿niaj±ce siê na tle innych.
Impreza skierowana jest do producentów, przetwórców, dystrybutorów ¿ywno¶ci
ekologicznej i tradycyjnej oraz ich odbiorców: kupców, hurtowników,
w³a¶cicieli sklepów, restauratorów
i indywidualnych konsumentów. W jednym miejscu i czasie bêdzie mo¿na
zapoznaæ siê z aktualn± ofert± polskich producentów ¿ywno¶ci wysokiej
jako¶ci, zarówno tych najwiêkszych jak i tych, produkuj±cych w
ograniczonych ilo¶ciach, najczê¶ciej tradycyjnymi sposobami.
Naszym g³ównym celem jest popularyzacja bio ¿ywno¶ci, promocja rolnictwa
ekologicznego, a tak¿e bezpo¶rednio i interaktywnie z tym zwi±zanego
zrównowa¿onego stylu ¿ycia zorientowanego na zdrowie, racjonalne od¿ywianie,
kondycjê i ¶rodowisko. Dlatego te¿ w ramach targów obêdzie siê KONFERENCJA
ECOLIFE, organizowana przez Polskie Towarzystwo Promocji Zdrowego ¯ycia i
¯ywno¶ci, której tematyk± bêd± zagadnienia zwi±zane z proekologicznymi
uwarunkowaniami produkcji ¿ywno¶ci oraz promowaniem zrównowa¿onego stylu
¿ycia. Planowane jest tak¿e podpisanie DEKLARACJI £ÓDZKIEJ DLA POLSKI i
EUROPY WOLNEJ OD GMO.
Targi NATURA FOOD wspiera swoim autorytetem szereg instytucji centralnych
oraz bran¿owych stowarzyszeñ. S± w¶ród nich m.in.: Ministerstwo Rolnictwa i
Rozwoju Wsi, Urz±d Marsza³kowski w £odzi ,Polskie Centrum Badañ i
Certyfikacji S.A.
Podjêli¶my bardzo szerok± wspó³pracê medialn± z licznymi portalami i
tytu³ami bran¿owymi, spo¶ród których warto wymieniæ: infoBIO.pl,
ekologia.pl, potrawyregionalne.pl, Agro Trendy, Poradnik Restauratora,
Wegetariañski ¦wiat, miesiêcznik Konsument, Fesh&Cool Market, kwartalnik
Zdrowa ¯ywno¶æ Zdrowy Styl ¯ycia, czasopismo BioKurier, Wiadomo¶ci Handlowe.
Zale¿y nam na wypromowaniu imprezy o randze europejskiej; z precyzyjnie,
bran¿owo okre¶lonym oraz konsekwentnie realizowanym programem.
Dokumenty do pobrania owaz wiecej informacji na:
http://www.mtl.lodz.pl/fair/web/index/id/96 oraz
www.zdrowa-zywnosc.plZ powa¿aniem
Zarz±d G³ówny
Polskiego Towarzystwa Promocji
Zdrowego ¯ycia i ¯ywno¶ci