Szanowni PaĂąstwo
W imieniu Spó³ki Miêdzynarodowe Targi £ódzkie oraz Polskiego Towarzystwa
Promocji Zdrowego ÂŻycia i ÂŻywnoÂści chcielibyÂśmy zaprosiĂŚ PaĂąstwa do udziaÂłu
w II Dniach Naturalnej ÂŻywnoÂści NATURA FOOD oraz w KONFERENCJI ECOLIFE,
ktĂłre odbĂŞdÂą siĂŞ w ÂŁodzi w dniach 23 - 25 paÂździernika 2009 roku.
IdeÂą NATURA FOOD i ECOLIFE jest promocja ÂżywnoÂści ekologicznej i naturalnej
oraz popularyzacja produktĂłw regionalnych i tradycyjnych. Dbamy o to by na
naszych Targach pojawiaÂły siĂŞ produkty najwyÂższej jakoÂści, oryginalne i
wyró¿niaj¹ce siê na tle innych.
Impreza skierowana jest do producentĂłw, przetwĂłrcĂłw, dystrybutorĂłw ÂżywnoÂści
ekologicznej i tradycyjnej oraz ich odbiorcĂłw: kupcĂłw, hurtownikĂłw,
wÂłaÂścicieli sklepĂłw, restauratorĂłw
i indywidualnych konsumentĂłw. W jednym miejscu i czasie bĂŞdzie moÂżna
zapoznaĂŚ siĂŞ z aktualnÂą ofertÂą polskich producentĂłw ÂżywnoÂści wysokiej
jakoÂści, zarĂłwno tych najwiĂŞkszych jak i tych, produkujÂących w
ograniczonych iloÂściach, najczĂŞÂściej tradycyjnymi sposobami.
Naszym g³ównym celem jest popularyzacja bio ¿ywnoœci, promocja rolnictwa
ekologicznego, a takÂże bezpoÂśrednio i interaktywnie z tym zwiÂązanego
zrĂłwnowaÂżonego stylu Âżycia zorientowanego na zdrowie, racjonalne odÂżywianie,
kondycjĂŞ i Âśrodowisko. Dlatego teÂż w ramach targĂłw obĂŞdzie siĂŞ KONFERENCJA
ECOLIFE, organizowana przez Polskie Towarzystwo Promocji Zdrowego ÂŻycia i
ÂŻywnoÂści, ktĂłrej tematykÂą bĂŞdÂą zagadnienia zwiÂązane z proekologicznymi
uwarunkowaniami produkcji ÂżywnoÂści oraz promowaniem zrĂłwnowaÂżonego stylu
Âżycia. Planowane jest takÂże podpisanie DEKLARACJI ÂŁĂDZKIEJ DLA POLSKI i
EUROPY WOLNEJ OD GMO.
Targi NATURA FOOD wspiera swoim autorytetem szereg instytucji centralnych
oraz branÂżowych stowarzyszeĂą. SÂą wÂśrĂłd nich m.in.: Ministerstwo Rolnictwa i
Rozwoju Wsi, UrzÂąd MarszaÂłkowski w ÂŁodzi ,Polskie Centrum BadaĂą i
Certyfikacji S.A.
Podjêliœmy bardzo szerok¹ wspó³pracê medialn¹ z licznymi portalami i
tytuÂłami branÂżowymi, spoÂśrĂłd ktĂłrych warto wymieniĂŚ: infoBIO.pl,
ekologia.pl, potrawyregionalne.pl, Agro Trendy, Poradnik Restauratora,
WegetariaĂąski ÂŚwiat, miesiĂŞcznik Konsument, Fesh&Cool Market, kwartalnik
Zdrowa ¯ywnoœÌ Zdrowy Styl ¯ycia, czasopismo BioKurier, Wiadomoœci Handlowe.
ZaleÂży nam na wypromowaniu imprezy o randze europejskiej; z precyzyjnie,
branÂżowo okreÂślonym oraz konsekwentnie realizowanym programem.
Dokumenty do pobrania owaz wiecej informacji na:
http://www.mtl.lodz.pl/fair/web/index/id/96 oraz
www.zdrowa-zywnosc.plZ powaÂżaniem
Zarz¹d G³ówny
Polskiego Towarzystwa Promocji
Zdrowego ÂŻycia i ÂŻywnoÂści