Niezależne Forum Projektu Cheops Niezależne Forum Projektu Cheops
Aktualności:
 
*
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Styczeń 12, 2025, 16:10:09


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji


Strony: 1 2 [3] |   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Gry komputerowe - ich wpÂływ na graczy  (Przeczytany 35445 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
east
Gość
« Odpowiedz #50 : Grudzień 26, 2009, 13:48:36 »

A wracajÂąc do gier komputerowych  ..
Janneth  napisaÂła
Cytuj
" Mamy Âświat, w ktĂłrym dominuje technologia. Mamy kina, w ktĂłrych oglÂądamy juÂż nawet filmy 3D"
Dotyczy to rĂłwnieÂż gier 3D .
Dzisiaj nawet najwiĂŞksi krytycy filmowi zraÂżeni do komercyjnego chÂłamu przyznajÂą, Âże wraz z  Avatarem w kinach zaczĂŞÂła siĂŞ epoka 3D . Dla producentow otwierajÂą siĂŞ caÂłkiem nowe moÂżliwoÂści zarobku i ochrony swojej produkcji przed  piractwem . Przynajmniej dopĂłty, dopĂłki bĂŞdzie panowaÂł poglÂąd ,Âże jak 3D  to tylko w kinie. W technologii 3D wypuszcza sie nowe covery starych hitĂłw kinowych i zainteresowanie nimi jest ogromne. PowstajÂą kontynuacje oklepanych  juÂż  tematĂłw jak Shrek , ale juÂż w 3D . Ta technologia gwarantuje dziÂś sukces kasowy .
"PublicznoœÌ na pewno ma na 3D ochotê. DoœÌ powiedzieÌ, ¿e czwart¹ czêœÌ horroru "OszukaÌ przeznaczenie" zrealizowan¹ w 3D obejrza³o u nas wiêcej widzów ni¿ trzy wczeœniejsze razem wziête"
http://www.emetro.pl/emetro/1,85648,7385347,Era_trojwymiaru__Nadchodzi_przyszlosc_kina_.html

Takie same tendencje daje siĂŞ zauwaÂżyĂŚ na rynku gier komputerowych.
Do czego nas to zaprowadzi ?  Do "Âświata w Âświecie" ?
RozwaÂżajÂąc konsekwencje popularnoÂści  3D taka myÂśl niespokojna siĂŞ do mnie dobija.
A co jeÂśli wszyscy Âżyjemy w doskonaÂłej technologii 3D  ?  JeÂśli nasze ciaÂła to tylko awatary, a Âżycie to tylko gra ?
Jakkolwiek to dziÂś niepowaÂżnie brzmi to "jutro"  dzisiejsze 3D moÂże staĂŚ siĂŞ rzeczywistoÂściÂą nie do odró¿nienia od fikcji. JuÂż dzisiaj mamy okazjĂŞ siĂŞ o tym przekonaĂŚ co do swojego Âżycia. SzklankĂŞ wypeÂłnionÂą do poÂłowy wodÂą moÂżna postrzegaĂŚ jako w poÂłowie pustÂą, albo w poÂłowie peÂłnÂą. Stan wody w szklance zaleÂży od przyjĂŞtego punktu widzenia, a gdyby ktoÂś siĂŞ z tym chciaÂł spieraĂŚ to niech siĂŞ troszkĂŞ wg³êbi w fizykĂŞ kwantowÂą. Wszystko jest wirem energii , nawet masa. Kwantowy opis Âświata wywraca wszystkie pojĂŞcia do gĂłry nogami.
Dlatego nie dziwmy siĂŞ, Âże nasze dzieci uczestniczÂą tak chĂŞtnie w zabawach w wirtualnym Âświecie. Nie waÂżne ,Âże jest to Âświat wirtualny , ale to czy daje on moÂżliwoÂści samorozwoju, samodoskonalenia siĂŞ.
Awatar (gra oraz film ) to kompletnie wymyœlony œwiat wirtualny , ale niesie równie¿ g³êbsze przes³ania dotycz¹ce naszej Planety. Czy sceny batalistyczne nie mog¹ staÌ siê noœnikiem równie¿ tych g³êbszych, wa¿niejszych treœci ?
Zapisane
janneth

Skryba, jakich maÂło


Punkty Forum (pf): 23
Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1642



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #51 : Grudzień 27, 2009, 13:58:46 »

Ha... East.. WÂłaÂśnie w temacie o filmach pisaÂłam o "Avatarze". Nie wiedziaÂłam, Âże powstaÂła teÂż na podstawie jego gra. To mnie zainteresowaÂłeÂś...
Zapisane

The Elum do grieve
The oak he do hate
The willow do walk
if ye travels late.
Thotal
Gość
« Odpowiedz #52 : Luty 04, 2010, 09:16:31 »

http://www.kciuk.pl/9-letni-Macedonczyk-inzynierem-Microsoftu-r3988


DziewiĂŞcioletni geniusz z Macedonii nie marnuje czasu na gry...




Pozdrawiam - Thotal UÂśmiech
Zapisane
janneth

Skryba, jakich maÂło


Punkty Forum (pf): 23
Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1642



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #53 : Luty 04, 2010, 13:34:17 »

Podziwiam takie dzieci jak Marko, ale nie mo¿na zapominaÌ, ¿e nie ka¿de dziecko od wczesnego dzieciùstwa zajmuje siê programowaniem, in¿ynieri¹ itd. Dla niego w ¿yciu nast¹pi³ ogromny prze³om. Jego cierpliwoœÌ i nauka przynios³y mu wymierne korzyœci, w wieku dziewiêciu lat zaledwie cz³opczyk pracuje dla jednego z najwiêkszyh gigantów przemys³u komputerowego. Nie dziwiê siê, ¿e nie gra w gry... Nie ma na nie czasu... Gdybym ja spêdza³a oprócz pracy (w jego przypadku nawet 9 godzin przed komputerem) jeszcze kilka dodatkowych godzin w szkole, to na zabawê te¿ by mi ju¿ nie starczy³o. On si³¹ rzeczy musi mówiÌ, ¿e to strata czasu, bo go po prostu nie ma. I to te¿ jest trochê smutne, ale kto wie... Mo¿e Marko odegra jak¹œ wa¿n¹ rolê i jego pasja przyczyni siê do rozwoju technologii. Ka¿dy z nas ma inne zainteresowania i to wyjaœnia, czemu mamy inne opinie na ka¿dy temat. Inne dziecko znajomoœÌ z komputerem rozpocznie w³aœnie od gier komputerowych i równie¿ mo¿e mu siê to przys³u¿yÌ. W koùcu od czegoœ trzeba zacz¹Ì.
Zapisane

The Elum do grieve
The oak he do hate
The willow do walk
if ye travels late.
east
Gość
« Odpowiedz #54 : Luty 04, 2010, 15:07:20 »

JeÂśli programowanie sprawia dziecku frajdĂŞ, to ono nie traktuje tego jak pracĂŞ, tylko jak ÂświetnÂą zabawĂŞ. Dzieci raczej nie myÂślÂą wyrachowanymi kategoriami dorosÂłych.
Z tym , Âże jak dziecku przejdzie zainteresowanie programowaniem na przykÂład z powodu zauroczenia siĂŞ pÂłciÂą przeciwnÂą, to wtedy bĂŞdzie bĂłl. MrugniĂŞcie
Zapisane
Thotal
Gość
« Odpowiedz #55 : Luty 04, 2010, 15:49:47 »

ÂŚwietnÂą zabawÂą jest rĂłwnieÂż programowanie pÂłci przeciwnej DuÂży uÂśmiech



Pozdrawiam - Thotal UÂśmiech


Nie chcia³abym przeszkadzaÌ, ale co ma wspólnego programowanie p³ci przeciwnej z grami komputerowymi? Chyba, ¿e mówimy w nawi¹zaniu do trylogii Simsów albo Second Life... Bez offtopów ³obuziaki (albo ³¹czyÌ fakty). Janneth.
« Ostatnia zmiana: Luty 04, 2010, 20:04:43 wysłane przez janneth » Zapisane
Dariusz


Maszyna do pisania...


Punkty Forum (pf): 3
Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 6024



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #56 : Maj 29, 2010, 18:14:45 »

ZagÂłodzili swoje dziecko, bo mieli inne. Wirtualne
CNN, PH/28.05.2010 20:07

Para, ktĂłra zagÂłodziÂła na ÂśmierĂŚ swoje dziecko, zostaÂła skazana na karĂŞ wiĂŞzienia. Ich 3-miesiĂŞczne dziecko zmarÂło z wygÂłodzenia, poniewaÂż rodzice wychowywali w tym czasie wirtualne dziecko, grajÂąc bez umiaru w jednÂą z internetowych gier fantasy.

Prokurator z sÂądu okrĂŞgowego w Suwon wnioskowaÂł o karĂŞ piĂŞciu lat wiĂŞzienia za zaniedbanie i nieumyÂślne zabĂłjstwo, ale sÂąd zdecydowaÂł siĂŞ na wyrok dwĂłch lat wiĂŞzienia.

Wyrok zostaÂł zawieszony w przypadku 25-letniej kobiety, Kim Yun-jeong, ktĂłra w sierpniu ma urodziĂŚ drugÂą cĂłrkĂŞ. Jej partner, 41-letni Kim Jae-beom, spĂŞdzi natomiast dwa lata w wiĂŞzieniu.

Adwokat pary powiedziaÂł, Âże jest zadowolony z wyroku.

- To pierwsza sprawa prawna dotyczÂąca uzaleÂżnienia od Internetu w Korei – wyjaÂśniÂł Kim Dong-young, prawnik z organizacji Korean Legal Aid Corp. - Jestem zadowolony, Âże sÂąd wzi¹³ pod uwagĂŞ uzaleÂżnienie kobiety i zostaÂła ona zwolniona.

...

http://wiadomosci.onet.pl/2177396,441,zaglodzili_swoje_dziecko_bo_mieli_inne_wirtualne,item.html
Zapisane

PozwĂłl sobie byĂŚ sobÂą, a innym byĂŚ innymi.
arteq
Gość
« Odpowiedz #57 : Maj 30, 2010, 22:09:41 »

Nadal twierdzicie, Âże gry nie majÂą duÂżego wpÂływu na zachowanie?
Zapisane
Hironobu15
Gość
« Odpowiedz #58 : Maj 30, 2010, 23:41:20 »

WedÂług mnie to nie od gry zaleÂży zachowanie danego czÂłowieka ale od jego psychiki. Ja u sobie nie widzĂŞ Âżadnych odchyleĂą(moÂże dlatego, Âże nie gram w brutalne gry...), a u innych? Jedni zachowujÂą siĂŞ normalnie drudzy majÂą tam jakieÂś odchylenia od normy.

Polecam takie gry jak: Okami, ICO, Shadow of the Colossus, seriĂŞ Final Fantasy.
Zapisane
kamil771
Gość
« Odpowiedz #59 : Maj 31, 2010, 08:41:06 »

Nadal twierdzicie, Âże gry nie majÂą duÂżego wpÂływu na zachowanie?

Nie,wedÂług mnie gry komputerowe nie majÂą duÂżego wpÂływu na zachowanie czÂłowieka.
Wiem to z wÂłasnego doÂświadczenia.
Zgadzam siĂŞ z opiniÂą Hironobu15.

Zapisane
Dariusz


Maszyna do pisania...


Punkty Forum (pf): 3
Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 6024



Zobacz profil Email
« Odpowiedz #60 : Maj 31, 2010, 21:14:34 »

Cytat: Hironabu
Ja u sobie nie widzĂŞ Âżadnych odchyleĂą(moÂże dlatego, Âże nie gram w brutalne gry...),

>Hiro<, nie ¿ebym siê czepia³ Twej osoby, ale zauwa¿, ze ci z przytoczonego przyk³adu te¿ nie zajmowali siê jak¹œ brutaln¹ gr¹. Oni tylko karmili dziecko - wirtualne.
Jak widaÌ, te tzw. "gry edukacyjne" (czy jakie tam im jeszcze przymiotniki przyklej¹) te¿ potrafi¹ przynieœÌ skutek odwrotny do oczekiwanego. Sk¹d siê to bierze? Z czego to wynika?
Zapisane

PozwĂłl sobie byĂŚ sobÂą, a innym byĂŚ innymi.
Hironobu15
Gość
« Odpowiedz #61 : Maj 31, 2010, 22:14:42 »

Cytat: Hironabu
Ja u sobie nie widzĂŞ Âżadnych odchyleĂą(moÂże dlatego, Âże nie gram w brutalne gry...),

>Hiro<, nie ¿ebym siê czepia³ Twej osoby, ale zauwa¿, ze ci z przytoczonego przyk³adu te¿ nie zajmowali siê jak¹œ brutaln¹ gr¹. Oni tylko karmili dziecko - wirtualne.
Jak widaÌ, te tzw. "gry edukacyjne" (czy jakie tam im jeszcze przymiotniki przyklej¹) te¿ potrafi¹ przynieœÌ skutek odwrotny do oczekiwanego. Sk¹d siê to bierze? Z czego to wynika?

Nie gniewam siĂŞ;]
SkÂąd siĂŞ to bierze? MoÂże z nieodpowiedzialnoÂści tych ludzi?
Zapisane
east
Gość
« Odpowiedz #62 : Czerwiec 01, 2010, 12:57:27 »

Ogólnie problem , który zauwa¿y³ Dariusz wykracza daleko poza gry komputerowe. Przyk³adowo - psycholog, który na co dzieù jako mocno zaanga¿owany zawodowo lekarz pomaga ludziom w rozwi¹zywaniu ich problemów wewnêtrznych nie potrafi zauwa¿yÌ problemów we w³asnej rodzinie, ma ch³odne relacje z dzieckiem, lub ma³¿onkiem , albo nie ma ich wcale.

OprĂłcz braku odpowiedzialnoÂści naleÂży zauwaÂżyĂŚ jak wielkÂą rolĂŞ peÂłni skupienie naszej uwagi na okreÂślonym obszarze naszej aktywnoÂści. JeÂśli uwagĂŞ i wszystkie myÂśli przywiÂązujemy do jednego obszaru, to zwyczajnie tracimy z horyzontu inne, choĂŚby i bardziej waÂżne obszary.
Moim zdaniem dzieje siĂŞ tak, poniewaÂż ten MyÂśliciel, z ktĂłrym siĂŞ utoÂżsamiamy (umysÂł), przejmuje nad nami peÂłnÂą kontrolĂŞ. To on przytĂŞpia nasze instynkty ( w  przykÂładzie podanym przez Dariusza - instynkt macierzyĂąski ) i kieruje uwagĂŞ w zupeÂłnie w innÂą stronĂŞ.
Gry komputerowe same w sobie nie sÂą zÂłem. Problem zawsze leÂży w czÂłowieku - w braku ÂświadomoÂści.
Zapisane
Fair Lady
Gość
« Odpowiedz #63 : Kwiecień 13, 2012, 22:09:36 »

NWO pur, co tu jeszcze komentowac.
Jak ma sie problemy to trzeba je rozwiazac.

Jak Alex-Macedonski, i tyle!

MrugniĂŞcie

P.S. zapomnialam o liczniku na "loosh"!
O rety!!! jestem na ruchu, no to bije K2 na K1, ok? MrugniĂŞcie

Jak w szachach.



« Ostatnia zmiana: Kwiecień 13, 2012, 22:13:13 wysłane przez Fair Lady » Zapisane
Strony: 1 2 [3] |   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Strona wygenerowana w 0.023 sekund z 20 zapytaniami.

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

gangem maho watahaslonecznychcieni ostwalia opatowek