chanell
Maszyna do pisania...
Punkty Forum (pf): 72
Offline
P³eæ:
Wiadomo¶ci: 3453
Zobacz profil
|
|
« : Kwiecieñ 03, 2010, 22:07:12 » |
|
Co¶, co pocz±tkowo wygl±da jak nienaturalnie du¿a i gêsta smuga kondensacyjna, nie rozwiewa siê jednak, w przeciwieñstwie do tej ostatniej (trwa³o¶æ smug kondensacyjnych, o ile w ogóle siê pojawiaj±, do czego to niezbêdna jest dostatecznie niska temperatura oraz odpowiednia wilgotno¶æ, nie przekracza, w ekstremalnych przypadkach, 2 minut). W przeciwieñstwie do chmur wiatr jej niemal nie przemieszcza (przemieszcza bardzo wolno), a jedynie ‘rozci±ga’, co mo¿na przyrównaæ do zjawiska rozci±gania waty szklanej: oprysk, zupe³nie inaczej, ni¿ wszystkie znane ludzko¶ci typy chmur, ma strukturê w³óknist±, któr± zachowuje nawet pomimo intensywnego rozrzedzenia. Równie¿ samoloty, dokonuj±ce owych oprysków, lataj± zupe³nie inaczej, ni¿ maszyny pasa¿erskie: przeloty dokonywane s± najczê¶ciej nad obszarami gêsto zamieszka³ymi, wielokrotnie powtarzane przez te same maszyny, które po dokonaniu przelotu zawracaj± i kontynuuj±. Samoloty stawiaj± swego rodzaju zaporê z oprysków w formie kratek, krzy¿y, siatek, czy rzadziej – pó³koli. W ten sposób b³êkitne niebo nabiera mglistego, mleczno-szarego odcienia [1,2]. Co ciekawe, mo¿na ³atwo to zaobserwowaæ, u¿ywaj±c bardzo silnie przyciemniaj±cych okularów (poziom IV w IV-stopniowej skali) w s³oneczny dzieñ. Oczom naszym uka¿e siê wówczas w miejscu, gdzie niebo wydaje siê ‘w sumie ca³kiem normalne’ wzór bladych, przypominaj±cych rozci±gniêt± watê szklan± chmuro-podobnych w³ókien, rozci±gaj±cych siê w równoleg³ych liniach na obszarze wielu kilometrów kwadratowych nieba. S³oñce, ¶wiec±ce przez tak± ‘polimerow± mg³ê’ tworzy charakterystyczny efekt ‘halo’, niespotykany na czystym niebie, a tak¿e inne zjawiska. http://img218.imageshack.us/img218/3953/93706929f9687ba514.jpghttp://img121.imageshack.us/img121/3352/zdjcie0677.jpgca³y artyku³ tu : http://www.globalnaswiadomosc.com/opryskitypuchemtrail.htm
|
|
|
Zapisane
|
Na wszystkie sprawy pod niebem jest wyznaczona pora.
Ksiêga Koheleta 3,1
|
|
|
Krons
Go¶æ
|
|
« Odpowiedz #1 : Kwiecieñ 05, 2010, 19:19:15 » |
|
Tego badziewia strasznie du¿o by³o w zesz³ym roku, akurat przed ca³± wykreowan± "epidemi±".W chwili obecnej ju¿ tego nie rozsiewaj±. Pewnie robi± "zapasy" na nowy sezon zimowy po to aby znów zatruæ spo³eczeñstwo.Natomiast podcieradlo elit zwane mediami zrobi soje.
pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Thotal
Go¶æ
|
|
« Odpowiedz #2 : Kwiecieñ 05, 2010, 19:46:16 » |
|
W ¶wiêta by³o tego du¿o mniej nad Warszaw±, pewnie piloci maj± wiêcej wolnego, ale ogólnie rzecz bior±c, to sypi± ca³y czas. Rozmawiam ze znajomymi i coraz czê¶ciej ludzie zauwa¿aj± u siebie chrypkê, ci±g³y kaszel u ca³kowicie zdrowych, m³odych ludzi. Pozdrawiam - Thotal
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
chanell
Maszyna do pisania...
Punkty Forum (pf): 72
Offline
P³eæ:
Wiadomo¶ci: 3453
Zobacz profil
|
|
« Odpowiedz #3 : Kwiecieñ 05, 2010, 21:28:37 » |
|
Nad Krakowem ciagle lataja , pod koniec marca niebo przecina³y smugi ,niemal w kazda stronê.Przed ¶wiêtami by³o ich trochê mniej i mozna by³o wyra¼nie odrózniæ rejsowe loty od tych z opryskami.W nocy z pi±tku na sobotê niebo by³o bezchmurne , ksiêzyc w pe³ni i doskonale by³o widaæ nocne opryski.Wiem bo sama widzia³am.
|
|
|
Zapisane
|
Na wszystkie sprawy pod niebem jest wyznaczona pora.
Ksiêga Koheleta 3,1
|
|
|
jeremiasz
Go¶æ
|
|
« Odpowiedz #4 : Kwiecieñ 06, 2010, 07:55:38 » |
|
A kto to finansuje?
pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Krons
Go¶æ
|
|
« Odpowiedz #5 : Kwiecieñ 06, 2010, 10:27:15 » |
|
A kto to finansuje?
pozdrawiam
A jak my¶lisz Jeremiasz ?Ten kto o¿eni³ siê z wielkim bratem , komu zale¿y na wci¶niêciu spo³eczeñstwu jak najwiêcej lekarstw,a tym samym wyci¶niêciu z nich jak najwiêcej kasy. Pozdroawiam
|
|
« Ostatnia zmiana: Kwiecieñ 06, 2010, 10:31:10 wys³ane przez Krons »
|
Zapisane
|
|
|
|
pawell
Go¶æ
|
|
« Odpowiedz #6 : Kwiecieñ 06, 2010, 13:49:33 » |
|
Witam Osobi¶cie przyznam, ¿e intryguje mnie co to mo¿e byæ i fakt, ¿e media o tym milcz±. Na pocz±tku my¶la³em, ¿e to zwyk³e smugi kondensacyjne, lecz nie wiedzia³em od czego zale¿y to, ¿e jedne ca³kowicie znikaj± po 1-3min, a drugie rozprzestrzeniaj± siê do tego stopnia, ¿e nagromadzenie kilku takich smug zas³ania piêkny i b³êkitny kolor nieba. A¿ pewnego dnia znalaz³em na yt kilkuczê¶ciowy filmik dotycz±cy tego zjawiska (jaki¶ mê¿czyzna opowiada³ o tym, a ca³o¶æ by³a krêcona w GB). Zauwa¿y³em, ¿e 'to co¶' jest rozsiewane nie tylko nad wielkimi miastami ale tak¿e nad miasteczkami i wsiami. Tak wiêc zrobi³em kilka fotek, ale nie wstawia³em wszystkich, tylko te naj¶wie¿sze (z 24 marca). Godzina 11:00 : http://img360.imageshack.us/img360/828/201003241500.jpghttp://img88.imageshack.us/img88/6501/201003241501.jpgGodzina 11:05 : http://img406.imageshack.us/img406/7169/201003241502.jpgNie lubiê przewidywaæ i gdybaæ co to mo¿e byæ, wiêc nie wypowiadam siê w tym temacie, jedynie dzielê siê z Wami moimi zdjêciami (dla zainteresowanych - robione by³y w Jasieñcu, ma³ej wsi ok. 50km od Warszawy) Pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
jeremiasz
Go¶æ
|
|
« Odpowiedz #7 : Kwiecieñ 07, 2010, 07:43:18 » |
|
A kto to finansuje?
pozdrawiam
A jak my¶lisz Jeremiasz ?Ten kto o¿eni³ siê z wielkim bratem , komu zale¿y na wci¶niêciu spo³eczeñstwu jak najwiêcej lekarstw,a tym samym wyci¶niêciu z nich jak najwiêcej kasy. Pozdroawiam A co¶ wiêcej jak domys³y? Masz na to konkretne dowody? Bo, sorry, ale argument, ¿e czasami smugi siê rozpraszaj± siê po paru minutach a czasami nawet po paru godzinach jest dla mnie ¶rednio przekonuj±cy. Co wiêcej, gdyby kto¶ faktycznie robi³ jakie¶ opryski, to tym bardziej zale¿a³oby mu na tym, aby pozosta³o to w ukryciu, wiêc jak najbardziej stara³by siê to ukryæ czy upodobniæ do normalnych smug kondensacyjnych/spalin. Inna sprawa, ¿e jak mia³oby sie to odbywaæ? Ró¿nego rodzaju ¶rodki dodawane do paliwa? Czy mo¿e dodatkowe zbiorniki w samolotach? Czy mo¿e dodatkowe specjalne samoloty o których nikt nic nie wie i sobie po prostu lataj± tysiacami na niebie? Je¿eli to pierwsze, to wynika³oby z tego, ¿e s± to substancje odporne na temperatury w silnikach (setki stopni C), je¿eli to drugie - to musia³by istnieæ specjalne instalacje tankowania tych substancji, itp. Je¿eli to trzecie, to jak wygl±da³yby te samoloty? Jak zwyk³e pasa¿erskie, czy inne? Sk±d startowa³y i gdzie l±dowa³y?. Jakim prawem narusza³y nasz± przestrzeñ powietrzn±?, itp. A mo¿e jakie¶ inne rozwi±zania, które nie przyszlo mi do g³owy? Ale jakie? Pomijaj±c ju¿ fakt do¶æ oczywisty, ¿e nie jest to zbyt precyzyjna metoda. Rozsiewanie czegokolwiek z takiej wysoko¶ci powoduje ¿e spada to nie wiadomo gdzie. (lub co gorsza, utrzymuje siê tam godzinami) Istniej± znacznie prostsze i precyzyjniejsze metody "trucia" ni¿ opryski z du¿ej wysoko¶ci. Jestem otwarty na argumenty, ale oczekuje konkretów, i dowodów. pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ramer
Go¶æ
|
|
« Odpowiedz #8 : Kwiecieñ 07, 2010, 08:21:57 » |
|
Niew±tpliwie truj± nas jakim¶ syfem 24 marca godz. 12:15 Warszawa - Mokotów Poni¿ej zdjêcie z 25 marca - przelot zwyk³ego samolotu Brak smugi, zostaje tylko para kondensacyjna
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
ramer
Go¶æ
|
|
« Odpowiedz #10 : Kwiecieñ 07, 2010, 08:33:35 » |
|
Polecam: http://www.globalnaswiadomosc.com/timechemtrailsholdren.htmoraz http://www.globalnaswiadomosc.com/apps/videos/videos/view/4725542-chmury-smierci-chemtrails-Je¿eli nadal uwa¿asz ¿e s± to zwyk³e spaliny to pragnê ciê poinformowaæ ¿e zwyk³e samoloty lataj± raczej od innej strony. Dok³adnie nie kr±¿± nad Mokotowem tylko podchodz± do l±dowania od strony Grójca lub Ursusa. Nad Mokotowem widziane s± na ogromnej wysoko¶ci jak na zdjêciu z 25 marca. Zauwa¿ tak¿e ¿e s± to te same dni zrobionych zdjêæ co w po¶cie grupowicza powy¿ej. Zreszt± poczytaj, obejrzyj i zacznij dyskusjê (bez obrazy) Ja dodam tylko ¿e zaraz po tych opryskach pogoda siê nagle zmieni³a. Pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
jeremiasz
Go¶æ
|
|
« Odpowiedz #11 : Kwiecieñ 07, 2010, 08:34:13 » |
|
Niew±tpliwie truj± nas jakim¶ syfem
Niew±tpliwie to pokaza³e¶ zdjêcia ze smugami po przelotach samolotów. A ca³a reszta jest bardzo w±tpliwa. Poka¿ mi zdjêcie dwóch samolotów na tej samej wysoko¶ci, w tym samym miejscu i w tym samym czasie lec±cych z podobn± prêdko¶ci±. I je¿eli za jednym smugi bêd± siê utrzymywa³y d³ugo a za drugim od razu znikn± to bêdzie to jaki¶ punkt zaczepienia. pozdrawiam edit1: poniewa¿ w miêdzy czasie dosz³y nowe posty, dlatego dopisuje. Owszem, ja nie twierdzê, ¿e nigdzie na swiecie nie robi sie jaki¶ oprysków. Ale dlaczego akurat nad Warszaw± czy Krakowem? Jest tyle bardziej zaludnionych obszarów na ¶wiecie, ¿e doprawdy, szkoda pieniêdzy aby lataæ na tymi paroma milionami ludzi w Polsce. pozdrawiam
|
|
« Ostatnia zmiana: Kwiecieñ 07, 2010, 08:37:24 wys³ane przez jeremiasz »
|
Zapisane
|
|
|
|
arteq
Go¶æ
|
|
« Odpowiedz #12 : Kwiecieñ 07, 2010, 08:36:41 » |
|
Alez na ostatnim zdjêciu jest kometa... ;]
Proponujê wybraæ siê za miasto i poobserwowaæ przelatuj±ce samoloty. Zdradzê pewien "sekret" - "jako¶æ/wygl±d" smugi w znacznym stopniu zale¿y od wysoko¶ci przelotu samolotu ze wzglêdu na otaczaj±c± go temperaturê. Inna bedzie na pe³nym pu³apie inna gdy samolot zni¿a lot. Samoloty przybywjace z jednego z kierunków, l±duj±ce na Okêciu zaczynaj± zmniejszaæ pu³ap ju¿ od Wroc³awia...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
chanell
Maszyna do pisania...
Punkty Forum (pf): 72
Offline
P³eæ:
Wiadomo¶ci: 3453
Zobacz profil
|
|
« Odpowiedz #13 : Kwiecieñ 07, 2010, 08:40:53 » |
|
ramer Zgadzam siê z tob± ,ja mieszkam w tej czê¶ci Krakowa( po przeciwnej od Balic) gdzie czêsto widzê ko³ujace do l±dowania samoloty i te¿ odró¿niam te zwyk³e rejsowe od tych które opryskuj±. edit: Poka¿ mi zdjêcie dwóch samolotów na tej samej wysoko¶ci, w tym samym miejscu i w tym samym czasie lec±cych z podobn± prêdko¶ci±. widzia³am na w³asne oczy,ale niestety nie mam tego dowodu NewWorldOrder.com.pl : Publikacje w kategorii Chemtrails (smugi ... Chemtrail to opryski dokonywane przez samoloty, przelatuj±ce najczê¶ciej na pu³apie 5-10 tysiêcy metrów, bardzo charakterystyczne i dobrze widoczne. http://newworldorder.com.pl/kategoria-Chemtrails+(smugi+chemiczne).htmlNiestetynie znam angielskiego ,ale wystarycz popatrzeæ . Moze ktos z was przet³umaczy? http://www.chemtrails911.com/
|
|
« Ostatnia zmiana: Kwiecieñ 07, 2010, 08:50:52 wys³ane przez chanell »
|
Zapisane
|
Na wszystkie sprawy pod niebem jest wyznaczona pora.
Ksiêga Koheleta 3,1
|
|
|
jeremiasz
Go¶æ
|
|
« Odpowiedz #14 : Kwiecieñ 07, 2010, 08:55:46 » |
|
"Niew±tpliwie" na forum znaduj± siê sami wybitni specjali¶ci od lotnictwa. Wybacz chanell albo ramer, ale w jaki sposób rozró¿niacie te samoloty? Patrzycie choæby przez lornetkê?
Tak samo jak "niew±tpliwie" pokazanie samolotu z beczkami w ¶rodku jest dowodem na to, ¿e samolot s³u¿y do rozpylania czego¶ tam. Zastanawiaj±ce jest to, ¿e te zbiorniki akurat musz± znajdowaæ siê w miejscu pasa¿erów. Itp.
Itp...
Ja jestem daleki od tego aby z góry podwa¿aæ wszelkie sprawy, ale równie daleki jestem od tego aby przyjmowaæ bezkrytycznie ka¿d± informacjê.
pozdrawiam
edit: to, ¿e ró¿ne pañstwa wykonywa³y/wykonuj± opryski maj±ce na celu zmianê pogody to wiadomo od dawna. Mo¿na podejrzewaæ, ¿e w celach wojskowych równie¿ przeprowadzane s± ró¿ne opryski, itp. Ale wyci±ganie z tego wniosku o tym, ¿e kto¶ chce wytruæ po³owê ¶wiata wydaje mi siê wnioskiem daleko id±cym. Nie mówie nie - ale "niewierny" ze mnie Tomasz.
|
|
« Ostatnia zmiana: Kwiecieñ 07, 2010, 09:39:52 wys³ane przez jeremiasz »
|
Zapisane
|
|
|
|
chanell
Maszyna do pisania...
Punkty Forum (pf): 72
Offline
P³eæ:
Wiadomo¶ci: 3453
Zobacz profil
|
|
« Odpowiedz #15 : Kwiecieñ 07, 2010, 09:15:59 » |
|
Masz racjê Jeremiasz,nie jestem specjalst± od lotnictwa,zmieniê zdanie jak kto¶przedstawi dowody ¿e tak nie jest ,a narazie podajê strone gdzie s± krótkie filmiki http://nowyporzadekswiata.pl/zagrozenia/chemtrails-smugi-chemiczne/Zdajê sobie sprawê ¿e nie wszyscy wierz± w teorie spiskowe i ja te¿ nie we wszystkie wierzê Pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
Na wszystkie sprawy pod niebem jest wyznaczona pora.
Ksiêga Koheleta 3,1
|
|
|
ramer
Go¶æ
|
|
« Odpowiedz #16 : Kwiecieñ 07, 2010, 09:21:26 » |
|
Mo¿e zbiorniki znajduj± siê w miejscu pasa¿erów aby zrównowa¿yæ obci±¿enie samolotu. Jak my¶lisz ? Czy pakuj±c samolot mo¿na by tak sobie porozrzucaæ w nim towar ?
Co do rozró¿niania samolotów to tego nie robiê. Rozró¿niam smugi po wygl±dzie a nie samoloty.
Napiszê tu tylko tyle ¿e: Kiedy¶ takich smug nie by³o ! Zaraz mi napiszesz ¿e samoloty siê zmieni³y byæ mo¿e, ja siê na tym nie znam
Samoloty praktycznie nie lataj± nad Mokotowem w W-wie Tak jak pisa³em czê¶ciej l±duj± od strony Grójca Mam tam dzia³eczkê po drodze ich l±dowania. Takich smug tam nigdy nie widzia³em Sk±d bior± siê smugi nad Warszaw± ? Mo¿e to efekt wymieszania spalin przez turbiny odrzutowców ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
jeremiasz
Go¶æ
|
|
« Odpowiedz #17 : Kwiecieñ 07, 2010, 09:33:51 » |
|
Mo¿e zbiorniki znajduj± siê w miejscu pasa¿erów aby zrównowa¿yæ obci±¿enie samolotu. Jak my¶lisz ? Czy pakuj±c samolot mo¿na by tak sobie porozrzucaæ w nim towar ?
Owszem, nie mo¿na. Równie dobrze zdjêcie mo¿e przedstawiaæ prototyp samolotu testowany na okoliczno¶æ ró¿nych obci±¿eñ. I wtedy nape³nia siê zbiorniki aby zasymulowaæ ró¿n± liczbê osób siedz±cych na miejscach. Mo¿e ¶wiadczyæ o tym choæby du¿a ilosæ szaf ze sprzêtem pomiarowym. Napiszê tu tylko tyle ¿e: Kiedy¶ takich smug nie by³o ! Zaraz mi napiszesz ¿e samoloty siê zmieni³y byæ mo¿e, ja siê na tym nie znam
Samoloty praktycznie nie lataj± nad Mokotowem w W-wie Tak jak pisa³em czê¶ciej l±duj± od strony Grójca Mam tam dzia³eczkê po drodze ich l±dowania. Takich smug tam nigdy nie widzia³em Sk±d bior± siê smugi nad Warszaw± ? Mo¿e to efekt wymieszania spalin przez turbiny odrzutowców ?
Nie wiem sk±d siê bior±. Wielu rzeczy kiedy¶ nie by³o. Nie by³o takiego ruchu samolotów, nie by³o tanich linii lotniczych, kiedy¶ ludzie tyle nie latali. Zmienia siê te¿ sk³ad paliwa lotniczego, itp Jak pisa³em - NIE WIEM. Ale z tego powodu, ze nie wiem, nie wyci±gam zaraz wniosków o tym czy tamtym. Jeszcze jedno mi przysz³o do g³owy. Zak³adaj±c, ¿e faktycznie nas "pryskaj±", to najwygodniej by³oby robiæ opryski noc±, wtedy do rana siê rozprosz± i nikt niczego nie bêdzie widzia³. Dlaczego robi siê je w ci±gu dnia? Edit1: Filmy obejrza³em. Ale uderzy³o mnie, ¿e na pocz±tku filmu straszy siê widza czym¶ tam (konkretnie opryskami) a pó¼niej nawo³uje do u¿ywania w³asnego umys³u. Trochê to stoi w sprzeczno¶ci. Przestraszony umys³ nie jest umys³em obiektywnym. Przestraszony umys³ "widzi" rzeczy i wyci±ga wnioski zupe³nie inne ni¿ umys³ spokojny. Bardzo zrêczna manipulacja. Jest to tak przedstawione, ¿e u¿ywaj±cy "w³asnego umys³u" tylko potwierdza tezy nakre¶lone przez re¿ysera. Gdyby kto¶ chcia³ byæ obiektywny powinien przedstawiæ fakty, powinien przedstawiæ ró¿ne teorie a wnioski zostawiæ ogl±daj±cemu. Ale tutaj nie chodzi o to aby byæ obiektywnym. A szkoda. pozdrawiam
|
|
« Ostatnia zmiana: Kwiecieñ 07, 2010, 09:39:33 wys³ane przez jeremiasz »
|
Zapisane
|
|
|
|
chanell
Maszyna do pisania...
Punkty Forum (pf): 72
Offline
P³eæ:
Wiadomo¶ci: 3453
Zobacz profil
|
|
« Odpowiedz #18 : Kwiecieñ 07, 2010, 09:56:20 » |
|
Dlaczego robi siê je w ci±gu dnia?
zapewniam ciê ¿e w nocy te¿ lataj±,sama widzia³am .Widaæ szczególnie jak swieci Ksiêzyc
|
|
|
Zapisane
|
Na wszystkie sprawy pod niebem jest wyznaczona pora.
Ksiêga Koheleta 3,1
|
|
|
ramer
Go¶æ
|
|
« Odpowiedz #19 : Kwiecieñ 07, 2010, 09:59:06 » |
|
Kiedy¶ pokuszê siê o zamontowanie kamery na oknie. Nie mam w tej chwili funduszy na taki eksperyment. Najlepszym dowodem by³y by zdjêcia z ustawionego aparatu w d³ugim okresie. Np. miesi±c fotografowania powiedzmy zdjêcie co 5 - 10 minut Wtedy zobaczy³ by¶ ile samolotów lata nad Mokotowem. Jak zaczyna lataæ taki co syfi na niebie to jak czêsto zjawisko to wystêpuje itp. Pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
arteq
Go¶æ
|
|
« Odpowiedz #20 : Kwiecieñ 07, 2010, 10:02:40 » |
|
"sekret" nr 2 - l±duj±ce samoloty znacznie zwalniaj± obroty silnika, startuj±ce - znacznie zwiêkszaj±, wiêc i ilo¶æ spalin jest diametralnie ró¿na. Mozna zaobserwowaæ samochody przy skrzyzowaniu - odpowiednio zatrzymuj±ce siê i ruszaj±ce. Te ruszaj±ce stanowczo wiêcej maj± "chemitrails"...
"sekret 3" - spaliny s± gor±ce, powietrze zimniejsze, szczególnie w wy¿szych partiach, spokojnie rzêdu -50...-60 st. C. Nastêpuje efekt skroplenia, przekroczenie punktu rosy. Nie oddychali¶cie nigdy na mrozie?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
chanell
Maszyna do pisania...
Punkty Forum (pf): 72
Offline
P³eæ:
Wiadomo¶ci: 3453
Zobacz profil
|
|
« Odpowiedz #21 : Kwiecieñ 07, 2010, 10:12:07 » |
|
Arteq ,ja to wszystko rozumiem ,ale czy nie bierzesz pod uwagê tej drugiej opcji? Trochê osób na swiecie pisze i interesuje siê tym zjawiskiem.
|
|
|
Zapisane
|
Na wszystkie sprawy pod niebem jest wyznaczona pora.
Ksiêga Koheleta 3,1
|
|
|
jeremiasz
Go¶æ
|
|
« Odpowiedz #22 : Kwiecieñ 07, 2010, 10:15:52 » |
|
ja bym jeszcze doda³ kilka kolejnych sekretów, które "odkry³em" czytaj±c przez pó³ godziny fora lotnicze. "sekret 4" - zrzuty paliwa "sekret 5" - zrzuty z "drain mast'u" odprowadzaj±ce wodê z kad³uga lub olej. "sekret 6" - dzia³anie klimatyzacji i wynikaj±ca z tego wyrzuty wody na zewn±trz.
itp, itp
pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
songo1970
Maszyna do pisania...
Punkty Forum (pf): 22
Offline
P³eæ:
Wiadomo¶ci: 4934
KIN 213
Zobacz profil
|
|
« Odpowiedz #23 : Kwiecieñ 07, 2010, 10:26:09 » |
|
|
|
« Ostatnia zmiana: Kwiecieñ 07, 2010, 11:17:59 wys³ane przez songo1970 »
|
Zapisane
|
"Pustka to mniej ni¿ nic, a jednak to co¶ wiêcej ni¿ wszystko, co istnieje! Pustka jest zerem absolutnym; chaosem, w którym powstaj± wszystkie mo¿liwo¶ci. To jest Absolutna ¦wiadomo¶æ; co¶ o wiele wiêcej ni¿ nawet Uniwersalna Inteligencja."
|
|
|
jeremiasz
Go¶æ
|
|
« Odpowiedz #24 : Kwiecieñ 07, 2010, 10:53:16 » |
|
ja bym doda³ jeszcze - zrzuty z WC samolotu Akurat podobno siê ju¿ tego nie praktykuje Ale bior±c serio ca³± sprawê. Nale¿a³oby rozró¿niæ kilka kwestii. Pierwsza to róznego rodzaju efekty dzia³ania silników. To wszelkie smugi, których liczba jest taka sama jak liczba silników. Druga to ró¿nego rodzaju smugi kondensacyjne wynik³e z zaburzeñ powietrza przecinanego przez samolot. Trzecia to wszelakiego rodzaju zrzuty z kad³uba wynikaj±ce z jego budowy i dzia³ania. (klimatyzacja, zrzuty paliwa) Tutaj nale¿a³oby siê kontaktowaæ z pilotami, technikami lotnictwa, itp. Inna sprawa to to, ¿e samoloty mo¿na identyfikowaæ, i ¿e lataj± w korytarzach powietrznych. Tutaj mi³o¶nicy lotnictwa mog± byæ bardzo pomocni. Wiedz± jaki samolot i gdzie siê znajduje, robi± im zdjêcia. Wiedz± gdzie krzy¿uj± sie korytarze powietrzne i na jakich wysoko¶ciach odbywaj± siê przeloty. I raczej ma³o prawdopodobne (ale nie niemo¿liwe) jest aby rejsowy samolot z setk± ludzi na pok³adzie robi³ dodatkowe operacje pt: zrzut trucizny. Inne ¼ród³o danych to kontrolerzy na lotniskach. Oni wiedz± o trasach podej¶æ samolotów, wiedz± ile czasu samoloty kr±¿± nad lotniskami, itp. I teraz je¿eli z tego wszystkiego co mamy odsiejemy: - normalne dzia³anie samolotów z technicznego punktu widzenia. (smugi, zrzuty, itp) - normalne loty wykonywane w ramach normalnych rozk³adów w ramach normalnych korytarzy - zidentyfikowane samoloty znanych linii lotniczych z lud¼mi na pok³adzie. - nienormalne zachowania, ale takie które mo¿na wyt³umaczyæ nienormalnymi sytuacjami (np. awarie) Nad tym co zostanie nale¿a³oby siê pochyliæ. Bo filmik, na którym widaæ, ¿e z samolotu co¶ wylatuje o niczym jeszcze nie ¶wiadczy. Ale czy kto¶ wykona³ tak± pracê? Czy mo¿e ³atwiej powiedzieæ: - "truj±" nas. pozdrawiam
|
|
« Ostatnia zmiana: Kwiecieñ 07, 2010, 11:11:27 wys³ane przez jeremiasz »
|
Zapisane
|
|
|
|
|