Wojtek Mann: Szatañskie Paragrafy7-10-2010
Od Redakcji:
No i doczekali¶my siê kolejnej publikacji Wojtka Manna. Publikacji bardzo wa¿nej, bo ukazuj±cej nam prawdê o tworze jakim jest Unia Europejska i jej podstawowa broñ, jak± jest Traktat Europejski. W poni¿szym tek¶cie odnajdujemy wzmianki o skrytym usankcjonowaniu zabijania obywateli ... po prostu na ulicy i "w imieniu prawa". Czytamy o przewodniej i bezdyskusyjnej roli UE w ¿yciu ka¿dego pañstwa. Wojtek pokazuje nam paragrafy bezpowrotnie odbieraj±ce nam nasze podstawowe prawa, wynikaj±ce z Konstytucji RP. Dotyczy to wszystkich cz³onków UE i ich konstytucji.
W publikacji tej doczytujemy siê tak¿e o absurdalnej wrêcz ingerencji UE w nasze codzienne ¿ycie, poniewa¿ pragnie ona stworzyæ Europejskie Pañstwo Federalne i na wskro¶ totalitarne.
To tylko kwestia czasu i potrzeby, aby UE wprowadzi³a w ¿ycie wszystkie z przyznanych jej praw. Bêdziemy wtedy mieli do czynienia z przymusem bezwzglêdnego stosowania siê do przepisów UE, pod gro¼b± separacji w specjalnych obozach, lub d³ugoterminowego wiêzienia, a je¶li kto¶, podczas aresztowania, bêdzie chcia³ dyskutowaæ na temat jego zasadno¶ci, mo¿e zostaæ zastrzelony na miejscu, jako próbuj±cy uciekaæ, co dopuszcza prawo unijne.
Warto t± publikacjê uwa¿nie przeczytaæ. Warto siê te¿ powa¿nie nad tym co przeczytali¶my zastanowiæ. Rzeczywisto¶æ Orwellowska jest bli¿ej nas, ni¿ wiêkszo¶ci mog³o by siê wydawaæ !
Je¶li ¶limak jest wg. UE ryb±, a marchewka owocem, to Orwell mo¿e siê nied³ugo okazaæ autorem o ograniczonej jednak pomys³owo¶ci...
Có¿ wiêcej mo¿na tutaj dodaæ ? Chyba - "kto ma oczy niechaj patrzy..." i nasze w³asne "kto ma rozum niechaj zacznie go wreszcie u¿ywaæ ... samodzielnie".
Pozdrawiamy serdecznie i ¿yczymy uwa¿nej lektury, jak i po¿ytecznych wniosków.
Redakcja G¦
Spis tre¶ci
Szatañskie Paragrafy. Podstawy prawne federalnej Europy – krótki przegl±d Traktatów. 1
Fakty podstawowe. 1
Polityka zewnêtrzna. 5
Polityka wewnêtrzna. 12
Gospodarka. 18
Pierwszeñstwo prawa europejskiego. 24
Copyright by Wojciech Mann 2010
Autor zaznacza, ¿e fakt udostêpnienia ksi±¿ki w Internecie nie oznacza, ¿e prawo autorskie przesta³o obowi±zywaæ. Rozpowszechnianie i powielanie ksi±¿ki bez zgody autora jest zabronione, jednak¿e autor chêtnie udzieli zgody na zamieszczenie jej obszernych fragmentów na stronach internetowych.Szatañskie Paragrafy. Podstawy prawne federalnej Europy – krótki przegl±d Traktatów.
Fakty podstawowe.3. Zgodnie z zasad± lojalnej wspó³pracy Unia i Pañstwa Cz³onkowskie wzajemnie siê szanuj± i udzielaj± sobie wzajemnego wsparcia w wykonywaniu zadañ wynikaj±cych z Traktatów.
Pañstwa Cz³onkowskie podejmuj± wszelkie ¶rodki ogólne lub szczególne w³a¶ciwe dla zapewnienia wykonania zobowi±zañ wynikaj±cych z Traktatów lub aktów instytucji Unii.
Pañstwa Cz³onkowskie u³atwiaj± wype³nianie przez Uniê jej zadañ i powstrzymuj± siê od podejmowania wszelkich ¶rodków, które mog³yby zagra¿aæ urzeczywistnieniu celów Unii.Artyku³ 4 ustêp 3 wersji skonsolidowanej traktatu o UE (artyku³ 1 punkt 5 Lizbony; dalej zwany A4U3)
Oznacza to, ¿e pañstwa cz³onkowskie maj± szanowaæ Uniê i udzielaæ
wzajemnego wsparcia (czyli wymuszaæ na innych wprowadzanie unijnego prawa).
Drugie zdanie oznacz tyle, ¿e za wszelka cenê trzeba wprowadzaæ decyzje i akty Unii, stosuj±c do tego wszelkie
¶rodki ogólne lub szczególnie w³a¶ciwe (czyli za wszelk± cenê, ka¿dy ma byæ równie pos³uszny).
Zdanie trzecie mówi o tym, ¿e nikt nie ma prawa powstrzymywaæ d±¿eñ do celów Unii – jakie s± te cele Unii traktat wyra¼nie nie mówi, domy¶leæ siê mo¿na, ¿e jest to wola i widzimisiê elit – wszyscy mamy u³atwiaæ wype³nianie przez Uniê jej zadañ, czyli Unia w ka¿dej sprawie jest pierwszorzêdna, zawsze ma racje, zawsze wie lepiej, a my mamy obowi±zek j± wspieraæ i jej s³u¿yæ, nie mo¿emy sprzeciwiaæ siê jej planom i musimy siê jej s³uchaæ, i grzecznie wype³niaæ jej drogê do Nowego Porz±dku ¦wiata.
Zasadniczo pod A4U3 – jak dalej bêdê nazywa³ tê wypocinkê traktatu lizboñskiego – mo¿na podpi±æ wszystko, ka¿de dzia³anie ka¿dego pañstwa czy osoby, a europejskie elity, europejski prezydent czy szef Komisji bêd± mogli dos³ownie wszystko podci±gn±æ pod cele unii, wzajemne wsparcie, wszelkie ¶rodki, czy u³atwianie wype³niania przez Uniê jej zadañ.
TYTU£ I
KATEGORIE I DZIEDZINY KOMPETENCJI UNII
Artyku³ 2
1. Je¿eli Traktaty przyznaj± Unii wy³±czn± kompetencjê w okre¶lonej dziedzinie, jedynie Unia mo¿e stanowiæ prawo oraz przyjmowaæ akty prawnie wi±¿±ce, natomiast Pañstwa Cz³onkowskie mog± to czyniæ wy³±cznie z upowa¿nienia Unii lub w celu wykonania aktów Unii.
2. Je¿eli Traktaty przyznaj± Unii w okre¶lonej dziedzinie kompetencjê dzielon± z Pañstwami Cz³onkowskimi, Unia i Pañstwa Cz³onkowskie mog± stanowiæ prawo i przyjmowaæ akty prawnie wi±¿±ce w tej dziedzinie. Pañstwa Cz³onkowskie wykonuj± swoj± kompetencjê w zakresie, w jakim Unia nie wykona³a swojej kompetencji. Pañstwa Cz³onkowskie ponownie wykonuj± swoj± kompetencjê w zakresie, w jakim Unia postanowi³a zaprzestaæ wykonywania swojej kompetencji.
3. Pañstwa Cz³onkowskie koordynuj± swoje polityki gospodarcze i zatrudnienia na zasadach przewidzianych w niniejszym Traktacie, do których okre¶lenia Unia ma kompetencjê.[/color]
Artyku³ 2 ustêp 1-3 traktatu skonsolidowanego o funkcjonowaniu UE (artyku³ 2 punkt 12 Lizbony) mówi o tym, ¿e Unia otrzymuje w pewnych sferach w³adze totaln±, gdzie ca³kowicie dyktuje warunki, a Pañstwa Cz³onkowskie dzia³aj± tylko i wy³±cznie za zgod± UE.
Ustêp 2 mówi o kompetencjach dzielonych, gdzie Pañstwa Cz³onkowskie dzia³aj± tylko w tych obszarach, gdzie Unia nie zadzia³a.
Artyku³ 4
1. Zgodnie z artyku³em 5 wszelkie kompetencje nieprzyznane Unii w Traktatach nale¿± do Pañstw Cz³onkowskich.
Artyku³ 4 ustêp 1 traktatu skonsolidowanego o UE (artyku³ 1 punkt 5 Lizbony) to klasyczny zapis Konstytucji pañstwa federalnego. Przypomina to X Poprawkê Konstytucji USA:
‘Uprawnienia, których konstytucja nie powierzy³a Stanom Zjednoczonym ani nie wy³±czy³a z w³a¶ciwo¶ci poszczególnych stanów, przys³uguj± nadal poszczególnym stanom b±d¼ ludowi.’
Na swój sposób potwierdza to, i¿ Unia p³ynie w kierunku Stanów Zjednoczonych Europy. Traktaty zatwierdzaj± coraz to wiêksz± w³adze UE nie wzmacniaj±c Pañstw Cz³onkowskich.
TYTU£ I
POSTANOWIENIA WSPÓLNE
Artyku³ 1
(dawny artyku³ 1 TUE) (1)
Podstawê Unii stanowi niniejszy Traktat oraz Traktat o funkcjonowaniu Unii Europejskiej (zwane dalej „Traktatami”). Oba te Traktaty maj± tak± sam± moc prawn±. Unia zastêpuje Wspólnotê Europejsk± i jest jej nastêpc± prawnym.
(…)
TYTU£ VI
POSTANOWIENIA KOÑCOWE
Artyku³ 47
Unia ma osobowo¶æ prawn±.
Artyku³ 1 (artyku³ 1 punkt 2 Lizbony) oraz artyku³ 47 (artyku³ 1 punkt 55 Lizbony) ustanowi³y Uniê Europejsk± i obdarzy³y j± osobowo¶ci± prawn±. Wcze¶niej Unia Europejska by³a tylko ogóln± nazw± dla po³±czonych ze sob± wspólnot europejskich, z których ka¿da osobno mia³a osobowo¶æ prawn±. To trochê tak, jakby zwi±zaæ ze sob± np. Pakt Andyjski, WTO, EFTA i ASEAN, a stworzony w ten sposób twór nazwaæ Uni± Ziemsk±. Unia ta by³a by tylko ‘konkubinatem’ z którego ³atwo mo¿na by³o by wyst±piæ i który nie mia³by osobowo¶ci prawnej przez co nie móg³ by zawieraæ porozumieñ z pañstwami trzecimi. UE by³a czym¶ takim przed Lizbon±. Obecnie ma osobowo¶æ prawn± i nie jest ‘konkubinatem’, a trwa³± federacj±. Wdro¿enie tego by³o krokiem milowym w stron± europejskiego pañstwa totalnego. Jednocze¶nie dziêki osobowo¶ci prawnej bêdzie mo¿liwe wchodzenie UE do innych ponadnarodowych uk³adów, o których piszê pó¼niej.
Jako ciekawostkê mogê podaæ, ¿e w s³owniku europejskim EUABC.com na temat europejskiej osobowo¶ci prawnej dalej znajduje siê informacja o stanie rzeczy sprzed Lizbony, jednak¿e znajduje siê te¿ tam ciekawa nota odnosz±ca siê do postlizboñskiej przysz³o¶ci – czyli naszej tera¼niejszo¶ci (drugie pogrubienie moje – W.M.):
„W przysz³o¶ci
Konwent w sprawie Przysz³o¶ci Europy proponuje, aby nadaæ osobowo¶æ prawn± ca³ej Unii i pozbyæ siê podzia³u pomiêdzy sprawy pierwszego, drugiego i trzeciego filaru, jak zosta³o postanowione na mocy Traktatu z Maastricht.
To zamieni UE w niezale¿n± organizacjê miêdzynarodow±, porównywaln± do kszta³tu jaki tradycyjnie maj± jej pañstwa cz³onkowskie. Bêdzie to oznaczaæ, ¿e z zewn±trz UE bêdzie przypominaæ pañstwo.”
5. Rada Europejska wybiera swojego przewodnicz±cego wiêkszo¶ci± kwalifikowan± na okres dwóch i pó³ roku; mandat przewodnicz±cego jest jednokrotnie odnawialny. W przypadku przeszkody lub powa¿nego uchybienia Rada Europejska mo¿e pozbawiæ przewodnicz±cego mandatu zgodnie z t± sam± procedur±.Artyku³ 15 ustêp 5 wersji skonsolidowanej traktatu o UE (artyku³ 1 punkt 16 Lizbony) mówi o wyborze prezydenta UE. Dziêki nie nazwaniu tej funkcji ‘prezydentem’ funkcja wydaje siê byæ du¿o ni¿sza, dlatego mo¿liwo¶æ jego odwo³ania przypada tylko samej Radzie. Europejczycy, ich narodowe parlamenty, a nawet europarlament nie maja tu nic do powiedzenia.
Artyku³ 17
1. Komisja wspiera ogólny interes Unii i podejmuje w tym celu odpowiednie inicjatywy. Czuwa ona nad stosowaniem Traktatów i ¶rodków przyjmowanych przez instytucje na ich podstawie. Nadzoruje stosowanie prawa Unii pod kontrol± Trybuna³u Sprawiedliwo¶ci Unii Europejskiej. Wykonuje bud¿et i zarz±dza programami. Pe³ni funkcje koordynacyjne, wykonawcze i zarz±dzaj±ce, zgodnie z warunkami przewidzianymi w Traktatach. Z wyj±tkiem wspólnej polityki zagranicznej i bezpieczeñstwa oraz innych przypadków przewidzianych w Traktatach, zapewnia reprezentacjê Unii na zewn±trz. Podejmuje inicjatywy w zakresie rocznego i wieloletniego programowania Unii w celu osi±gniêcia porozumieñ miêdzyinstytucjonalnych.
2. O ile Traktaty nie stanowi± inaczej, akty prawodawcze Unii mog± zostaæ przyjête wy³±cznie na wniosek Komisji. Pozosta³e akty s± przyjmowane na wniosek Komisji, je¿eli Traktaty tak stanowi±.Artyku³ 17 ustêp 1-2 wersji skonsolidowanej traktatu o UE (artyku³ 1 punkt 18 Lizbony) to podstawowy punkt dotycz±cy dzia³ania Komisji Europejskiej. Komisja, od 1 listopada 2014 roku 18 (2/3 liczby pañstw cz³onkowskich), a do tego czasu 25 nie wybieranych przez obywateli ludzi otrzymuje ogromn± w³adze miêdzy innymi nad ogromnymi zasobami finansowymi UE czy jej decyzjami politycznymi.
3. Kadencja Komisji wynosi piêæ lat.
Cz³onkowie Komisji s± wybierani ze wzglêdu na swe ogólne kwalifikacje i zaanga¿owanie w sprawy europejskie spo¶ród osób, których niezale¿no¶æ jest niekwestionowana.Ustêp 3 artyku³u 17 (artyku³ 1 punkt 18 Lizbony) to typowy orwellowski tekst w stylu bezczelno¶æ w³adzy i ¶miech z naiwnych mas. Nie muszê tutaj mówiæ o ³amaniu tego punktu wartego tyle, co zapisy dotycz±ce ochrony praw cz³owieka w Konstytucji ZSRR. O niekwestionowanej niezale¿no¶ci lepiej nie bêdê siê rozpisywaæ, bo trzeba by tu ci±gn±æ od cz³onkowstwa w Grupie Bilderberg i Komisji Trójstronnej, przez by³e posadki w wielu korporacjach i firmach, zwi±zki z lobby i elitami, na takich pere³kach jak zwi±zki z KGB i radzieckim aparatem w³adzy koñcz±c. Ale we¼my ogólne kwalifikacje i zaanga¿owanie w sprawy europejskie. Taka Baronessa Ashton. Ju¿ o niej pisa³em. Mówi±c krótko – ¶miech na sali. ¯adnego do¶wiadczenia i wiedzy w kwestii stosunków miêdzynarodowych. Przes³uchiwana przed powo³aniem na stanowisko nie by³a wstanie pisn±æ s³ówka na temat miejsca UE w radzie bezpieczeñstwa ONZ. Na pytanie o Partnerstwo Wschodnie, czyli o zwi±zek Ukrainy, Mo³dawii i ca³ego po³udniowego Kaukazu z UE nie mia³a ¿adnego pomys³u. Kompletna pustka przy pytaniu o Bia³oru¶. Nie zdziwi³oby mnie, gdyby w³a¶nie wtedy dowiedzia³a siê, ¿e takie pañstwo w ogóle istnieje.
Ashtonowa to nie jedyny przyk³ad. Roi³o siê i roi siê od nich w Komisjach na lata 2004-2009 i 2009 – 2015. Siim Kallas, Komisarz ds. Administracji, Audytu i Zwalczania Nadu¿yæ Finansowych by³ podejrzany o korupcjê i sk³adanie fa³szywych zeznañ – z pierwszego wywin±³ siê, za drugie go skazano. Ponadto w latach 1972-90 cz³onek KPZR, a w 1989 roku zosta³ cz³onkiem Rady Najwy¿szej ZSRR. Klasyk± jest te¿ Jacques Barrot, którego po skazaniu go na 8 miesiêcy w zawieszeniu za finansowanie swojej partii ze ¶rodków publicznych wsadzono na sto³ek Komisarza ds. Wymiaru Sprawiedliwo¶ci oraz Obszaru Wolno¶ci i Bezpieczeñstwa. A to tylko niektóre z wielu przyk³adów w ca³ej, patologicznej UE.
Polityka zewnêtrzna.... cdn.
http://www.globalnaswiadomosc.com/szatanskieparagrafy.htm