Niezale¿ne Forum Projektu Cheops Niezale¿ne Forum Projektu Cheops
Aktualno¶ci:
 
*
Witamy, Go¶æ. Zaloguj siê lub zarejestruj. Grudzieñ 22, 2024, 09:03:19


Zaloguj siê podaj±c nazwê u¿ytkownika, has³o i d³ugo¶æ sesji


Strony: [1] 2 |   Do do³u
  Drukuj  
Autor W±tek: Islam-religia z³a  (Przeczytany 19819 razy)
0 u¿ytkowników i 7 Go¶ci przegl±da ten w±tek.
kamil771
Go¶æ
« : Listopad 21, 2010, 12:29:17 »

Islam powstawa³ w kontek¶cie wojny

D¿ihad "wojna ¶wiêta" pojawia siê wraz z narodzinami islamu(*). Przed podjêciem w niniejszym studium prezentacji d¿ihadu w Koranie, tradycji i teologii muzu³mañskiej, warto prze¶ledziæ kontekst powstaj±cej w VII w. religii Mahometa. Niezale¿nie od zaanga¿owania emocjonalnego, ka¿dy badacz islamu musi przyznaæ prawdê, któr± niepodwa¿alnie ukazuj± fakty historyczne: islam tworzy³ siê w atmosferze wojen i rozpowszechni³ siê dziêki wojnie, któr± prowadzili pierwsi muzu³manie najpierw ze swymi rodakami i ¯ydami w Arabii, a nastêpnie z krajami chrze¶cijañskimi (Syria, Egipt, Bizancjum itd.). Krótko mówi±c, dziêki praktykowaniu wypraw wojennych islam sta³ siê religi± ¶wiatow±(*). Zatem religia ta powsta³a w zupe³nie odmiennych warunkach ni¿ chrze¶cijañstwo. Nie chodzi tutaj wy³±cznie o uwarunkowania wynikaj±ce z odmiennego obrazu polityczno-gospodarczego VII wieku w porównaniu z realiami pierwszych wieków chrze¶cijañstwa, ale równie¿ o kontekst teologiczny i psychologiczny. Podczas gdy "krew mêczenników by³a posiewem chrze¶cijañstwa" (semen est sanguis christianorum)(*), a nauka Chrystusa, aczkolwiek g³oszona w opozycji do politeizmu grecko-rzymskiego, propagowana by³a w pierwszych czterech wiekach ¶rodkami pokojowymi, Mahomet i pierwsi muzu³manie powszechnie pos³ugiwali siê rozwi±zaniami zbrojnymi w zwalczaniu politeistycznych wierzeñ staroarabskich i poszerzaniu swoich wp³ywów kosztem ziem chrze¶cijañskich(*). Po ma³o owocnym nauczaniu Mahometa w Mekce, Prorok zmieni³ miejsce nauczania na Medynê (622), gdzie pozyska³ nieco wiêcej zwolenników. Ostatecznie si³± przekona³ Mekkañczyków i mieszkañców Arabii do swoich pogl±dów. W bitwie pod Badr (624 r.) Mahomet i jego zwolennicy odnie¶li zwyciêstwo nad maj±cym przewagê oddzia³em Mekkañczyków. Pierwsi muzu³manie odczytali to jako szczególny znak opieki Boga. Pisarze arabscy przekazuj± informacje o licznych wyprawach wojennych z rozkazu Mahometa i uznaj± je za wojnê ¶wiêt± nawet wtedy, gdy by³y to zwyk³e wypady ³upie¿cze(*). At-T.abar'u wymienia dwadzie¶cia siedem wielkich najazdów dokonanych na rozkaz Mahometa oraz trzydzie¶ci cztery ma³e wyprawy wojenne z inicjatywy pierwszych muzu³manów. Wojnaáz Mekk± trwa³a do 630 roku, do ca³kowitego podporz±dkowania siê tego miasta Prorokowi. Dziêki pierwszym wojnom muzu³manie zdobywali obfite ³upy (broñ, klejnoty, szlachetne metale, narzêdzia itp.). ¯ydzi z plemienia Banu Qurayz.a, którzy sprzeciwiali siê w³adzy Mahometa i wspó³pracowali z Mekkañczykami, zostali bestialsko wymordowani. W ostatnim roku swego ¿ycia (632) Mahomet zaapelowa³ do swych zwolenników o zdecydowan± walkê z wrogami:

"zabijajcie ba³wochwalców, tam gdzie ich znajdziecie" (Koran IX, 5)(*).

Tradycja mówi, ¿e Prorok nakaza³ uwolniæ Arabiê od wszystkich "niewiernych" od Adenu do Iraku, i od D¿uddy a¿ do Syrii(*). Pewne jest, ¿e po ¶mierci Mahometa pos³ugiwano siê jego testamentem, który przekazuje hadis AlMuslima (G'Sihad, 63):

Powiadomi³ mnie 'Amr al-H'Sattab, ¿e s³ysza³, jak Prorok Boga mówi: «Wygoniê ¯ydów i chrze¶cijan z Pó³wyspu Arabskiego, tak ¿e zostawiê tam tylko muzu³manów»(*).

Pos³uguj±cy siê t± tradycj± drugi spo¶ród tzw. czterech kalifów ar-ras'Sidun ("sprawiedliwych") `Umar I (634-644) deportowa³ do Iraku w latach 635-638 tych arabskich chrze¶cijan, którzy opierali siê islamizacji(*). Na marginesie warto wspomnieæ, ¿e do tego rodzaju tradycji w naszych czasach nawi±zuje m.in. bin Laden w swoich tekstach(*).

W ci±gu dziewiêciu lat po ¶mierci Mahometa muzu³manie podbili tereny s±siednich krajów chrze¶cijañskich: Syriê (636) i Egipt (641). Chrze¶cijanie z racji praktycznych (muzu³manie nie byli w stanie od razu narzuciæ islamu liczniejszej od nich populacji miejscowej) otrzymali wprawdzie tolerancjê, ale musieli za ni± zap³aciæ podatkami, których wysoko¶æ zale¿a³a od woli poszczególnych w³adców muzu³mañskich. Np. po zdobyciu Egiptu muzu³mañski zarz±dca Amr ibn al-As uzyska³ z tytu³u chrze¶cijañskich podatków (g'Sizya) zawrotn± sumê 200.000.000 z³otych dinarów, a jego nastêpca powiêkszy³ jeszcze tê kwotê o 2.000.000(*). W kolejnych dziesiêcioleciach VII i VIII wieku ekspansja militarna islamu przybra³a na sile wspierana pieniêdzmi z podatków chrze¶cijan. Chrze¶cijañska Europa zosta³a osaczona muzu³mañskim oskrzydleniem ze wschodu i zachodu.


 D¿ihad w Koranie: po³±czenie walki duchowej ze ¶wiêt± wojn±

Wraz z uznaniem przemocy za uprawniony ¶rodek do szerzenia pos³annictwa Mahometa, islam zacz±³ rozwijaæ teologiê wojny. Jednak doktryna koraniczna na temat d¿ihadu i pokoju zawiera wypowiedzi tak ró¿norodne i niejednokrotnie sprzeczne, ¿e na ich postawie mo¿na udowodniæ dowolny pogl±d. Z jednej strony posiadamy teksty pozytywne. Sura II, 208 nawo³uje: "O wy, którzy wierzycie! Chod¼cie w pokoju wszyscy". Mo¿na wskazywaæ pewne fragmenty koraniczne mówi±ce o szacunku do drugiego cz³owieka, dobroci i mi³osierdziu (niektórzy autorzy nadmiernie je akcentuj± kosztem troski o ca³o¶æ obrazu). Wszystko to jednak nie zmienia faktu, ¿e Koran, a zw³aszcza pó¼niejszy islam, ogromne znaczenie przywi±zuje do idei d¿ihadu jako walki zbrojnej(*).

Koraniczny termin g'Sihad jest rzeczownikiem ods³ownym (masdarem) od g'Sahada i pierwotnie oznacza³ "dok³adanie starañ", "podejmowanie wysi³ków" dla osi±gniêcia danego celu. W Koranie g'Sihad pojawia siê w kontek¶cie innych pojêæ, przede wszystkim z terminem qital, oznaczaj±cego walkê zbrojn±. Zatem pojêcie walki zbrojnej wraz z tre¶ci± s³owa qital wchodzi w zakres znaczeniowy d¿ihadu(*). W pierwszych latach islamu przez d¿ihad rozumiano przede wszystkim dzia³alno¶æ na rzecz islamu i nak³anianie tych, którzy nie wierzyli w objawienie Mahometa. Równocze¶nie akceptowano walkê przeciw niewiernym(*). Wprawdzie pocz±tkowo odró¿niano od d¿ihadu termin qital, ale stosunkowo szybko znaczenie tego ostatniego przesz³o na d¿ihad. Powszechnie zaczêto okre¶laæ mianem d¿ihadu wszelk± walkê zbrojn± na rzecz islamu z "niewiernymi", do których z czasem zaliczono równie¿ chrze¶cijan(*).

Chocia¿ nie wszystkie koraniczne wzmianki zawieraj±ce formy g'Sihad czy g'Sahada posiadaj± znaczenie militarne(*), to jednak w ¶wiêtej ksiêdze islamu wystêpuje wiele fragmentów wzywaj±cych do wojny celem krzewienia lub obrony islamu(*). To w³a¶nie one sta³y siê zarzewiem konfliktu islamu z chrze¶cijañstwem i sprowokowa³y ¶redniowieczn± Europê do stworzenia w³asnej idei wojny sprawiedliwej, jako reakcji na ekspansywn± politykê militarn± islamu(*).

Koraniczne przyk³ady zachêty do walki militarnej w imiê religii

Bior±c pod uwagê chronologiê powstawania tekstu koranicznego, pierwsze wzmianki o d¿ihadzie militarnym pojawiaj± siê ju¿ w najstarszych warstwach objawienia Mahometa, czyli w surach mekkañskich. Nie wchodz±c w zawi³e ustalenia chronologiczne, warto zacytowaæ najbardziej czytelne fragmenty Koranu, które sta³y siê na przestrzeni dziejów podstaw± do budowania idei ¶wiêtej wojny przez wielu teologów i prawników islamskich.

Jednym z najbardziej dra¿liwych i czêsto przemilczanych fragmentów Koranu jest sura VIII, 17, która jak twierdz± niektórzy badacze nie posiada ¿adnych punktów stycznych z Ewangeli±:

To nie wy ich zabijacie, lecz Bóg ich zabija³. To nie ty rzuci³e¶, kiedy rzuci³e¶, lecz to Bóg rzuci³; aby do¶wiadczyæ wiernych do¶wiadczeniem piêknym.

G. Minois komentuj±c ten fragment pisze, ¿e choæ nie brak w Koranie fragmentów "pe³nych s³odyczy", nie mo¿na zapominaæ o koranicznych wezwaniach do przemocy. Szczególnie w VIII, 17 kontrast z Ewangeli± jest bardzo oczywisty, wbrew wysi³kom niektórych egzegetów, którzy d±¿± do jego zatarcia(*). Wzmianka ta uwzglêdniaj±c ca³y kontekst sury VIII znalaz³a siê w Koranie pod wp³ywem zwyciêskiej bitwy pod Badr(*).

W Koranie mo¿na znale¼æ te¿ inne wezwania do przemocy:

A kiedy min± ¶wiête miesi±ce, wtedy zabijajcie ba³wochwalców, tam gdzie ich znajdziecie; chwytajcie ich, oblegajcie i przygotowujcie dla nich wszelkie zasadzki! (IX, 5).

Bezwzglêdna walka z politeistami dozwolona jest po zakoñczeniu ¶wiêtych miesiêcy, które by³y dziedzictwem staroarabskim(*).

Sura XXIII, 60-61 mówi jeszcze dosadniej: Je¶li ob³udnicy i ci, w których sercach jest choroba, jak i ci, którzy szerz± niepokoje w Medynie, nie zaprzestan± swych poczynañ, to My pobudzimy ciebie do wyst±pienia przeciw nim. Wtedy oni pozostan± z tob± w s±siedztwie niewiele czasu. Przeklêci! Gdziekolwiek siê znajduj±, zostan± schwytani i zabici bez lito¶ci; zgodnie ze zwyczajem Boga ustanowionym dla minionych pokoleñ.

W kontek¶cie historycznego kszta³towania siê islamu jest to aluzja do walki prowadzonej przez Mahometa ze swymi rodakami Arabami, którzy wyznawali politeizm(*). Jednak gdy z czasem do niewiernych zaliczono chrze¶cijan(*), tego rodzaju fragmenty (wraz z sur± II, 190 Prze¶ladowanie jest gorsze ni¿ zabicie) usprawiedliwia³y w pó¼niejszych wiekach prawdziwe hekatomby wyznawców Chrystusa(*).

Zapisane
Sventer
Go¶æ
« Odpowiedz #1 : Listopad 21, 2010, 12:41:29 »

Cz³owieku co Ty czynisz??
Ma³o Ci podzia³ów? To czysta manipulacja, kto¶ Ci p³aci za pisanie takich bajek?


Cytuj
ka¿dy badacz islamu musi przyznaæ prawdê, któr± niepodwa¿alnie ukazuj± fakty historyczne: islam tworzy³ siê w atmosferze wojen i rozpowszechni³ siê dziêki wojnie, któr± prowadzili pierwsi muzu³manie najpierw ze swymi rodakami i ¯ydami w Arabii, a nastêpnie z krajami chrze¶cijañskimi (Syria, Egipt, Bizancjum itd.). Krótko mówi±c, dziêki praktykowaniu wypraw wojennych islam sta³ siê religi± ¶wiatow±

Okre¶lenie "Ka¿dy i Niepodwa¿alne" s± manipulacj± co zaraz wyka¿ê. Chrze¶cijanie itd. prowadzili ze sob± wojny tak¿e. Baaa! Kto zainicjowa³ krucjaty? Wiêc argumenty podane w tym tek¶cie s± zwyk³± manipulacj± maj± na celu pokazaniu jaki to Islam jest z³y - wcale tak nie jest - zreszt± Inne religie nie s± lepsze.


Ju¿ nawet ca³ego tego tekstu nie bêdê segmentowa³, bo to jest manipulacja - spójrzcie na ten tekst z boku.


Ci co siê zabijaj± w Iraku, Afganistanie i Pakistanie - wysadzaj±c siê to rebelianci, jakby kto¶ Wam kraj najecha³? Co by¶ zrobi³? Jestem pewien ¿e by¶ go broni³ siebie i swoj± rodzinê! Polecam obejrzeæ film Bitwa o Irak.

Dodatkowo Ci, którzy siebie wysadzaj± to fanatycy - ¶lepi ludzie s³uchaj±cy innych - nie wierzysz? To jak my¶lisz dlaczego siê wysadzi³? ¯eby cz³owieka doprowadziæ do my¶li samobójczych trzeba go zmusiæ by w co¶ uwierzy³ - no i znalaz³ siê argument zapis z Koranu - lecz je¶li dalej kto¶ my¶li to religia z³a to powiem mu ¿e jest dalej w b³êdzie. Dlaczego? Z prostego powodu te 500 milionów muzu³manów jako¶ siê nie wysadzi³o w imiê nie wiadomo czego.

Terroryzm tak naprawdê istnieje jedynie w naszych g³owach od nas zale¿y czy temu strachowi ulegniemy czy te¿ nie.
Chcia³em tym postem wyraziæ swoje zdanie i pokazaæ ¿e nie podoba mi siê temat - a tym bardziej jego nazwa, która nie oddaje prawdziwo¶ci tej religii.
Zapisane
quetzalcoatl44
Go¶æ
« Odpowiedz #2 : Listopad 21, 2010, 12:43:19 »

ja tam lubie islam:) to w koncu ktora religia jest najgorsza? judaizm, chrzescijanstwo czy islam?U¶miech
Zapisane
Sventer
Go¶æ
« Odpowiedz #3 : Listopad 21, 2010, 12:46:23 »

ja tam lubie islam:) to w koncu ktora religia jest najgorsza? judaizm, chrzescijanstwo czy islam?U¶miech
Zada³e¶ bardzo dobre pytanie - odpowiedzi± jest religia ale my¶lê ¿e do tego jest inny temat.
Zapisane
kamil771
Go¶æ
« Odpowiedz #4 : Listopad 21, 2010, 12:58:36 »


Cytuj
ka¿dy badacz islamu musi przyznaæ prawdê, któr± niepodwa¿alnie ukazuj± fakty historyczne: islam tworzy³ siê w atmosferze wojen i rozpowszechni³ siê dziêki wojnie, któr± prowadzili pierwsi muzu³manie najpierw ze swymi rodakami i ¯ydami w Arabii, a nastêpnie z krajami chrze¶cijañskimi (Syria, Egipt, Bizancjum itd.). Krótko mówi±c, dziêki praktykowaniu wypraw wojennych islam sta³ siê religi± ¶wiatow±

Okre¶lenie "Ka¿dy i Niepodwa¿alne" s± manipulacj± co zaraz wyka¿ê. Chrze¶cijanie itd. prowadzili ze sob± wojny tak¿e. Baaa! Kto zainicjowa³ krucjaty? Wiêc argumenty podane w tym tek¶cie s± zwyk³± manipulacj± maj± na celu pokazaniu jaki to Islam jest z³y - wcale tak nie jest - zreszt± Inne religie nie s± lepsze.

Wyprawy krzy¿owe by³y reakcj± chrze¶cijañskiego ¶wiata na militarne podboje Islamu.


Ci co siê zabijaj± w Iraku, Afganistanie i Pakistanie - wysadzaj±c siê to rebelianci, jakby kto¶ Wam kraj najecha³? Co by¶ zrobi³? Jestem pewien ¿e by¶ go broni³ siebie i swoj± rodzinê! Polecam obejrzeæ film Bitwa o Irak.

W Iraku,Afganistanie i Pakistanie Islami¶ci pod wp³ywem swojej chorej religii morduj± siê nawzajem,
Wszechobecne s± morderstwa,gwa³ty,rozboje w imiê Allacha i proroka Mahometa.
Zabijaj± tak¿e wyznawców innych religii w tym chrze¶cijan bo do tego nawo³uje ich ¶wiêta ksiêga.
Islam jest religi± z³a i przemocy.
Wyznawcy wszystkich religii pragn± ¿yæ w pokoju,z wyj±tkiem muzu³manów.


Terroryzm tak naprawdê istnieje jedynie w naszych g³owach od nas zale¿y czy temu strachowi ulegniemy czy te¿ nie.
Chcia³em tym postem wyraziæ swoje zdanie i pokazaæ ¿e nie podoba mi siê temat - a tym bardziej jego nazwa, która nie oddaje prawdziwo¶ci tej religii.


Terroryzm jest faktem.
¦wiadcz± o tym tysi±ce ofiar.
Ten tekst nie jest ¿adn± manipulacj±,ukazuje prawdê o tej religii,która jest chor± ideologi±.
Zapisane
quetzalcoatl44
Go¶æ
« Odpowiedz #5 : Listopad 21, 2010, 13:07:24 »

najgorsza jest ta religia ktora uznaje swoja za najlepsza:) ale sama w sobie zadna nie jest zla i w kazdej jest cos ciekawego:)
Zapisane
east
Go¶æ
« Odpowiedz #6 : Listopad 21, 2010, 13:22:33 »

Cytuj
Z jednej strony posiadamy teksty pozytywne. Sura II, 208 nawo³uje: "O wy, którzy wierzycie! Chod¼cie w pokoju wszyscy". Mo¿na wskazywaæ pewne fragmenty koraniczne mówi±ce o szacunku do drugiego cz³owieka, dobroci i mi³osierdziu (niektórzy autorzy nadmiernie je akcentuj± kosztem troski o ca³o¶æ obrazu). Wszystko to jednak nie zmienia faktu, ¿e Koran, a zw³aszcza pó¼niejszy islam, ogromne znaczenie przywi±zuje do idei d¿ihadu jako walki zbrojnej(*).

Tak wiêc jest jak zawsze - to od ludzi zale¿y jak bêd± postrzegaæ rzeczywisto¶æ i ostatecznie to, jaki obraz o niej sobie stworz±.
Z zachodniej perspektywy wyolbrzymiana jest rola d¿ihadu, jako wojny i w dodatku przypisuje siê temu s³owu - d¿ihad - znaczenie "terroryzm ". Manipulacja polega na ty, ze sama nazwa d¿ihad pochodzi z Koranu wiêc od programowanie umys³ów polega w skrócie na tym : "terroryzm=d¿ihad= islam"
Malo kto chce zrozumieæ, i¿ taki wzorzec uprawia tylko niewielka grupka islamskich fanatyków religijnych. Niestety jest to grupka najg³o¶niejsza i najlepiej zorganizowana. Zreszt± ludzie Ci szkoleni byli ( nie wiem czy dalej s±) co kiedy¶ czyta³em, w USA i Europie przez profesjonalne firmy zajmuj±ce siê przygotowaniem do zawodu najemnego ¿o³nierza. Po³±cz to z fanatyzmem i ju¿ masz d¿ihad.
D¿ihad nie powinien  nas dziwiæ , bo w naszej kulturze równie¿ garstka bangsterów trzêsie ekonomi± Europy. Tutaj mamy twarde prawa rynku, a tam prawa religijne, poparte resortami si³owymi tak jak i u nas. W±skie grono uprzywilejowanych robi PR dla ca³ego spo³eczeñstwa i co wiêcej - wykorzystuje techniki manipulacyjne o których wspomnia³ Seventer do nastawiania jednych przeciwko drugim. Niektórzy przyjmuj± manipulacjê za prawdê i a¿ rw± siê na wojenkê..
Zapisane
Thotal
Go¶æ
« Odpowiedz #7 : Listopad 21, 2010, 21:53:20 »

By³em w paru meczetach, widzia³em tam ludzi o dobrych oczach, pe³nych mi³o¶ci...

Propaganda strachu wiedzie ludzi na manowce, media nie mówi± wszystkiego i tak powstaj± stereotypy.
Ja wierzê w cz³owieka, bez wzglêdu na to gdzie siê urodzi³.



Pozdrawiam - Thotal Du¿y u¶miech
Zapisane
chanell


Maszyna do pisania...


Punkty Forum (pf): 72
Offline

P³eæ: Kobieta
Wiadomo¶ci: 3453



Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : Listopad 21, 2010, 22:16:20 »

Cytuj
Propaganda strachu wiedzie ludzi na manowce, media nie mówi± wszystkiego i tak powstaj± stereotypy.
Ja wierzê w cz³owieka, bez wzglêdu na to gdzie siê urodzi³.
Piêknie Thotal U¶miech 
Nie mozna wszystkich muzu³manów wrzucaæ do jednego wora .
Kamil771 piszesz ¿e 
Cytuj
Terroryzm jest faktem.
¦wiadcz± o tym tysi±ce ofiar.

I winisz islam ,a co powiesz na terrorystów baskijskich lub z IRA ? Co powiesz na mafiê sycylijsk± ? przecie¿ to katolicy. My¶lê ¿e , nie religia popycha ludzi do takich czynów ,a chêæ w³adzy i nienawi¶c do samego siebie i ca³ego ¶wiata.
« Ostatnia zmiana: Listopad 21, 2010, 22:17:42 wys³ane przez chanell » Zapisane

Na wszystkie sprawy pod niebem jest wyznaczona pora.

            Ksiêga Koheleta 3,1
wiki
Go¶æ
« Odpowiedz #9 : Listopad 22, 2010, 09:57:59 »

Polecam 2 stronę medalu...... oczywiste jest, że nie :

Utożsamiam się z tym ( bo jest tylko info mam dziwne wrażenie, że niektórzy nie mogą pojąc, ze jeżeli wkleja się coś co np moim zdaniem jest warte zapoznania nie robi z niego propagatora, guru cz jeszcze coś w tym stylu.... i atakuje personalnie jak powyżej...)


"Ten niedzielny gość nie jest w żaden sposób odosobniony. On i dziesiątki milionów o takich samych poglądach reprezentują raczej dość dużą grupę apokaliptycznie myślących chrześcijan, którzy lamentują z powodu utraty chrześcijańskiej cnoty w dzisiejszym świecie i, by być uczciwym, nie bez powodu. Oczywiście człowiek musiałby być lunatykiem by przejść przez życie doczesne nie zauważając, co dzieje się z upadkiem obiektywnej moralności, a szczególnie na chrześcijańskim zachodzie. To naprawdę jest sezon zła, te ostatnie 50 lub więcej lat, i mgła, która przygniotła uprzejmość głoszoną przez cieślę z Nazaretu podczas jego 3-letniej misji, dzisiaj przewala się przez cały świat, siejąc spustoszenie i nędzę na niespotykaną skalę. Nigdy wcześniej, (być może z wyjątkiem tych wczesnych dni, w których ta rewolucyjna nowa wiara starała się uwolnić od tyranii faryzejskiego judaizmu) nie można było powiedzieć, że chrześcijaństwo było bardziej niepożądane niż obecnie."

reszta tu:

http://newworldorder.com.pl/artykul,2723,Oczami-muzulmanina

Pozdrawiam:)
« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2010, 10:02:52 wys³ane przez wiki » Zapisane
Rafaela
Go¶æ
« Odpowiedz #10 : Listopad 22, 2010, 10:22:41 »

Najgorsze jest to ze religie sa  silnie wymieszane z polityka.
Co przyniesie w przyszlosci taka sytuacja, mysle ze nic dobrego.

Pozdrawiam serdecznie Rafaela.
Zapisane
arteq
Go¶æ
« Odpowiedz #11 : Listopad 22, 2010, 12:48:07 »

Wydaje mi siê, ¿e zachód nie jest ju¿ chrze¶cijañski. My¶lê, ¿e aktualn± religi± jest materializm i konsupcjonizm, a co gorsza przypomina to wir który wci±ga, albo coraz bardziej rozpêdzaj±cy siê poci±g z którego ciê¿ko wyskoczyæ.
Dziwnie zbiega siê to wraz z rosn±cym prze¶wiadczeniem ludzi o w³asnej nieomylno¶ci, wszechwiedzy, zarozumia³o¶ci.
Zwyk³a moralno¶æ i cnoty s± wy¶miewane jako ciemnota i nieporadno¶æ, warto¶ci które kiedy¶ cementowa³y rodziny sa wskazywane jako niezyciowe i zbieraj±ce wolno¶æ. Na efekty nie trzeba by³o d³ugo czekaæ.
No ale to chyba nie ten w±tek.
Zapisane
ptak
Go¶æ
« Odpowiedz #12 : Listopad 22, 2010, 13:16:49 »

Cytat: arteq
  Zwyk³a moralno¶æ…

Atreq, a co to jest zwyk³a moralno¶æ?
Bo jest moralno¶æ dulskiej, kalego, chrze¶cijañska, niewolników i panów oraz wiele innych. Nie sposób wszystkich wymieniæ. 
To podzia³ w oparciu o subiektywne postrzeganie rzeczywisto¶ci jak i w³asnych interesów.

Bardziej ogólnie, to moralno¶æ tworz± normy spo³eczne, jako te s³uszne, a one s± zmienne w odniesieniu do czasu, przestrzeni, ¶rodowisk.
Zatem, o której moralno¶ci wspominasz? Bo chyba nie mylisz jej z etyk±?

Zapisane
arteq
Go¶æ
« Odpowiedz #13 : Listopad 22, 2010, 13:23:22 »

No w³a¶nie, takie pytanie te¿ o czym¶ ¶wiadczy - o popl±taniu i pomieszaniu jakiemu zostali¶my poddani. Próbuje siê nadawaæ nowe znaczenia starym ju¿ s³owom, wszystko po to aby nie nazywaæ rzeczy po imieniu.
Kiedy¶ by³a po prostu moralno¶æ, nikt nie musia³ siê pytaæ "a jaka?"
Zapisane
ptak
Go¶æ
« Odpowiedz #14 : Listopad 22, 2010, 13:39:14 »

¦miem s±dziæ, ¿e kiedy¶ te¿ by³a ró¿norodno¶æ w interpretacji moralno¶ci. A tym bardziej w jej przejawianiu. A to dlatego, ¿e ka¿dy patrzy na ¶wiat przez w³asny pryzmat.
Fakt, ¿e tak wiele istnieje „moralno¶ci” jedynie to potwierdza.
Dlatego pytam, czy zwyk³a moralno¶æ, to wypadkowa tych poszczególnych, czy jednak narzucona odgórnie, jako jedynie s³uszna i nie podlegaj±ca dyskusji?
Zapisane
arteq
Go¶æ
« Odpowiedz #15 : Listopad 22, 2010, 22:18:13 »

Ptaku, dla mnie moralno¶æ to moralno¶æ - albo jest jedna albo jej nie ma. Dlatego aby móc Ci precyzyjnie i jasno odpwiedzieæ musia³bym znaæ definicje tych które "mno¿ysz". I to chyba ju¿ w innym w±tku.
Zapisane
Silver
Go¶æ
« Odpowiedz #16 : Listopad 22, 2010, 22:34:22 »

moralno¶æ to moralno¶æ - albo jest jedna albo jej nie ma.

 @ Arteq
 Tak siê nie da powiedzieæ, ¿e moralno¶æ, to moralno¶æ.
To tak jakby powiedzieæ -  islam, to islam, drzewo to drzewo, atom, to atom, krowa, to krowa..
Ups ! A czemu, to... mi przysz³a na my¶l (krowa) ?
Czy¿by¶ hodowa³ krowy ?  Niezdecydowany
« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2010, 22:36:32 wys³ane przez Silver » Zapisane
quetzalcoatl44
Go¶æ
« Odpowiedz #17 : Listopad 22, 2010, 22:50:43 »

jest jedna moralnosc zakodowana w podswiadomosci, tak jest jedna prawda U¶miech ale rozne moga byc sciezki U¶miech

dzikosc to dzikosc, zlo to zlo U¶miech
« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2010, 22:51:30 wys³ane przez quetzalcoatl44 » Zapisane
kamil771
Go¶æ
« Odpowiedz #18 : Styczeñ 02, 2011, 11:12:18 »

Egipt: krwawy zamach na chrze¶cijan po mszy

Liczba ofiar ¶miertelnych wybuchu bomby przed ko¶cio³em w Aleksandrii wzros³a do 21. 43 osoby odnios³y obra¿enia. Zamach spowodowa³ uliczne zamieszki - poinformowa³o w sobotê egipskie ministerstwo zdrowia. Wcze¶niej informowano o 9 zabitych i 24 rannych.



£adunek wybuchowy umieszczony w samochodzie eksplodowa³ oko³o pó³ godziny po pó³nocy przed ko¶cio³em koptyjskim w Aleksandrii, na pó³nocy Egiptu. Wierni wychodzili w tym momencie ze ¶wi±tyni.

Zamach sprowokowa³ setki chrze¶cijan do wyj¶cia na ulice, gdzie dosz³o do staræ. Grupy chrze¶cijan i muzu³manów obrzuca³y siê kamieniami, podpalano samochody - pisze Reuters, powo³uj±c siê na ¶wiadków.

Prezydent Egiptu Hosni Mubarak zaapelowa³ w sobotê do chrze¶cijan i muzu³manów o zwarcie szeregów "wobec i³ terroryzmu i tych, którzy chc± zagroziæ bezpieczeñstwu ojczyzny, jej stabilno¶ci i jedno¶ci jej dzieci".

Wed³ug wstêpnych ustaleñ - podaje egipskie MSW - samochód, który eksplodowa³, zaparkowany by³ przed ko¶cio³em. Zak³ada siê, ¿e nale¿a³ do jednego z cz³onków kongregacji, który czêsto przychodzi³ do ¶wi±tyni.

¯adne ugrupowanie nie przyzna³o siê do zorganizowania zamachu, ale przeprowadzono go dwa miesi±ce po tym, jak iracki od³am Al-Kaidy wystosowa³ gro¼by pod adresem egipskich koptów.

W¶ród rannych jest o¶miu muzu³manów. Z informacji, jakich resort spraw wewnêtrznych udzieli³ agencji Reutera, nie wynika jednak, czy wszystkie ofiary i ranni zostali zidentyfikowani.

Reuters przypomina o utrzymuj±cych siê w tym muzu³mañskim kraju napiêciach miêdzy chrze¶cijanami a muzu³manami.

Chrze¶cijanie stanowi± oko³o 10 proc. licz±cej 79 mln populacji Egiptu.
Zapisane
Thotal
Go¶æ
« Odpowiedz #19 : Styczeñ 02, 2011, 16:24:22 »

Ludziom ¿±dnym w³adzy bardzo zale¿y na podzia³ach, na sianiu nienawi¶ci...
S±dzê ¿e bardzo umiejêtnie radz± sobie z wykorzystaniem ludzkich, najni¿szych uczuæ i emocji do manipulowania.
Wielu naiwnych ludzi s±dzi, ¿e walk± zdo³a obroniæ siê przed "wrogiem", ale prawdziwych wrogów nie widaæ,, bardzo sprytnie ukrywaj± siê za politykami z pierwszych stron gazet.

Kamilu, przesiej przez filtr mi³osierdzia wszystkie z³e wiadomo¶ci...




Pozdrawiam - Thotal U¶miech
Zapisane
Betti
Go¶æ
« Odpowiedz #20 : Styczeñ 04, 2011, 23:34:09 »

Farhan Khan i masoñska islamofobia
Czy masoneria wykorzystuje media do rozpowszechniania stereotypu "muzu³manina-terrorysty"? I czy to mo¿liwe, ¿e zamach na WTC by³... atakiem Illuminati na islam?

Bardzo ciekawy film, acz wzbudzaj±cy zastrze¿enia

W poprzednim artykule, zatytu³owanym “Farhan Khan i Zakon Iluminatów”, opisa³am niezwykle interesuj±cy film dokumentalny (prezentacjê multimedialn±?) “The Music Industry Exposed”, którego tematyka dotyczy³a wp³ywu masonerii na przemys³ muzyczny. Poniewa¿ dzie³o stworzone przez mieszkaj±cego w Wielkiej Brytanii 19-latka, Farhana Khana, zrobi³o na mnie ogromne wra¿enie, postanowi³am obejrzeæ i scharakteryzowaæ kolejny film tego autora - “Illuminated” (“O¶wieceni”). Film “Illuminated” wzbudzi³ we mnie wiêcej zastrze¿eñ ni¿ “The Music…”, poniewa¿ wiêkszo¶æ zawartych w nim informacji opiera siê na religii mahometañskiej, a ja jestem ateistk±. Mimo to, ogl±danie tej produkcji by³o dla mnie przyjemno¶ci±, albowiem zawiera ona mnóstwo ciekawostek, o których wcze¶niej nie wiedzia³am.

Czym tym razem zajmuje siê Khan?

W “Illuminated” Farhan Khan (FarhanK501) stara siê udowodniæ pogl±d, wed³ug którego masoneria pragnie zniszczyæ islam. M³odzieniec piêtnuje krzywdz±cy stereotyp “muzu³manina-terrorysty”, demaskuje antyislamskie przekazy subliminalne, opowiada o cudach religijnych w islamie, a nawet sugeruje, ¿e zamach na World Trade Center by³ sprawk± wolnomularstwa, które chcia³o… zakpiæ z Kaaby, najwiêkszej ¶wiêto¶ci mahometanizmu. Uwaga! Kilka pierwszych odcinków “Illuminated” ogl±da³am na internetowym profilu Farhana, ale pozosta³e na innych profilach, dlatego proszê nie mieæ do mnie pretensji, je¶li poda³am niepoprawne tytu³y poszczególnych czê¶ci!

Wszystkie religie monoteistyczne s± ¶wiête
W pierwszej czê¶ci “Illuminated” zatytu³owanej “Atheism” (“Ateizm”) Farhan Khan polemizuje z pogl±dami ateistycznymi, które - jego zdaniem - s± agresywnie propagowane w masoñskich mediach. Wed³ug niego, Zakon Iluminatów chce pozbawiæ ludzi religijno¶ci, aby zburzyæ ich zaufanie do tradycyjnych norm moralnych oraz utrudniæ im odró¿nianie dobra od z³a. FarhanK501 jest przekonany, i¿ “lucyferiañska” masoneria nienawidzi religii monoteistycznych, gdy¿ pochodz± one bezpo¶rednio od Boga (dowodami na wspólne pochodzenie tych religii maj± byæ ³±cz±ce je podobieñstwa). Uwa¿a jednak, ¿e chocia¿ judaizm, chrze¶cijañstwo i islam s± jednakowo ¶wiête, to bardziej nale¿y ufaæ Koranowi ni¿ Biblii (ta druga by³a ponoæ wielokrotnie zmieniana i przeredagowywana przez ludzi, którzy chcieli j± wykorzystaæ do w³asnych celów). Farhan twierdzi, i¿ bardzo trudno jest udowodniæ zarówno istnienie, jak i nieistnienie Boga. Sam opowiada siê jednak za wiar± i porównuje Boga do powietrza, którego nie widaæ, a które jest wszechobecne i niezbêdne cz³owiekowi.

Krzywdz±cy stereotyp “muzu³manina-terrorysty”

Zdaniem Khana, religia mahometañska jest bardzo silna i zaskarbia sobie coraz wiêcej wyznawców - tak¿e w¶ród ludzi znanych. Nic wiêc dziwnego, ¿e masoneria uwa¿a j± za swojego najwiêkszego wroga i rywala, a co za tym idzie: próbuje j± zniszczyæ poprzez nagonkê medialn±. FarhanK501 pisze, i¿ wolnomularstwo (zw³aszcza teraz, po wydarzeniach z 11 wrze¶nia 2001 roku) wykorzystuje media do propagowania krzywdz±cego stereotypu “muzu³manina-terrorysty”. Zakon Iluminatów chce ponoæ, aby opinia publiczna ba³a siê mahometan, nienawidzi³a ich i popiera³a amerykañskie ataki na kraje islamskie. Wed³ug Khana, kontrolowane przez masoneriê media nie pokazuj± normalnych, spokojnych, pokojowo nastawionych muzu³manów, tylko ekstremistyczn± mniejszo¶æ albo apostatów, którzy oczerniaj± swoj± dawn± religiê.

Antyislamska manipulacja zdemaskowana!

Farhanowi udaje siê zdemaskowaæ jedn± z antyislamskich, medialnych manipulacji. Brytyjskie media pokaza³y kiedy¶ zdjêcia z manifestacji w Londynie, podczas której kilkudziesiêciu osobników wznosi³o transparenty z has³ami nawo³uj±cymi do mordowania wrogów islamu. Khan dok³adnie analizuje te fotografie i zauwa¿a, ¿e has³a na wszystkich transparentach s± napisane tym samym charakterem pisma, a osoby, które je nios± - w przeciwieñstwie do pozosta³ych uczestników demonstracji - maj± zas³oniête twarze. Zdaniem Farhana, za przygotowanie owych nienawistnych transparentów odpowiada “JEDNA i tylko JEDNA osoba” (czy¿by wynajêty prowokator?).

Seksualizacja popkultury, niechêæ do dojrza³ej mi³o¶ci

W drugiej czê¶ci filmu, której tytu³ brzmi “Positive & Negative Energy” (“Pozytywna i negatywna energia”) FarhanK501 wyra¿a przekonanie, i¿ wolnomularstwo zwalcza nie tylko religie, ale równie¿ reprezentowane przez nie warto¶ci. Wed³ug Khana, masoñskie media bombarduj± dzieci i m³odzie¿ tre¶ciami erotycznymi, aby szerzyæ w¶ród nich niedojrza³± mi³o¶æ oraz stworzyæ swoiste “pokolenie niedojrza³ej mi³o¶ci“. Farhan uwa¿a, ¿e Zakon Iluminatów nie lubi mi³o¶ci dojrza³ej, gdy¿ nape³nia ona ludzi pozytywn± energi±. Owa pozytywna energia jest ponoæ potê¿niejsza od negatywnej, co sprawia, i¿ jej posiadaczami trudno siê manipuluje. Dojrza³a mi³o¶æ - jak pisze Khan - pozwala ludziom osi±gn±æ wy¿szy stan ¶wiadomo¶ci, dlatego wolnomularstwo bardzo siê jej boi i próbuje j± zniszczyæ. Masoni robi± wszystko, co w ich mocy, aby nape³niæ spo³eczeñstwo negatywn± energi± (z³o¶ci±, agresj±, frustracj± i pesymizmem).

Mekka - miasto cudów religijnych?

FarhanK501 pokazuje widzom przyk³ad negatywnej energii w mediach: fragment programu telewizyjnego, w którym jaki¶ dziennikarz usprawiedliwia wy¶miewanie ró¿nych religii i polemizuje z muzu³maninem niepopieraj±cym takiego zachowania. Nastêpnie FarhanK501 odtwarza inne nagranie, w którym ten sam dziennikarz krytykuje aktora, który sparodiowa³ ortodoksyjnego ¿yda. W dalszej czê¶ci “Positive & Negative Energy” Khan, dla odmiany, prezentuje swoim odbiorcom co¶ pozytywnego i interesuj±cego: fragment programu, w którym toczy siê rozmowa na temat najwa¿niejszego islamskiego obiektu, czyli Kaaby w Mekce. Z rozmowy tej wynika, ¿e naukowcy odkryli, i¿ ziemia, na której stoi Kaaba, emituje jakie¶ cudowne, jedyne w swoim rodzaju promieniowanie - takie, które siêga daleko w g³±b Kosmosu i prawdopodobnie nie ma koñca. Jeden z uczestników dialogu stwierdza, i¿ to promieniowanie mo¿e ³±czyæ ziemsk± Kaabê z Kaab± w niebie. W koñcu Farhan Khan pokazuje widzom internetowe statystyki, które udowadniaj±, ¿e ludzie czêsto pytaj± o cuda w islamie i ¿e istnieje wiele stron po¶wiêconych tej tematyce.

9/11 jako atak Illuminati na islam (nie odwrotnie)

W trzeciej czê¶ci “Illuminated” (“9/11 & The Destruction Of Holy Kaaba” - “9/11 i zniszczenie ¦wiêtej Kaaby”) Farhan stawia tezê, ¿e zamach terrorystyczny na World Trade Center w Nowym Jorku by³ sprawk± Illuminati. M³ody muzu³manin wymienia kilka mo¿liwych powodów tej zbrodni, m.in. wyra¿enie przez masoneriê chêci zniszczenia Kaaby. Khan pisze, ¿e miêdzy wie¿ami WTC sta³a rze¼ba zwana The Sphere, która - je¶li wierzyæ Wikipedii - mia³a imitowaæ (mimic) naj¶wiêtszy obiekt islamu. Zdaniem Farhana, zniszczenie World Trade Center i uszkodzenie The Sphere mia³o byæ ciosem dla wyznawców religii mahometañskiej.

Kiedy rozum zgadza siê z wiar±…

W dalszej czê¶ci “9/11 & The Destruction Of Holy Kaaba” Khan prezentuje odbiorcom ró¿ne ciekawostki naukowe, udowadniaj±ce, ¿e Mekka - jako szczególny punkt na Kuli Ziemskiej - jest miejscem interesuj±cym dla fizyków, astronomów i geografów. M³ody muzu³manin odtwarza tak¿e fragment jakiego¶ filmu dokumentalnego, który nie tylko potwierdza tezê o fizycznej wyj±tkowo¶ci Mekki, ale równie¿ ukazuje zwi±zek miêdzy liczbami wa¿nymi dla muzu³manów a sta³ymi miarami w przyrodzie. Te wszystkie fakty maj± uzasadniaæ pogl±d, wed³ug którego centrum religijne islamu jest ¶wiête i doskona³e, a “satanistyczne” wolnomularstwo ma powody, by go nienawidziæ.

Siedem - wyj±tkowa liczba

W czê¶ci czwartej, której tytu³ brzmi “Illuminati Challenging God” (“Iluminaci rzucaj± wyzwanie Bogu”) FarhanK501 zastanawia siê nad prawdami wiary islamskiej i umiejêtnie dopasowuje je do wspomnianych wcze¶niej faktów naukowych. Khan informuje widzów, ¿e muzu³manie wierz±, i¿ Bóg stworzy³ siedem nieb. Podobno owe nieba mo¿na uto¿samiæ z warstwami atmosfery ziemskiej - magnetosfer±, jonosfer±, egzosfer±, termosfer±, mezosfer±, stratosfer± i troposfer±. Farhan zauwa¿a, i¿ sama liczba siedem jest niezwykle istotna w islamie, chrze¶cijañstwie i judaizmie. Dowodem na niezwyk³o¶æ i popularno¶æ siódemki ma byæ jej czêste wystêpowanie w ¶wiatowej kulturze oraz popkulturze.

Religie monoteistyczne a wierzenia masoñskie

W koñcu m³ody muzu³manin zaczyna snuæ refleksje na temat wierzeñ masoñskich, które - jego zdaniem - maj± wiele wspólnego z wielkimi religiami monoteistycznymi. Wolnomularze wierz± ponoæ w Boga, ale nim gardz±, dlatego oddaj± cze¶æ szatanowi i odprawiaj± okultystyczne rytua³y, aby rzuciæ wyzwanie znienawidzonej Istocie Boskiej oraz przes³aæ ludziom negatywn± energiê. Zdaniem Khana, masoneria wierzy w satanistyczn± teoriê, wed³ug której Lucyfer - poprzez obdarzenie Adama i Ewy okre¶lon± wiedz± - da³ spo³eczeñstwu wolno¶æ oraz przyczyni³ siê do jego intelektualnego rozwoju.

Przekazy subliminalne i nie tylko

W czê¶ci pi±tej zatytu³owanej “Will They Then Not Believe?” („Czy zatem nie bêd± wierzyæ?”) FarhanK501 informuje odbiorców o istnieniu wizualnych, antyislamskich przekazów subliminalnych. M³ody muzu³manin twierdzi, ¿e logo najczê¶ciej kupowanego napoju ¶wiata, Coca Coli, zawiera ukryte, arabskojêzyczne przes³anie. Aby je zobaczyæ, nale¿y przerzuciæ znak firmowy w poziomie: wówczas uka¿e siê napisany arabskimi literami tekst, który oznacza „No Mohammed, No Mecca” - „Nie ma Mahometa, nie ma Mekki”. Je¶li czytelnicy niniejszego artyku³u chc± zobaczyæ ten przekaz na w³asne oczy, to mog± odwiedziæ tê stronê.

W “Will They Then Not Believe?” Farhan Khan podaje jeszcze jeden przyk³ad antyislamskiego przekazu subliminalnego albo takiej¿e prowokacji - buty firmy Nike, które zawieraj± (m.in. na podeszwach) arabskojêzyczne napisy “Allach”. Pó¼niej FarhanK501 stawia tezê, ¿e brytyjska ksiê¿na Diana zosta³a zamordowana przez masoneriê, poniewa¿ kocha³a mahometanina i g³osi³a inne pogl±dy ni¿ jej krewni (zdaniem Khana, brytyjska rodzina królewska jest jedn± z trzynastu rodzin wchodz±cych w sk³ad Zakonu Iluminatów!).

Islam: ci±gle silny, chocia¿ pod prêgierzem

Farhan uwa¿a, ¿e dowodem na to, i¿ Iluminaci mieli wp³yw na ¿ycie i ¶mieræ Diany, jest umieszczenie na jej pomniku masoñskiej piramidki. Jest równie¿ przekonany, i¿ wolnomularstwo zwalcza islam nie tylko poprzez nagonkê medialn± i zabijanie pojedynczych osób, ale równie¿ poprzez atakowanie muzu³mañskich pañstw pod pretekstem “wojny z terroryzmem”. Khan podkre¶la, ¿e mahometanizm, chocia¿ nieustannie stawiany pod prêgierzem, zaskarbia sobie coraz wiêcej zwolenników. Aby udowodniæ, i¿ ta wiara ma sens, prezentuje widzom kolejne przyk³ady cudów religijnych w islamie, np. skierowane w stronê Mekki drzewo, które wygl±da jak modl±cy siê muzu³manin. Na koniec Farhan pokazuje co¶ bardzo smutnego i wstrz±saj±cego: nagranie z jakiego¶ islamskiego kraju (byæ mo¿e z Autonomii Palestyñskiej), w którym obcy ¿o³nierze znêcaj± siê nad miejscow± ludno¶ci±.

Fanatycy i ekstremi¶ci mog± trafiæ siê wszêdzie!

W szóstej czê¶ci “Illuminated” zatytu³owanej “This Is How The Truth Will Always Be Treated”, czyli „Sposób, w jaki prawda bêdzie zawsze traktowana”, FarhanK501 rozwija swoje wcze¶niejsze my¶li. Pisze o tym, ¿e masoneria pragnie zbudowaæ Nowy Porz±dek ¦wiata i usun±æ Boga z ludzkich serc, a tak¿e o tym, ¿e media rozpowszechniaj± krzywdz±cy stereotyp „muzu³manina-terrorysty”. Khan pokazuje odbiorcom fragmenty programów telewizyjnych, w których przedstawia siê muzu³manów jako ¿±dnych krwi ekstremistów. Wed³ug niego, kreowany przez masoñskie media obraz mahometan jest nieprawdziwy, a fanatycy mog± siê trafiæ we wszystkich grupach spo³ecznych, tak¿e tych nieposiadaj±cych religijnego charakteru. Na koniec Farhan odtwarza wymowny fragment filmu „Malcolm X”, w którym tytu³owy bohater - przekonany, ¿e islamu nie da siê pogodziæ z postawami rasistowskimi - zostaje zabity przez przedstawicieli islamistycznego ugrupowania Nation of Islam. FarhanK501 komentuje tê scenê s³owami: „Oto sposób, w jaki prawda bêdzie zawsze traktowana na Ziemi”.

Wolnomularze - spadkobiercy templariuszy?

W siódmej czê¶ci “Illuminated”, której tytu³ brzmi “Al-Aqsa, Forbidden Magic” („Al-Aksa, zakazana magia”) Farhan Khan informuje, ¿e czê¶æ wierzeñ masoñskich wywodzi siê z nauk króla Salomona. Zdaniem Farhana, wolnomularstwo wierzy, i¿ ¶wi±tyni± Salomona jest jerozolimski meczet Al-Aksa, w okolicach którego s± obecnie prowadzone roboty ziemne. Podobno setki lat temu templariusze znale¼li w tym meczecie magiczn± ksiêgê, która niegdy¶ nale¿a³a do Salomona, a która dzi¶ s³u¿y Zakonowi Iluminatów. Istot±, która uczy³a s³ynnego króla magii, by³ rzekomo Asmodeusz, wysoko postawiony demon. Khan jest przekonany, ¿e wolnomularstwo manifestuje swoj± wiedzê magiczn± m.in. poprzez budowanie specyficznych budynków, których kszta³t lub plan nawi±zuje do okultystycznych symboli (wiele takich budynków znajduje siê w Dubaju, sk±din±d islamskim mie¶cie).

Mekka, czyli ¶rodek ¶wiata

W dalszej czê¶ci “Al-Aqsa, Forbidden Magic” FarhanK501 pisze, i¿ Mekka znajduje siê w centrum Ziemi: szczególnej strefie miêdzy Biegunem Pó³nocnym a Biegunem Po³udniowym, gdzie si³y magnetyczne siê równowa¿± i nie oddzia³uj± na cz³owieka tak silnie jak w innych czê¶ciach naszej planety. Farhan twierdzi, ¿e dziêki takiemu po³o¿eniu geograficznemu Mekka zdo³a przetrwaæ kataklizmy, jakie nast±pi± w 2012 roku na skutek przebiegunowania Ziemi. Przetrwa równie¿ po³o¿ony w tej samej strefie Dubaj, a co za tym idzie: postawione w nim masoñskie budowle. Khan pisze, i¿ wolnomularstwo doskonale wie o przepowiedzianym na rok 2012 przebiegunowaniu naszej planety, a wybudowanie „okultystycznych” budynków w Dubaju by³o celowe i starannie przemy¶lane.

Prognozy i plany zwi±zane z rokiem 2012

Poza tym, m³ody muzu³manin pozwala sobie stwierdziæ, ¿e w 2012 roku Iluminaci do³±cz± do kataklizmów sztuczne katastrofy, albowiem minie 11 lat od zamachu na World Trade Center (dla wolnomularstwa 11 jest liczb± magiczn±). W koñcu Farhan Khan powraca do tematu meczetu Al-Aksa. Twórca „Illuminated” wyra¿a przekonanie, i¿ prace ziemne prowadzone w okolicach tej ¶wi±tyni maj± na celu jej zniszczenie. Masoneria wymy¶li³a sobie podobno, ¿e w - lub po - 2012 roku na Ziemi pojawi siê fa³szywy mesjasz, antychryst, którego trzeba bêdzie powitaæ w „zmartwychwsta³ej” („resurrected”) ¶wi±tyni Salomona. W miejscu, gdzie kiedy¶ sta³a ¶wi±tynia Salomona, znajduje siê dzi¶ meczet Al-Aksa, dlatego Zakon Iluminatów pragnie go unicestwiæ. Tak przynajmniej wynika z informacji zawartych w filmie Farhana.

Farhan Khan przyznaje siê do prowokacji!

W ostatniej, ósmej czê¶ci „Illuminated” („Kabbalah, KabbALAH, Get It” - „Kaba³a, KabbALAH, dostawanie za swoje”) Farhan Khan przyznaje siê do pewnej prowokacji. Wyznaje mianowicie, ¿e informacja o przebiegunowaniu Ziemi w 2012 roku by³a fa³szywa - tak naprawdê, zamiana pól magnetycznych nast±pi na S³oñcu, a nie na naszej planecie. FarhanK501 deklaruje, i¿ pos³u¿y³ siê t± prowokacj±, aby sprawdziæ, czy jego odbiorcy weryfikuj± informacje, które otrzymuj±. Owa prowokacja by³a swoistym apelem do widzów o czujno¶æ i nieufno¶æ w stosunku do mediów. Po przyznaniu siê do podpuszczenia odbiorców Farhan powraca do swoich refleksji dotycz±cych Illuminati. M³ody muzu³manin uwa¿a, ¿e masoñski pogl±d, wed³ug którego król Salomon pos³ugiwa³ siê magi±, jest b³êdny. Na potwierdzenie tej tezy Khan przytacza cytaty z Koranu, które jednoznacznie wskazuj±, i¿ prorok by³ negatywnie nastawiony do magii.

Islam a magia

Wed³ug ¶wiêtej ksiêgi islamu, magia jest rzecz± z³±, która odci±ga ludzi od Boga, a tak¿e przynosi im nieszczê¶cia, np. prowadzi do rozpadu ma³¿eñstw. Farhan t³umaczy widzom, ¿e Salomon zabiera³ swoim poddanym magiczne ksiêgi i ukrywa³ je pod w³asnym tronem, aby nie wyrz±dza³y krzywdy istotom ludzkim. Po ¶mierci Salomona diab³y zaczê³y oszukiwaæ ludzi, mówi±c, ¿e s³ynny król korzysta³ z magii. Wiele osób, zachêconych t± fa³szyw± informacj±, zaczê³o stosowaæ praktyki magiczne, które - zdaniem Farhana - zachowa³y siê do dzi¶ jako kaba³a. Khan uwa¿a, i¿ zwolennikami kaba³y s± miêdzy innymi Iluminaci, którzy wykorzystuj± j± do w³asnych celów. Niestety, FarhanK501 nie przytacza ¿adnych dowodów na potwierdzenie tej tezy.

Zakoñczenie

Jak napisa³am na pocz±tku artyku³u, film „Illuminated” nastoletniego Farhana Khana bardzo mi siê podoba³, aczkolwiek wzbudzi³ we mnie pewne zastrze¿enia. Có¿, nie mo¿na wymagaæ od ateistki, ¿eby w ka¿dej kwestii zgadza³a siê z mahometaninem! Dzie³o zawiera pogl±dy, z którymi mog³abym polemizowaæ, jednak uwa¿am, ¿e jego obejrzenie znacznie poszerzy³o moje horyzonty. Dziêki Khanowi dowiedzia³am siê o rzeczach, z których wcze¶niej nie zdawa³am sobie sprawy, poza tym pozna³am bli¿ej obc± religiê. Chocia¿ film „Illuminated” nie przywróci³ mi wiary w Boga i nie wzbudzi³ we mnie potrzeby zostania muzu³mank±, uzmys³owi³ mi, ¿e islam jest religi± równie g³êbok± jak wyznawane przeze mnie niegdy¶ chrze¶cijañstwo. Mam nadziejê, i¿ moi czytelnicy tak¿e obejrz± to dzie³o i siê nad nim zastanowi±.

Natalia Julia Nowak,29-30 grudnia 2010 r.

P.S. Pod koniec ka¿dej czê¶ci „Illuminated” Farhan Khan sk³ada podziêkowania osobom, które zapewne pomaga³y mu w realizacji filmu. Tymi osobami s±: Adnan Khan, Noreaga, Achernahr, Jabbran i Shezad Khan.

P.S.2. Tych, którzy chc± przeczytaæ wywiad udzielony magazynowi “Twenty4Seven” przez Farhana, zapraszam na stronê.

 
http://interia360.pl/artykul/farhan-khan-i-masonska-islamofobia,42085
Zapisane
greta
Go¶æ
« Odpowiedz #21 : Marzec 07, 2011, 14:34:19 »

   
   

Rama Bahadur Bomjon - M³ody Budda


Rama Bahadur Bomjon ( Bamjan )
Obrazek




Do pobrania:

Kod: Zaznacz ca³y
    http://www.przeklej.pl/plik/ram-bahadur-bamjan-mlody-budda-mp4-0003jd35476l




BBC News: Naukowcy badaj± sprawê nepalskiego ch³opca

Obrazek
Medytuj±cy nastoletni ch³opiec z po³udniowo-centralnego Nepalu skupia na sobie uwagê naukowców. Do miejsca, gdzie medytuje pod drzewem, przybywaj± ogromne t³umy. Jego niezwyk³a medytacja trwa ju¿ 6 miesiêcy. Ch³opiec coraz czê¶ciej jest okre¶lany reinkarnacj± Buddy.

Naukowcy zastanawiaj± siê nad tym, jak zbadaæ go bez zak³ócania jego medytacji. Przyjaciele, rodzina i starszyzna twierdz±, ¿e Ram Bahadur Bamjan ( Bomjan ) medytuje ju¿ bez wody przez sze¶æ miesiêcy i nie przestanie medytowaæ przez kolejne sze¶æ do czasu, kiedy dozna o¶wiecenia. Tam by³o w przypadku prawdziwego Buddy. Siddartha Gautam, który wed³ug przekazów osi±gn±³ Mahanirwanê i sta³ siê Budd± , urodzi³ siê w 560 r przed nasza er±. Jego doj¶cie do „o¶wiecenia” przebiega³o w bardzo podobny sposób, a wiêc zacz±³ medytacjê pod drzewem, z jego czo³a tak¿e mia³o biæ ¶wiat³o (tak twierdz± ¶wiadkowie, którzy widzieli roz¶wietlone czo³o Rama Bamjana!). Buddê tak¿e mia³ uk±siæ w±¿ i podobnie – jak w przypadku Rama Bamjana – nic mu siê nie sta³o. Je¿eli ch³opiec bêdzie faktycznie szed³ ¶ladami Buddy, powinien osi±gn±æ pe³niê mocy za ok. pó³ roku. Wtedy bêdzie móg³ po prostu wszystko – ³±cznie z „przenoszeniem gór z miejsca na miejsce”. Tym razem bêdzie siê to dzia³o na oczach miliardów ludzi na ca³ym ¶wiecie, gdy¿ najwiêksze stacje telewizyjne ju¿ zapowiadaj± umieszczenie tam swoich wozów transmisyjnych. BBC poda³o kilka nowych, ciekawych okoliczno¶ci zwi±zanych z wydarzeniami w Nepalu.

S³awa nastolatka szybko zaczê³a siê rozprzestrzeniaæ i ludzie wokó³ wioski Ratanapuri w okrêgu Bara zaczynaj± tworzyæ prowizoryczne obozowisko. 15 letni Bamjan ca³y czas siedzi pod drzewem w tradycyjnej pozycji Buddy ze skrzy¿owanymi nogami. Oczy Bamjan”a s± zamkniête, a jego cia³o mocno opasane chust±. W³osy ch³opca s± ju¿ tak d³ugie, ¿e prawie zas³aniaj± mu oczy. Niektórzy mieszkañcy wioski mówi±, ¿e zaczyna s³abn±æ. Kiedy jednak analizowali¶my film z Nepalu twarz ch³opca w ¿aden sposób nie pokazuje efektu niedo¿ywienia, co wydaje siê nie potwierdzaæ informacji o jego os³abieniu. Wielu ludzi zaczyna go uwa¿aæ za inkarnacjê Buddy. Drzewo pokrywaj± girlandy, a powietrze przenika zapach kadzide³. Powstaj± prowizoryczne sklepiki , ludzie poruszeni widokiem nieruchomego ch³opca pod drzewem daj± datki w postaci gotówki.

- Prawie 500 tys. Rupii (7 tys. dolarów) jest zdeponowanych w banku przez pielgrzymów – mówi Prajapati Korala, przewodnicz±cy lokalnej administracji rz±dz±cej. To kwota niezale¿na od datków dawanych wprost przez odwiedzaj±cych.

Lokalna spo³eczno¶æ stworzy³a komitet kontroluj±cy to, czy Bamjan ma dobre warunki do medytacji i stara siê ograniczyæ dostêp do niego odwiedzaj±cych, aby nie przeszkodziæ ch³opcu w medytacji.

Najczê¶ciej zadawane pytanie: czy ch³opiec pozostaje w takiej pozycji i medytuje nawet w nocy? Czy nie je i nie pije w ogóle? Niektórzy mówi±, ¿e nie je niczego od czasu rozpoczêcia swojej medytacji pod drzewem. S± jednak i tacy, którzy zdemaskowali ten fenomen jako oszustwo. Uwa¿aj± oni, ¿e ch³opiec spo¿ywa od samego pocz±tku przypominaj±cy mleko p³yn z korzeni drzewa, pod którym zasiada.

Naukowcy s± w szoku

Wiêkszo¶æ ludzi mo¿e ¿yæ bez jedzenia przez kilka tygodni, ich cia³o korzysta wówczas z zapasów t³uszczu i bia³ka zgromadzonych przez ich w³asny organizm. Ale przeciêtny cz³owiek mo¿e prze¿yæ bez wody tylko 3-4 dni. Najbardziej wytrwali – nawet dziesiêæ.

Piewcy ¶wiêtych i ascetów czêsto opisywali ich nadzwyczajna moc polegaj±c± na wytrzymywaniu bez jedzenia i picia przez d³u¿szy czas, ale takie przypadki nigdy nie by³y przedmiotem naukowych badañ.

Mieszkañcy okrêgu Bara zwrócili siê z pro¶ba do administracji o ustalenie prawdy. „Zgadzamy siê na przeprowadzenie na nim badañ naukowych” – powiedzia³ cz³onek miejscowej administracji pan Korala.

Wyzwaniem jest przeprowadzenie badañ tak, by nie dotykaæ ch³opca. Pan Korala powiedzia³ naukowcom z Królewskiej Nepalskiej Akademii Nauki i Technologii , ¿eby ustalili sposób, w jaki maj± byæ przeprowadzone badania tego przypadku. Ma to siê odbyæ w sposób „odpowiedzialny”.

Na razie trwaj± spory, jak to zrobiæ. Wiadomo, ¿e trzeba ustaliæ przynajmniej to, czy ch³opiec spo¿ywa w nocy posi³ki. Drzewo jest nieo¶wietlone i hipotetycznie jest mo¿liwe, ¿e w ciemno¶ci ch³opiec spija p³yn, który wydziela drzewo. Nikt jednak nie jest w stanie powiedzieæ, czy ten p³yn jest w ogóle nadaj±cy siê do spo¿ycia i czy w ogóle to drzewo go wydziela. – W koñcu naukowcy bêd± mogli siê przekonaæ, czy ch³opiec medytuje ca³a noc, czy nie -powiedzia³ Deekpal Chaudhary, lokalny sprzedawca kadzide³ek.

Podró¿ do klasztoru

Rodzina Bamjan’a mówi, ¿e nie ma pojêcia, co siê dzieje z ch³opcem. Jego matka zemdla³a, kiedy odkry³a, jak± medytacj± rozpocz±³ jej syn.

- Czasem idê go odwiedziæ, ale nie rozmawia ze mn± – mówi Maya Devi Tamang – Nie mam pojêcia co siê z nim stanie, ale wiem, ze Bóg mu pomo¿e.

Matka Buddy równie¿ mia³a na imiê Maya Devi, co podkre¶laj± zwolennicy teorii, ¿e Bamjan jest inkarnacj± Buddy. Ciekawe s± tak¿e informacje dotycz±ce wcze¶niejszego ¿ycia ch³opca. Rodzina twierdzi, ze Bamjan ró¿ni³ siê wyra¼nie od jego pozosta³ych 4 braci. Twierdza, ¿e nie mówi³ wiele i trzyma³ siê na uboczu.

- Nigdy nie tkn±³ alkoholu – mówi³ jego nauczyciel ze szko³y podstawowej, Saldem Lala. Krewni i s±siedzi mówi±, ¿e Bamjan podj±³ medytacje po powrocie z Lumbini, gdzie urodzi³ siê Budda i gdzie znajduje siê klasztor w Pokara w Nepalu i Dehradun w Indiach.

Przyjaciele i kuzyni Prem Lama pamiêtaj± Bamjan`a mówi±cego, ze nie chce, ¿eby ludzie nazywali go Budd±, kiedy osi±gn±³ dopiero wstêpne o¶wiecenie. Bamjan przemówil tylko kilka razy od czasu rozpoczêcia medytacji.

W±¿ uk±si³ ch³opca dwukrotnie, ostatni raz sta³o siê to na pocz±tku pa¼dziernika.

- Bamjan odebra³ ten incydent jako jego kolejny test , który musi zdaæ – powiedzia³ Prem Lama obserwuj±cy historiê medytuj±cego ch³opca od samego pocz±tku.

W pierwszej próbie równie¿ zosta³ uk±szony przez wê¿a w trzy miesi±ce po tym, jak zacz±³ medytowaæ. Drugi epizod uk±szenia spowodowa³ jeszcze wiêksze zaciekawienie mediów. Tu¿ po tym, jak uk±si³ go w±¿, Bamjan powiedzia³ otaczaj±cym miejsce medytacji ludziom, ze musi poprosiæ o rozpostarcie zas³ony wokó³ niego.

- Po krócej ni¿ tygodniu, poprosi³ nas o zabranie zas³ony – powiedzia³ Prem Lama. Teraz próbujemy ods³oniæ inn± kurtynê otaczaj±ca Bamjan’a – przyszed³ czas na naukowców. Do Nepalu z ca³ego ¶wiata nap³ywaj± kolejni naukowcy staraj±cy siê na w³asne oczy przekonaæ, czy taki fenomen jest mo¿liwy.

¬ród³o: BBC News, palden.dorje.opx.pl
Zapisane
greta
Go¶æ
« Odpowiedz #22 : Marzec 07, 2011, 14:40:54 »

O tym ch³opcu us³ysza³ ca³y ¶wiat. Media obwo³a³y go reinkarnacj± Buddy. Pewnego dnia znik³. Co siê z nim sta³o? Czy naprawdê by³ wyj±tkowy?

Ram - m³ody Budda



9 kwietnia 1990 roku w nepalskiej wiosce Ratnapuri przyszed³ na ¶wiat Ram Bahadur Bomjon. Z powodu nadzwyczajnych mo¿liwo¶ci jego organizmu, media okrzyknê³y go "m³odym Budd±". Wielu Buddystów wierzy³o i wierzy w jego cudown± moc. Naukowcy nie przekre¶laj± jego niezwyk³ych w³a¶ciwo¶ci (mo¿e dlatego, ¿e nie mieli zbyt du¿ego dostêpu do Rama, aby móc go zbadaæ). Co czyni tego ch³opca nadzwyczajnym?

17 maja 2005 roku 15-letni Ram Bahadur Bomjan, po wizycie w mie¶cie narodzin Buddy usiad³ pod drzewem Bodhi i zacz±³ medytowaæ. Pog³oski mówi±, i¿ siedzia³ pod drzewem pó³ roku, a w tym czasie nie jad³, nie pi³ i nie za³atwia³ potrzeb fizjologicznych. Buddy¶ci zaczêli to porównywaæ do legendy o Siddharthy Gautamy, który jak podaje ksiêga Jataka- medytowa³ pod owym drzewem w podobny sposób. Pod drzewo Bodhi zje¿d¿a³o mnóstwo pielgrzymów. Dziennie odwiedza³o go nawet 10 000 osób. od 17 maja 2005 siedzia³ on nieustannie ze skrzy¿owanymi nogami (jak Budda na obrazach), ubrany w podarte szmaty. Ramem zainteresowa³y siê tak¿e media. Niestety ch³opiec, za po¶rednictwem swojego brata nie wyrazi³ zgody na badania. Dziennikarzom pozwolono obserwowaæ m³odego Buddê z odleg³o¶ci 5 metrów. Dla porównania, pielgrzymi mogli to robiæ z odleg³o¶ci po³owy metra. Z nagrañ filmowych zrobionych przez dziennikarzy nie widaæ, aby ch³opiec cokolwiek jad³, czy pi³. Jego wygl±d wskazuje g³êbokie wyczerpanie. Naukowcy podejrzewaj± miêdzy innymi, i¿ przyczyn± nieumierania Rama z wycieñczenia mo¿e byæ energia ¶wietlna, któr± jakoby mia³by pobieraæ w ci±gu dnia. Czy tak jest naprawdê? Same filmy i zdjêcia nie pozwol± nam odpowiedzieæ na te pytanie. Natomiast Ram równie¿ tego nie zrobi. 11 maja 2006 ch³opak znik³. Twierdzono, i¿ znik³, aby ponownie za sze¶æ lat objawiæ siê ludziom. Plotki podaj±, ¿e widziano go kilkadziesi±t kilometrów dalej jak medytowa³ w lesie. Jeszcze inne wie¶ci g³osz±, ¿e Ram Bahadur Bomjon zmar³ z wycieñczenia.

Dzi¶ ch³opiec mia³by 19 lat. Czy powróci, jak g³osz± s³uchy- za sze¶æ lat? Zobaczymy. Mo¿e wówczas uda siê rozwi±zaæ zagadkê jego ¿ycia bez jedzenia i picia.

Obrazek
Ram pod drzewem Bodhi.

¬ród³o:
http://www.eioba.pl/a105784/ram_m_ody_budda

=================

Obrazek
Zapisane
songo1970


Maszyna do pisania...


Punkty Forum (pf): 22
Offline

P³eæ: Mê¿czyzna
Wiadomo¶ci: 4934


KIN 213


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : Marzec 07, 2011, 14:42:49 »

tylko czemu znalaz³ siê on w tym w±tku- oto dzia³aj±cy link:
http://www.dailymotion.pl/video/xad7xd_ram-bahadur-bomjon-lektor-pl-12_lifestyle
« Ostatnia zmiana: Marzec 07, 2011, 14:43:00 wys³ane przez songo1970 » Zapisane

"Pustka to mniej ni¿ nic, a jednak to co¶ wiêcej ni¿ wszystko, co istnieje! Pustka jest zerem absolutnym; chaosem, w którym powstaj± wszystkie mo¿liwo¶ci. To jest Absolutna ¦wiadomo¶æ; co¶ o wiele wiêcej ni¿ nawet Uniwersalna Inteligencja."
greta
Go¶æ
« Odpowiedz #24 : Marzec 07, 2011, 14:50:16 »

Nie wiedzialam gdzie go wkleic.
Zapisane
Strony: [1] 2 |   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Strona wygenerowana w 0.038 sekund z 21 zapytaniami.

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

wypadynaszejbrygady phacaiste-ar-mac-tire watahaslonecznychcieni maho opatowek