Niezależne Forum Projektu Cheops Niezależne Forum Projektu Cheops
Aktualności:
 
*
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Kwiecień 26, 2025, 07:55:02


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji


Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 29 |   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: WIEDZA TAJEMNA UKRYTA W OBRAZACH .  (Przeczytany 552293 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
janusz


Wielki gaduÂła ;)


Punkty Forum (pf): 29
Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1370



Zobacz profil
« Odpowiedz #100 : Luty 17, 2009, 23:33:29 »

Carlo Crivelli w³oski malarz z XV w. malowa³ wy³¹cznie obrazy religijne.
Jednym z najbardziej jego znanych obrazĂłw jest ''Zwiastowanie z Âśw.
Emidiuszem''.Co chciaÂł przekazaĂŚ autor potomnym, ukazujÂąc na niebie
kulĂŞ ÂświetlnÂą wysyÂłajÂącÂą promieĂą, przenikajÂący Âściany i dotykajÂący
czoÂła modlÂącej siĂŞ Maryji ?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Carlo_Crivelli_069.jpg
Dlaczego Maria ukÂłada podobnie rĂŞce / skoÂśne skrzyÂżowanie/ jak
Faraonowie egipscy?CzyÂżby skoÂśny krzyÂż symbol SÂłoĂąca wystĂŞpujÂący
tak¿e na Œlê¿y przenikn¹³ do chrzeœcijaùstwa?
« Ostatnia zmiana: Luty 20, 2009, 11:53:27 wysłane przez janusz » Zapisane
Dariusz
Gość
« Odpowiedz #101 : Luty 21, 2009, 21:02:36 »


http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Carlo_Crivelli_069.jpg
Dlaczego Maria ukÂłada podobnie rĂŞce / skoÂśne skrzyÂżowanie/ jak
Faraonowie egipscy?CzyÂżby skoÂśny krzyÂż symbol SÂłoĂąca wystĂŞpujÂący
tak¿e na Œlê¿y przenikn¹³ do chrzeœcijaùstwa?

Janusz, pomijaj¹c wszystkie inne szczegó³y tego obrazu, to pytanie na koniec poata, jest chyba retoryczne? Du¿y uœmiech Z³y
Zapisane
janusz


Wielki gaduÂła ;)


Punkty Forum (pf): 29
Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1370



Zobacz profil
« Odpowiedz #102 : Luty 22, 2009, 23:59:11 »

Naturalnie,kto pyta nie b³¹dzi.  DuÂży uÂśmiech MrugniĂŞcie
Zapisane
Blad
Gość
« Odpowiedz #103 : Luty 23, 2009, 08:17:00 »

w Âśredniowieczu rĂŞce skrzyÂżowane na piersiach i gÂłowa pochylona oznaczaÂły pokorĂŞ ktĂłra byÂła krĂłlowÂą cnĂłt, natomiast postawa klĂŞczÂąca pochodzi z judaizmu. Hebrajczycy uwaÂżali kolana za symbol siÂły; zgiĂŞcie kolan jest zatem ugiĂŞciem naszej siÂły przed  Bogiem. Gest ten pojawia siĂŞ w istotnych miejscach ST jako wyraz uwielbienia (np. 2 Krn 6,13;Ezd 9,5).
Zapisane
janusz


Wielki gaduÂła ;)


Punkty Forum (pf): 29
Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1370



Zobacz profil
« Odpowiedz #104 : Luty 23, 2009, 23:38:07 »

Witaj Blad niechcÂący CiĂŞ wywoÂłaÂłem  UÂśmiech
Symbol ''X'' wystĂŞpuje takÂże jako znak iluminacji,oÂświecenia.
UwaÂżano go za ÂświĂŞty,poniewaÂż nim wedÂług ksiĂŞgi Ezechiela
znaczono czoÂła duchowo oÂświeconych.OznaczaÂł teÂż pierwszÂą
literĂŞ greckiego sÂłowa Christos.Identyfikowano go, takÂże z hermetycznym
symbolem ukrytego Koœcio³a œw Graala,którego g³ównym stra¿nikiem
byÂł ponoĂŚ Botticelli.W jego obrazie ''Madonna z KsiĂŞgÂą'' na jej szacie,
widnieje czerwona litera ''X''.Dzieci¹tko Jezus trzyma trzy w³ócznie
iluminacji - popularny motyw u œredniowiecznych alchemików i ró¿okrzy¿owców
http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Sandro_Botticelli_065_E4.jpg

Czy katolityzm jest oparty na staroÂżytnym kulcie solarnym w poniÂższym linku.

http://protestanci.forumowisko.net/printview.php?t=341&start=0&sid=23b0b1d8e6f857d49bf4f4eab53d88b3
Zapisane
Blad
Gość
« Odpowiedz #105 : Luty 24, 2009, 16:30:10 »

Bo mÂądrego to i warto posÂłuchaĂŚ UÂśmiech
ChrzeÂścijaĂąstwo na pewno przejĂŞÂło wiele symboli solarnych jednym z nich jest aureola, ale co do tego krzyÂża mam bardzo duÂżo wÂątpliwoÂści Âże jest (czy raczej byÂł) symbolem solarnym, jak zobaczysz symbolem sÂłoĂąca w planetach jest okrÂąg z maÂłym koÂłem poÂśrodku, natomiast ten znak jest symbolem ziemi, wiem, wiele ÂźrĂłdeÂł podaje go jako solarny lecz do mnie to nie przemawia. http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Earth_symbol.svg&filetimestamp=20090122141506, ten krzyÂż tak i zresztÂą krzyÂż celtycki (ktĂłry przed zaadoptowaniem go przez chrzeÂścijaĂąstwo wyglÂądaÂł bardzo podobnie) odnosi siĂŞ do czterech kierunkĂłw na ziemi, czterech pĂłr roku, 4 przesileĂą. 
''Madonna z KsiĂŞgÂą'' hmmm czerwony X jest poprostu sposobem wiÂązania sukni co byÂło w zwyczaju,Âżeby piersi nie wyszÂły na wierzch UÂśmiech, ten znak o ktĂłrym mĂłwisz jest wciÂśniĂŞty pomiĂŞdzy Jezusa a dÂłoĂą Maryi, i jak siĂŞ przyjrzysz dokÂładnie aureoli Jezusa brak jest czĂŞÂści "krzyÂża" z prawej strony.
« Ostatnia zmiana: Luty 24, 2009, 16:37:54 wysłane przez Blad » Zapisane
janusz


Wielki gaduÂła ;)


Punkty Forum (pf): 29
Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1370



Zobacz profil
« Odpowiedz #106 : Luty 25, 2009, 12:43:25 »

KoÂło Ezechiela,swastyka to typowy symbol ''wĂŞdrujÂącego SÂłoĂąca''. UÂśmiech
Cztery ramiona krzyÂża, wyznaczaÂły cztery pory roku czyli miejsca
na niebie,w ktĂłrych ukazuje siĂŞ  SÂłoĂące podczas przesileĂą i rĂłwnonocy.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Symbol_solarny
Zastanawiaj¹ca jest te¿ liczba 12 aposto³ów,12 plemion Izraela,12 kamieni
na piersi naczelnego kapÂłana.Dlaczego kaÂżdemu z 12 plemion odpowiadaÂł
odpowiedni znak zodiaku oraz kolor kamienia?W Apokalipsie,miasto ktĂłre
ma zejœÌ z nieba ma cztery bramy po trzech anio³ów przy ka¿dej z nich.
''Katolickie SÂłoĂące'' prezentowane wczeÂśniej ma dookoÂła siebie 12 anioÂłkĂłw.
Symbole czterech ewangelistĂłw to cztery znaki zodiaku. UÂśmiech
Plemieniu Judy przyporzÂądkowany byÂł znak zodiakalny Lwa.

Wielu malarzy umieszczaÂło na swoich obrazach symbole ukrytej herezji.
Ilustrowali w ten sposĂłb swoje powiÂązania z tajnymi bractwami
dziaÂłajÂącymi poza oficjalnie panujÂącÂą religiÂą.
W dzieÂłach Leonarda da Vincii pojawia siĂŞ na przykÂład tzw. ''gest Jana'' -
uniesiony palec.Podobno artysta naleÂżaÂł do tajemniczego zakonu,
dla ktĂłrego Jan Chrzciciel byÂł waÂżniejszy od Jezusa.
http://www.kul.pl/oldbukul/nabytki/obrazki/archiwum_nabytkow_2007/leonardo_da_vinci.jpg
http://www.mojeobrazy.com.pl/wielcy/da_vinci/images/vinci1_jpg.jpg
« Ostatnia zmiana: Luty 25, 2009, 12:45:08 wysłane przez janusz » Zapisane
janusz


Wielki gaduÂła ;)


Punkty Forum (pf): 29
Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1370



Zobacz profil
« Odpowiedz #107 : Marzec 03, 2009, 11:51:30 »

Wiosna Sandra Botticellego/1477-1478/ jest hermetycznym opisem
przejœcia bytu duchowego w rzeczywistoœÌ materialn¹.
KaÂżda z postaci uosabia kolejny etap tej drogi.
Malarz byÂł wtajemniczony w pogaĂąskie misteria.
W kontrowersyjnych ''Documents Prieure'' przechowywanych w
Bibliotece Paryskiej figuruje jako wielki mistrz Zakonu Syjonu,
dla ktĂłrego bĂłg Thot byÂł waÂżnym autorytetem.Na obrazie ''Wiosna''
postaĂŚ widoczna jako pierwsza to wÂłaÂśnie patron mÂądroÂści,majÂący tajemnÂą
wÂładzĂŞ nad sÂłowami, Hermes zwany Trismegistosem/TrzykroĂŚ NajwiĂŞkszym/
odpowiednik egipskiego boga Thota.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Botticelli_Primavera.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=QE8DMmkBNAA UÂśmiech
Zapisane
Blad
Gość
« Odpowiedz #108 : Marzec 05, 2009, 09:35:13 »

janusz to ci da trochĂŞ do myÂślenia UÂśmiech
« Ostatnia zmiana: Marzec 05, 2009, 09:35:52 wysłane przez Blad » Zapisane
janusz


Wielki gaduÂła ;)


Punkty Forum (pf): 29
Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1370



Zobacz profil
« Odpowiedz #109 : Marzec 12, 2009, 00:14:29 »

Tak to prawda daje do myÂślenia.
Podobno kluczem do obrazĂłw Leonarda byÂło jego unikatowe pismo,
ktĂłre czyta siĂŞ najlepiej za pomocÂą lustra.Hugo Conti,argentyĂąski
historyk amator odkryl,Âże postacie na obrazach renesansowego
geniusza wpatrzone sÂą w przestrzeĂą,jakby wskazywaÂły gdzie naleÂży
umieÂściĂŚ lustro aby dostrzec ukryte niesamowite wizerunki.
http://dsc.discovery.com/news/slideshows/Leonardo-mirror.html UÂśmiech
Zapisane
janusz


Wielki gaduÂła ;)


Punkty Forum (pf): 29
Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1370



Zobacz profil
« Odpowiedz #110 : Marzec 21, 2009, 21:56:38 »

Zdzis³aw Beksiùski malarz, który nie dawa³ swoim obrazom tytu³ów
uznajÂąc,Âże kaÂżdy widz moÂże sobie je interpretowaĂŚ w dowolny sposĂłb.
Pierwszy okres jego malarstwa oddawaÂł wpÂływ mistycyzmu wschodniego na jego
twórczoœÌ.W dzie³ach wychodz¹cych z pod jego rêki by³o pe³no symboli,
tajemniczych treÂści i katastrofalnej,peÂłnej grozy atmosfery.
CzyÂżby twĂłrca oddawaÂł w nich swoje przeczucia dotyczÂące nadchodzÂących
czasĂłw,upadek cywilizacji ?
http://www.beksinski.ovh.org/Beksinski.html
http://home.autocom.pl/zryznar/house-of-life-and-death/life-against-death/img/zdzislaw_beksinski_1972.jpg
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zdzis%C5%82aw_Beksi%C5%84ski
Zapisane
Blad
Gość
« Odpowiedz #111 : Marzec 21, 2009, 22:09:15 »

nie wiem,, ale ten jest bardzo wymowny. Ka¿dy mo¿e znaleŸÌ coœ dla siebie Uœmiech
Zapisane
janusz


Wielki gaduÂła ;)


Punkty Forum (pf): 29
Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1370



Zobacz profil
« Odpowiedz #112 : Marzec 28, 2009, 16:29:27 »

''Ambasadorowie''to podwĂłjny portret namalowany przez
Hansa Holbeina MÂłodszego w 1533 r.WypeÂłniajÂą go symboliczne
klucze rozmieszczone na ca³ym p³ótnie.Naczelnym motywem jest
zakryta przed niewtajemniczonymi obecnoœÌ œmierci.
SpoglÂądajÂąc na obraz z prawej albo z lewej strony,moÂżna dostrzec
zdeformowanÂą czaszkĂŞ.Aby zobaczyĂŚ jÂą wyraÂźnie trzeba posÂłuÂżyĂŚ
siĂŞ przyrzÂądem optycznym modyfikujÂącym proporcje.
Malarz miaÂł dostĂŞp do wynalezionej techniki malarskiej Leonarda
da Vinci.Wiek XVI bywa zwykle nazywany stuleciem odkryĂŚ i postĂŞpu
nauki.Wszelkie dotychczasowe prawdy chwiaÂły siĂŞ wĂłwczas w posadach.
Holbein chciaÂł przekazaĂŚ,Âże cala duma z odkryĂŚ geograficznych i postĂŞpu
nauki,pycha dzieÂł sztuki,zabieganie o stanowiska,przepych strojĂłw i walka
o doktrynalne zasady - wszystko to jest banalne i absurdalne wobec
nieuchronnego koĂąca,jaki nas wszystkich czeka.
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Holbein-ambassadors.jpg&filetimestamp=20041203231304

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ambasadorowie
Dopiero w XXw. litewski historyk sztuki Jurgis Baltrusaitis rozpoznaÂł w dziwnym
krztaÂłcie na podÂłodze zdeformowanÂą ludzkÂą czaszkĂŞ.
« Ostatnia zmiana: Marzec 28, 2009, 16:37:50 wysłane przez janusz » Zapisane
janusz


Wielki gaduÂła ;)


Punkty Forum (pf): 29
Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1370



Zobacz profil
« Odpowiedz #113 : Kwiecień 02, 2009, 12:10:48 »

''Mi³oœÌ niebiaùska i ziemska''-nasycony kolorami obraz Tycjana
ukazuje hermetycznÂą wersjĂŞ dwĂłch rodzajĂłw miÂłoÂści za pomocÂą
alchemicznych i pogaĂąskich symboli. Symbolika kolorĂłw wskazuje
na purpurĂŞ jako kolor boskiej miÂłoÂści a takÂże na wypeÂłnienie ''wielkiego
dziela'' alchemi,sztuki krĂłlewskiej.RamiĂŞ nagiej dziewczyny unosi siĂŞ,
w d³oni trzyma ona lampkê oliwn¹,której p³omieù oznacza mi³oœÌ duchow¹
i wieczn¹.Z kolei druga pani - ubrana, wskazuje palcem zwiêd³¹ ró¿ê,
symbolizuj¹c¹ ulotnoœÌ mi³oœci ziemskiej.Rêka wskazuj¹ca kwiat jest
zgiêta i opiera siê o naczynie,s³u¿¹ce prawdopodobnie do przechowywania
klejnotĂłw,a pierÂś kobiety je osÂłania.To przejrzysta aluzja do egoizmu
charakteryzujÂącego miÂłosc ziemskÂą,przeciwstawnÂą otwartoÂści i miÂłoÂści
boskiej.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Tizian_029.jpg
Zapisane
Blad
Gość
« Odpowiedz #114 : Kwiecień 02, 2009, 13:34:28 »

Nie mogem sie oprzeÌ i murze napisaÌ, zwróÌ uwagê na kolor d³oni która prawdopodobnie zerwa³a ró¿e ¿ krzaka. Ca³y obraz jest wyraŸnie podzielony na dwie czêœci lecz ........ kobieta z lamp¹ o;iwn¹ patrzy bardzo smutnie i wydaje sie z têsknota na z³ot¹ bransoletkê. Chcialbym jeszcze zwróciÌ uwagê na ornamentyke studni (bo prawdopodobnie jest to albo studnia albo coœ wype³nione wod¹ - rêka dziecka znurzona w niej, a za jego plecami fonntanna wody wzburzona prawdopodobnie jego nózkami) nieostroœc krajobrazu gór z lewej strony i drzewo po œrodku wyraŸnie dzieli go na 2 œwiaty. http://pl.wikipedia.org/wiki/Barwa_purpurowa#Purpura_a_fiolet_.E2.80.93_nieporozumienia_j.C4.99zykowe
Purpura wi¹¿e siê z bogactwem i w³adz¹, by³a kolorem królewskim. Która z kobiet ma wiêcej purpury? ta z bogactwem ziemskim czy ta z bogactwem duchowym?
Zapisane
Kiara
Gość
« Odpowiedz #115 : Kwiecień 02, 2009, 16:47:28 »

Piekna i prosta jest symbolika tego obrazu . Oznacza osiaganie doskonalosci przez zycie od czerwieni do bieli przez wielosc wcielen czlowieka , ktory rozwija sie od dziecka do doroslosci  przez kontaz woda ( uczuciami. Osiaganie doskonalosci ( bieli ) jest przejsciem zprzez zycie ( czrwieni) do mometu uzyskania pelni ( bieli i czerwieni), po drodze sa drogowskazy.
Nie mam teraz czasu na pelniejszy opis.
Dla mnie to droga do doskonalosci.

Kiara UÂśmiech UÂśmiech
Zapisane
polo
Gość
« Odpowiedz #116 : Kwiecień 02, 2009, 17:09:16 »

KomentujÂąc chciaÂłem tylko abyÂście przyjrzeli siĂŞ dokÂładnie dzieciÂątku.
Nie fontanna to jest lecz czarne skrzydÂła zaczepione na Âłopatkach..
RĂŞkÂą wodĂŞ mÂąci... tÂłumaczenia dalszego sami dopatrzeĂŚ siĂŞ musicie..
Zapisane
Kiara
Gość
« Odpowiedz #117 : Kwiecień 02, 2009, 17:26:52 »

KomentujÂąc chciaÂłem tylko abyÂście przyjrzeli siĂŞ dokÂładnie dzieciÂątku.
Nie fontanna to jest lecz czarne skrzydÂła zaczepione na Âłopatkach..
RĂŞkÂą wodĂŞ mÂąci... tÂłumaczenia dalszego sami dopatrzeĂŚ siĂŞ musicie..


Bo tak wyglada dualizm w zyciu czlowieka, ma dostep do wiedzy uczuc, poprzez doswiadczanie ," macenie wody" - uczuc. Z jednej strony jest bezgrzesznym slodkim dzieciatkiem , a z drugiej zlym aniolem z czarna moca. Co i jak zrobi? Jak bedzie zyl?  Ktore doswiadczenia go zdominuja? Osiagnie biel , czy nie? Pokaze zycie.

Kiara UÂśmiech UÂśmiech
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 02, 2009, 17:28:40 wysłane przez Kiara » Zapisane
janusz


Wielki gaduÂła ;)


Punkty Forum (pf): 29
Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1370



Zobacz profil
« Odpowiedz #118 : Kwiecień 02, 2009, 17:30:50 »

Na obrazie Tycjana jest dokÂładnie odwrotnie,niÂż sugerowaÂła by to
obowi¹zuj¹ca moralnoœÌ.By³ on zwolennikiem pogaùskiego symbolizmu
klasycznej Grecji.W jej mitologii nagoœÌ to niewinnoœÌ,czystoœÌ a
przede wszystkim prawda /naga prawda/.Dziewczyna w czerwonej
pelerynie pozwala by zrzuci³ j¹ wiatr i ods³oni³ jej boskoœÌ w ca³ej okaza³oœci.
Druga postaĂŚ prezentuje z kolei nienaganne uczesanie,klejnoty i falistÂą sukniĂŞ
z okaza³ym dekoltem.Tym sposobem autor ujawnia podstêpnoœÌ mi³oœci
ziemskiej,której przeciwstawia idealnie przejrzyst¹ mi³oœÌ bosk¹.
Kamienny sarkofag zamieniony w fontannê jakby dzieli³ a zarazem ³¹czy³ dwa
Âświaty przez postaĂŚ anielskiego kupidyna.Duch nie moÂże istnieĂŚ bez materii
i odwrotnie materia bez ducha.Jedno potrzebuje drugiego i nawzajem siĂŞ
przenika a oba œwiaty mimo ró¿nic ³¹czy i tu i tam strza³a amora.
ÂŚwiat materialny reprezentuje obrazek po lewej stronie z trudnym do zdobycia
wzgĂłrzem, z basztÂą lub twierdzÂą na szczycie.Po prawej niebiaĂąska kraina z
gĂłrujÂącÂą dzwonnicÂą ÂświÂątyni.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 02, 2009, 17:59:08 wysłane przez janusz » Zapisane
Kiara
Gość
« Odpowiedz #119 : Kwiecień 02, 2009, 17:42:33 »

Mozna robic odczyt z dwoch stron jednak zaczynamy od ziemskiego , a on zawiera sie w czerwieni w 1 czakrze zycia, i nie ma w nim niemoralnosci. Jest droga do doskonalosci ktora jest biel, przez caly dualistyczny cykl zdarzen w ktorych nie ma dobra i zla w ich potocznych znaczeniach. Jest za to doswiadczanie zmiennosci , ktora my przywyklismy tak klasyfikowac. Biel doskonalosc, ma rowniez to co czerwien ( moim zdaniem dla tego jest dekolt ( symbol dyskretnej informacji) , ale w duchowosci nie ma pelni wiedzy. Wiedza musi byc odkryta przez doswiadczanie, a to dzieje sie juz w materi.
Ani jedna ani druga nie roznia sie od siebie, stanowia pelnie. Schodzac w dol odkrywamy , wchodzac w gore uzyskujemy doskonalosc. A co jest po drodze? Mozna powiedziec Kupidyn, bo w niewinnosci dzieciecia ( jak w nasieniu drzewo) jest rowniez seksualnosc Satyra.Liczy sie grunt na ktorym realizujemy przeznaczenie.
Czego chce doswiadczyc i co pozna? O tym mowi woda, zycie uczuciami lub zabawa nimi.

Kiara UÂśmiech UÂśmiech

ps. Nie musisz moj odczyt traktowac jako wlasciwy.On jest taki tylko dla mnie.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 02, 2009, 21:53:27 wysłane przez Kiara » Zapisane
janusz


Wielki gaduÂła ;)


Punkty Forum (pf): 29
Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1370



Zobacz profil
« Odpowiedz #120 : Kwiecień 02, 2009, 19:48:20 »

W sumie odczyt symboli jaki tutaj wspĂłlnie dokonaliÂśmy
nawiÂązuje do sÂłynnej hermetycznej sentencji:
''Jak na gĂłrze,tak na dole''. MrugniĂŞcie
DzieÂło Tycjana speÂłniÂło wiĂŞc swoje podstawowe zadanie,
przy pomocy kolorĂłw,form, postaci, krajobrazĂłw i innych
szczegó³ów, pobudzi³o nas do interpretacji zawartych w nim idei.

Zapisane
Kiara
Gość
« Odpowiedz #121 : Kwiecień 02, 2009, 21:56:28 »

To nie jest jeszcze pelny odczyt , mozna zrobic szczegolowy. Albo polozyc na nim jedna karte tarota i tez odda pelnie wiedzy. Teraz mam malo czasu, dlatego nie robie odczytow obrazow , ktore prezetujesz. Sa ciekawe , jest pewne ze ludzie malujacy je mieli dostep do wiedzy.

Kiara UÂśmiech UÂśmiech
Zapisane
arteq
Gość
« Odpowiedz #122 : Kwiecień 02, 2009, 22:10:28 »

Czy z poniÂższego obrazka da siĂŞ rĂłzwnieÂż coÂś odczytaĂŚ?




Ok, OK - to oczywiÂście Âżart, aby wprowadziĂŚ nieco humoru, bo temat nieco ponurawy siĂŞ zrobiÂł. Dla jasnosci, zdajĂŞ sobie sprawĂŞ, Âże wiele z obrazĂłw ma w sobie przesÂłania. Nie zawsze zgadzam siĂŞ co do treÂści tych przesÂłaĂą, ale to nieco inna sprawa. JeÂżeli uwaÂżacie Âżart za ciĂŞzkawy - wywaliĂŚ z wÂątku.
Zapisane
janusz


Wielki gaduÂła ;)


Punkty Forum (pf): 29
Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1370



Zobacz profil
« Odpowiedz #123 : Kwiecień 03, 2009, 09:23:11 »

Witaj arteg. UÂśmiech
Dlaczego od razu wywaliĂŚ.Obrazek pokazuje jak wielu z nas w sytuacji
Reksia,nie wie co dalej robiĂŚ.Po pierwsze naleÂży gÂłoÂśno woÂłaĂŚ o pomoc.
NastĂŞpnie sprawdziĂŚ czy oddycha,jeÂśli tak to odpowiednio uÂłoÂżyĂŚ ciaÂło
i wezwaĂŚ pogotowie.Przy brak oddechu przystÂąpiĂŚ do zabiegu resuscytacji.
Usta usta teraz nie wchodzÂą w rachubĂŞ,waÂżne jest ugniatanie klatki
piersiowej,czyli bezpoÂśredni masaÂż serca.MoÂżna teÂż udroÂżniĂŚ drogi oddechowe
i to jest najwaÂżniejsze bo kura jedzÂąc ziarno mogÂła siĂŞ nim po prostu zadÂławiĂŚ. DuÂży uÂśmiech
SmutnÂą prawdÂą jest Âże dla wielu z nas ta prosta pomoc,jest wiedzÂą tajemnÂą,
ktĂłrej nie znamy.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 03, 2009, 09:45:46 wysłane przez janusz » Zapisane
arteq
Gość
« Odpowiedz #124 : Kwiecień 03, 2009, 09:30:51 »

Hehe, lubiĂŞ osoby z poczuciem humoru...
Znasz Reksia, to poszedÂłeÂś w kierunku pomocy, a co jakby Âłobuz sam poddusiÂł kurĂŞ i rozglÂąda siĂŞ czy ktoÂś widziaÂł. ;]

No tak Janusz, ale mi chodziÂło o to ukryte przesÂłanie ;]
Zapisane
Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 29 |   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Strona wygenerowana w 0.036 sekund z 20 zapytaniami.

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

phacaiste-ar-mac-tire maho zipcraft x22-team granitowa3