Niezale¿ne Forum Projektu Cheops Niezale¿ne Forum Projektu Cheops
Aktualno¶ci:
 
*
Witamy, Go¶æ. Zaloguj siê lub zarejestruj. Grudzieñ 22, 2024, 06:53:05


Zaloguj siê podaj±c nazwê u¿ytkownika, has³o i d³ugo¶æ sesji


Strony: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |   Do do³u
  Drukuj  
Autor W±tek: WIEDZA TAJEMNA UKRYTA W OBRAZACH .  (Przeczytany 534378 razy)
0 u¿ytkowników i 18 Go¶ci przegl±da ten w±tek.
janusz


Wielki gadu³a ;)


Punkty Forum (pf): 29
Offline

P³eæ: Mê¿czyzna
Wiadomo¶ci: 1370



Zobacz profil
« Odpowiedz #425 : Kwiecieñ 20, 2011, 20:22:27 »


Wroc³awski krasnal ''Luminator'' ma podobny, dodatkowy parasol ochronny, jak starszy pan w ³o¿u.
Wygl±da na to, ¿e obydwoje odcinaj± siê od wiedzy zewnêtrznej, która mo¿e byæ zmanipulowana (masoni ,cykli¶ci i....) i wol± pracê ze swoim wnêtrzem. Du¿y u¶miech
Zapisane
janusz


Wielki gadu³a ;)


Punkty Forum (pf): 29
Offline

P³eæ: Mê¿czyzna
Wiadomo¶ci: 1370



Zobacz profil
« Odpowiedz #426 : Maj 24, 2011, 16:56:40 »

 
Wizja ¶w.Bernarda                                                    Nowa Ziemia

Co tak naprawdê zobaczy³ ¶w. Bernard w wizji, jak± ukaza³a mu istota duchowa. Mo¿e wyja¶nia to obraz zatytu³owany ''Nowa Ziemia''. Mrugniêcie
Zapisane
quetzalcoatl44
Go¶æ
« Odpowiedz #427 : Maj 26, 2011, 08:51:12 »

nie wiem mi sie to kojarzy z zimna fuzja..U¶miech a co Ty miales na mysli?U¶miech

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcScJdvHyu2D4Pw1o9iIgo7NStuc2yLV4TOhuvJVUKRiwVIkWRXj
« Ostatnia zmiana: Maj 26, 2011, 08:51:44 wys³ane przez quetzalcoatl44 » Zapisane
janusz


Wielki gadu³a ;)


Punkty Forum (pf): 29
Offline

P³eæ: Mê¿czyzna
Wiadomo¶ci: 1370



Zobacz profil
« Odpowiedz #428 : Maj 26, 2011, 22:58:46 »

Oczywi¶cie, ¿e ze zmian± osi Ziemi. U¶miech Mrugniêcie
Zapisane
quetzalcoatl44
Go¶æ
« Odpowiedz #429 : Maj 27, 2011, 07:02:42 »

no tak napewno tez, ale to jest tez manna machine (utozsamiana tez z grallem..?) zwiazana ze sw bernardem U¶miech

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcShr1gczMJhpvWqymbFkGbdzUr1JXNb5qqIT3uha-Ddstqst3uvbw


http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTbAJeUXsMixlxJjJPNi2b-K636Th8p45FnrkS04Cc2LG4Mo7gPYw

kabalistyczna maszyna manny...U¶miech

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTuzifj8GYvrZkOhOJX1gFMDWwSXrmgST6eXmKW3pBqVWQ84ccN


tylko jak zwykle wszystko jest odwrotnie..
« Ostatnia zmiana: Maj 27, 2011, 19:56:31 wys³ane przez quetzalcoatl44 » Zapisane
janusz


Wielki gadu³a ;)


Punkty Forum (pf): 29
Offline

P³eæ: Mê¿czyzna
Wiadomo¶ci: 1370



Zobacz profil
« Odpowiedz #430 : Czerwiec 25, 2011, 00:05:33 »

Edward Munch - ''Krzyk''

Podziwiaj±c dzi¶ "Krzyk", warto mieæ ¶wiadomo¶æ, i¿ jest on najczê¶ciej reprodukowanym dzie³em na ¶wiecie, a jego warto¶æ szacuje siê na 54 miliony euro. Norwedzy s± z tego powodu wyj±tkowo dumni, a s³ynny obraz uwa¿aj± za narodowy skarb. Tym wiêksze by³o ich oburzenie gdy w 2004r "Krzyk" wraz z "Madonn±" Edwarda Muncha skradziono. Po tym incydencie muzeum w Oslo zosta³o zamkniête, a obrazy odzyskano dopiero po dwóch latach. Na skutek uszkodzeñ, na które by³y nara¿one podczas kradzie¿y, konieczna by³a ich reparacja, która wynios³a ok. 200 tys. euro.

S³ynny obraz skrywa ponur± tajemnicê.

Ten najs³ynniejszy obraz z koñca dziewiêtnastego wieku przedstawia jedno z najstraszliwszych wydarzeñ w historii ludzko¶ci. Obraz norweskiego malarza Edwarda Munch'a zatytu³owany "Krzyk" skrywa wyj±tkow± tajemnicê. Dopiero teraz po a¿ 113 latach od czasu kiedy powsta³ obraz naukowcy odkryli, ¿e przedstawia on jedn± z najwiêkszych erupcji wulkanicznych w historii ludzko¶ci. Rankiem 27 sierpnia 1883 roku na jednej z indonezyjskich wysp z niewiarygodn± si³± eksplodowa³ potê¿ny wulkan Krakatau, a z jego wnêtrza w niebo wzbi³y siê niespotykane ilo¶ci popio³u ogarniaj±ce z czasem niemal ca³± planetê, a zw³aszcza tereny dalekiej pó³nocy. By³y to tak wielkie ilo¶ci py³u, ¿e ich opadanie trwa³o przez nastêpne 10 lat. Gwa³towna erupcja, która by³a s³yszana tysi±ce kilometrów od Indonezji nawet w samym sercu Australii, wyzwoli³a oceaniczn± a¿ 40-metrow± falê tsunami, która obesz³a po³owê globu i sta³a siê bezpo¶redni± przyczyn± ¶mierci a¿ 40 tysiêcy ludzi na wyspach Indonezji. Niebo codziennie przy zachodzie s³oñca przybiera³o apokaliptyczny kolor g³êbokiej czerwieni. Obraz zosta³ namalowany w Norwegii w 1893 roku czyli w czasie gdy wiêkszo¶æ Europy pogr±¿ona by³a w skrajnej nêdzy a ludzie oczekiwali czasów ostatecznych. Obraz pokazuje ludzkie emocje i strach przed nieznanym zjawiskiem.

Cytuj
Munch napisa³ na temat inspiracji, która doprowadzi³a do powstania tego obrazu:
 Szed³em ¶cie¿k± z dwojgiem przyjació³ - s³oñce mia³o siê ku zachodowi - nagle niebo wype³ni³a krwista czerwieñ - zatrzyma³em siê i czuj±c wyczerpanie, opar³em siê na barierce - nad czarno-b³êkitnym fiordem by³o widaæ krew oraz jêzyki ognia; - moi przyjaciele szli dalej, a ja sta³em tam i trzês³em siê z wra¿enia - poczu³em nieskoñczony krzyk przep³ywaj±cy przez naturê.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 25, 2011, 00:11:23 wys³ane przez janusz » Zapisane
janusz


Wielki gadu³a ;)


Punkty Forum (pf): 29
Offline

P³eæ: Mê¿czyzna
Wiadomo¶ci: 1370



Zobacz profil
« Odpowiedz #431 : Lipiec 13, 2011, 21:08:43 »

Oczy Boga? Oczy Chrystusa na obrazie zamykaj± siê i otwieraj±



Tajemniczy obraz przedstawiaj±cy Jezusa Chrystusa przyci±ga ludzi z ca³ych Czech. Obraz pokazuje twarz Syna Bo¿ego z zamykaj±cymi siê i otwieraj±cymi oczami. Wielu go¶ci prowadzonej przez Oldricha Klimê "Galerii Handricat" w Pilsen pyta, czy jest to tylko ¶wietlna sztuczka, czy mo¿e co¶ bardziej duchowego.

Jezus z zamkniêtymi oczami - tak± postaæ prezentuje ów stupiêædziesiêcioletni olejny obraz... ale czy na pewno?

Wystarczy, ¿e zrobisz krok do ty³u, a Syn Bo¿y bêdzie spogl±da³ na ciebie otwartymi oczyma.

"To jest naprawdê rzecz tajemnicza. Ka¿dy, kto spojrzy na obraz, jest zgodny co do tego, ¿e wewn±trz tego obrazu jest co¶ g³êbokiego. Niektórzy wracaj± raz po raz, by po raz kolejny go zobaczyæ", mówi antykwariusz Oldrich Klima. Obraz namalowany przez nieznanego artystê kupi³ niegdy¶ w³a¶nie Klim. Od kiedy wystawi³ go w swoim sklepie w Pilsen, przyje¿d¿a do niego bardzo wielu go¶ci. "Ludzie reaguj± na obraz ró¿nie, jedni pozytywnie, inni negatywnie. Gdy zobaczy³em go po raz pierwszy, by³em przera¿ony. Teraz jestem do niego nastawiony przyja¼nie. On posiada dobre cechy i nie widzê w nim ¿adnego z³a", mówi Klima.
Jeden z ogl±daj±cych obraz twierdzi³, ¿e przedstawia on zarówno anio³a, jak i diab³a. Nikt jednak nie wie, czy taki akurat by³ zamys³ artysty
Zapisane
chanell

Maszyna do pisania...


Punkty Forum (pf): 72
Offline

P³eæ: Kobieta
Wiadomo¶ci: 3453



Zobacz profil
« Odpowiedz #432 : Lipiec 14, 2011, 09:36:14 »

Cytuj
Gdy zobaczy³em go po raz pierwszy, by³em przera¿ony. Teraz jestem do niego nastawiony przyja¼nie. On posiada dobre cechy i nie widzê w nim ¿adnego z³a", mówi Klima.

Janusz U¶miech ja mia³am odwrotnie.Pierwsze wra¿enie bardzo dobre ,pomy¶la³am : "jaki piêkny" ale im d³u¿ej siê przygladam ,tym wiêkszy niepokój czujê. Kiedy ma zamkniête oczy to jest ok ,ale kiedy otworzy to czujê jaki¶ wewnêtrzny niepokój,hm.....pewnie grzechy Mrugniêcie
Co¶ jest magicznego w tym dziele.
Zapisane

Na wszystkie sprawy pod niebem jest wyznaczona pora.

            Ksiêga Koheleta 3,1
Kiara
Go¶æ
« Odpowiedz #433 : Lipiec 14, 2011, 09:45:25 »

To jest gra cienia i ¶wiat³a , normalne. W zale¿no¶ci od o¶wietlenia te same rzeczy jawiæ siê mog± piêkne i przyjazne jak i okrutne drapie¿ne.
Mnie siê ten obraz nie podoba , jak dla mnie jest brzydki i  nie wywo³uje we mnie uczucia rado¶ci.
Dla mnie moj± cenn± warto¶ci± jest rado¶æ i harmonia , tak wiêc to co to czyni jest cenne.
Przybli¿am siê do tego i oddalam od tego co powoduje odczucia dyskomfortowe.
Nauczy³am siê tego by nie trwaæ wbrew sobie ( moda , chwilowa wygoda , strach przed utrat± czego¶) w sytuacjach tworz±cych negatywne odczucia i niskie wibracje.

Kiara U¶miech U¶miech
« Ostatnia zmiana: Lipiec 14, 2011, 21:11:40 wys³ane przez Kiara » Zapisane
east
Go¶æ
« Odpowiedz #434 : Lipiec 14, 2011, 14:56:58 »

Fajny kolo, wygl±da jakby du¿o zio³a spali³. Czasami siê u¶miecha do mnie z obrazu takim tajemniczym, kpiarskim u¶mieszkiem, jakby porozumiewawczo chcia³ daæ mi znaæ, ¿e obaj wiemy o co chodzi w tej sztuczce z obrazem Mrugniêcie
Zapisane
arteq
Go¶æ
« Odpowiedz #435 : Lipiec 14, 2011, 17:41:32 »

Mnie siê ten obraz nie podoba , jak dla mnie jest brzydki i wywo³uje we mnie uczucia rado¶ci.
Kiaro, czy wszystko co brzydkie i nie podoba Ci siê jest powodem rado¶ci dla Ciebie?
Zapisane
Tomasz
Go¶æ
« Odpowiedz #436 : Lipiec 14, 2011, 20:34:31 »

Myślę Arteq, że chodziło Kiarze o to, iż nie wywołuje uczucia radości  Mrugniêcie
Skoro jej się nie podoba, jest brzydki to chyba oczywiste, że uczucie radości jest zupełnym przeciwieństwem U¶miech
« Ostatnia zmiana: Lipiec 14, 2011, 20:38:24 wys³ane przez Tomasz » Zapisane
arteq
Go¶æ
« Odpowiedz #437 : Lipiec 14, 2011, 21:35:53 »

Na pocz±tku te¿ tak pomy¶la³em, ale z ni± nigdy nie wiadomo, czêsto nie ³apiê logiki "uduchowionych"  ;]
Zapisane
janusz


Wielki gadu³a ;)


Punkty Forum (pf): 29
Offline

P³eæ: Mê¿czyzna
Wiadomo¶ci: 1370



Zobacz profil
« Odpowiedz #438 : Lipiec 14, 2011, 22:07:35 »

JAK S£OÑCE ROZJA¦NIÊ DOMY, W KTÓRYCH CZCIÆ MNIE BÊD¡ W TYM TAJEMNICZYM OBRAZIE. OGRZEJÊ NAJZIMNIEJSZE MIESZKANIA I KA¯D¡ DUSZÊ ZALEJÊ RADO¦CI¡. ...



Autorem niniejszego obrazu jest Andrzej Tuszyñski z Gdañska, który (jak sam mówi o sobie) uprawia malarstwo autentyczne, tj. nie poparte ¿adnymi studiami plastycznymi. Wizerunek Jezusa w Ciemnicy powstawa³ w 1985 roku, w nader interesuj±cych okoliczno¶ciach. W jego historii opowiadanej przez samego autora jak w soczewce skupiaj± siê trzy (na pozór niezale¿ne) w±tki:

1.obietnica, któr± Jezus skierowa³ do zakonnicy L. L. 12 wrze¶nia 1939 roku,
2.¿ycie i owoce duchowe zakonnicy A. K. Emmerich, Augustynki Klasztoru Agnetenberg w Dolmen, zmar³ej w 1824 roku,
3.objawienie prywatne Chrystusa Pani Annie Bronowickiej, które mia³o miejsce 7 lutego 1985 roku w Gdañsku Oruni.

 Prace nad obrazem Jezusa w Ciemnicy poprzedza³y wcze¶niej namalowane wizerunki: Jezusa Mi³osiernego (z napisem: JEZU UFAM TOBIE) oraz Jezusa Cierpi±cego (wed³ug wskazówek osoby zamawiaj±cej). To w³a¶nie wtedy pierwszy raz A. Tuszyñski zetkn±³ siê ze s³owami Jezusowej obietnicy: JAK S£OÑCE… zaczerpniêtej z broszury siostry Lucii Liberatore (L.L.) „Era Ducha ¦wiêtego” [tytu³ org.: „L Era dello Spirito Santo” (Imprimatur: die 01.03.1975 Petrus Severi, Ep. us.)]. Wkrótce po ukoñczeniu obrazu Jezusa Cierpi±cego znalaz³ u Katarzyny Emmerich g³êboko poruszaj±cy opis wygl±du Chrystusa i cierpieñ zadanych Mu w toku procesu s±dowego przed Sanhedrynem (patrz „Bolesna Mêka Pana naszego Jezusa Chrystusa pod³ug rozmy¶lañ Anny-Katarzyny Emmerich”, Kraków 1900). Zarówno pierwsze szkice wizerunku Jezusa w Ciemnicy jak i zasadnicze prace malarskie na p³ótnie odbywa³y siê w ko¶ciele ¶w. Jakuba w Gdañsku. Podczas malowania autor czerpa³ natchnienie z Pisma ¦wiêtego. Obraz zosta³ ukoñczony w maju 1985 roku.
W centralnej czê¶ci p³ótna znajduje siê postaæ Jezusa z zawi±zanymi oczyma i ze skrêpowanymi rêkoma, który trzyma trzcinê, a na Jego szyi wisi d³ugi ³añcuch z masywnymi kajdanami. Przy dok³adniejszych oglêdzinach wizerunku obserwator dostrzega liczne rany na ciele Jezusa, potargane w³osy, koronê ze s³omy i podart±, zakrwawion± tunikê. Obok widnieje intryguj±cy napis przepiêknej obietnicy.

Niepojêtym zbiegiem okoliczno¶ci owa postaæ Jezusa z wizerunku malowanego wówczas na p³ótnie rêk± A. Tuszyñskiego okaza³a siê tre¶ci± objawienia prywatnego A. Bronowickiej, przy czym osoby te wcze¶niej siê nie zna³y. Gdy zatem w maju 1985 roku ta skromna, niewykszta³cona wdowa przypadkowo wst±pi³a do ko¶cio³a ¶w. Jakuba i zobaczy³a ukoñczony ju¿ obraz Jezusa w Ciemnicy, sta³o siê jasne, ¿e oto dwa niezale¿ne dot±d wydarzenia znajduj± w sobie zagadkowe uzupe³nienie (rêkopis ¶wiadectwa A. Bronowickiej znajduje siê w prywatnych zasobach A. Tuszyñskiego).

Orygina³ tego obrazu przechowywany jest w wiadomym autorowi miejscu, za¶ kopie (bardziej lub mniej udane) znajduj± siê i s± czczone w:

1.starej Farze w ¦wieciu n/Wis³± (diecezja pelpliñska),
2.Konkatedrze Matki Bo¿ej Zwyciêskiej na Kamionku w Warszawie,
3.ko¶ciele pw. Bo¿ej Opatrzno¶ci na Zaspie w Gdañsku (podarunek dla Papie¿a JPII na pami±tkê wizyty na Zaspie),
4.kaplicy b³. Marii Kar³owskiej w Sianowskiej Hucie (O¶rodek Rekolekcyjny, parafia Sianowo).
Zapisane
janusz


Wielki gadu³a ;)


Punkty Forum (pf): 29
Offline

P³eæ: Mê¿czyzna
Wiadomo¶ci: 1370



Zobacz profil
« Odpowiedz #439 : Lipiec 27, 2011, 23:34:50 »

Heros Perseusz mia³ do wykonania straszne zadanie, przynie¶æ g³owê Meduzy, skrzydlatego potwora, na widok którego ludzie zamieniali siê w g³azy. W wykonaniu zadania pomog³y mu magiczne przedmioty. Atena bogini m±dro¶ci po¿yczy³a jemu swoj± b³yszcz±c± jak lustro tarczê. Hermes, pos³aniec bogów, da³ mu miecz; ponadto zaprowadzi³ m³odego wojownika do krainy le¿±cej za Pó³nocnym Wiatrem, gdzie nimfy wyposa¿y³y go w cudowne akcesoria: sanda³y ze skrzyd³ami, pozwalajacymi mu lataæ, sakwê, do której wszystko siê mie¶ci³o, oraz he³m niewidkê.


Perseusz z nimfami.                                                                                Hermes pos³aniec bogów.

I tak, unosz±c siê w powietrzu jak ptak i prze¼roczysty jak wiatr pokona³ gorgonê Meduzê, odci±³ jej g³owê, ukry³ w sakwie i bezpiecznie wróci³ na rodzinn± wyspê.


Ezoterycy nazistowskich Niemiec odkryli ponoæ tajemn± wiedzê bogów, opart± na elektromagnetycznej sile kosmicznej ''Vril''. Pozwoli³o im to na zbudowanie pojazdów, które mog³y zapuszczaæ siê w krainy nie nale¿±ce do ¶wiata ¶miertelnych.

Wed³ug Williama Clendenona, s³ynnego badacza UFO i autora ksi±¿ki ''Merkury/rtêæ: pos³aniec bogów z UFO'', kaduceusz to staro¿ytny symbol ''lotu elektromagnetycznego i energii kosmicznej''.




Mo¿liwe ¿e dyskoidalne pojazdy jakie zaobserwowano po 1947 roku na niebie, to nazistowskie ''wimany'' oparte na rtêciowym silniku wirowym ukazanym powy¿ej.


List organizacji Vril w sprawie wyjazdu na               ''Plan Z''-planowany powrót niemieckich ''Herosów'' w XXI wieku.   
Aldebarana w marcu 1945 r.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 27, 2011, 23:36:58 wys³ane przez janusz » Zapisane
chanell

Maszyna do pisania...


Punkty Forum (pf): 72
Offline

P³eæ: Kobieta
Wiadomo¶ci: 3453



Zobacz profil
« Odpowiedz #440 : Lipiec 27, 2011, 23:56:04 »

Janusz U¶miech czy prace nad tym silnikiem ,nie by³y czasem prowadzone pod ( ko³o ) ¦l꿱 ? Gdzie¶ mi siê taka wiadomo¶æ obi³a o uszy  Z politowaniem
Zapisane

Na wszystkie sprawy pod niebem jest wyznaczona pora.

            Ksiêga Koheleta 3,1
janusz


Wielki gadu³a ;)


Punkty Forum (pf): 29
Offline

P³eæ: Mê¿czyzna
Wiadomo¶ci: 1370



Zobacz profil
« Odpowiedz #441 : Lipiec 28, 2011, 00:29:12 »

Witaj Chanell U¶miech
Tak to prawda. Jeden z takich lataj±cych dysków o nazwie ''Haunebu'' wielko¶ci 40 metrów zosta³ zbudowany we Wroc³awiu.
Ten dysk mia³ byæ potem przetransportowany na Spitsbergen.
Dziwnym trafem na starych mapach opiekunami Wroc³awia byli bogowie, którzy wyposa¿yli w magiczne akcesoria, herosa Perseusza; Atena i Hermes. Du¿y u¶miech



W mie¶cie tym powsta³ równie¿ projekt Magnokraftu Jana Pajaka. U¶miech
http://video.google.com/videoplay?docid=3941508368091372769#
« Ostatnia zmiana: Lipiec 31, 2011, 13:33:39 wys³ane przez janusz » Zapisane
chanell

Maszyna do pisania...


Punkty Forum (pf): 72
Offline

P³eæ: Kobieta
Wiadomo¶ci: 3453



Zobacz profil
« Odpowiedz #442 : Lipiec 28, 2011, 01:46:53 »

¦wietne ! Janusz powiniene¶ za³ozyc osobny w±tek na temat magnokraftu
Zapisane

Na wszystkie sprawy pod niebem jest wyznaczona pora.

            Ksiêga Koheleta 3,1
east
Go¶æ
« Odpowiedz #443 : Lipiec 28, 2011, 17:01:33 »

Nazi¶ci na Aldebarana ! ( gwiezdna konstelacja ).Byle dalej od Ziemi U¶miech

Jak przybêd± tu na swoich maszynach w XXI w ? Mo¿e siê za³apali na lot z Elenin...  Mrugniêcie
a mo¿e wraz z Planet± X ?
"nie pytaj pró¿no, bo nikt siê nie dowie
 jaki nam koniec szykuj± bogowie"
Zapisane
janusz


Wielki gadu³a ;)


Punkty Forum (pf): 29
Offline

P³eæ: Mê¿czyzna
Wiadomo¶ci: 1370



Zobacz profil
« Odpowiedz #444 : Lipiec 28, 2011, 21:36:01 »

Port Lotniczy Denver



Port lotniczy Denver to miêdzynarodowy port lotniczy po³o¿ony na pó³nocny wschód od Denver, w Kolorado (stan na ¶rodkowym zachodzie Stanów Zjednoczonych). Wokó³ tego lotniska pojawi³o siê tak wiele teorii, ¿e spisanie wszystkich spokojnie zape³ni³oby kartki obszernej ksi±¿ki. Obiekt i sztuka, która go wype³nia doprowadzi³y wielu obserwatorów do zdania, ¿e PLD (Port Lotniczy Denver - pozwólcie, ¿e bêdê u¿ywa³ tego skrótu) - jest czym¶ wiêcej ni¿ tylko zwyk³ym lotniskiem, ma³o tego, jest to dos³ownie katedra New Age, pe³na symboliki, okultyzmu i odniesieñ do tajnych stowarzyszeñ.
Sztuka, któr± mo¿na znale¼æ w PLD nie jest "przypadkowa". Nie jest to zbiór wybrany przez ludzi o z³ym gu¶cie, przeciwnie, jest to spójna kolekcja symbolicznych elementów, które odzwierciedlaj± filozofiê, wierzenia i cele globalnej elity.
PLD jest najwiêkszym portem lotniczym w Stanach Zjednoczonych. Koszt jego budowy to 4,8 miliarda dolarów. Wszystko, co zwi±zane jest z tym lotniskiem zosta³o starannie zaplanowane i ka¿dy element znajduje siê tam z okre¶lonego powodu.
 
Malowid³a
Podzielone na cztery ¶ciany, malowid³a autorstwa Leo Tanguma maj± przedstawiaæ pokój, harmoniê i naturê. Szybko zdamy sobie sprawê, ¿e s± to raczej niepokoj±ce w swoim przes³aniu dzie³a. Ich symbolika to przera¿aj±ca historia przysz³ych wydarzeñ, mo¿na powiedzieæ, ¿e jest to rodzaj przepowiedni. W malowid³ach tych istniej± konkretne odniesienia spo³eczne i polityczne, a tak¿e wiele szczegó³ów okultystycznych, które czyni± z tych obrazów manifest nowego ¶wiata. Leo Tanguma rzekomo przyzna³, ¿e otrzyma³ konkretne instrukcje i wyp³acono mu 100.000 dolarów za pierwsze malowid³o. Pó¼niej mia³ zaprzeczyæ tym doniesieniom, a aktualnie nie udziela ¿adnych komentarzy na ten temat. Przyjrzyjmy siê jego dzie³om.
 
Malowid³o A "Peace and Harmony with Nature"


Obraz ten zatytu³owano "Peace and Harmony with Nature" czyli Pokój i Harmonia z Natur±. Doprawdy? W ¶rodku obrazu widzimy zasmucone dzieci wraz z wymar³ymi gatunkami zwierz±t i ro¶lin. W tle widoczny jest p³on±cy las, a nieco po lewej stronie miasto. Interesuj±cy fakt: miasto widoczne w tle by³o wielokrotnie retuszowane / malowane od nowa przez ostatnie lata, tak jakby mia³o przedstawiaæ co¶ wyj±tkowo istotnego. Miasto wygl±da na spowite przez kolorow± mg³ê, byæ mo¿e jest to reprezentacja broni biologicznej lub chemicznej.
Dziewczynka w centrum obrazu i nieco z ty³u trzyma w d³oniach majañsk± tablicê, która symbolizuje koniec cywilizacji.
W dolnej czê¶ci tego "pogodnego" obrazu widzimy trzy otwarte trumny zawieraj±ce zmar³e dziewczyny / kobiety z ró¿nych kultur. Dlaczego le¿± tam razem z innymi wymar³ymi zwierzêtami? Czy przewidujemy wyginiêcie tych ras?

Malowid³o B1 "Children of the World Dream of Peace"
Malowid³o numer dwa podzielone jest na dwie czê¶ci, poni¿ej pierwsza z nich.
 


Niespokojny charakter tego malowid³a od razu rzuca siê w oczy, w centralnym punkcie widzimy sylwetkê ¿o³nierza, prawdopodobnie w nazistowskim uniformie (o czym mo¿e ¶wiadczyæ symbol na czapce), o twarzy w kszta³cie maski gazowej. W d³oniach trzyma karabin i sejmitar, którym przebija bia³ego go³êbia - symbol pokoju. Po lewej stronie widzimy niekoñcz±cy siê sznur ludzi - p³acz±cych rodziców nios±cych bezw³adne martwe dzieci. To zdecydowanie szokuj±ce i brutalne malarstwo. Fakt, ¿e wystawione zosta³o przy g³ównym wej¶ciu najwiêkszego portu lotniczego w Stanach Zjednoczonych, podczas ery politycznej poprawno¶ci (pó¼ne lata 90) mo¿e zaskakiwaæ.
Sylwetka ¿o³nierza jest przedstawiona jako wszechmocna, w centrum akcji, niczym powracaj±ca w pe³nej mocy, któr± utraci³a po II wojnie ¶wiatowej. Wydaje siê wyznaczaæ drogê w kierunku nowego holokaustu. Popatrzmy jeszcze na ludzi po lewej stronie i najpewniej martwe dzieci le¿±ce na ceg³ach. Nie ma tu ¶ladów przemocy, oni wszyscy s± po prostu pozbawiani ¿ycia tak jakby zostali zatruci ¶miertelnym gazem emanuj±cym z têczy ponad nimi. Jest tutaj jeszcze jeden ma³y szczegó³ - sejmitar ¿o³nierza wskazuje na list w prawym dolnym rogu obrazu.



Jest to autentyczny list napisany przez Hanus'a Hachenburg'a, czeskiego nastolatka który trafi³ do obozu zag³ady w wieku 13 lat, a zmar³ rok pó¼niej 18 grudnia 1943 roku w Auschwitz. Nie trzeba dodawaæ, ¿e w Auschwitz stosowano toksyczne gazy.
Obecno¶æ na obrazie barwnej têczy i maskotki misia - które nasz umys³ natychmiast kojarzy z nasz± m³odo¶ci± i niewinno¶ci± - jest ca³kowicie pokrêcone lub wrêcz odra¿aj±ce. Ostatni± rzecz± na któr± trzeba zwróciæ uwagê jest symbolika sejmitara - jednego z symboli masoñskich.


Malowid³o B2 "Children of the World Dream of Peace"
Druga czê¶æ malowid³a numer dwa poni¿ej



Dzieci wszystkich narodowo¶ci, w przeró¿nych kolorach, w strojach folklorystycznych oddaj± broñ zawiniêt± we flagê narodow± w rêce... niemieckiego ch³opca? Bawarski ubiór nie pozostawia w±tpliwo¶ci. Ch³opiec w centrum obrazu przekuwa miecz na lemiesz (powiedzenie: przekuæ miecze na lemiesze to zaprzestaæ walk). Widzimy tutaj tak¿e m³odego Amerykanina, który nie mo¿e doczekaæ siê przekazania broni i flagi. Jeste¶my w samym ¶rodku Stanów Zjednoczonych na najwiêkszym lotnisku tego kraju i widzimy obraz na którym Ameryka z rado¶ci± sk³ada broñ przed narodem niemieckim - tak mo¿na to rozumieæ.
 


Obraz ten bez w±tpienia reprezentuje kraje ¶wiata poddaj±ce swoj± militarn± potêgê i pozbywaj±ce siê swojej to¿samo¶ci narodowej dla "wspólnego dobra". Jest to typowe odniesienie do koncepcji nowego ¶wiatowego ³adu, z jednym rz±dem i jedn± armi±. Pozostaje pytanie - dlaczego w centrum wydarzeñ znajduje siê niemiecki ch³opiec?
W dolnej czê¶ci obrazu widzimy pokonanego ¿o³nierza z malowid³a B1. S± te¿ dwa bia³e go³êbie co symbolizuje powrót pokoju. Têcza wokó³ malowid³a ³±czy siê z obrazem B1 co stanowi ci±g³o¶æ zdarzeñ.
 
Malowid³o C "Peace and Harmony with Nature"
Obraz ten zatytu³owano tak samo jak pierwsze przeanalizowane przez nas malowid³o A. Zamyka on nasz± historiê i stanowi etap koñcowy zmian, które mia³y miejsce na ¶wiecie.
 


Co robisz gdy wiêkszo¶æ ludno¶ci zginê³a na skutek broni biologicznej? Oczywi¶cie ¶wiêtujesz wokó³ genetycznie zmodyfikowanej ¶wiec±cej ro¶liny. Szczê¶liwi ludzie z ca³ego ¶wiata zmierzaj± w jej stronê. Nieco ponad t± dziwaczn± ro¶lin± widzimy postaæ w osobliwym pióropuszu - najpewniej jest to Indianin.
Gatunki zwierz±t z malowid³a A powracaj± do ¿ycia, widzimy nawet ma³ego go³êbia, który wy³ania siê z owej tajemniczej ro¶liny w centrum.
 


Zarówno ludzie jak i zwierzêta czuj± siê teraz zdecydowanie lepiej - na Ziemi ¿yje znacz±co mniej ludzi, a Ci, którzy prze¿yli korzystaj± z wysoko rozwiniêtej wiedzy genetycznej by wspó³istnieæ w harmonii z natur±. Je¶li przypatrzymy siê bli¿ej dostrze¿emy ludzkie rysy twarzy u ma³ych tygrysi±tek. Jest to co najmniej dziwaczne. Ca³y obraz zdaje siê emanowaæ magi± i obfitowaæ w modyfikacje genetyczne.

Podsumowuj±c malowid³a
Omówione obrazy jasno precyzuj± cele, o których przeczytamy w dokumentach traktuj±cych o nowym ¶wiatowym porz±dku. S± to:
 
•Masowa depopulacja.

•Â¦mieræ dla wierzeñ judeo-chrze¶cijañskich (w zamian powstaæ ma jedna uniwersalna religia).

•Jeden rz±d ¶wiatowy.

•Odbudowa ¶wiata fauny i flory.

Czarne S³oñce



Dziwny zestaw symboli rozci±ga siê na pod³odze od po³udniowego krañca Wielkiej Sali, a¿ po jej kraniec pó³nocny. Czarne dyski to symbole o znaczeniu ezoterycznym - tzw. Czarne S³oñce.
Cytuj
W alchemii, czarne s³oñce (Sol Niger) jest nazw± rezultatu pierwszej fazy tzw. Magnum Opus. Alchemiczny Magnum Opus (lub Wielka Praca) to proces transmutacji metali, który rozpoczyna siê od fazy ciemnienia (procesu kalcynacji surowych metali), a koñczy ich przemian± w czyste z³oto. Dzi¶ symbol Czarnego S³oñca jest najczê¶ciej powi±zany z ezoterycznym nazizmem i kultami takimi jak ¦wi±tynia Seta

Powi±zanie z kosmosem
Kolejne symboliczne malowid³o, na którym tajemnicza sylwetka dos³ownie sieje ¿ycie na Ziemi. Czy widzimy tutaj jaki¶ zwi±zek z kosmosem? Co przedstawiaj± lub czym s± dwie dziwne twarze w górnej czê¶ci obrazu?
 


Podsumowanie
Istnieje du¿a liczba osób, które zgadzaj± siê: Port Lotniczy Denver zosta³ zbudowany dla celów Nowego Porz±dku ¦wiata. Mówi siê, ¿e PLD ma s³u¿yæ jako siedziba dla NWO (ang. New World Order) na zachodzie - podziemne miasto dla elit, baza wojskowa i ogromny podziemny obóz koncentracyjny lub obóz zag³ady. Brzmi przesadnie? Ocenê pozostawiam czytelnikowi.

Wiêcej na temat lotniska w Denver i jego tajemnic w poni¿szym linku.
http://www.paranormalne.pl/tutorials/article/15-miedzynarodowy-port-lotniczy-denver/

P.S. Chanell  Mrugniêcie pomy¶lê o nowym w±tku


« Ostatnia zmiana: Lipiec 28, 2011, 21:39:10 wys³ane przez janusz » Zapisane
PHIRIOORI
Go¶æ
« Odpowiedz #445 : Lipiec 28, 2011, 22:03:31 »

Cytat: east
Jak przybêd± tu na swoich maszynach w XXI w ? Mo¿e siê za³apali na lot z Elenin...  Mrugniêcie
a mo¿e wraz z Planet± X ?
"nie pytaj pró¿no, bo nikt siê nie dowie
 jaki nam koniec szykuj± bogowie"
¿e to SF | niewidzialne pojazdy
Zapisane
janusz


Wielki gadu³a ;)


Punkty Forum (pf): 29
Offline

P³eæ: Mê¿czyzna
Wiadomo¶ci: 1370



Zobacz profil
« Odpowiedz #446 : Sierpieñ 30, 2011, 20:05:39 »

Szymon Mag

           
Szymon Mag lewituj±cy przed cesarzem Neronem w trakcie pojedynku       Szymon Mag
na cuda ze ¶w. Piotrem

Szymon Mag, znany tak¿e jako Simon Magus lub Szymon z Gitty (Githon), by³ Samarytaninem protognostykiem, czyli pochodzi³ z Samarii w Izraelu. Wed³ug wierzeñ staro¿ytnej wspólnoty gnostycznej simonitów (szymonian) by³ on bóstwem wcielonym eonem, sefirotem w ludzkiej postaci. Niemal¿e wszystkie z ocala³ych europejskich ¼róde³ ¶wiadcz±cych o ¿yciu i pogl±dach Szymona Maga s± zawarte w pracach autorów chrze¶cijañskich. Szymon Mag urodzi³ siê w tym samym czasie co ewangeliczny Jezus Chrystus, jednak¿e ¿y³ ponad sto lat. Ró¿ne ¼ród³a informacji o Szymonie Magu zawieraj± odmienne jego wyobra¿enia, ró¿ni±ce siê tak bardzo, ¿e czasem poddaje siê pod w±tpliwo¶æ czy odnosz± siê do tej samej osoby. Wprawdzie powa¿ne ¼ród³a mówi±, ¿e Szymon Mag by³ uczniem Dozyteusza, którego nauki ju¿ mia³y mieæ odd¼wiêk gnostycki, niemniej tak zwani ojcowie ko¶cio³a ci±gle w³a¶nie Szymonowi Magowi przypisuj± bycie ojcem gnozy i w istocie tak¿e misterium mistyki chrze¶cijañskiej. Jego nauki posiada³y motywy hermetyczne i mistyczne, które sta³y siê podstaw± doktryn pó¼niejszych gnostyków. Dozyteusz jako Samarytanin z urodzenia by³ mistrzem i kap³anem judaizmu oraz starej magii babiloñsko- asyryjskiej, czego naucza³ wszystkich swych uczniów, podobnie i Szymona Maga. Jak wiadomo magia i alchemia w staro¿ytnym judaizmie by³a elementem wa¿nym i rozpowszechnionym w zasadzie we wszystkich diasporach. Prorok Henoch (Hermes) jest uwa¿any za protoplastê magii judaistycznej oraz wspó³czesnej jej wersji znanej jako kaba³a.

Szymon Mag, to niew±tpliwie jedna z najbardziej tajemniczych postaci z prze³omu astronomicznych epok Barana i Ryb, choæ pewnie nie tak popularnie czczona jak Jezus Chrystus. Szymon Mag uwa¿any jest za ojca gnostycyzmu i nazywany ojcem wszelkiej mistyki judejskiej i chrze¶cijañskiej. Wiadomo bowiem, ¿e by³ te¿ ochrzczonym chrze¶cijaninem, nie tylko gnostykiem, co w misterium gnosis jest zjawiskiem normalnym. Jedni ludzie widzieli w nim obroñcê prawdziwej wiary chrze¶cijañskiej, drudzy ojca chrze¶cijañskiego gnostycyzmu i herezji. Dlatego niektórzy s±dz±, i¿ mog³y wystêpowaæ co najmniej dwie postacie o tym samym imieniu, co jednak nie pasuje do tej utalentowanej i wybitnej postaci. Trudno bowiem ciasnym ortodoksom uwierzyæ, aby przywi±zywa³ przyst±pieniu do chrze¶cijañstwa zbyt du¿± wagê kto¶ sam czyni±cy cuda zadziwiaj±ce lud, którego prawie wszyscy samarytanie czcili jako bóstwo wcielone i który uwa¿any by³ za wielk± moc bo¿±, który naucza³, ¿e objawi³ siê na górze Synaj jako Ojciec, nastêpnie ukaza³ siê w¶ród ¯ydów nie w ciele, lecz pozornie jako Mesjasz, Jezus Chrystus, potem za¶ zosta³ pos³any jako Duch ¦wiêty, jako Pocieszyciel, którego przyrzek³ Chrystus, a wiêc uznawany i uznaj±cy siebie za Boga trynitarnego, bêd±cy hestos (stoj±cy, wyprostowany - niezmienny, nieporuszony, wieczny). W istocie, im wiêksza duchem postaæ, tym wiêcej wymiarów jej dzia³alno¶ci i wiêksze dzie³o duchowe jakie za sob± na tej ziemi pozostawia.

Towarzyszk± ¿ycia Szymona by³a odkryta w domu niewolnic Tyrze kobieta piêkna i m±dra Helena, uznawana za wcielon± my¶l bosk±. Helena jako Ennoia (my¶l bo¿a) jest postaci± symbolicznie szalenie z³o¿on±, uznawan± jako Helena- Sophia, bogini- ksiê¿yc, dziewica- ladacznica, kobieta- idea. Dla historyka religii Szymon Mag jest postaci± szczególnie interesuj±c± w³a¶nie ze wzglêdu na owe wyniesienie Heleny i zainspirowan± przez ni± mitologiê ¿eñskiej bosko¶ci. Zwi±zek „maga" i niewolnicy zapewnia powszechne zbawienie, gdy¿ rzeczywisto¶ci by³ on zwi±zkiem Boga i boskiej M±dro¶ci. W Samarii odkryto statuê Heleny pochodz±cy z I wieku jako pos±g stoj±cej bogini z pochodni± ¦wiat³a w prawej rêce. Mo¿na wiêc s±dziæ, ¿e mit o dziewicy ¶wiat³a stoj±cej na wie¿y jest bardzo stary, podobnie jak idea³ bosko¶ci kobiety kultywowany w staro¿ytno¶ci. Gnoza Mistrza Szymona Maga nie ma nienawi¶ci do kobiet ani ca³ej pó¼niejszej katolickiej patologii na temat p³ci, kobiet i ¿ycia seksualnego. Narz±dy p³ciowe s± u¶wiêcone, wspó³¿ycie kobiety i mê¿czyzny jest ¶wiêtym boskim aktem, a ma³¿onka duchowego Mistrza równie¿ jest Mistrzyni± i Bogini±. W kulturze wedyjskiej ¿onê Guru czczono na równi z Guru, nawet jak nie prowadzi³a nauczania ani ascetycznych odosobnieñ z modlitwami i medytacjami, o czym uczy Ksiêga Manu. Bardzo du¿o cech dzia³alno¶ci Szymona Maga jest wyj±tkowo dok³adnie zbie¿nych z nauczaniem wedyjskim.
Wymys³ychrze¶cijañskie wspominaj± o mistycznym pojedynku miêdzy ¦wiêtym Szymonem Magiem a aposto³em Szymonem Piotrem w Rzymie gdzie Szymon Mag mia³ za pomoc± magii pokazaæ ¶mieræ i zmartwychwstanie przed obliczem Nerona, wy¶miewaj±c tym samym doktrynê chrze¶cijañsk±. Szymon Mag zademonstrowa³ znany tak¿e joginom rytua³ z³o¿enia do grobu i autohibernacji, z którego adept po pewnym czasie wybudza siê si³± woli. Jest to te¿ znany w magii test Ziemi i mocy ¿ycia duszy. Rzekomo Szymon Mag mia³ umrzeæ w czasie tej duchowej ceremonii. W innej wersji zapragn±³ wniebowst±pienia i kiedy unoszony by³ w górê przez anio³y Boga, Piotr wezwaniem imienia Chrystusa mia³ zmusiæ je do puszczenia gnostyka, który rzekomo roztrzaska³ siê i zabi³. Szymon Mag pokaza³ jedynie zdolno¶æ do lewitacji, któr± dzisiaj bada siê w wielu laboratoriach naukowych.

Wiecej: http://www.eioba.pl/a/1miu/gnoza-szymon-mag-i-helena-oczami-wyznawcow-gnostycyzmu#ixzz1WXnaFgU5
Zapisane
PHIRIOORI
Go¶æ
« Odpowiedz #447 : Sierpieñ 30, 2011, 21:04:24 »

chrzest



wiedza tajemna az bije z tego obrazu
Zapisane
arteq
Go¶æ
« Odpowiedz #448 : Sierpieñ 31, 2011, 07:22:14 »

PHI, czy KK/KRK-katolicy (na fotce akurat ceremonia z cerkwi - wiêc i prawos³awie) jest dla Ciebie a¿ tak niebezpieczni, ¿e na ka¿dym kroku musisz zion±æ nienawi¶ci±, uciekaæ siê do obelg i czêsto wulgaryzmów? Czy w dyskusjach na tematy zwi±zane z katolicyzmem Twoje "argumenty" to praktycznie tylko l¿enie?

Co do miny dziecka - idê o zak³ad, ¿e sam bardzo czêsto mia³e¶ takow± gdy matka chcia³a Ciê umyæ, przebraæ w czyste rzeczy czy te¿ np. zmieniæ obesran± pieluchê - czy wtedy mia³a pozowliæ Ci chodziæ brudnemu bo siê krzywi³e¶ czy krzycza³e¶? Jaka wtedy wiedza "bi³a" z takiego obrazka?
Zapisane
PHIRIOORI
Go¶æ
« Odpowiedz #449 : Sierpieñ 31, 2011, 10:21:54 »

Cytuj
jest dla Ciebie a¿ tak niebezpieczni, ¿e na ka¿dym kroku musisz zion±æ nienawi¶ci±, uciekaæ siê do obelg i czêsto wulgaryzmów?
Nie mam mnie na tym zdjêciu -  a w podpisie nie ma obelg, wulgaryzmów i nie zionie nienawi¶ci±.

Mrugniêcie heh.. mysle, ze powiniene¶ siê zacz±c leczyæ. Bo to zdajesiê odbierasz odbicie SWOJEJ NIENAWI¦CI do mnie.
to jest ten element tajemny ukryty w obrazie

Katolicy sa szkodliwi ..uwa¿am.

Wulgaryzmów uzywam na codzieñ (w ro¿nych kontekstach).. bywa ze klnê jak szewc.
A kretyna który wymyslil karanie za to mandatami spotka zas³u¿ona "nagroda".



« Ostatnia zmiana: Sierpieñ 31, 2011, 10:23:11 wys³ane przez PHIRIOORI » Zapisane
Strony: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Strona wygenerowana w 0.034 sekund z 20 zapytaniami.

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

zipcraft maho watahaslonecznychcieni phacaiste-ar-mac-tire granitowa3