Tak przy
tej okazji.....
JHVH.... "ale przeciez JHVH to kabalistycznie oznacza jeden i milosc
takze moze byc odczytany jako ieue - dajacy zycie
albo jako stawac sie,
albo jako pryzmat zrodlo swiatla i energii:)"
quetzalcoatl44.
Albo jeszcze inaczej jako pieczêæ Boska , pieczêæ ognia , znak ¿ycia i 5 elementów.
Ale.. czym innym jest prawda ukrywana o tym symbolu , a czym innym wykorzystanie go przez kogo¶ dla siebie , podszywanie siê pod jego moc.
No có¿ , jeszcze du¿o takich odkryæ przed nami.
Jednak zawsze do wszystkiego najlepiej doj¶æ samemu , bo wówczas posiada siê wiedzê.
Id±c dalej , "pieczêæ ognia" , co to jest i do czego s³u¿y?
Przypomnijcie sobie s³owa Jana Chrzciciela , które mówi³ o osobie maj±cej przyj¶æ niebawem , posiadaj±cej moc "chrztu ogniem"....
Twierdzi³ , ¿e nie jest to on , tak wiêc w tamtych czasach by³o dwóch Janów Chrzcicieli. Jeden dokonywa³ rytualnego obmywania w Jordanie ( które wspó³cze¶ni nazywaj± chrztem z wody) , a druga postaæ chrzci³a ogniem , stawia³a pieczêæ z ognia.
To by³ w³a¶nie symbol , który jest zapisany literami JHVH , pi±tym elementem ³±cz±cym ten tetragram jest moc mi³o¶ci , któr± posiada³a ta osoba.
A ¿e nie by³ to Jan Chrzciciel , którego znamy pospolicie jest zaznaczone w Ewangeliach , bowiem w czasie chrztu Jezusa on by³ uwiêziony przez Heroda.
By³ uwiêziony ale nie zabity , wyszed³ na wolno¶æ po jakim¶ czasie ale kto¶ ju¿ posiada³ prawa "Jana Chrzciciela" , móg³ byæ przywódc± tej sekty , czyli stal siê jej "g³ow±"....
Cofaj±c siê w ty³ ... o co poprosi³a Salome po mistycznym tañcu przed Herodem? O "g³owê Jana Chrzciciela"... ( ale nie o zabicie swojego ojczyma) a o funkcjê któr± on do tej pory pe³ni³.
Co jej podano na tacy po udowodnieniu swoich predyspozycji w "mistycznym tañcu" ? "G³owê Jana" tak twierdz± jedni a inni i¿ tiarê przepaskê czo³ow± , która by³a oznak± zwierzchnictwa zakonnego.
No to jeszcze jedno , "taniec mistyczny" czym on by³? To by³ taniec , który powodowa³ ca³kowit± harmoniê miêdzy energiom " s³oñca i ksiê¿yca". U tancerza harmonizowa³ ca³kowicie energiê i powodowa³ lewitacjê. Osi±gniêcie takiego stanu by³o zdanym egzaminem kobiety na przyjêcie funkcji arcykap³anki.
Bowiem w tamtych czasach "g³ow± tego samego zakonu " mog³a byæ zarówno kobieta jak i mê¿czyzna.
Si³y "s³oñca i ksiê¿yca" to harmonia miêdzy aspektem ¿eñskim i mêskim , uzyskanie mocy realizacji wszystkich zamierzeñ kobiety moc± równ± mê¿czy¼nie.
Imiê Jan jest symbolicznym imieniem aspektu mêskiego dla kobiety , gdy uzyskuje moc sprawcz± (miêskom) z pe³ni± kobiecego Miriam tworzy harmoniê. Salome ( poprzednie imiê zakonne , funkcja kobieca w zakonie ¿eñskim)M.M przesta³a ju¿ byæ Salome gdy sta³a siê Janem.
Poniewa¿ "taniec mi³o¶ci" mistyczny taniec da³ jej do tego prawo , mia³a moc chrztu ogniem z u¿yciem znaku tetragramu inaczej pieczêci ognia. Wszak by³a kap³ankom ognia jeszcze jako Salome ( bardzo stary zakon kobiet w rodzie Heroda) , to by³ tylko kolejny etap podnoszenia jej mo¿liwo¶ci duchowych.
Pieczêæ ognia , symbol w³adzy nad demonami , kto posiada prawo do jej u¿ywania posiada prawo w³adzy nad ca³ym z³em ¶wiata nie tylko materialnego.
Nie wystarczy znaæ ten symbol , jak nie wystarczy wiedzieæ do czego on s³u¿y , bowiem niewiele znaczy postawiony przez kogo¶ , kto nie nada mu mocy dzia³ania.
A ma on przeolbrzymi± moc , naprawdê nie ma si³y wiêkszej od niego tak jak nie ma Istoty , która nie by³a by mu podporz±dkowana.
I to tylko tyle na temat JHVH , pieczêci mi³o¶ci , pieczêci ognia, dodam jeszcze , i¿ w trakcie jej stawiania trzeba wymówiæ pewien tekst. On jest wa¿ny na równi z symbolem.
Ale , tym nie trzeba sobie zawracaæ g³owy , bowiem ten , kto ma prawo do u¿ywania symbolu zna doskonale niezbêdny tekst.
A, ¿e osob± t± by³a Maria Magdalena to chyba nie trzeba dodawaæ?
Kiara