Niezale¿ne Forum Projektu Cheops Niezale¿ne Forum Projektu Cheops
Aktualno¶ci:
 
*
Witamy, Go¶æ. Zaloguj siê lub zarejestruj. Grudzieñ 22, 2024, 06:25:45


Zaloguj siê podaj±c nazwê u¿ytkownika, has³o i d³ugo¶æ sesji


Strony: 1 [2] |   Do do³u
  Drukuj  
Autor W±tek: Dlaczego teatr ROMA?????  (Przeczytany 27832 razy)
0 u¿ytkowników i 2 Go¶ci przegl±da ten w±tek.
chanell

Maszyna do pisania...


Punkty Forum (pf): 72
Offline

P³eæ: Kobieta
Wiadomo¶ci: 3453



Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : Lipiec 13, 2011, 09:42:38 »

Cytuj
Zauwa¿ , ¿e pojêcie "urazanie uczuæ" dotyczy nie tylko "nieTYKALNEJ" jedynie s³usznej religii,
ale tak¿e i moich uczuæ
i kazdego uczestnika.

No w³a¶nie Phi  Z politowaniem Pisz proszê tak ,¿eby to kazdy zrozumia³ (lub t³umacz od razu ) nie bêdzie przez to problemów.Wyt³umaczy³es siê i jest ok,chocia¿ nie do koñca....  Mrugniêcie
Zapisane

Na wszystkie sprawy pod niebem jest wyznaczona pora.

            Ksiêga Koheleta 3,1
between
Go¶æ
« Odpowiedz #26 : Lipiec 13, 2011, 10:23:46 »

Cytat: between
ps. ka¿dy ¶wiat w pewnym momencie oka¿e siê ciemn± d..±.
Between, co za ciemna wizja?  Du¿y u¶miech

Bardzo jasna wbrew pozorom.
Bo skoro zda³em sobie sprawê z tego, ¿e poza moj± ciemn± d...± jest co¶ wiêcej, to jest to prawdziwy moment iluminacji.
¦wiadomo¶æ tego, ¿e tkwi siê w b³êdzie jest czym¶ cudownym.  Bo mo¿na zrobiæ krok do przodu.

a propos.


Dwa owsiki siedz± sobie tam gdzie siedz±.
I ma³y pyta starszego:
- tato, tato, a jak tak wygl±dam na zewnatrz, to to niebieskie, to co to jest?
- to jest, synu, NIEBO
- tato, tato, a to zielone co to jest?
- to jest, synu, TRAWA
- tato, tato, a to ¿ó³te, takie l¶ni±ce?.. co to jest?
- to jest, synu, S£OÑCE
- ojejjjjjjjjjjjjjjjj. Tato, to skoro TRAWA jest taka piêkna i NIEBO jest takie piêkne i S£OÑCE jest takie piêkne, to dlaczego my ci±gle siedzmy w tej ciemnej i ¶mierdz±cej d...pie.
- bo widzisz synu - to jest nasza ojczyzna.


mo¿na sparafrazowaæ
- bo widzisz synu - to s± nasze przekonania... (i tutaj niech ka¿dy sobie wstawi to, co jest mu szczególne bliskie....)

pozdrawiam


Zapisane
ptak
Go¶æ
« Odpowiedz #27 : Lipiec 13, 2011, 10:39:19 »

Taaak, przekonania s± nasz± ojczyzn±. Do czasu ich zmiany, czyli wyj¶cia owsika z ciemnej d..y. 
Jednak, czy owsik przestanie byæ przez to owsikiem? 
Z drugiej strony, inne ¶rodowisko gwarantuje przyspieszon± ewolucjê.  Mrugniêcie
Lub zag³adê.  Du¿y u¶miech
« Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2011, 10:40:23 wys³ane przez ptak » Zapisane
barneyos


Gawêdziarz


Punkty Forum (pf): 2
Offline

P³eæ: Mê¿czyzna
Wiadomo¶ci: 689



Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : Lipiec 13, 2011, 11:12:32 »

Ja bardzo przepraszam Phi, ale Twój rysunek jest nie na miejscu.

Dyskusja trwa na temat ciemnej d..y, a Ty przedstawi³e¶ nam jasn±, bardziej optymistyczn± wersjê.

Tego typu zachowania nie tolerujê !!

Basta !!     Du¿y u¶miech
Zapisane

Pzdr barneyos   Cool

----------------------------------
\"Nie ma rzeczy niemo¿liwych, s± tylko rzeczy, których na razie nie potrafimy zrobiæ\"
\"Im wiêcej wiem, tym bardziej wiem, ¿e mniej wiem\"
Rafaela
Go¶æ
« Odpowiedz #29 : Lipiec 13, 2011, 11:26:30 »

Kochani, to wszystko sa sruty-pierduty. Wszystko co tu napisaliscie nie dotyczy naprawde tego tematu. Walicie punkty ze az
iskry leca. Moze nalezy wrocic do tematu. Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Rafaela
Zapisane
PHIRIOORI
Go¶æ
« Odpowiedz #30 : Lipiec 13, 2011, 11:28:09 »

Ja bardzo przepraszam Phi, ale Twój rysunek jest nie na miejscu.

Dyskusja trwa na temat ciemnej d..y, a Ty przedstawi³e¶ nam jasn±, bardziej optymistyczn± wersjê.

U¶miech

..wersja jogowo-pesymistyczna, z lekka domieszka biznesowej elegancji




« Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2011, 11:29:38 wys³ane przez PHIRIOORI » Zapisane
Rafaela
Go¶æ
« Odpowiedz #31 : Lipiec 13, 2011, 12:11:28 »

Biznes- to chyba tylko ubranie tego czlowieka. Mysle PHIRIOORI ze stac cie na cos innego, sam sie ponizasz, a szkoda.
Zapisane
Thotal
Go¶æ
« Odpowiedz #32 : Lipiec 13, 2011, 19:14:26 »

A ja widzê same pozytywy, g³owa ukierunkowana na wy¿szy poziom, krawat i reszta opakowania gwarantuje wy¿sz± kulturê Du¿y u¶miech



Pozdrawiam - Thotal U¶miech
Zapisane
Kiara
Go¶æ
« Odpowiedz #33 : Lipiec 16, 2011, 01:13:06 »

Warto sobie obejrzeæ ten maleñki fragmencik , klimacik przedni prezentuje.....


http://odrobinekultury.blox.pl/2011/05/Tuwim-dla-doroslych-Teatr-Roma.html



http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths&feature=player_embedded

Jeszcze ciutkê o Teatrze Roma;

http://tematy.forum.gazeta.pl/szukaj/forum/teatr+roma


Kiara U¶miech U¶miech
« Ostatnia zmiana: Lipiec 16, 2011, 01:38:38 wys³ane przez Kiara » Zapisane
Kiara
Go¶æ
« Odpowiedz #34 : Lipiec 16, 2011, 10:53:52 »

Darku proszê nie scalaj moich postów.


Dlaczego polski  Teatr Roma przyci±gn± angielskiego miliardera?

"No w³a¶nie, jak wygl±da od strony zakulisowej pozyskiwanie takich musicalowych hitów, jakie gra Teatr Roma?

- Cameron Macintosh jest najwiêkszym producentem musicali na ¶wiecie, jest w³a¶cicielem praw do najwiêkszych tytu³ów, jak "Miss Saigon", "Upiór w operze", "Koty" czy "Les Miserables". Nie rozmawiamy z nim bezpo¶rednio, rozmawiamy z jego pracownikami, ale Cameron by³ na premierze "Miss Saigon" i powiedzia³ do mnie dwa s³owa: "Well done" , zrozumia³em, ¿e by³o nie¼le. Zaproponowa³ nam kilka bardzo ciekawych interesów,
  zachwyci³ siê Teatrem Roma, powiedzia³, ¿e teatr ma niezwyk³± atmosferê i chcia³by w niego zainwestowaæ.
 Przez kilka lat rozmawiali¶my z nim, z w³a¶cicielem budynku, czyli Ko¶cio³em, i w³a¶cicielem Teatru Roma, czyli miastem. Chcieli¶my daæ Cameronowi Macintoshowi mo¿liwo¶æ stworzenia supernowoczesnego teatru musicalowego w tej czê¶ci Europy. Mia³by mieæ 1400 miejsc i bardzo nowoczesne rozwi±zania techniczne. Niestety, te rozmowy przerwa³ atak na World Trade Center, kryzys w bran¿y musicalowej i do tej pory Cameron Macintosh nie jest zainteresowany budowaniem nowych teatrów, a szkoda, bo taki teatr by siê w tej chwili nam bardzo przyda³. "......

http://www.e-teatr.pl/pl/artykuly/102021,druk.html

Kto jest wspó³w³a¶cicielem Teatru Roma? Kto zaprojektowa³ t±  bardzo wymown± elewacjê frontu teatru?
Kto i w jaki sposób koduje ¶wiadomo¶æ ludzi  , jakich u¿ywa do tego ¶rodków , w jakim celu jest to robione?

cd...


Kiara U¶miech U¶miech

ps. Darku proszê nie scalaj moich postów.


To tak na wszelki wypadek , bo jako¶ dziwnie znikaj± ciekawe artyku³y z netu.

Barykada i inne sceny iluzji
- "Les Miserables" to bardzo trudny musical, przede wszystkim pod wzglêdem aktorskim, inscenizacyjnym, wielkie wyzwanie - mówi re¿yser WOJCIECH KÊPCZYÑSKI.

«Na kilka dni przed premier± w redakcji Gazety Wyborczej odby³o siê spotkanie z cyklu "Film, muzyka, teatr w Gazeta Cafe". Oto fragmenty rozmowy.

Remigiusz Grzela: Czytam wywiady z panem dyrektorem przed ka¿d± now± premier± musicalow± i za ka¿dym razem zapowiada pan najwiêksze wydarzenie w mie¶cie, skala emocji ro¶nie.

Wojciech Kêpczyñski [na zdjêciu]: Bo ca³y czas podnosimy poprzeczkê. Mam wra¿enie, ¿e teraz jest ju¿ do¶æ wysoko. Nie ¶mia³bym siêgn±æ po "Nêdzników" wcze¶niej. My¶lê, ¿e ponad dziesiêæ lat i kilkadziesi±t premier czego¶ nas nauczy³o. "Les Miserables" to bardzo trudny musical, przede wszystkim pod wzglêdem aktorskim, inscenizacyjnym, wielkie wyzwanie. A ¿e za ka¿dym razem zapowiadam najwiêksze wydarzenie, to prawda. Mam nadziejê, ¿e pañstwo to zauwa¿yli¶cie.

Za kilka lat nie zmie¶cicie siê w Romie.

- W tej chwili jeste¶my teatrem jednego przedstawienia. Nie wracamy do poprzednich tytu³ów, bêdziemy grali "Les Miserables" tak d³ugo, jak pañstwo bêdziecie chcieli do nas przychodziæ. Czasem zdejmujemy spektakl wcze¶niej, ni¿ on jest "zgrany", bo nie mogliby¶my inaczej nic innego produkowaæ, nie mamy te¿ gdzie trzymaæ dekoracji. "Upiora w operze" zagrali¶my prawie 700 razy. Obejrza³o go prawie 700 tys. widzów przy pe³nej widowni, przypuszczam, ¿e jeszcze d³ugo ten spektakl chcieliby¶cie pañstwo ogl±daæ. To samo by³o z "Akademi± Pana Kleksa", raptem 150 spektakli, podobnie z "Kotami", to tytu³y kompletnie niewygrane. Tytu³y zdjête w³a¶ciwie przy pe³nej frekwencji. W statucie mamy zapisane, ¿e jeste¶my teatrem repertuarowym, powinni¶my mieæ kilka premier, powinni¶my te spektakle wymieniaæ; niestety, stoimy na rozdro¿u miêdzy typowym teatrem westendowym, a miejskim teatrem warszawskim.

Na scenie Teatru Roma l±dowa³ helikopter, na widowniê spada³ ¿yrandol, czego nadzwyczajnego mo¿emy spodziewaæ siê w "Les Miserables"?

- W ka¿dym musicalu jest przynajmniej jedna scena niezwyk³a, scena na pograniczu cyrku, iluzji. Ten spektakl jest bardzo teatralny, mniej efekciarski. Niezwyk³a jest tutaj muzyka, niezwyk³e libretto i my¶lê, ¿e tu autorzy stanêli na wysoko¶ci zadania i stworzyli musical, którym objêli wiêkszo¶æ tematów z powie¶ci Wiktora Hugo "Nêdznicy", a ju¿ mistrzostwem ¶wiata jest muzyka Claude'a Michaela Schonberga, w której naprawdê nie ma ani jednej zbêdnej nuty.

"Les Miserables" na ¶wiecie obejrza³o 55 mln widzów w 43 krajach, powsta³y 33 nagrania p³ytowe, 22 wersje jêzykowe. W samym Londynie pokazano ponad 10 tys. spektakli. Tytu³ otrzyma³ 70 najwa¿niejszych nagród teatralnych i 20 lat po premierze nadal jest na scenie. Ile inscenizacji "Nêdzników" pan obejrza³, przygotowuj±c siê do w³asnej, i kiedy pierwszy raz zamarzy³ pan o zrealizowaniu tego tytu³u?

- To by³o chyba rok, mo¿e dwa lata po londyñskiej premierze, bardzo trudno by³o siê dostaæ na musical, cudem zdoby³em bilet. Dorabia³em wtedy w Londynie, to by³y takie czasy. Pracowa³em na budowie jako murarz, a wieczorami chodzi³em do teatrów i ogl±da³em musicale, zreszt± pracowa³em w doborowym towarzystwie, bo m.in. z Paw³em Wawrzeckim i Jerzym Zelnikiem.

To prawda, ¿e stali¶cie ca³± noc w kolejce?

- Tak, w dodatku nie po bilet, ale po zwrot biletu, wiêc stanie w kolejce ¿adn± gwarancj± nie by³o. Raz stali¶my 24 godziny. Zazwyczaj by³a szansa na sze¶æ zwrotów. Przed nami sta³o dwóch Japoñczyków i ci Japoñczycy zgarnêli wszystkie bilety, no ale nastêpny wieczór ju¿ by³ dla nas, bo byli¶my pierwsi, tak¿e kolejne 24 godziny przed kas±. Ale to by³o wiele lat temu. To by³o w Teatrze Pallace w centrum West Endu, który mia³ chyba dwa i pó³ tysi±ca miejsc. W tej chwili spektakl zosta³ przeniesiony do Queens, do kolejnego teatru Camerona Macintosha, o którym te¿ chcia³bym wspomnieæ, bo to niezwykle ciekawa postaæ.

No w³a¶nie, jak wygl±da od strony zakulisowej pozyskiwanie takich musicalowych hitów, jakie gra Teatr Roma?

- Cameron Macintosh jest najwiêkszym producentem musicali na ¶wiecie, jest w³a¶cicielem praw do najwiêkszych tytu³ów, jak "Miss Saigon", "Upiór w operze", "Koty" czy "Les Miserables". Nie rozmawiamy z nim bezpo¶rednio, rozmawiamy z jego pracownikami, ale Cameron by³ na premierze "Miss Saigon" i powiedzia³ do mnie dwa s³owa: "Well done" , zrozumia³em, ¿e by³o nie¼le. Zaproponowa³ nam kilka bardzo ciekawych interesów, zachwyci³ siê Teatrem Roma, powiedzia³, ¿e teatr ma niezwyk³± atmosferê i chcia³by w niego zainwestowaæ. Przez kilka lat rozmawiali¶my z nim, z w³a¶cicielem budynku, czyli Ko¶cio³em, i w³a¶cicielem Teatru Roma, czyli miastem. Chcieli¶my daæ Cameronowi Macintoshowi mo¿liwo¶æ stworzenia supernowoczesnego teatru musicalowego w tej czê¶ci Europy. Mia³by mieæ 1400 miejsc i bardzo nowoczesne rozwi±zania techniczne. Niestety, te rozmowy przerwa³ atak na World Trade Center, kryzys w bran¿y musicalowej i do tej pory Cameron Macintosh nie jest zainteresowany budowaniem nowych teatrów, a szkoda, bo taki teatr by siê w tej chwili nam bardzo przyda³.

Angielscy w³a¶ciciele praw bardzo wtr±cali siê do inscenizacji "Les Miserables"?

- Zrobili¶my casting, co nie jest wyj±tkowe, bo za ka¿dym razem wybieramy aktorów w drodze konkursu. Musieli¶my wys³aæ piêæ propozycji g³ównych ról do Camerona Macintosha, i to on osobi¶cie wskazywa³ pierwsz± obsadê, sugerowa³ drug±, mówi³ te¿, kogo nie nale¿y obsadziæ w danej roli. Z³o¿y³ nam gratulacje, ¿e to jedna z najciekawszych propozycji, jakie do niego dotar³y, a docieraj± bez przerwy. Twierdzi³, ¿e to niezwykle utalentowana grupa. Oczywi¶cie z Grzegorzem Policiñskim, który jest scenografem, pojechali¶my do Londynu, przedstawili¶my propozycje scena po scenie. Daniel Wyszogrodzki, autor polskiego przek³adu, by³ z nami i mo¿e potwierdziæ, jak trudne to by³y rozmowy. Czasem takie rozmowy trochê wi±¿± rêce, ale bardzo siê cieszê, ¿e pozwolono nam zrobiæ, co rzadko siê zdarza, non replica production, czyli nasz± w³asn± wersjê spektaklu, w³asne projekty kostiumów i scenografii. Taka wspó³praca z w³a¶cicielami praw mo¿e wydawaæ siê trudna, ale daje gwarancjê pracy opartej na fantastycznym materiale. Dostajemy libretto, dostajemy muzykê, której musimy siê trzymaæ, nie wolno nam nic skre¶liæ bez zgody, to s± naprawdê wielkie przeboje musicalowe. Uwa¿am siê za szczê¶ciarza, mog±c pracowaæ nad takim materia³em.

Czy pana inscenizacja "Les Miserables" opowiada o Polsce?

- W du¿ym stopniu tak. To jest spektakl skierowany do polskiej publiczno¶ci, operuje tematami bliskimi dla nas, zadaje pytania bardzo wa¿ne i aktualne. Mam nadziejê, ¿e ka¿dy z pañstwa znajdzie w tym przedstawieniu problem dla siebie. Chcia³bym zachêciæ, ¿eby¶my spróbowali przenie¶æ siê w tamte czasy, poddaæ siê wielkim namiêtno¶ciom. "Les Miserables" to musical pe³en wielkich namiêtno¶ci, dlatego chyba zrobi³ tak wielk± karierê. 25 lat temu wyznaczy³ kierunek spektakli musicalowych na ca³ym ¶wiecie.

Jaki jest pana kanon musicalowy?

- To musicale operowe "My Fair Lady" czy "West Side Story". Chcia³bym wystawiæ ka¿dy z musicali, które lubiê i uwa¿am za wa¿ne. Jestem szczê¶liwy, ¿e uda³o nam siê doprowadziæ do wystawienia "Akademii Pana Kleksa" w wersji musicalowej. Rozmawiamy w³a¶nie z Teatrem Narodowym w Helsinkach, który jest zainteresowany tym tytu³em. Zaraz po premierze "Les Miserables" jedziemy do Petersburga, gdzie bêdziemy rozmawiaæ na temat wystawienia "Akademii Pana Kleksa" po rosyjsku.»

"Barykada i inne sceny iluzji"
Remigiusz Grzela
Gazeta Wyborcza Sto³eczna
21-09-2010
e-teatr.pl - wortal teatru polskiego © Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego


http://www.e-teatr.pl/pl/artykuly/102021,druk.html
« Ostatnia zmiana: Lipiec 16, 2011, 12:34:05 wys³ane przez Dariusz » Zapisane
PHIRIOORI
Go¶æ
« Odpowiedz #35 : Lipiec 16, 2011, 14:00:05 »

Biznes- to chyba tylko ubranie tego czlowieka. Mysle PHIRIOORI ze stac cie na cos innego, sam sie ponizasz, a szkoda.

Nic mi o tym nie wiadomo, abym siê poni¿a³ (chyba nie jest to moim zajêciem).
Ani tez ja siê wywy¿szam by poczuc siê poni¿anym.

Staæ mnie na ró¿ne INNE rzeczy.

Wracaj±c natomiast do ilustracji..
to jest ona wielce wymowna:
(i to na wielu poziomach)

Co ona pokazuje..
¯eby wykonac ruch po sPHIrali (to odleg³osæ uskoku miêdzy wlasna dupa a torem obrotu po szerszym promieniu,
w którym siê z ni± mijasz)
..trzeba wpierw zamknac obrót. Dope³nic ko³a (rOma).

A dystans uskoku musi byæ wolny od pozorów (nie mo¿e byæ zbudowany na "przeslizgnieciu siê" na porz±dku dziennym,
po zakresie poznania Kregu minionego.



« Ostatnia zmiana: Lipiec 16, 2011, 14:09:29 wys³ane przez PHIRIOORI » Zapisane
Kiara
Go¶æ
« Odpowiedz #36 : Lipiec 16, 2011, 15:57:58 »

Dziêki tej ruchomej   mapce (przez przesuwanie kursorkiem )  mo¿na  doskonale obejrzeæ po³o¿enie Pa³acu Kultury ( który jest centrum osi) , a przez ni± przechodz± jej ramiona wyznaczaj±ce przep³yw energii czakramu.
Wschód -zachód to ulica Z³ota , pó³noc po³udnie ko¶ció³   Wszystkich ¦wiêtych , po³udnie ul. Pankiewicza wej¶cie do biurowców ROMA , po³±czenie z Teatrem ROMA.


http://www.bazabiur.pl/biuro-warszawa-roma-office-center.html

http://www.bazabiur.pl/biuro-warszawa-roma-office-center.html


mo¿e poprzednio niezbyt precyzyjnie wyrazi³am swoj± my¶l chodzi³o mi bowiem o g³ówne wej¶cie do Centrum ROMA , o jego wygl±d dok³adnie.
Bowiem na tym  wej¶ciu   ( z wielkim z³otym kielichem nad którym jest piramida)  koñczy siê ulica Pankiewicza . Ona za¶ jest dok³adnie ramieniem po³udniowym osi..

Przep³yw energii zale¿y wy³±cznie od kierunku wirowania czakramu, albo jest wynosz±cy , albo ¶ci±gaj±cy.

Nie mniej jednak zasilanie energetyczne zawsze jest wiêksze gdy lokalizacja pewnych organizmów jest w³a¶nie w centrum strumienia przep³ywu. 

Znalaz³am ca³kiem niez³e zdjêcie;

http://www.bazabiur.pl/biuro-roma-office-center_1.html



* A to tylko taki dodatek jako ciekawostka ( dla wyznawców szczególnie) ¿eby nie my¶leli i¿ razem z ubo¿eniem spo³eczeñstwa ubo¿eje ich ukochany kler.....

http://www.przeglad-tygodnik.pl/pl/artykul/pieniadze-kosciola

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=394329


Kto za tym wszystkim stoi?
Dlaczego zrobiono cenzurê jednej zwrotki wiersza mistrza Tuwima?


A co teatralna cenzura Romy "wyciel± Tuwimowi"?

Nic wielkiego , taki maleñki fragmencik....

"
Item glêdziarze i bajdury,
Ci±gn±cy z nieba grub± rêtê,
O, ³apiduchy z Jasnej Góry,
Z Góry Kalwarii parchy ¶wiête,
I ty, ksiê¿uniu, co kutasa
Zawi±zanego masz na supe³,
¯eby ci czasem nie pohasa³,
Ca³ujcie mnie wszyscy w dupê."

Julek! teraz to i w dupê poca³owaæ Ciê nie mog±......

Kto jest w³a¶cicielem biurowca ROMA?


* Dla chc±cych wzbogaciæ swoje informacje w temacie;

http://www.google.com/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&channel=s&hl=pl&source=hp&biw=1280&bih=612&q=Na+Nowogrodzkiej+o
« Ostatnia zmiana: Lipiec 16, 2011, 16:53:46 wys³ane przez Kiara » Zapisane
Kiara
Go¶æ
« Odpowiedz #37 : Maj 11, 2012, 11:28:16 »

Z t± muzyka to co¶ ostatnio na czasie , chyba zaczynamy sobie u¶wiadamiaæ bardziej rolê d¼wiêku , jakom on odgrywa w naszym ¿yciu?

Wszystko odbywa siê przez kodowanie d¼wiêkiem , zarówno tym s³yszalnym przez nasze uszy i tym poza ich odbiorem , bowiem wszystko co istnieje odbiera i emituje fale d¼wiêkowe. Zarówno jest nadajnikiem jak i odbiornikiem , wszystko posiada okre¶lon± wibracjê a ona zapis d¼wiêkowy który ma bezpo¶redni wp³yw na nasz± rzeczywisto¶æ.
Zatem warto poznaæ równie¿ t± informacjê.


Prawda o przemy¶l muzycznym.
http://www.youtube.com/watch?v=jHIo8G2NjlM




Illuminati Przemys³ Muzyczny (1-11)

http://www.youtube.com/watch?v=rcUJmdmeFzg


Illuminati Przemys³ Muzyczny (2-11)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fBxi53QQ98U


Illuminati Przemys³ Muzyczny (3-11)
http://www.youtube.com/watch?v=EQC41FAclcw&feature=relmfu


Illuminati Przemys³ Muzyczny (4-11)

http://www.youtube.com/watch?v=TPDNfCf5DCU&feature=relmfu


Illuminati Przemys³ Muzyczny (5-11)

http://www.youtube.com/watch?v=Y7vqrDRk0Ek&feature=relmfu



Illuminati Przemys³ Muzyczny (6-11)
http://www.youtube.com/watch?v=nE_B693OJyg&feature=relmfu


Illuminati Przemys³ Muzyczny (6-11)

http://www.youtube.com/watch?v=Rj0CBcBq_SE&feature=relmfu


Illuminati Przemys³ Muzyczny (7-11)

http://www.youtube.com/watch?v=CxAnmNPnSr8&feature=relmfu



Illuminati Przemys³ Muzyczny (8-11)

http://www.youtube.com/watch?v=CxAnmNPnSr8&feature=relmfu


Illuminati Przemys³ Muzyczny (9-11)

http://www.youtube.com/watch?v=ooHIuKpkdc8&feature=relmfu


Illuminati Przemys³ Muzyczny (11-11)

http://www.youtube.com/watch?v=y0wCUbt8wr4&feature=relmfu

Niestety ale kodowanie d¼wiêkami jest znane i u¿ywane od dawien dawna to nie nowo¶æ , krêgi kamienne , piramidy , katedry , pa³ace to nie tylko przeka¼niki to równie¿  urz±dzenia emituj±ce je. Jakie d¼wiêki taka kreacja w przestrzeni.....


By³y Iluminat omawia tajemnice przemys³u muzycznego

http://www.youtube.com/watch?v=YNrxDKfKxWE&feature=related

Kiara U¶miech U¶miech
« Ostatnia zmiana: Maj 11, 2012, 11:57:06 wys³ane przez Kiara » Zapisane
Kiara
Go¶æ
« Odpowiedz #38 : Grudzieñ 30, 2012, 17:22:56 »

Poma³u wszystko zaczyna kierowaæ siê w jeden punkt , który wyja¶nia dlaczego Polska, dlaczego warszawa i dlaczego Pa³ac Kultury oraz jak± rolê odgrywa w tym Teatr ROMA?

jednak ¿eby dokonaæ odczytu prawdziwego trzeba tez zrobiæ syntezê wszystkich informacji znacz±cych napisanych na tym forum.

Zatem polecam tak± refleksjê w g³êbszym wymiarze.

Kiara U¶miech U¶miech
Zapisane
Thotal
Go¶æ
« Odpowiedz #39 : Grudzieñ 30, 2012, 20:04:36 »

To nie budynek Teatru Roma jest wa¿ny, tylko obiekt obok z du¿± kopu³±...



Pozdrawiam - Thotal U¶miech
Zapisane
Kiara
Go¶æ
« Odpowiedz #40 : Grudzieñ 30, 2012, 20:24:45 »

To nie budynek Teatru Roma jest wa¿ny, tylko obiekt obok z du¿± kopu³±...



Pozdrawiam - Thotal U¶miech

Tak Thotal masz racjê ale przechodzi wszystko przez budynek teatru. Skomplikowane po³±czenia energetyczne w pa¶mie pola przesy³owego.

Kiara U¶miech U¶miech
Zapisane
Thotal
Go¶æ
« Odpowiedz #41 : Grudzieñ 30, 2012, 21:26:20 »

OK U¶miech





Pozdrawiam - Thotal U¶miech
Zapisane
quetzalcoatl44
Go¶æ
« Odpowiedz #42 : Grudzieñ 31, 2012, 01:47:08 »

krzyz to taki rozlozny szescian - cube.. to wyjscie poza saturna - smierc..U¶miech
Zapisane
Kiara
Go¶æ
« Odpowiedz #43 : Grudzieñ 31, 2012, 02:00:38 »

Wyj¶cie jest w jego  obrocie w ruchu wirowym ale wa¿ny jest kierunek wirowania.


Kiara U¶miech U¶miech
Zapisane
quetzalcoatl44
Go¶æ
« Odpowiedz #44 : Grudzieñ 31, 2012, 14:43:11 »

pewnie tak, ale skoro istniala arka przymierza dlaczego mial nie istniec zbawiciel? choc nie popieram doktryny kk:)
Zapisane
Strony: 1 [2] |   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Strona wygenerowana w 0.042 sekund z 21 zapytaniami.

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

watahaslonecznychcieni phacaiste-ar-mac-tire gangem x22-team maho