Niezależne Forum Projektu Cheops Niezależne Forum Projektu Cheops
Aktualności:
 
*
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Styczeń 11, 2025, 04:09:53


Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji


Strony: 1 [2] |   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Dlaczego teatr ROMA?????  (Przeczytany 27994 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
chanell

Maszyna do pisania...


Punkty Forum (pf): 72
Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 3453



Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : Lipiec 13, 2011, 09:42:38 »

Cytuj
ZauwaÂż , Âże pojĂŞcie "urazanie uczuĂŚ" dotyczy nie tylko "nieTYKALNEJ" jedynie sÂłusznej religii,
ale takÂże i moich uczuĂŚ
i kazdego uczestnika.

No wÂłaÂśnie Phi  Z politowaniem Pisz proszĂŞ tak ,Âżeby to kazdy zrozumiaÂł (lub tÂłumacz od razu ) nie bĂŞdzie przez to problemĂłw.WytÂłumaczyÂłes siĂŞ i jest ok,chociaÂż nie do koĂąca....  MrugniĂŞcie
Zapisane

Na wszystkie sprawy pod niebem jest wyznaczona pora.

            KsiĂŞga Koheleta 3,1
between
Gość
« Odpowiedz #26 : Lipiec 13, 2011, 10:23:46 »

Cytat: between
ps. kaÂżdy Âświat w pewnym momencie okaÂże siĂŞ ciemnÂą d..Âą.
Between, co za ciemna wizja?  DuÂży uÂśmiech

Bardzo jasna wbrew pozorom.
Bo skoro zdaÂłem sobie sprawĂŞ z tego, Âże poza mojÂą ciemnÂą d...Âą jest coÂś wiĂŞcej, to jest to prawdziwy moment iluminacji.
ÂŚwiadomoœÌ tego, Âże tkwi siĂŞ w b³êdzie jest czymÂś cudownym.  Bo moÂżna zrobiĂŚ krok do przodu.

a propos.


Dwa owsiki siedzÂą sobie tam gdzie siedzÂą.
I maÂły pyta starszego:
- tato, tato, a jak tak wyglÂądam na zewnatrz, to to niebieskie, to co to jest?
- to jest, synu, NIEBO
- tato, tato, a to zielone co to jest?
- to jest, synu, TRAWA
- tato, tato, a to ¿ó³te, takie lœni¹ce?.. co to jest?
- to jest, synu, S£OÑCE
- ojejjjjjjjjjjjjjjjj. Tato, to skoro TRAWA jest taka piêkna i NIEBO jest takie piêkne i S£OÑCE jest takie piêkne, to dlaczego my ci±gle siedzmy w tej ciemnej i ¶mierdz±cej d...pie.
- bo widzisz synu - to jest nasza ojczyzna.


moÂżna sparafrazowaĂŚ
- bo widzisz synu - to sÂą nasze przekonania... (i tutaj niech kaÂżdy sobie wstawi to, co jest mu szczegĂłlne bliskie....)

pozdrawiam


Zapisane
ptak
Gość
« Odpowiedz #27 : Lipiec 13, 2011, 10:39:19 »

Taaak, przekonania sÂą naszÂą ojczyznÂą. Do czasu ich zmiany, czyli wyjÂścia owsika z ciemnej d..y. 
Jednak, czy owsik przestanie byĂŚ przez to owsikiem? 
Z drugiej strony, inne Âśrodowisko gwarantuje przyspieszonÂą ewolucjĂŞ.  MrugniĂŞcie
Lub zagÂładĂŞ.  DuÂży uÂśmiech
« Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2011, 10:40:23 wysłane przez ptak » Zapisane
barneyos


GawĂŞdziarz


Punkty Forum (pf): 2
Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 689



Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : Lipiec 13, 2011, 11:12:32 »

Ja bardzo przepraszam Phi, ale TwĂłj rysunek jest nie na miejscu.

Dyskusja trwa na temat ciemnej d..y, a Ty przedstawiÂłeÂś nam jasnÂą, bardziej optymistycznÂą wersjĂŞ.

Tego typu zachowania nie tolerujĂŞ !!

Basta !!     DuÂży uÂśmiech
Zapisane

Pzdr barneyos   Cool

----------------------------------
\"Nie ma rzeczy niemoÂżliwych, sÂą tylko rzeczy, ktĂłrych na razie nie potrafimy zrobiĂŚ\"
\"Im wiĂŞcej wiem, tym bardziej wiem, Âże mniej wiem\"
Rafaela
Gość
« Odpowiedz #29 : Lipiec 13, 2011, 11:26:30 »

Kochani, to wszystko sa sruty-pierduty. Wszystko co tu napisaliscie nie dotyczy naprawde tego tematu. Walicie punkty ze az
iskry leca. Moze nalezy wrocic do tematu. Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Rafaela
Zapisane
PHIRIOORI
Gość
« Odpowiedz #30 : Lipiec 13, 2011, 11:28:09 »

Ja bardzo przepraszam Phi, ale TwĂłj rysunek jest nie na miejscu.

Dyskusja trwa na temat ciemnej d..y, a Ty przedstawiÂłeÂś nam jasnÂą, bardziej optymistycznÂą wersjĂŞ.

UÂśmiech

..wersja jogowo-pesymistyczna, z lekka domieszka biznesowej elegancji




« Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2011, 11:29:38 wysłane przez PHIRIOORI » Zapisane
Rafaela
Gość
« Odpowiedz #31 : Lipiec 13, 2011, 12:11:28 »

Biznes- to chyba tylko ubranie tego czlowieka. Mysle PHIRIOORI ze stac cie na cos innego, sam sie ponizasz, a szkoda.
Zapisane
Thotal
Gość
« Odpowiedz #32 : Lipiec 13, 2011, 19:14:26 »

A ja widzĂŞ same pozytywy, gÂłowa ukierunkowana na wyÂższy poziom, krawat i reszta opakowania gwarantuje wyÂższÂą kulturĂŞ DuÂży uÂśmiech



Pozdrawiam - Thotal UÂśmiech
Zapisane
Kiara
Gość
« Odpowiedz #33 : Lipiec 16, 2011, 01:13:06 »

Warto sobie obejrzeĂŚ ten maleĂąki fragmencik , klimacik przedni prezentuje.....


http://odrobinekultury.blox.pl/2011/05/Tuwim-dla-doroslych-Teatr-Roma.html



http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths&feature=player_embedded

Jeszcze ciutkĂŞ o Teatrze Roma;

http://tematy.forum.gazeta.pl/szukaj/forum/teatr+roma


Kiara UÂśmiech UÂśmiech
« Ostatnia zmiana: Lipiec 16, 2011, 01:38:38 wysłane przez Kiara » Zapisane
Kiara
Gość
« Odpowiedz #34 : Lipiec 16, 2011, 10:53:52 »

Darku proszĂŞ nie scalaj moich postĂłw.


Dlaczego polski  Teatr Roma przyciÂągnÂą angielskiego miliardera?

"No wÂłaÂśnie, jak wyglÂąda od strony zakulisowej pozyskiwanie takich musicalowych hitĂłw, jakie gra Teatr Roma?

- Cameron Macintosh jest najwiêkszym producentem musicali na œwiecie, jest w³aœcicielem praw do najwiêkszych tytu³ów, jak "Miss Saigon", "Upiór w operze", "Koty" czy "Les Miserables". Nie rozmawiamy z nim bezpoœrednio, rozmawiamy z jego pracownikami, ale Cameron by³ na premierze "Miss Saigon" i powiedzia³ do mnie dwa s³owa: "Well done" , zrozumia³em, ¿e by³o nieŸle. Zaproponowa³ nam kilka bardzo ciekawych interesów,
  zachwyciÂł siĂŞ Teatrem Roma, powiedziaÂł, Âże teatr ma niezwyk³¹ atmosferĂŞ i chciaÂłby w niego zainwestowaĂŚ.
 Przez kilka lat rozmawialiÂśmy z nim, z wÂłaÂścicielem budynku, czyli KoÂścioÂłem, i wÂłaÂścicielem Teatru Roma, czyli miastem. ChcieliÂśmy daĂŚ Cameronowi Macintoshowi moÂżliwoœÌ stworzenia supernowoczesnego teatru musicalowego w tej czĂŞÂści Europy. MiaÂłby mieĂŚ 1400 miejsc i bardzo nowoczesne rozwiÂązania techniczne. Niestety, te rozmowy przerwaÂł atak na World Trade Center, kryzys w branÂży musicalowej i do tej pory Cameron Macintosh nie jest zainteresowany budowaniem nowych teatrĂłw, a szkoda, bo taki teatr by siĂŞ w tej chwili nam bardzo przydaÂł. "......

http://www.e-teatr.pl/pl/artykuly/102021,druk.html

Kto jest wspó³wÂłaÂścicielem Teatru Roma? Kto zaprojektowaÂł tÂą  bardzo wymownÂą elewacjĂŞ frontu teatru?
Kto i w jaki sposĂłb koduje ÂświadomoœÌ ludzi  , jakich uÂżywa do tego ÂśrodkĂłw , w jakim celu jest to robione?

cd...


Kiara UÂśmiech UÂśmiech

ps. Darku proszĂŞ nie scalaj moich postĂłw.


To tak na wszelki wypadek , bo jakoÂś dziwnie znikajÂą ciekawe artykuÂły z netu.

Barykada i inne sceny iluzji
- "Les Miserables" to bardzo trudny musical, przede wszystkim pod wzglêdem aktorskim, inscenizacyjnym, wielkie wyzwanie - mówi re¿yser WOJCIECH KÊPCZYÑSKI.

«Na kilka dni przed premierÂą w redakcji Gazety Wyborczej odbyÂło siĂŞ spotkanie z cyklu "Film, muzyka, teatr w Gazeta Cafe". Oto fragmenty rozmowy.

Remigiusz Grzela: Czytam wywiady z panem dyrektorem przed kaÂżdÂą nowÂą premierÂą musicalowÂą i za kaÂżdym razem zapowiada pan najwiĂŞksze wydarzenie w mieÂście, skala emocji roÂśnie.

Wojciech Kêpczyùski [na zdjêciu]: Bo ca³y czas podnosimy poprzeczkê. Mam wra¿enie, ¿e teraz jest ju¿ doœÌ wysoko. Nie œmia³bym siêgn¹Ì po "Nêdzników" wczeœniej. Myœlê, ¿e ponad dziesiêÌ lat i kilkadziesi¹t premier czegoœ nas nauczy³o. "Les Miserables" to bardzo trudny musical, przede wszystkim pod wzglêdem aktorskim, inscenizacyjnym, wielkie wyzwanie. A ¿e za ka¿dym razem zapowiadam najwiêksze wydarzenie, to prawda. Mam nadziejê, ¿e paùstwo to zauwa¿yliœcie.

Za kilka lat nie zmieÂścicie siĂŞ w Romie.

- W tej chwili jesteœmy teatrem jednego przedstawienia. Nie wracamy do poprzednich tytu³ów, bêdziemy grali "Les Miserables" tak d³ugo, jak paùstwo bêdziecie chcieli do nas przychodziÌ. Czasem zdejmujemy spektakl wczeœniej, ni¿ on jest "zgrany", bo nie moglibyœmy inaczej nic innego produkowaÌ, nie mamy te¿ gdzie trzymaÌ dekoracji. "Upiora w operze" zagraliœmy prawie 700 razy. Obejrza³o go prawie 700 tys. widzów przy pe³nej widowni, przypuszczam, ¿e jeszcze d³ugo ten spektakl chcielibyœcie paùstwo ogl¹daÌ. To samo by³o z "Akademi¹ Pana Kleksa", raptem 150 spektakli, podobnie z "Kotami", to tytu³y kompletnie niewygrane. Tytu³y zdjête w³aœciwie przy pe³nej frekwencji. W statucie mamy zapisane, ¿e jesteœmy teatrem repertuarowym, powinniœmy mieÌ kilka premier, powinniœmy te spektakle wymieniaÌ; niestety, stoimy na rozdro¿u miêdzy typowym teatrem westendowym, a miejskim teatrem warszawskim.

Na scenie Teatru Roma lÂądowaÂł helikopter, na widowniĂŞ spadaÂł Âżyrandol, czego nadzwyczajnego moÂżemy spodziewaĂŚ siĂŞ w "Les Miserables"?

- W ka¿dym musicalu jest przynajmniej jedna scena niezwyk³a, scena na pograniczu cyrku, iluzji. Ten spektakl jest bardzo teatralny, mniej efekciarski. Niezwyk³a jest tutaj muzyka, niezwyk³e libretto i myœlê, ¿e tu autorzy stanêli na wysokoœci zadania i stworzyli musical, którym objêli wiêkszoœÌ tematów z powieœci Wiktora Hugo "Nêdznicy", a ju¿ mistrzostwem œwiata jest muzyka Claude'a Michaela Schonberga, w której naprawdê nie ma ani jednej zbêdnej nuty.

"Les Miserables" na Âświecie obejrzaÂło 55 mln widzĂłw w 43 krajach, powstaÂły 33 nagrania pÂłytowe, 22 wersje jĂŞzykowe. W samym Londynie pokazano ponad 10 tys. spektakli. TytuÂł otrzymaÂł 70 najwaÂżniejszych nagrĂłd teatralnych i 20 lat po premierze nadal jest na scenie. Ile inscenizacji "NĂŞdznikĂłw" pan obejrzaÂł, przygotowujÂąc siĂŞ do wÂłasnej, i kiedy pierwszy raz zamarzyÂł pan o zrealizowaniu tego tytuÂłu?

- To byÂło chyba rok, moÂże dwa lata po londyĂąskiej premierze, bardzo trudno byÂło siĂŞ dostaĂŚ na musical, cudem zdobyÂłem bilet. DorabiaÂłem wtedy w Londynie, to byÂły takie czasy. PracowaÂłem na budowie jako murarz, a wieczorami chodziÂłem do teatrĂłw i oglÂądaÂłem musicale, zresztÂą pracowaÂłem w doborowym towarzystwie, bo m.in. z PawÂłem Wawrzeckim i Jerzym Zelnikiem.

To prawda, ¿e staliœcie ca³¹ noc w kolejce?

- Tak, w dodatku nie po bilet, ale po zwrot biletu, wiêc stanie w kolejce ¿adn¹ gwarancj¹ nie by³o. Raz staliœmy 24 godziny. Zazwyczaj by³a szansa na szeœÌ zwrotów. Przed nami sta³o dwóch Japoùczyków i ci Japoùczycy zgarnêli wszystkie bilety, no ale nastêpny wieczór ju¿ by³ dla nas, bo byliœmy pierwsi, tak¿e kolejne 24 godziny przed kas¹. Ale to by³o wiele lat temu. To by³o w Teatrze Pallace w centrum West Endu, który mia³ chyba dwa i pó³ tysi¹ca miejsc. W tej chwili spektakl zosta³ przeniesiony do Queens, do kolejnego teatru Camerona Macintosha, o którym te¿ chcia³bym wspomnieÌ, bo to niezwykle ciekawa postaÌ.

No wÂłaÂśnie, jak wyglÂąda od strony zakulisowej pozyskiwanie takich musicalowych hitĂłw, jakie gra Teatr Roma?

- Cameron Macintosh jest najwiêkszym producentem musicali na œwiecie, jest w³aœcicielem praw do najwiêkszych tytu³ów, jak "Miss Saigon", "Upiór w operze", "Koty" czy "Les Miserables". Nie rozmawiamy z nim bezpoœrednio, rozmawiamy z jego pracownikami, ale Cameron by³ na premierze "Miss Saigon" i powiedzia³ do mnie dwa s³owa: "Well done" , zrozumia³em, ¿e by³o nieŸle. Zaproponowa³ nam kilka bardzo ciekawych interesów, zachwyci³ siê Teatrem Roma, powiedzia³, ¿e teatr ma niezwyk³¹ atmosferê i chcia³by w niego zainwestowaÌ. Przez kilka lat rozmawialiœmy z nim, z w³aœcicielem budynku, czyli Koœcio³em, i w³aœcicielem Teatru Roma, czyli miastem. Chcieliœmy daÌ Cameronowi Macintoshowi mo¿liwoœÌ stworzenia supernowoczesnego teatru musicalowego w tej czêœci Europy. Mia³by mieÌ 1400 miejsc i bardzo nowoczesne rozwi¹zania techniczne. Niestety, te rozmowy przerwa³ atak na World Trade Center, kryzys w bran¿y musicalowej i do tej pory Cameron Macintosh nie jest zainteresowany budowaniem nowych teatrów, a szkoda, bo taki teatr by siê w tej chwili nam bardzo przyda³.

Angielscy wÂłaÂściciele praw bardzo wtrÂącali siĂŞ do inscenizacji "Les Miserables"?

- Zrobiliœmy casting, co nie jest wyj¹tkowe, bo za ka¿dym razem wybieramy aktorów w drodze konkursu. Musieliœmy wys³aÌ piêÌ propozycji g³ównych ról do Camerona Macintosha, i to on osobiœcie wskazywa³ pierwsz¹ obsadê, sugerowa³ drug¹, mówi³ te¿, kogo nie nale¿y obsadziÌ w danej roli. Z³o¿y³ nam gratulacje, ¿e to jedna z najciekawszych propozycji, jakie do niego dotar³y, a docieraj¹ bez przerwy. Twierdzi³, ¿e to niezwykle utalentowana grupa. Oczywiœcie z Grzegorzem Policiùskim, który jest scenografem, pojechaliœmy do Londynu, przedstawiliœmy propozycje scena po scenie. Daniel Wyszogrodzki, autor polskiego przek³adu, by³ z nami i mo¿e potwierdziÌ, jak trudne to by³y rozmowy. Czasem takie rozmowy trochê wi¹¿¹ rêce, ale bardzo siê cieszê, ¿e pozwolono nam zrobiÌ, co rzadko siê zdarza, non replica production, czyli nasz¹ w³asn¹ wersjê spektaklu, w³asne projekty kostiumów i scenografii. Taka wspó³praca z w³aœcicielami praw mo¿e wydawaÌ siê trudna, ale daje gwarancjê pracy opartej na fantastycznym materiale. Dostajemy libretto, dostajemy muzykê, której musimy siê trzymaÌ, nie wolno nam nic skreœliÌ bez zgody, to s¹ naprawdê wielkie przeboje musicalowe. Uwa¿am siê za szczêœciarza, mog¹c pracowaÌ nad takim materia³em.

Czy pana inscenizacja "Les Miserables" opowiada o Polsce?

- W du¿ym stopniu tak. To jest spektakl skierowany do polskiej publicznoœci, operuje tematami bliskimi dla nas, zadaje pytania bardzo wa¿ne i aktualne. Mam nadziejê, ¿e ka¿dy z paùstwa znajdzie w tym przedstawieniu problem dla siebie. Chcia³bym zachêciÌ, ¿ebyœmy spróbowali przenieœÌ siê w tamte czasy, poddaÌ siê wielkim namiêtnoœciom. "Les Miserables" to musical pe³en wielkich namiêtnoœci, dlatego chyba zrobi³ tak wielk¹ karierê. 25 lat temu wyznaczy³ kierunek spektakli musicalowych na ca³ym œwiecie.

Jaki jest pana kanon musicalowy?

- To musicale operowe "My Fair Lady" czy "West Side Story". ChciaÂłbym wystawiĂŚ kaÂżdy z musicali, ktĂłre lubiĂŞ i uwaÂżam za waÂżne. Jestem szczĂŞÂśliwy, Âże udaÂło nam siĂŞ doprowadziĂŚ do wystawienia "Akademii Pana Kleksa" w wersji musicalowej. Rozmawiamy wÂłaÂśnie z Teatrem Narodowym w Helsinkach, ktĂłry jest zainteresowany tym tytuÂłem. Zaraz po premierze "Les Miserables" jedziemy do Petersburga, gdzie bĂŞdziemy rozmawiaĂŚ na temat wystawienia "Akademii Pana Kleksa" po rosyjsku.»

"Barykada i inne sceny iluzji"
Remigiusz Grzela
Gazeta Wyborcza StoÂłeczna
21-09-2010
e-teatr.pl - wortal teatru polskiego © Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego


http://www.e-teatr.pl/pl/artykuly/102021,druk.html
« Ostatnia zmiana: Lipiec 16, 2011, 12:34:05 wysłane przez Dariusz » Zapisane
PHIRIOORI
Gość
« Odpowiedz #35 : Lipiec 16, 2011, 14:00:05 »

Biznes- to chyba tylko ubranie tego czlowieka. Mysle PHIRIOORI ze stac cie na cos innego, sam sie ponizasz, a szkoda.

Nic mi o tym nie wiadomo, abym siĂŞ poniÂżaÂł (chyba nie jest to moim zajĂŞciem).
Ani tez ja siĂŞ wywyÂższam by poczuc siĂŞ poniÂżanym.

StaÌ mnie na ró¿ne INNE rzeczy.

WracajÂąc natomiast do ilustracji..
to jest ona wielce wymowna:
(i to na wielu poziomach)

Co ona pokazuje..
ÂŻeby wykonac ruch po sPHIrali (to odlegÂłosĂŚ uskoku miĂŞdzy wlasna dupa a torem obrotu po szerszym promieniu,
w ktĂłrym siĂŞ z niÂą mijasz)
..trzeba wpierw zamknac obrĂłt. DopeÂłnic koÂła (rOma).

A dystans uskoku musi byĂŚ wolny od pozorĂłw (nie moÂże byĂŚ zbudowany na "przeslizgnieciu siĂŞ" na porzÂądku dziennym,
po zakresie poznania Kregu minionego.



« Ostatnia zmiana: Lipiec 16, 2011, 14:09:29 wysłane przez PHIRIOORI » Zapisane
Kiara
Gość
« Odpowiedz #36 : Lipiec 16, 2011, 15:57:58 »

DziĂŞki tej ruchomej   mapce (przez przesuwanie kursorkiem )  moÂżna  doskonale obejrzeĂŚ poÂłoÂżenie PaÂłacu Kultury ( ktĂłry jest centrum osi) , a przez niÂą przechodzÂą jej ramiona wyznaczajÂące przepÂływ energii czakramu.
WschĂłd -zachĂłd to ulica ZÂłota , pó³noc poÂłudnie koÂśció³   Wszystkich ÂŚwiĂŞtych , poÂłudnie ul. Pankiewicza wejÂście do biurowcĂłw ROMA , po³¹czenie z Teatrem ROMA.


http://www.bazabiur.pl/biuro-warszawa-roma-office-center.html

http://www.bazabiur.pl/biuro-warszawa-roma-office-center.html


mo¿e poprzednio niezbyt precyzyjnie wyrazi³am swoj¹ myœl chodzi³o mi bowiem o g³ówne wejœcie do Centrum ROMA , o jego wygl¹d dok³adnie.
Bowiem na tym  wejÂściu   ( z wielkim zÂłotym kielichem nad ktĂłrym jest piramida)  koĂączy siĂŞ ulica Pankiewicza . Ona zaÂś jest dokÂładnie ramieniem poÂłudniowym osi..

Przep³yw energii zale¿y wy³¹cznie od kierunku wirowania czakramu, albo jest wynosz¹cy , albo œci¹gaj¹cy.

Nie mniej jednak zasilanie energetyczne zawsze jest wiĂŞksze gdy lokalizacja pewnych organizmĂłw jest wÂłaÂśnie w centrum strumienia przepÂływu. 

ZnalazÂłam caÂłkiem niezÂłe zdjĂŞcie;

http://www.bazabiur.pl/biuro-roma-office-center_1.html



* A to tylko taki dodatek jako ciekawostka ( dla wyznawcĂłw szczegĂłlnie) Âżeby nie myÂśleli iÂż razem z uboÂżeniem spoÂłeczeĂąstwa uboÂżeje ich ukochany kler.....

http://www.przeglad-tygodnik.pl/pl/artykul/pieniadze-kosciola

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=394329


Kto za tym wszystkim stoi?
Dlaczego zrobiono cenzurĂŞ jednej zwrotki wiersza mistrza Tuwima?


A co teatralna cenzura Romy "wycielÂą Tuwimowi"?

Nic wielkiego , taki maleĂąki fragmencik....

"
Item glĂŞdziarze i bajdury,
CiÂągnÂący z nieba grubÂą rĂŞtĂŞ,
O, Âłapiduchy z Jasnej GĂłry,
Z GĂłry Kalwarii parchy ÂświĂŞte,
I ty, ksiĂŞÂżuniu, co kutasa
ZawiÂązanego masz na supeÂł,
ÂŻeby ci czasem nie pohasaÂł,
CaÂłujcie mnie wszyscy w dupĂŞ."

Julek! teraz to i w dupĂŞ pocaÂłowaĂŚ CiĂŞ nie mogÂą......

Kto jest wÂłaÂścicielem biurowca ROMA?


* Dla chcÂących wzbogaciĂŚ swoje informacje w temacie;

http://www.google.com/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&channel=s&hl=pl&source=hp&biw=1280&bih=612&q=Na+Nowogrodzkiej+o
« Ostatnia zmiana: Lipiec 16, 2011, 16:53:46 wysłane przez Kiara » Zapisane
Kiara
Gość
« Odpowiedz #37 : Maj 11, 2012, 11:28:16 »

Z tÂą muzyka to coÂś ostatnio na czasie , chyba zaczynamy sobie uÂświadamiaĂŚ bardziej rolĂŞ dÂźwiĂŞku , jakom on odgrywa w naszym Âżyciu?

Wszystko odbywa siê przez kodowanie dŸwiêkiem , zarówno tym s³yszalnym przez nasze uszy i tym poza ich odbiorem , bowiem wszystko co istnieje odbiera i emituje fale dŸwiêkowe. Zarówno jest nadajnikiem jak i odbiornikiem , wszystko posiada okreœlon¹ wibracjê a ona zapis dŸwiêkowy który ma bezpoœredni wp³yw na nasz¹ rzeczywistoœÌ.
Zatem warto poznaĂŚ rĂłwnieÂż tÂą informacjĂŞ.


Prawda o przemyÂśl muzycznym.
http://www.youtube.com/watch?v=jHIo8G2NjlM




Illuminati PrzemysÂł Muzyczny (1-11)

http://www.youtube.com/watch?v=rcUJmdmeFzg


Illuminati PrzemysÂł Muzyczny (2-11)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fBxi53QQ98U


Illuminati PrzemysÂł Muzyczny (3-11)
http://www.youtube.com/watch?v=EQC41FAclcw&feature=relmfu


Illuminati PrzemysÂł Muzyczny (4-11)

http://www.youtube.com/watch?v=TPDNfCf5DCU&feature=relmfu


Illuminati PrzemysÂł Muzyczny (5-11)

http://www.youtube.com/watch?v=Y7vqrDRk0Ek&feature=relmfu



Illuminati PrzemysÂł Muzyczny (6-11)
http://www.youtube.com/watch?v=nE_B693OJyg&feature=relmfu


Illuminati PrzemysÂł Muzyczny (6-11)

http://www.youtube.com/watch?v=Rj0CBcBq_SE&feature=relmfu


Illuminati PrzemysÂł Muzyczny (7-11)

http://www.youtube.com/watch?v=CxAnmNPnSr8&feature=relmfu



Illuminati PrzemysÂł Muzyczny (8-11)

http://www.youtube.com/watch?v=CxAnmNPnSr8&feature=relmfu


Illuminati PrzemysÂł Muzyczny (9-11)

http://www.youtube.com/watch?v=ooHIuKpkdc8&feature=relmfu


Illuminati PrzemysÂł Muzyczny (11-11)

http://www.youtube.com/watch?v=y0wCUbt8wr4&feature=relmfu

Niestety ale kodowanie dÂźwiĂŞkami jest znane i uÂżywane od dawien dawna to nie nowoœÌ , krĂŞgi kamienne , piramidy , katedry , paÂłace to nie tylko przekaÂźniki to rĂłwnieÂż  urzÂądzenia emitujÂące je. Jakie dÂźwiĂŞki taka kreacja w przestrzeni.....


ByÂły Iluminat omawia tajemnice przemysÂłu muzycznego

http://www.youtube.com/watch?v=YNrxDKfKxWE&feature=related

Kiara UÂśmiech UÂśmiech
« Ostatnia zmiana: Maj 11, 2012, 11:57:06 wysłane przez Kiara » Zapisane
Kiara
Gość
« Odpowiedz #38 : Grudzień 30, 2012, 17:22:56 »

PomaÂłu wszystko zaczyna kierowaĂŚ siĂŞ w jeden punkt , ktĂłry wyjaÂśnia dlaczego Polska, dlaczego warszawa i dlaczego PaÂłac Kultury oraz jakÂą rolĂŞ odgrywa w tym Teatr ROMA?

jednak Âżeby dokonaĂŚ odczytu prawdziwego trzeba tez zrobiĂŚ syntezĂŞ wszystkich informacji znaczÂących napisanych na tym forum.

Zatem polecam tak¹ refleksjê w g³êbszym wymiarze.

Kiara UÂśmiech UÂśmiech
Zapisane
Thotal
Gość
« Odpowiedz #39 : Grudzień 30, 2012, 20:04:36 »

To nie budynek Teatru Roma jest wa¿ny, tylko obiekt obok z du¿¹ kopu³¹...



Pozdrawiam - Thotal UÂśmiech
Zapisane
Kiara
Gość
« Odpowiedz #40 : Grudzień 30, 2012, 20:24:45 »

To nie budynek Teatru Roma jest wa¿ny, tylko obiekt obok z du¿¹ kopu³¹...



Pozdrawiam - Thotal UÂśmiech

Tak Thotal masz racjê ale przechodzi wszystko przez budynek teatru. Skomplikowane po³¹czenia energetyczne w paœmie pola przesy³owego.

Kiara UÂśmiech UÂśmiech
Zapisane
Thotal
Gość
« Odpowiedz #41 : Grudzień 30, 2012, 21:26:20 »

OK UÂśmiech





Pozdrawiam - Thotal UÂśmiech
Zapisane
quetzalcoatl44
Gość
« Odpowiedz #42 : Grudzień 31, 2012, 01:47:08 »

krzyz to taki rozlozny szescian - cube.. to wyjscie poza saturna - smierc..UÂśmiech
Zapisane
Kiara
Gość
« Odpowiedz #43 : Grudzień 31, 2012, 02:00:38 »

WyjÂście jest w jego  obrocie w ruchu wirowym ale waÂżny jest kierunek wirowania.


Kiara UÂśmiech UÂśmiech
Zapisane
quetzalcoatl44
Gość
« Odpowiedz #44 : Grudzień 31, 2012, 14:43:11 »

pewnie tak, ale skoro istniala arka przymierza dlaczego mial nie istniec zbawiciel? choc nie popieram doktryny kk:)
Zapisane
Strony: 1 [2] |   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Strona wygenerowana w 0.033 sekund z 20 zapytaniami.

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

watahaslonecznychcieni x22-team ostwalia gangem zipcraft