Niezale¿ne Forum Projektu Cheops Niezale¿ne Forum Projektu Cheops
Aktualno¶ci:
 
*
Witamy, Go¶æ. Zaloguj siê lub zarejestruj. Grudzieñ 22, 2024, 12:18:14


Zaloguj siê podaj±c nazwê u¿ytkownika, has³o i d³ugo¶æ sesji


Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 |   Do do³u
  Drukuj  
Autor W±tek: TROCHÊ O ¯YDACH I JUDAIZMIE....  (Przeczytany 137265 razy)
0 u¿ytkowników i 2 Go¶ci przegl±da ten w±tek.
Kiara
Go¶æ
« Odpowiedz #75 : Luty 11, 2012, 16:23:25 »

arteq
Cytuj
Oczywi¶cie by³bym k³amc± gdybym stwierdzi³, ¿e antysemityzmu nie ma, ¿e jest wymy¶lony. Jednak nale¿y obiektywnie i rzetelnie podej¶æ do tematu i nie rzucaæ ogólnikami ale opieraæ siê równie¿ na konkretach i dopiero na ich podstawie wysnuwaæ ogólniejsze wnioski, a nie na odwrót.

Skoro sam to stwierdzi³e¶ nie widzê powodów do kontynuowania dalej tej dyskusji. Trzeba wiedzieæ o czym siê mówi. Jest antysemityzm , albo go nie ma jest tylko wymys³em ¯ydów?
A skoro jest , bo jest i tego ukryæ siê nie da to stwierdzamy fakt i koniec.
Za³ó¿ sobie topik o antysemityzmie i dyskutuj o nim , jak znajdê czas i ochotê to mo¿e w³±czê siê w dyskusjê.

Kiara U¶miech U¶miech
Zapisane
arteq
Go¶æ
« Odpowiedz #76 : Luty 11, 2012, 16:33:08 »

Oczywi¶cie ¿e istnia³ i istnieje antysemityzm. Ale nie manipuluj moj± wypowiedzi±, bo czym innym jest stwierdzenie, ¿e takie zjawisko miewa miejsce, a czym innym jest doszukiwanie siê go i wmawianie jego istnienia w miejscach gdzie nie ma jego ¶ladu - a Ty to w wielu przypadkach czynisz. Gdy jednak chcemy siê Twoim zapewnieniom przyjrzeæ - uciekasz, bo weryfikacja ods³oni³aby znacz± bezzasadno¶æ oskar¿eñ.
Znowu rzuci³a¶ oskar¿eniami a teraz zwiewasz...

Kiaro, oczywi¶cie mogê sie przychyliæ do Twojego wniosku, ale zastosujmy siê do Twoich s³ów tak¿e na innych p³aszczyznach. Podam Ci wiele przyk³adów heroicznych katolików, ich piêknych cech, bezinteresownego po¶wiêcenia - bezdyskusyjne fakty... a Ty przyznasz "katolicy s± w porz±dku, mo¿na ich na¶ladowaæ" i przypieczêtujesz to w³asnym "A skoro jest , bo jest i tego ukryæ siê nie da to stwierdzamy fakt i koniec". I tym samym schowasz swoje uprzedzenia i nienawi¶æ.

OK, mo¿esz zastosowaæ we w³asnym ¿yciu swoje w³asne porady?
Zapisane
Kiara
Go¶æ
« Odpowiedz #77 : Luty 11, 2012, 17:28:47 »

Czy nadal nie rozumiesz i¿ ja nie dyskutujê o katolikach ( bynajmniej staram siê tego nie robiæ , chyba i¿ muszê przytoczyæ konkretny przyk³ad do czego¶) , ja dyskutujê o katolicyzmie jako fa³szywemu przekazowi prawd , tworz±cemu okre¶lon±  ideologiê w okre¶lonym celu.
Ale to nie jest temat do dyskusji w tym miejscu.

Kiara U¶miech U¶miech
« Ostatnia zmiana: Luty 11, 2012, 17:29:29 wys³ane przez Kiara » Zapisane
quetzalcoatl44
Go¶æ
« Odpowiedz #78 : Luty 11, 2012, 17:51:41 »

katolicyzm-czy tez ogranizacja katolicka jako system jest zwodniczy jak kazdy inny ale jego podstawy sa prawdziwe..
system tylko produkuje nie swiadomych niewolnikow, a nowe czasy maja sie charakteryzowac tym ze kazdy bedzie swiadomy swojej duchowosci i swiadomie bedzie kreowal swoj kontakt ze zrodlem..a najwazniejszymi posrednikami w tym sa Jezus i Maryja
« Ostatnia zmiana: Luty 11, 2012, 18:11:01 wys³ane przez quetzalcoatl44 » Zapisane
Kiara
Go¶æ
« Odpowiedz #79 : Luty 11, 2012, 21:32:09 »

Israel wspólczesny.


http://player.vimeo.com/video/9775046?title=0&byline=0&portrait=0


Ludzie maj± prawo do ¿ycia w pokoju na ca³ej ziemi!

Kiara U¶miech U¶miech
Zapisane
arteq
Go¶æ
« Odpowiedz #80 : Luty 11, 2012, 22:05:49 »

Czy nadal nie rozumiesz i¿ ja nie dyskutujê o katolikach ( bynajmniej staram siê tego nie robiæ , chyba i¿ muszê przytoczyæ konkretny przyk³ad do czego¶) ,
Ale¿ gdy tylko mo¿e Ci to - wedle w³asnego prze¶wiadczenia - w jakikolwiek sposób pomóc to chêtnie przesiadasz siê na osoby. Co by³o ostatnio widoczne poprzez zapewnianie, ¿e pewne znane powszechnie osoby niby powiedzia³y w RM to a tamto...
Zapisane
Kiara
Go¶æ
« Odpowiedz #81 : Luty 11, 2012, 22:29:10 »

Tym którzy naprawdê chcieli by dowiedzieæ siê czego¶ wiêcej o tradycji ¿ydowskiej i Judaizmie poleciæ mogê t± pozycjê.

Kiara U¶miech U¶miech


"JUDAIZM BEZ TAJEMNIC" - DRUGIE WYDANIE
Judaizm-bez-tajemnic_d.jpg



Z wielk± satysfakcj± prezentujemy Pañstwu drugie wydanie „Judaizmu bez tajemnic”, które ukaza³o siê w³a¶nie w  Stowarzyszeniu Pardes i od kilku dni jest ju¿ dostêpne w ksiêgarniach specjalistycznych i internetowych.

Fakt, ¿e pierwszy nak³ad zosta³ wyczerpany, jest dla nas dowodem, i¿ zainteresowanie tematyk± judaizmu pog³êbia siê i staje zjawiskiem trwa³ym. Naszym zdaniem, przyczynia siê do tego w ogromnym stopniu praca wydawnicza Stowarzyszenia Pardes, której niezwyk³ym i cennym uzupe³nieniem by³a inauguracja w roku 2011 (w dziesi±t± rocznicê powstania Stowarzyszenia) internetowej Jesziwy Pardes - pierwszej takiej instytucji w historii nauczania judaizmu w Polsce.

Mamy nadziejê, ¿e tak¿e sze¶cioletnia ju¿ dzia³alno¶æ w Polsce Stowarzyszenia 614. Przykazania ma swój udzia³ w rozbudzaniu zainteresowania tematem judaizmu.

Wiedza na temat ¯ydów i ich kultury, historycznie obecnej na ziemiach polskich przez d³ugie stulecia do czasów Zag³ady, zbyt czêsto ogranicza siê do pewnego sta³ego zbioru stereotypów – atrakcyjnych, ale jednak stereotypów - które stanowi± materia³ bardzo popularnych festiwali kultury ¿ydowskiej. Tymczasem ¯ydzi od tysiêcy lat maj± do zaoferowania ¶wiatu co¶ znacznie wspanialszego: g³êbok± m±dro¶æ na temat cz³owieka i ¶wiata wyprowadzan± z Tory – ksiêgi, która stanowi±c instrukcjê etycznego i duchowego rozwoju, pozwala zrozumieæ rzeczywisto¶æ, w jakiej ¿yjemy, a tak¿e sposób naszego postrzegania tej rzeczywisto¶ci.

Cieszymy siê, ¿e drugie wydanie „Judaizmu bez tajemnic” pomo¿e kolejnym czytelnikom w zdobywaniu wiedzy na ten fascynuj±cy temat.


Stowarzyszenie 614. Przykazania

The 614th Commandment Society

 

Nowo¶ci wydawnictwa Stowarzyszenie Pardes


http://the614thcs.com/5.1657.0.0.1.0.phtml
Zapisane
quetzalcoatl44
Go¶æ
« Odpowiedz #82 : Luty 12, 2012, 01:28:19 »

tak czas teraz na chrzescijanskie wartosci...U¶miech

http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://kabbalahstudentsspeak.com/the-end-of-the-word-jewish/&ei=VwY3T7nJMLPT4QSD-6yHDg&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=4&ved=0CEQQ7gEwAzgU&prev=/search%3Fq%3Dreading%2Bthe%2Bzohar%2Btorrent%26start%3D20%26hl%3Dpl%26sa%3DN%26biw%3D981%26bih%3D574%26prmd%3Dimvns
Zapisane
Kiara
Go¶æ
« Odpowiedz #83 : Luty 12, 2012, 02:37:22 »

No... no... wedle tego co zacytowa³e¶ to nie ma Katolików, Chrze¶cijan , ¯ydów  s± tylko ISRAELICI!
Ca³kiem nie¼le  U¶miech nie wiem tylko czy katolicy tak lekko to przyjm±? My¶lê i¿ dla ¯ydów nie by³o by to wielkim problemem nazywaæ siê Israelitami chocia¿ wspó³cze¶nie to s³owo ma konotacje bli¿sze pañstwu Israel.
Ale.... nic nie dzieje siê po nic jak dla mnie to dobra nowina objawiaj±ca olbrzymi± przemianê duchow± Cz³owieka , który przeszed³ drogê swojego rozwoju i przekroczy³ j± panuj±c nad swoimi s³abo¶ciami , emocjami( bo Ego to emocje) staj±c siê Israelem.
Po prostu piêkne przed ka¿dym kto ju¿ dokona³ tego aktu w sobie chylê g³owê z podziwem i gratulujê z rado¶ci±.
Przecie¿ ca³y nasz ludzki cykl rozwojowy i pisanie na tym i innych forach opowiada o w³a¶nie tej drodze Cz³owieka ¿yj±cego ju¿ innymi warto¶ciami ni¿ emocjonalne uzale¿nienie od Ego.

Zatem z ca³ego serca ¿yczê Wszystkim Ludziom by stali siê ISRAELEM! 

Kiara U¶miech U¶miech
Zapisane
quetzalcoatl44
Go¶æ
« Odpowiedz #84 : Luty 12, 2012, 07:51:10 »

Trzeba pamietac co jest prawdziwym Izraelem a co Synagoga Szatana U¶miech wg. Apokalipsy

"Oto id± dni - mówi Pan - ¿e zawrê z domem izraelskim i z domem judzkim nowe przymierze. Nie takie przymierze, jakie zawar³em z ich ojcami w dniu, gdy ich uj±³em za rêkê, aby ich wyprowadziæ z ziemi egipskiej, które to przymierze oni zerwali, chocia¿ Ja by³em i Panem - mówi Pan - lecz takie przymierze zawrê z domem izraelskim po tych dniach, mówi Pan: Z³o¿ê mój zakon w ich wnêtrzy i wypiszê go na ich sercu. Ja bêdê ich Bogiem, a oni bêd± moim ludem. I ju¿ nie bêd± siebie nawzajem pouczaæ." (Jer.31:31-33)

listu ¶w. Paw³a do Galatów: „Nie ma ju¿ ¯yda ani poganina, nie ma ju¿ niewolnika ani cz³owieka wolnego, nie ma ju¿ mê¿czyzny ani kobiety, wszyscy bowiem jeste¶cie kim¶ jednym w Chrystusie Jezusie” (3, 28).

45 Filip spotka³ Natanaela i powiedzia³ do niego: «Znale¼li¶my Tego, o którym pisa³ Moj¿esz w Prawie i Prorocy - Jezusa, syna Józefa z Nazaretu». 46 Rzek³ do niego Natanael: «Czy¿ mo¿e byæ co dobrego z Nazaretu?» Odpowiedzia³ mu Filip: «Chod¼ i zobacz!» 47 Jezus ujrza³, jak Natanael zbli¿a³ siê do Niego, i powiedzia³ o nim: «Patrz, to prawdziwy Izraelita, w którym nie ma podstêpu». 48 Powiedzia³ do Niego Natanael: «Sk±d mnie znasz?» Odrzek³ mu Jezus: «Widzia³em ciê, zanim ciê zawo³a³ Filip, gdy by³e¶ pod drzewem figowym». 49 Odpowiedzia³ Mu Natanael: «Rabbi, Ty jeste¶ Synem Bo¿ym, Ty jeste¶ Królem Izraela!» 50 Odpar³ mu Jezus: «Czy dlatego wierzysz, ¿e powiedzia³em ci: Widzia³em ciê pod drzewem figowym? Zobaczysz jeszcze wiêcej ni¿ to». 51 Potem powiedzia³ do niego: «Zaprawdê, zaprawdê, powiadam wam: Ujrzycie niebiosa otwarte i anio³ów Bo¿ych wstêpuj±cych i zstêpuj±cych na Syna Cz³owieczego».

coz trzeba wiedziec ze u Zydow wszystko jest odwrotnie szczegolnie w kabale ale w koncu po tylu latach przyznali sie do tego szatana, tylko nie wiem czy akurat z nim walczyli..U¶miech w kazdym razie zycze wszystkim Zydom zeby stali sie Chrzescijanami - pozbyli sie Szatana - Ego U¶miech
Zapisane
JACK
Go¶æ
« Odpowiedz #85 : Luty 12, 2012, 10:39:18 »

Niezwykle szczera  wypowied¼ Janusza Korczaka -¯yda  , o  samych ¯ydach  (z objawieñ ANNY, polskiej charyzmatyczki),

Janusz Korczak wst±pi³ po ¶mierci do Nieba, czyli poziomu ¶wiadomo¶ci Chrystusowej,  gdzie k³amstwo nie ma miejsca.

Mówi Janusz Korczak.
— Jest tylko jeden Bóg: Ojciec ca³ej ludzko¶ci, Zbawiciel nasz, Odkupiciel, Mesjasz, S³owo Bo¿e i Duch Prawdy i Mi³o¶ci — Jeden Bóg w trzech Osobach, Jedna Mi³o¶æ stwórcza, nieskoñczona, odwieczna i niezmienna, Mi³o¶æ darz±ca istnieniem nieogarnion± mnogo¶æ bytów i przygarniaj±ca je ku sobie.
Zrozumia³am, ¿e Bóg stwarza nieustannie nowe byty, aby mog³y w wolno¶ci wyboru, rado¶nie —jak dzieci ku ojcu — powracaæ ku Niemu.
— Ja, dziecko, wierzy³em w Jezusa i — Jezusowi. By³em ¯ydem i pozosta³em nim w obliczu zag³ady mojego narodu (chodzi o zaniechanie zmiany wyznania). Sama to rozumiesz, bo nie post±pi³aby¶ inaczej. Zna³em ca³e Pismo ¶wiête i ca³e (!) je przyjmowa³em, a wiêc i Ewangeliê. By³em ponadto obywatelem pañstwa polskiego, polskim ¯ydem. Pisa³em po polsku i dzia³a³em dla dobra ca³ego narodu, wszystkich jego obywateli, bo chcia³em, aby ca³y rozwija³ siê prawid³owo, szlachetnia³ i dojrzewa³ ku swojej w³asnej doskona³o¶ci... Ale nie o tym chcê ci opowiedzieæ.
Jezus, Pan nasz, poleci³ mi, abym powiedzia³ ci o „chrzcie krwi", którym ochrzczony zosta³ ogromny zespó³ moich wspó³ziomków na polskiej ziemi; a ¿e ¿yli na niej i z jej dóbr korzystali, ¶mieræ ich — je¿eli przyjêta zosta³a z poddaniem, bez nienawi¶ci, a przez nielicznych jako zado¶æuczynienie za winy narodu ¿ydowskiego — przyj±³ Pan i zaliczy³ na dobro obu narodów: tego, którego krew mieli¶my w ¿y³ach, i tego, który nas przygarn±³ i karmi³ przez ponad piêæset lat, nie czyni±c nam krzywdy, podczas gdy my, niestety, jako naród mamy ciê¿kie winy wobec Polski. Nie bêdê ci o tym mówi³, tym bardziej ¿e nie dotyczy³y one biedoty ¿ydowskiej (z nielicznymi wyj±tkami), lecz planów ¿ydostwa miêdzynarodowego, które jednak pragnê³o realizacji ich na terenach Polski w oparciu o liczebno¶æ masy moich wspó³ziomków. Te plany zosta³y obalone z wyroku Pana, bo realizowaæ mia³y cele nieprzyjaciela ludzko¶ci, któremu, niestety, s³u¿± ¶wiadomie i ¶wiêtokradczo pewne nieliczne, lecz najbogatsze, bo w³adaj±ce pieni±dzem, grupy ¯ydów w ¶wiecie zachodniej Europy, obu Ameryk i Izraela. I te plany obali nadchodz±ca na ten ¶wiat — na ten, o którym ci powiedzia³em (czyli zachodni) — katastrofa, lecz nie dotyczy to Polski, mojej i twojej Ojczyzny. Powiedzia³em ci to, aby¶ nie pos±dza³a mnie o stronniczo¶æ. Teraz za¶ wracam do sedna sprawy.
Wiesz, ¿e królestwo Pana jest wspóln± Ojczyzn± ca³ej ludzko¶ci. Bóg kocha wszystkich swoich synów i pragnie ich obecno¶ci przy sobie. Chrzest jest potencjalnym aktem przyjêcia dziecka, uczynionym w jego imieniu przez rodziców z ich dobrowolnego wyboru, lecz aby sta³ siê aktem dokonanym, konieczne jest potwierdzenie go ¿yciem przez ochrzczonego. Chrzest jest przynale¿no¶ci± do Ko¶cio³a Chrystusowego — a wiêc ponadczasowego —jest jak gdyby wst±pieniem w szeregi wiernych, przyznaniem z góry obywatelstwa królestwa wraz z towarzysz±cymi temu przywilejami (wszystkimi sakramentami). Lecz wiadomo, ¿e w¶ród obywateli kraju bywaj± te¿ renegaci, zdrajcy lub po prostu ludzie, których nic los ich Ojczyzny nie obchodzi, byleby im samym siê dobrze dzia³o; je¶li tak nie jest, szukaj± sobie innego miejsca w ¶wiecie (Mówi³em to w przeno¶ni, ale sama wiesz, co dzieje siê w ostatnich latach z Polakami. Tragiczne jest, ¿e ich ucieczka pozbawi ich opieki, któr± Królowa nasza roztacza nad Polsk±).
A Bóg, dziecko, jest powa¿ny i nasz wybór tak¿e traktuje powa¿nie; przecie¿ „synami Bo¿ymi jeste¶my" (S³owacki). Nosimy w sobie Jego podobieñstwo, a na sobie — chrze¶cijanie — piêtno Krwi Zbawiciela swego (która ich odkupia).
Jednak¿e Pan jest Bogiem ca³ej ludzko¶ci i powinno¶ci± Izraela by³o szerzenie tej prawdy. Kiedy chcieli ograniczyæ mi³o¶æ Bo¿± (wraz ze spodziewanymi przywilejami) tylko do swego narodu, Bóg rozproszy³ ich, a s³u¿bê ¶wiatu zleci³ tym, którzy przyjêli S³owo Bo¿e, Mesjasza, i zechcieli Dobr± Nowinê nie¶æ ca³emu ¶wiatu z zapa³em i rado¶ci±. Chcieli dzieliæ siê tym, co by³o dla cz³owieka najwa¿niejsze, najcenniejsze i najlepsze, z ka¿dym, kto potrzebowa³, têskni³, szuka³ prawdy i mi³o¶ci. Bo widzisz, dziecko, oni nie¶li ¶wiatu mi³o¶æ Boga, a ta jest zawsze darz±ca, bezinteresowna, wspania³omy¶lna i pragnie wype³niæ sob± pustkê i g³ód ka¿dego cz³owieka, nasyciæ go. „Reszt± Izraela" byli moi rodacy. Ich krew p³ynê³a w ¿y³ach moich i po wielu wiekach wyda³a i we mnie swój owoc. Jak¿e¿ bym móg³ nie przyj±æ Boga w ca³ej pe³ni Jego mi³osierdzia. Mi³osierdziem Ojca by³ Syn, S³owo Bo¿e, Mesjasz. Krwi± Jego odkupieni jeste¶my wszyscy — ca³a ludzko¶æ, wszystkie pokolenia — bo mi³o¶æ Boga nie zna ograniczeñ. Zna je natomiast wola ludzka: mo¿e powiedzieæ „nie" Panu swemu. Na naszych oczach tak siê dzia³o z tyloma milionami ludzi — sprzeciw, jakiego chyba nigdy dot±d nie by³o w¶ród ludzko¶ci, ju¿ znaj±cej naukê Chrystusa Pana.
Naród ¿ydowski nadal od wieków oczekuj±cy Mesjasza, odrzucaj±cy Jezusa Chrystusa i Jego orêdzie mi³o¶ci i przebaczenia, wrogi Mu, zawziêty, m¶ciwy i ¿ywi±cy w sobie nienawi¶æ do innych ni¿ oni, do „gojów", sta³ siê nagle obiektem nienawi¶ci innego narodu i jego ofiar±. I to by³o zbawieniem dla wielu, bardzo wielu z nas. Pan sprawiedliwo¶æ ma dla katów, ale ich ofiarom okazuje oblicze Mi³osierdzia, chocia¿by na mi³osierdzie nie zas³ugiwali. Ale czy¿ w¶ród tej g³oduj±cej biedoty, schorowanych i starych kobiet i mê¿czyzn, chorych i s³abych, bezradnych, bezbronnych i prze¶ladowanych, gin±cych z g³odu na ulicach, w¶ród dzieci bezdomnych, przera¿onych, niczego nie rozumiej±cych wielu ich by³o? Nie, ci ¿yli bezpieczni na Zachodzie, w Szwajcarii, USA i innych krajach (Chodzi o tych, co ¶wiadomie walczyli z Bogiem i odrzucali S³owo Bo¿e, staraj±c siê zniszczyæ chrze¶cijañstwo, o¶mieszyæ je i wyrwaæ z dusz ludzkich — s³owem, o niektóre krêgi miêdzynarodowego ¿ydostwa). Prawd± jest te¿, ¿e i tu byli liczni donosiciele, policja, ³apownicy (jak w ka¿dym spo³eczeñstwie — a w tak zagro¿onym, jak nim by³o nasze, cechy te potêguj± siê, ludzie pragn± siê ratowaæ za wszelk± cenê), ale wreszcie zginêli i oni. Mówiê wiêc o ca³o¶ci, która przesz³a przez czy¶ciec i piek³o za ¿ycia. Cierpienie spala winy, je¶li siê je zrozumie. Tu odczuwano nienawi¶æ wroga, a wtedy trudno analizowaæ w³asne winy, lecz byli i tacy.
Ja, jak wiesz, opiekowa³em siê dzieæmi, bo one by³y najbardziej bezbronne i pierwsze ginê³y (nie mog³y pracowaæ, wiêc by³y niepotrzebne). Chcia³em, aby moja mi³o¶æ os³ania³a je przed lêkiem, póki mo¿na. Bóg da³ mi tê ³askê, ¿e mog³em byæ z nimi do ostatniej chwili i dlatego mog³em oddaæ je wszystkie w Jego wyci±gaj±ce siê ku nam przebite d³onie — przygotowane, wiêc ufne i oczekuj±ce zapowiedzianego przeze mnie Spotkania. Zapewniæ ciê mogê, ¿e „chrzest krwi" — chocia¿ krwi nie by³o (by³ gaz, a przedtem nienawi¶æ, groza, krzyk, strza³y, bieg, szczekaj±ce, rzucaj±ce siê ku nam psy, i trupy, masa trupów po drodze) — jest kluczem do Serca Pana. Jego wspó³czucie, lito¶æ, ³agodno¶æ, nieskoñczona dobroæ i to, czego ja nie przewidzia³em: Jego po¶piech (!), z jakim spieszy³ ku nam! Jego obecno¶æ ju¿ w komorze gazowej — zupe³nie przes³oni³a nam ból i lêk ¶mierci (bo szczê¶cie duszy niezmiernie przewy¿sza lêk i ból cia³a). By³ On i niebo otworzy³o siê w komorze „k±pielowej", plugawym miejscu mordu. Widzieli¶my Go, jak gdyby kolejno otwiera³y nam siê oczy, i wtedy moja mi³o¶æ do dzieci wyda³a mi siê nik³ym cieniem, zaledwie ¶ladem tej, która nas ogarnê³a.
Dzieci, moje dzieci, przyci±gane t± mi³o¶ci± by³y zachwycone, ol¶nione, jak gdyby budzi³y siê ze snu, garnê³y siê ku Niemu, otoczy³y Go, a On wzi±³ dwoje najmniejszych na rêce i powiedzia³: „Chod¼cie, przyjaciele, zabieram was do mojego domu, do wiecznej rado¶ci, a o tym, co by³o, zapomnijcie". I zostali¶my otoczeni przez piêkne, ¶wietliste, radosne postacie anio³ów — s³ug pañskich (dzieci zobaczy³y, ¿e ka¿de mia³o swego opiekuna)
, potem przez rodziny nasze, tych, których pogrzebali¶my i po¿egnali, a to, co dot±d by³o realne, sta³o siê mg³±, nico¶ci±. Czy wiesz, ¿e dzieci nie zd±¿y³y nawet zauwa¿yæ swoich cia³? Ja nas widzia³em przez moment jako jak gdyby ¶lad przesz³o¶ci.
Nie tylko ja jestem z Panem. S± wszystkie moje dzieci i w ogóle wszystkie nieszczê¶liwe dzieci. I niezmierzona jest liczba moich rodaków tu, w domu Pana. To s± Jego plony z rzezi kierowanej przez moce nieprzyjaciela. Ka¿da ofiara, ka¿dy cz³owiek zamordowany przez ludzi — te¿ Jego synów — ma wstêp do Jego królestwa, a ci, którzy wiele zawinili i oczyszczaæ siê musz± (czêsto bardzo d³ugo), te¿ b³ogos³awi± Pana, bo dobrze rozumiej±, ¿e otrzymali ³askê ratuj±c± ich przed potêpieniem siebie, przed wieczysto¶ci± konania, straszniejsz± ni¿ wszystkie katownie ¶wiata.
Chcia³bym ci jeszcze przekazaæ, ¿e mogê wam pomagaæ, zw³aszcza w zakresie swoich umiejêtno¶ci, ale chcia³bym bardzo, aby¶cie oddawali mi moich wspó³wyznawców, bo mogê prosiæ o ich nawrócenie ku Panu.
……………………
Chcê ci teraz powiedzieæ, ile my, polscy ¯ydzi, zawdziêczali¶my polskiej kulturze, tolerancji, zdolno¶ci do przyjmowania innych jako równych sobie. Mówiê o tych z nas, którzy wyszli ze swoich gett i ¿yli ¿yciem ca³ego spo³eczeñstwa.
…………………………….
nasza m³odzie¿, która kszta³ci³a siê ju¿ w polskich szko³ach, gimnazjach i na uniwersytetach (¶wiadomie pomijam ekscesy, bo to wymaga d³u¿szego t³umaczenia) czerpa³a z polskich warto¶ci, i one w³a¶nie zaszczepi³y siê w naszych duszach — dlatego mo¿e, ¿e do porzucenia niczego nas nie zmuszano, nie dzielono, nie upokarzano, niczego nie narzucano. Wielka poezja narodowa, umi³owanie wolno¶ci, tradycja zrywów i powstañ, która w niektórych rodzinach ¿ydowskich ¿y³a ju¿ od pokoleñ (p. Janusz przypomina mi wiersz Norwida „¯ydowie polscy", obrazy Grottgera, udzia³ w walkach) — to wszystko, a i harcerstwo spowodowa³y, ¿e polski szacunek dla godno¶ci cz³owieczej w m³odym pokoleniu zmieni³ je tak, ¿e by³o zdolne do powstania. Powstanie w Getcie Warszawskim by³o jedynym w Europie! By³o skutkiem warto¶ci polskich, które wch³onêli¶my. Ja je widzia³em ju¿ st±d i sam wraz z innymi przyjmowa³em nasze poleg³e dzieci, które Pan wita³ z rado¶ci± i wielu z nich wprowadzi³ wprost do swego domu.
Bóg nasz kocha odwagê, po¶wiêcenie i mêstwo. Niebo pe³ne jest tej radosnej, mêczeñskiej m³odzie¿y ¿ydowskiej i o wiele liczniejszej waszej, a w³a¶ciwie naszej polskiej. Tu nie ma ró¿nicy pomiêdzy narodowo¶ciami — jest wspólnota dróg, którymi sz³o siê ku Panu, wspólnota umi³owañ.
Po kilku dniach (6 XI 1988 r.).
— Panie Januszu. Dziêkujê panu za przekaz, ale chcia³abym spytaæ, czy na odmianê cechy ¿ydowskie nie oddzia³ywa³y na Polaków i jak?
— Dobrze, odpowiem pani. Otó¿ mog³y one oddzia³ywaæ tylko przez tych ¯ydów, którzy koñczyli polskie szko³y, poznawali jêzyk i zyskiwali przyjació³ w spo³eczeñstwie polskim. Owszem, s³ysza³em, co pani mówi³a o karczmarzach rozpijaj±cych ch³opstwo, lichwiarzach, a w okresie zrywów narodowych i szpiclach — na us³ugach zaborców. Nie zaprzeczam, ¿e takie wypadki by³y, ale gdzie mia³a siê wcisn±æ spo³eczno¶æ bardzo liczna i bardzo biedna w kraju rolniczym? Pozostawa³ jej tylko handel i po¶rednictwo...
— I lichwa — podpowiedzia³am.
— To prawda, ale te¿ ilu¿ by³o w¶ród ¯ydów w ma³ych miasteczkach nêdzarzy? W wielodzietnych rodzinach, które trzeba by³o wy¿ywiæ, pracowa³y ju¿ ma³e dzieci. ¯ydzi s± pracowici. Wykszta³cili w sobie tê umiejêtno¶æ przez wieki poniewierki w spo³eczeñstwach, gdzie byli zawsze poza nawiasem ¿ycia spo³ecznego. Pozosta³ im tylko handel i rzemios³o, a u najbardziej przemy¶lnych i pozbawionych skrupu³ów — lichwa, obrót pieni±dzem, no i popieranie siê wzajemne, poparcie wspólnoty ¿ydowskiej.
Powracam do tych, którzy postanowili wyj¶æ z getta ¿ydowskiego z jego nie zmienionymi od wieków obyczajami i nauk± wy³±cznie religijn±, hebrajsk±, z naros³ymi przez stulecia tomami komentarzy, Kaba³± i Tor±. Jest prawd±, ¿e w ¶wiat chrze¶cijañski wnosili oni sceptycyzm i ateizm. Z trudem odrywali siê od religijno¶ci ¿ydowskiej w po¿±daniu wolno¶ci umys³u, wolno¶ci od nies³ychanej ilo¶ci przykazanych regu³ zachowania i zakazów i nakazów Prawa. Nie³atwo im by³o powróciæ znowu do jakiejkolwiek religii. Lecz ile dali talentów wedle swej specyfiki uzdolnieñ w muzyce, w literaturze, poezji, wtedy gdy w³±czali siê w kulturê Europy, w kulturê ³aciñsk±? Ile zawdziêcza ¯ydom jêzyk polski w XX wieku, jak go opanowali, jak sta³ siê im jêzykiem ojczystym? Je¶li pani bez uprzedzeñ rozwa¿y ich wk³ad do kultury, zobaczy pani, ¿e nie by³ taki ma³y. To samo z wiedz±, chocia¿by Askenazy i Hirszfeld. Chodzi mi o sprawiedliwy os±d.
Natomiast to, co pope³nili z³ego wzglêdem narodu polskiego, a co jest zbrodni±, jest ni± równie¿ tu, w oczach naszych — bo Pan nie zna stronniczo¶ci — i za tych z nas nie przestajemy was przepraszaæ i prosiæ was o przebaczenie. Tym bardziej te¿ staramy siê — st±d — naprawiaæ ich winy. Widzimy bowiem jasno, ¿e dzia³ali z inspiracji nieprzyjaciela i usi³owali zniszczyæ nie tylko wasz naród, lecz i plany Bo¿e wzglêdem niego i ludzko¶ci, którym i my z ca³ego serca s³u¿ymy.
Tu nie ma nikogo, kto by nie pragn±³ otoczyæ was pomoc±, i to, co teraz mówiê pani, jest te¿ usi³owaniem dopomo¿enia — wedle moich s³abych mo¿liwo¶ci, lecz z ca³ego serca czynionych. Przecie¿ nasze cia³a u¿y¼niaj± polsk± ziemiê, a nasze dusze, nasze serca i pamiêæ s± z ni± na zawsze zwi±zane. Polska jest tak¿e i moj± Ojczyzn±. I ja czerpa³em wzory z tych samych ¼róde³: z historii, tradycji i kultury polskiej, tak jak wy czerpiecie z najpiêkniejszego daru mojego starodawnego narodu: z Pisma ¶wiêtego. Ludzko¶æ, dziecko, jest jednym umi³owanym dzieckiem Pana, jedn± rodzin±, w której wszyscy powinni wspomagaæ siê i dzieliæ tym, co posiadaj± — a w³a¶ciwie co wypracowali jako naród — najpiêkniejszego, w³asnego, niepowtarzalnego. Teraz nadchodzi czas, kiedy my, Polacy, uka¿emy ¶wiatu drogê ratunku, drogê Pañsk±: mi³o¶ci i przebaczenia, sprawiedliwo¶ci i mi³osierdzia spo³ecznego. Pan przez nas daje ¶wiatu now± pomoc: dla tak zdegenerowanej i martwej duchowo ludzko¶ci Polska bêdzie obrazem odrodzenia, nadziei, prawid³owo¶ci rozwoju — ku Bogu i we wspó³pracy z Nim.
………………………………………………….
Widzisz, dziecko, naród ¿ydowski to naród wschodni, krañcowy: gwa³townie kocha i gwa³townie nienawidzi. Wielu ¯ydów nienawidzi nie tylko Jezusa i chrze¶cijañstwa, lecz ca³ej ludzko¶ci. S± w¶ród nich ¶wiadomi i potê¿ni s³udzy nieprzyjaciela pragn±cy zag³ady ludzko¶ci, zw³aszcza zniszczenia planów Boga dla niej. (...) Jest te¿ wielu w¶ród nas, którzy po¶ród narodów s³u¿ymy Panu i Jego wspania³ym prawom. ¯ydzi odrzucili Mesjasza, odrzucili Zbawienie narodu, dlatego jako naród powróc± ostatni. Lecz pojedynczo ju¿ powracaj± ku Niemu. Ostatnia wojna do pierwszych ¶wiêtych chrze¶cijañstwa ¯ydów, jak i Jezus, do³±cza nowych, jak Edyta Stein i mnóstwo innych. To pocz±tek powrotu. Ko³o siê zamyka. Wy, Polacy, pomogli¶cie nam w tym powrocie. Dlatego macie nasz± pomoc i mi³o¶æ.
B³ogos³awiê w imiê Chrystusa.

http://www.objawienia.pl/anna/anna/sbm-6.html

« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2012, 10:56:38 wys³ane przez JACK » Zapisane
Kiara
Go¶æ
« Odpowiedz #86 : Luty 12, 2012, 11:25:07 »

No nie ... po ¶mierci cudza Dusza a szczególnie kogo¶ kto za ¿ycia by³ dobrym Cz³owiekiem nigdy nie mówi ¼le o innych , naprawdê nigdy!
Zatem dla mnie takie "cuda" s± przekrêtami  politycznymi ,niewiarygodnymi s³u¿±cymi manipulacji innymi lud¼mi. Ot i tyle .Wiesz ja siê nie daje zwodziæ takim cudom które w swojej tre¶ci siej± nienawi¶æ miêdzyludzk±. Dla mnie to manipulacja "szyta grubym ¶ciegiem" , roz³azi siê przy pierwszym dotkniêciu. Ale ludzie siê nabieraj± na takie "rewelacje"... no có¿?
Za¶wiat nie gloryfikuje ¿adnej religii , Za¶wiat wspiera dobro wszelakie  zatem tego typu "cudeñka" s± dla mnie bezwarto¶ciow± rozwojowo tre¶ci± kieruj±c± ludzi w stronê nienawi¶ci do siebie i warto¶ciowania cudzym miast swoich czynów. Feeee... i beee...

Judaizm w sobie niesie warto¶ci które warto poleciæ wszystkim s± identyczne i zgodne w 100% z przekazem Jeszua ( w koñcu On jest ¯ydem -Kap³anem ) wykszta³conym i wychowanym w tradycji.
Zatem dobrze by by³o gdyby ka¿dy przeczyta³ spokojnie i odniós³ najpierw do siebie miast ci±gle oceniaæ innych i zada³ sobie pytanie; W którym miejscu ja jestem teraz?
Zawsze zaczynamy od siebie i tworzymy piêkno w sobie ,bo ono wyp³ywaj±c z nas przemienia nasze otoczenie nie odwrotnie. Zatem czym wiêcej piêknych ludzi tym ¶wiat staje siê piêkniejszym.
¯yczê wszystkim powodzenia , bo wiem z autopsji jak ciê¿ka i trudna to praca , która trwa do ostatniego dnia naszego ¿ycia.

Kiara U¶miech U¶miech



JUDAIZM A CHARAKTER
pytanie od BG :



Jaki jest pogl±d judaizmu na charakter cz³owieka i czy mówi co¶ na temat pracy nad nim?

odpowied¼ :


Judaizm nigdy nie uwa¿a³, ¿e charakter cz³owieka jest z natury albo dobry  albo z³y, ale twierdzi³, ¿e w jego charakterze przejawiaj± siê tendencje zarówno do czynienia dobra (jecer hatow), jak i do czynienia z³a (jecer hara). Jednak cz³owiek ma mo¿liwo¶æ rozwijania swoich dobrych cech charakteru i poskramiania, wyciszania - z³ych.

Judaizm postrzega wiêc pracê nad doskonaleniem charakteru cz³owieka, jako cel jego ¿ycia. Midrasz naucza, ¿e „przykazania Tory nie zosta³y dane ludziom z ¿adnego innego powodu, ale dlatego, by czyniæ cz³owieka lepszym” (Bereszit Rabba 44:1). To wa¿ne: czynienie ludzi lepszymi nie jest jednym z celów dania Tory, ale jedynym celem!

Cz³owiek powinien po¶wiêcaæ swoje ¿ycie na ci±g³e d±¿enie do bycia lepszym: uczciwszym, odwa¿niejszym, bardziej uprzejmym, bardziej wspó³czuj±cym.

Ten, kto nie jest lepszym cz³owiekiem maj±c lat czterdzie¶ci, ni¿ by³ - maj±c lat dwadzie¶cia, musi przyznaæ, ¿e jego ¿ycie jest pora¿k±. 

Gaon z Wilna (1720-1797) pisa³: „Celem ¿ycia jest pokonywanie w³asnych s³abo¶ci i w³asnej natury, naprawianie siebie samego. Bo je¿eli nie, to jaki jest po¿ytek z ¿ycia?”

Judaizm jest religi±, która przywi±zuje wiêksz± wagê do czynów ni¿ do my¶li, dlatego jedynie nasze postêpowanie wobec innych ludzi jest realnym i ostatecznym sprawdzianem, kim jeste¶my naprawdê.

Bo przecie¿ stajemy siê dobrzy nie poprzez dobre my¶li, ale wy³±cznie przez dobre uczynki. I to nie przez jednorazowe czynienie dobra, ale konsekwentne i sta³e. Dlatego w³a¶nie Majmonides  uwa¿a³, ¿e lepiej jest dawaæ biednym jedn± monetê tysi±c razy, ni¿ daæ jednemu biednemu tysi±c monet.

Ci±g³e dawanie, ci±g³e czynienie drobnych kroków doskonal±cych nasz charakter – w przeciwieñstwie do jednorazowego czynu – staje siê bowiem z czasem czê¶ci± naszej natury i skuteczniej przemienia nas w lepszych ludzi.

Wed³ug mêdrców Talmudu „czyny bardziej kszta³tuj± serce, ni¿ serce – czyny”.

Tora zawiera wiele nakazów, których przestrzeganie w (w najszerszym ich rozumieniu) umo¿liwia doskonalenie w³asnego charakteru. Dwa z nich to:

1. „B±d¼cie ¶wiêci, bo Ja, Bóg, wasz Bóg, jestem ¦wiêty” (Wajikra, 19:2)

Nachmanides (1194 – ok. 1270) wyja¶nia³, ¿e osi±ganie ¶wiêto¶ci nie polega jedynie na powstrzymywaniu siê od z³ych, zakazanych czynów, ale na ”u¶wiêcaniu siê poprzez czyny dozwolone” (Jewamot 20a). Polega to na kontrolowaniu swoich emocji wtedy, gdy wykonujemy czynno¶æ dozwolon± (np. jedzenie), ale nie pozwalamy sobie na ³akomstwo, w zakupach – na brak rozs±dku, w piciu alkoholu – na przekraczanie granic przyzwoito¶ci, w rozmowach – na u¿ywanie wulgarnego jêzyka.

Nachmanides zauwa¿y³, ¿e jest mo¿liwe przestrzeganie wiêkszo¶ci przykazañ Tory i pozostawanie cz³owiekiem budz±cym wstrêt, czyli - jak to okre¶la³ - "³ajdakiem - z pe³nym przywoleniem Tory". Mo¿na wiêc przestrzegaæ skrupulatnie zasad koszerno¶ci, a jednocze¶nie byæ wstrêtnym ¿ar³okiem. Ten prosty przyk³ad zwraca uwagê na jeden z fundamentalnych filozoficznych konceptów judaizmu dotycz±cy natury ludzkiej: jeste¶my istotami pogranicza - umiejscowionymi pomiêdzy ¶wiatem zwierz±t i ¶wiatem duchowym. St±d dwuaspektowo¶æ natury ludzkiej. Podlegamy wp³ywom obu tych aspektów: zwierzêcego i duchowego.

Alfabet wewnêtrznych konfliktów cz³owieka, wynikaj±cych z tej opozycji, jest d³ugi.

Zaczyna siê w³a¶nie od tendencji do niekontrolowanego zaspokajania podstawowych potrzeb: instynktu g³odu, seksu; poprzez bardziej skomplikowane tendencje do zaspokojenia instynktu w³adzy i posiadania; a¿ do instynktu powoduj±cego, ¿e cz³owiekowi daje satysfakcjê np. obserwacja cierpienia innych ¿ywych istot.

¦wiêto¶æ, czyli kedusza, jest definiowana zawyczaj jako status, który nadaje siê czemu¶ poprzez ludzkie dzia³ania oddzielaj±ce to co¶ od pospolito¶ci, zwyczajno¶ci, powszednio¶ci i przypisywanie temu (np. czasowi, przestrzeni, w³asnemu postêpowaniu) statusu duchowego. Inaczej oddzielenie sacrum od profanum.

Zazwyczaj jest to kojarzone z rytua³em b³ogos³awieñstwa (przed wieloma czynno¶ciami, np. jedzeniem). Jednak  Talmud wyra¼nie stwierdza, ¿e zasada u¶wiêcania odnosi siê do wszystkich aspektów ¿ycia.

Zwraca to uwagê na fakt, ¿e - jak zauwa¿a Ramban - przykazanie to ma obowi±zywaæ wszêdzie tam, gdzie brak szczegó³owego prawodawstwa. Tam, gdzie co¶ "jest ci dozwolone", cz³owiek nie powinien czuæ siê zwolnionym z obserwowania swojego zachowania - w³a¶nie na mocy przykazania "B±d¼cie ¶wiêci", które wymaga od ka¿dego cz³owieka, aby stawa³ siê lepszym  - nie tylko pod wzglêdem etycznym, ale tak¿e w umiejêtno¶ci doskonalenia kontroli nad samym sob± - bez dania mu szczegó³owych instrukcji. W konsekwencji, w³a¶nie brak tych szczegó³owych instrukcji, a jednocze¶nie fakt, ¿e jeste¶my obdarzeni umiejêtno¶ci± odró¿niania sacrum od profanum, powoduje, ¿e jest to - z wszystkich przykazañ - przykazanie najbardziej twórcze.

Bowiem koncept keduszy (u¶wiêcenia), wyprowdzony z przykazania "B±d¼cie ¶wiêci", sprawia, ¿e jeste¶my w stanie kontrolowaæ nasze zachowania, stosuj±c wobec nich kryteria trudno poddaj±ce siê jednoznacznym definicjom: np. skromno¶ci, umiaru, ³agodno¶ci, pow¶ci±gliwo¶ci, ¿yczliwo¶ci - cech, które nie daj± siê zamkn±æ w literze prawa, a s± tak fundamentalnie istotne w ¿yciu cz³owieka i jego relacjach z innymi lud¼mi i Bogiem.


2. „Bêdziesz czyni³ to, co przed Bogiem jest prawe i dobre” (Dewarim 6:18)

Nachmanides wyja¶nia, ¿e „znaczenie tego wersetu jest nastêpuj±ce: Bóg mówi, aby przestrzegaæ Jego praw (…), ale gdy nie istnieje jednoznaczne prawo mówi±ce, jak post±piæ w konkretnej sytuacji, nale¿y czyniæ to, co jest dobre i sprawiedliwe w Jego oczach”

Dotyczy to tysiêcy zupe³nie zwyczajnych sytuacji dnia codziennego. Tak wiêc mimo, ¿e nie ma prawa nakazuj±cego np.  poinformowanie kogo¶, kto w panice biegnie na peron, aby zd±¿yæ na poci±g, ¿e w³a¶nie og³oszono, i¿ poci±g ten ma spó¼nienie, powinni¶my to zrobiæ, bo jest do w³a¶ciwe postêpowanie. Mimo, ¿e nie istnieje prawo obliguj±ce do zwrócenia uwagi mijaj±cemu nas przechodniowi, ¿e odcinek chodnika, do którego siê w³a¶nie zbli¿a, jest pokryty lodem i przez to niebezpieczny – nale¿y mu o tym powiedzieæ, bo jest to po prostu s³uszne postêpowanie, jest czynieniem tego, co "prawe i dobre".


.............


W periodyku "Reform Judaism" (wiosna 2006), rabin Joseph Telushkin poleca przestrzeganie zasad pomagaj±cych w doskonaleniu w³asnego charakteru. Na li¶cie znajduj± siê miêdzy innymi:


1. Czyñ dobro jak najczê¶ciej

2. Przyja¼nij siê z lud¼mi dobrymi i m±drymi

3. Unikaj ludzi z³ych i g³upich

4. Gdy nie jeste¶ pewien, czy twoja decyzja jest s³uszna, zapytaj siebie, czy przekonuje ciê do niej jecer hara (inklinacja do z³a) czy jecer hatow (inklinacja do dobra)

5. Je¿eli w modlitwie zwracasz siê do Boga prosz±c o dobro, pro¶ najpierw o dobro dla kogo¶ innego

6. Staraj±c siê zwalczyæ jak±¶ swoj± wadê, przez pewien czas rób wszystko, co jest radykalnym zaprzeczeniem tej w³a¶nie cechy charakteru

7. Patrz na swoje ¿ycie z perspektywy przysz³o¶ci: dbaj o to, jak zostaniesz zapamiêtany

8. Rozwijaj to, co jest zalet± w twoim charakterze


Do tych zasad warto dodaæ jeszcze jedn±:

Nie lekcewa¿ ¿adnych w³asnych zachowañ, gdy dotycz± innych ludzi. Zadawaj sobie jak najczê¶ciej pytanie: „czy to, co zamierzam zrobiæ mo¿e kogo¶ skrzywdziæ?”


http://the614thcs.com/40.1149.0.0.1.0.phtml
« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2012, 11:36:26 wys³ane przez Kiara » Zapisane
arteq
Go¶æ
« Odpowiedz #87 : Luty 12, 2012, 11:40:47 »

No nie ... po ¶mierci cudza Dusza a szczególnie kogo¶ kto za ¿ycia by³ dobrym Cz³owiekiem nigdy nie mówi ¼le o innych , naprawdê nigdy!
Zacznê od tego, ze nie wiem czy s± to s³owa Korczaka, szczególnie z tamtej strony.

Ale¿ Kiaro, przecie¿ w tym tek¶cie nie ma odniesienia do KONKRETNYCH osób lecz do ogólnej sytuacji (przecie¿ to Twój w³asny wybieg - jak mantrê powtarzasz, ze to jak najbardziej dopuszczalne i wskazane...) wiêc o co nagle Ci chodzi? ¯e s³owa s± Ci nie w smak? Przecie¿ w tym "cytacie" nie ma ¿adnej nienawi¶ci, ¿adnego poni¿ania, jest po prostu PRAWDA. Nie ma tam odniesienia do z³ych, konkretnych osób lecz do z³ych sytuacji. Je¿eli uwa¿asz inaczej, wska¿ mi proszê kto PERSONALNIE jest opisywany oraz wska¿ gdzie znajduje siê  jakiekolwiek K£AMSTWO.

Dlaczego wbrew faktom nie chcesz przyj±æ do wiadomo¶ci, ¿e istniej± dobrzy i ¼li chrze¶cijanie/katolicy (przynajmniej oficjalnie przyznaj± siê do tych grup), tak samo s± dobrzy i ¼li ¯ydzi i tak samo Muzu³manie. Wiem, ¿e Ci ten puzzel za nic nie chce pasowaæ do Twojej uk³adanki któr± uwa¿asz za prawdziw±, ale to nie problem tkwi w tym puzzlu... lecz w pozosta³ej uk³adance.
« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2012, 11:41:37 wys³ane przez arteq » Zapisane
Kiara
Go¶æ
« Odpowiedz #88 : Luty 12, 2012, 12:06:07 »

Po raz kolejny nie dyskutuje ( przynajmniej staram siê to robiæ ) o ludziach wyznawcach czego¶ a o ideologii o zasadach tej ideologii. Je staram siê pokazaæ takimi jakimi s±.
¯adna przynale¿no¶æ ,¿adna ni etniczna , ni religijn± ni geograficzna nie czyni cz³owieka dobrym ani z³ym. To czyniæ mo¿e i zawsze jest skutkiem tylko jego praca nad sob± lub jej braku.
Pisa³am i¿ jest mnóstwo wspania³ych ksiê¿y i zakonników katolickich , pisa³am o mszach na których gdy kap³an je odprawia z mi³o¶ci± i rado¶ci± a nie z obowi±zku p³ynie mi³o¶æ do ludzi i wzbogaca ich. Je¿eli sprawi ci to rado¶æ dodam i¿ w ¶rod ¯ydów jest te¿ bardzo du¿o ludzi nieprawych , nie etycznych , zwyczajnie z³ych.
Wiem to i doskonale odró¿niam ciesz± mnie dobrzy niezale¿nie od wyznania i smuc± ¼li w ka¿dym z nich.
Moim celem nie jest pokazywanie konkretnych ludzkich s³abo¶ci ( robiê to wyj±tkowo gdy wymuszasz na mnie uzasadnienie przyk³adem), a pokazanie fa³szu lub prawdy ideologii religijnej jej   zasad którymi ludzie kieruj± siê prowadzeni przez nie.

I po raz kolejny absolutnie mi nie przeszkadza i nie krytykuje niczyich wyborów przynale¿no¶ci , akceptujê w pe³ni  woln± wolê wszystkich. Jednak woln± wolê nie zmanipulowan± fa³szywymi dogmatami opartymi na symbolach pod którymi jest zupe³nie inny przekaz.

Ta informacja musi byæ publiczna i tak siê dzieje, ale co mimo jej zaistnienia wybior± ludzie szanujê jako ich osobiste decyzje.
Zatem niech p³ynie wiedza o Judai¿mie i niech p³ynie o Katolicyzmie staæ siê Israelem mo¿e ka¿dy niezale¿nie od wyznania.

Wybory pozostawmy my¶l±cym ludziom.

Kiara U¶miech U¶miech
« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2012, 13:22:11 wys³ane przez Kiara » Zapisane
quetzalcoatl44
Go¶æ
« Odpowiedz #89 : Luty 12, 2012, 12:14:15 »

wlasnie to zaswiaty wiedza kto za co jest odpowiedzialny i co sie swieci...kto nie wie na czym polega zbawienie i kim jest zbawiciel, od dziecka jest uczony nienawisci do  innych ludzi ma juz zmienione DNA i bardzo trudno bedzie im odnalezc wlasciwa droge..ale swiadomosc i konsekwencje moga jeszcze wszystko zmienic.. U¶miech
« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2012, 12:20:27 wys³ane przez quetzalcoatl44 » Zapisane
arteq
Go¶æ
« Odpowiedz #90 : Luty 12, 2012, 12:19:58 »

Je¿eli sprawi ci to rado¶æ dodam i¿ w ¶rod ¯ydów jest te¿ bardzo du¿o ludzi nieprawych , nie etycznych , zwyczajnie z³ych.
Nigdy ¿adne z³o czy pod³o¶æ nie wzbudza³y mojej rado¶ci.

Tak, piszmy o ró¿nych rzeczach - ale rzetelnie i uczciwie, niczego nie ujmujmy i niczego nie dodajmy. I miejmy na tyle odwagi aby w ka¿dym momencie braæ odpowiedzialno¶æ za wypowiedziane s³owa czy pogl±dy, a nie uciekaæ w nag³± chêæ milczenia. Tyle.
Zapisane
komandos040
Go¶æ
« Odpowiedz #91 : Luty 12, 2012, 12:22:49 »

No w³a¶nie odno¶nie 'z³ych do szpiku ¿ydów.
To prym wiod± szatany -> Bilderbergowie i Rockefelerrowie.
A s³yszeli¶cie o pog³oskach o Benedykcie ?
Biedaczek, teraz bêdzie ucieka³ gdzie pieprz ro¶nie.
Pewnie to robota Iluminatów i ich kardyna³ów w Watykanie, oraz w/w rodzinek którzy tworz±c ca³o¶æ s± z NWO.
Zapisane
quetzalcoatl44
Go¶æ
« Odpowiedz #92 : Luty 12, 2012, 12:38:30 »

chyba szykowany jest nowy mesjasz...Rzym mial upasc wg apokalipsy ale tu moze mu ktos dopomoc U¶miech wojna jest napewno ustawiana..a o CERN-nie holokauscie swiata i innych grzechach juz nie wspomne no ale to Bog osadzi U¶miech

Jedna krowa w Palestynie jest warta wiêcej ni¿ wszystkich ¯ydów w Polsce"
Izaak Greenbaum ...

http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1756701/pg1&ei=q4U1T6zeA8bxsgb0opS3DA&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=10&ved=0CHcQ7gEwCTgK&prev=/search%3Fq%3Dzohar%2Bmesiah%2Bcoming%2B5773%26start%3D10%26hl%3Dpl%26sa%3DN%26biw%3D886%26bih%3D551%26prmd%3Dimvnso

http://www.youtube.com/watch?v=NTHEd14q5dM&feature=related

http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://raptureintheairnow.com/history-of-the-jewish-people/2012-the-jewish-year-5773-in-the-zohar&ei=64M1T4GNJI6RswaV4ZW9DA&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=8&sqi=2&ved=0CGAQ7gEwBw&prev=/search%3Fq%3Dzohar%2Bmesiah%2Bcoming%2B5773%26hl%3Dpl%26biw%3D886%26bih%3D587%26prmd%3Dimvnso

http://www.youtube.com/watch?v=ct2OWlhBed0

http://mocniejszy.wordpress.com/2012/02/06/ostrzezenie-przed-wielkim-zamachem-w-2012-roku-w-europie/

http://www.youtube.com/watch?v=TnIO064yC5o

http://www.youtube.com/watch?v=MP94YAQLtV0&feature=related

http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://wn.com/2012_STARGATE__THE_130_DAY_WAR&ei=dPszT_mgL8nQsgafrLCxDA&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=6&ved=0CEcQ7gEwBTgU&prev=/search%3Fq%3Dlondon%2B2012%2Bstargate%26start%3D20%26hl%3Dpl%26sa%3DN%26biw%3D1008%26bih%3D614%26prmd%3Dimvns

http://www.youtube.com/watch?v=oA9poDfwtG4

http://www.youtube.com/watch?v=nq3e4yz4GfU&feature=results_main&playnext=1&list=PL419B8FDA5A286CF5
« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2012, 12:52:25 wys³ane przez quetzalcoatl44 » Zapisane
komandos040
Go¶æ
« Odpowiedz #93 : Luty 12, 2012, 12:52:30 »

mo¿e kto¶ to skleci w jedno z t³umaczeniem razem  ? U¶miech
Zapisane
Kiara
Go¶æ
« Odpowiedz #94 : Luty 12, 2012, 13:37:42 »

Indywidualno¶æ ludzka ma t± zasadê i¿ wielu ludzi patrz±cych na t± sam± rzecz postrzega j± inaczej , nawet bardzo inaczej. Zatem dla mnie istotne jest jak ja to postrzegam bo oceniam i mogê oceniaæ zdarzenia przez mój osobisty pryzmat rozwojowy.

Nie ze wszystkimi jest mi po drodze bowiem ludzie wybieraj± sobie ró¿ne drogi i ró¿ne ich kierunki. Jedni siê fascynuj± tragediami , karami i wszelakim rozliczaniem ja wolê wiedzê otwieraj±c± mi ¶wiadomo¶æ bym mog³a weryfikowaæ swoje wczoraj dzisiaj dla lepszego jutra.
Wiem doskonale i¿ nie bêdzie ¿adnych katastrof i globalnych kataklizmów , bo opcja z takim scenariuszem nie wgra³a siê w nasz± przysz³o¶æ.
Ludzko¶æ wybra³a ¶wiat pe³en dobra i piêkna ja równie¿, zatem nie po drodze mi z my¶l±cymi  inaczej i propaguj±cymi  wiedzê zastraszania.
Ludzka  my¶l musi odzyskaæ wolno¶æ wyj¶æ ponad mentalne zniewolenie ró¿nymi ideologiami wymuszonymi strachem oraz dogmatami my¶lowymi by mog³a dokonaæ wolnego wyboru.
Jeszcze raz ludzie ¼li i dobrzy s± wszêdzie  ¿adna przynale¿no¶æ grupowa nie jest nigdy gwarantem bycia dobrym. Dobro tworzone jest etycznym zachowaniem przepe³nionym uczuciem mi³o¶ci.

Kiara U¶miech U¶miech
« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2012, 14:56:02 wys³ane przez Kiara » Zapisane
Rafaela
Go¶æ
« Odpowiedz #95 : Luty 12, 2012, 14:41:41 »

Witajcie, no to ja troche inaczej, o roli kobiety w Judaizmie.

                                               
                                                                    Zaskakuj±ca rola kobiet. Celibatu nie ma.

Kobiety maj± wiêcej bina ni¿ mê¿czy¼ni. To dlatego one s± odpowiedzialne za sferê seksualn±. Celibat nie jest ¿adn± warto¶ci±. Ale niektóre inne metody budz± ostre kontrowersje. Jakie jest rozwi±zanie?
Wbrew powszechnemu przekonaniu, w tradycji ¿ydowskiej kobiety s± równe mê¿czyznom, jednak maj± odmienne cele w ¿yciu, które nie podlegaj± jakiejkolwiek dyskusji. Zosta³o to ustanowione przez samego Boga, a z Nim, jak wiadomo, siê nie dyskutujê. Co ciekawe, niewiasty obdarzone s± w wiêkszym stopniu bin± (intuicj±, zrozumieniem, inteligencj±) ni¿ mê¿czy¼ni. Rabini t³umacz± to tym, ¿e kobieta zosta³a zbudowana a nie powsta³a jak pierwszy cz³owiek - mê¿czyzna.

Do³±cz do nas na Facebooku

To w³a¶nie kobiety sprawuj± w³adzê w domu, do ich obowi±zków nale¿y m.in. palenie szabasowych ¶wiec. Kobiety odpowiedzialne s± równie¿ za sfer± seksualn±. Odpowiadaj± za prawo czysto¶ci rodziny, które obejmuje powstrzymanie siê od stosunków seksualnych lub jakiegokolwiek zachowania, które mog³oby do nich prowadziæ. Zakaz obowi±zuje podczas menstruacji i siedem dni po niej. Po tym jak koñczy siê okres zachowania czysto¶ci, kobiety musz± zanurzyæ siê w mykwie zanim jakiekolwiek stosunki z mê¿ami zostan± wznowione.

Celibat nie jest w judaizmie ¿adn± warto¶ci±. Zjednoczenie siê mê¿czyzny i kobiety nie jest wed³ug Tory idea³em, ale jest realn± podstaw± ¿ydowskiego rozumienia bycia cz³owiekiem. Zaprzeczanie tej zasadzie, jest równoznaczne z zaprzeczaniem samemu ¿yciu. Kobieta i mê¿czyzna maj± stanowiæ "jedno".

"Nie wylewaj swego nasienia na pró¿no"

Prawo ¿ydowskie uwa¿a dzieci b³ogos³awieñstwo. Mê¿czyzna nie powinien stosowaæ ¿adnej antykoncepcji, bo dotyczy go boski nakaz prokreacji. Wszystko odbywa siê wed³ug przykazania "b±d¼cie p³odni i rozmna¿ajcie siê".

- Co ciekawe, w jêzyku hebrajskim s³owa "rechem" - ³ono i "rachamim" - mi³osierdzie, maj± wspólny korzeñ. Gdzie¶ s³ysza³am, ¿e ci, którzy s± blisko macicy, maj± drzwi otwarte do Bo¿ego mi³osierdzia – komentuje Sara, ¯ydówka, matka dwójki dzieci.

W przypadku kobiet rabini pozwalaj± na stosowanie antykoncepcji w przypadkach, gdy ci±¿a mo¿e powa¿nie zaszkodziæ kobiecie. Inaczej sprawa wygl±da w przypadku ludzi, którzy ju¿ maj± dzieci, inny za¶ jest przykaz wobec bezdzietnych m³odych ma³¿eñstw.

- Religia ¿ydowska nie sprzeciwia siê antykoncepcji z wa¿nych powodów. Ale tak naprawdê, które powody nale¿y uznaæ za wa¿ne? Czy chemioterapia, która ma uratowaæ kobiecie ¿ycie jest takim powodem? Czy brak odpowiednich warunków finansowych te¿? – zastanawia siê trzydziestoletnia Sara.

Wyja¶nia równie¿, ¿e to, któr± formê antykoncepcji mo¿na uznaæ za dopuszczaln±, jest równie¿ przedmiotem dyskusji. - Wiêkszo¶æ rabinów pozwala na stosowanie pigu³ki oraz innych metod antykoncepcji hormonalnej. To dlatego, ¿e inne metody np. prezerwatywy budz± wiêksze kontrowersje.

Ksiêga Rodzaju zawiera historiê Onana, który podczas stosunku "upu¶ci³ swe nasienie na ziemiê". By³o to z³e w oczach Pana i zosta³ zg³adzony. Judaizm wykorzystuje ten fragment w celu ustalenia zatwierdzonych metod antykoncepcji. Poniewa¿ pigu³ki antykoncepcyjnej nie powoduj± bezp³odno¶æ i nie przeszkadzaj± nasieniu w "naturalnej podró¿y" s± dopuszczalne.

- Osobi¶cie mam z tym powa¿ny problem. Pigu³ka jest potencjalnie poronna. Niesie powa¿ne zagro¿enie dla zdrowia kobiet i p³odno¶ci w przysz³o¶ci. Je¶li kobieta zajdzie w ci±¿ê podczas stosowania pigu³ki, niesie zagro¿enie równie¿ dla nienarodzonego dziecka. Ja mówiê stanowcze: nie! – burzy siê m³oda mama.

Czy dziecko poczête metod± vitro bêdzie ¯ydem?

Talmud naucza, ¿e dziewica mo¿e staæ siê brzemienn±, kapi±c siê w wodzie zawieraj±cej spermê. S³owa te sta³y siê podstaw± legalizacji sztucznego zap³odnienia.

Zap³odnienie takiego typu jest dozwolone, jednak wszystkie elementy procesu, zarówno jajeczka, jak i sperma musz± pochodziæ od ma³¿eñstwa, które chce t± metodê zastosowaæ. Istotne jest to, ¿e sperma powinna zostaæ uzyskana podczas stosunku seksualnego. Rabini, którzy s± przeciwni, wysuwaj± argument o grzechu Onana.

A jak wygl±da sprawa w przypadku tzw. "surogatek", czyli kobiet u¿yczaj±cych swojego ³ona? Otó¿ je¶li kobieta rodz±ca nie jest ¯ydówk± – czyli w narodziny dziecka zaanga¿owane s± dwie kobiety (dawczyni jajeczka i ta, która jest w ci±¿y) – wymagana jest odpowiednia konwersja dziecka na judaizm.

Zap³odnienia in vitro budzi ogromne kontrowersje, wiêc g³os w tej sprawie zabra³ naczelny rabin Polski Michael Shudrich. - Judaizm stara siê sprzyjaæ przezwyciê¿aniu bezp³odno¶ci ma³¿onków, dlatego nie potêpia np. metody in vitro, choæ nie wypowiada siê w sprawie klonowania. W kwestiach zap³odnienia pozaustrojowego rabini wiod± zaciêty spór. Co siê za¶ tyczy "surogatki", to wtórnym problemem pozostaje, czy jej dziecko bêdzie ¯ydem – t³umaczy³ rabin na Kieleckich Spotkañ Chrze¶cijañsko-¯ydowskich.

Nefesz, czyli kiedy p³ód staje siê cz³owiekiem

Sara dopiero w wieku dwudziestu lat sta³a siê g³êboko wierz±ca, ale co do aborcji od pocz±tku mia³a jasno sprecyzowane pogl±dy. - Odk±d by³am na tyle "doros³a", ¿eby zrozumieæ co oznacza s³owo "aborcja" by³am przera¿ona t± makabryczn± procedur±. Nie mog³am i nie pojmowa³am tego jako czego¶ innego ni¿ zniszczenie ludzkiego ¿ycia, macierzyñstwa, wspó³czucia... Tak by³o jeszcze zanim sta³am siê wierz±ca. Ale oczywi¶cie, moje przekonania religijne tylko wzmocni³y moje pogl±dy na ten temat.

Zgodnie z prawem ¿ydowskim, nienarodzone dziecko nie jest uwa¿ane za pe³noprawnego cz³owieka. P³ód zostaje uznawany za nefesz czyli osobê w chwili, gdy g³owa noworodka opu¶ci kana³y rodne matki. W sytuacji kiedy dochodzi do porodu po¶ladkowego decyduje fakt ukazania siê po³owy jego cia³a. Dlatego wiêkszo¶æ rabinów zgodzi siê na aborcjê, ale tylko wtedy, gdy ci±¿a stanowiæ bêdzie bezpo¶rednie i znaczne zagro¿enie dla ¿ycia matki.

- S³ysza³am o rabinach, którzy zezwalaj± na aborcjê - nawet w pó¼nym okresie - w przypadkach powa¿nych zaburzeñ fizycznych p³odu lub gdy ci±¿a sprawia, ¿e matka jest tak przygnêbiona, ¿e mo¿e doj¶æ do aktu samobójczego – komentuje Sara.

- Kocham ¿ycie, kocham macierzyñstwo, kocham dzieci. Bóg jest dawc± ¿ycia, a dzieci s± jego darem dla nas. Z ca³ego serca mam nadziejê, ¿e stanê siê matka wielkiej, ¿ydowskiej rodziny – u¶miecha siê na koniec rozmowy.

http://religia.onet.pl/publicystyka,6/zaskakujaca-rola-kobiet-celibatu-nie-ma,30843.html
Zapisane
JACK
Go¶æ
« Odpowiedz #96 : Luty 12, 2012, 14:43:59 »

Indywidualno¶æ ludzka ma t± zasadê i¿ wielu ludzi patrz±cych na t± sam± rzecz postrzega j± inaczej , nawet bardzo inaczej. Zatem dla mnie istotne jest jak ja to postrzegam bo oceniam i mogê oceniaæ zdarzenia przez mój osobisty pryzmat rozwojowy.

Nie ze wszystkimi jest mi po drodze bowiem ludzie wybieraj± sobie ró¿ne drogi i ró¿ne ich kierunki. Jedni siê fascynuj± tragediami , karami i wszelakim rozliczaniem ja wolê wiedzê otwieraj±c± mi ¶wiadomo¶æ bym mog³a weryfikowaæ swoje wczoraj dzisiaj dla lepszego jutra.
Wiem doskonale i¿ nie bêdzie ¿adnych katastrof i globalnych kataklizmów , bo opcja z takim scenariuszem nie wgra³a siê w nasz± przysz³o¶æ.
Ludzko¶æ wybra³a ¶wiat pe³en dobra i piêkna ja równie¿ zatem nie po drodze mi z mydl±cymi inaczej i propaguj±cymi inn± wiedzê.
Ludzka  my¶l musi odzyskaæ wolno¶æ wyj¶æ ponad mentalne zniewolenie ró¿nymi ideologiami wymuszonymi zastraszeniem i dogmatami my¶lowymi by mog³a dokonaæ wolnego wyboru.
Jeszcze raz ludzie ¼li i dobrzy s± wszêdzie  ¿adna przynale¿no¶æ grupowa nie jest nigdy gwarantem bycia dobrym. Dobro tworzone jest etycznym zachowaniem przepe³nionym uczuciem mi³o¶ci.

Kiara U¶miech U¶miech

To typowo lucyferyczny manifest. 

Tak upad³e anio³y manipuluj±  nie¶wiadomymi duszami , nawo³uj±c je do buntu- wolno¶ci, a efektem  jest zniewolenie i oddzielenie od Boga.

A Bóg to nie tylko mi³o¶æ, to tak¿e CZYSTA PRAWDA ,  dlatego Korczak  mówi³ prawdê o elicie ¿ydowskiej - kawa na ³awê - to niewolnicy Diab³a.

Aby dotrzeæ do Boga potrzeba Prawdy,Szacunku i Mi³o¶ci.

A wolno¶æ ponad wszystko (tzw "w³asna" ¶cie¿ka rozwoju)  to iluzja Lucyfera,   bo wszystko nale¿y do Boga i liczy siê jego Wola.

Dlatego ¯ydzi powróc± do Boga  dopiero pó¼niej.
 

Inspiracja Lucyfera daje te¿ czêsto b³êdny obraz rzeczywisto¶ci ( katastrofy nie bêdzie, Nibiru nie istnieje itd.), bêdzie tylko wzrost wibracji.-  to samo mówi± nios±cy "¶wiat³o" Lucyfera Lightworkerzy, podobnie W.Witkowski "Jam Jest"-wingmakers.
Charakterystyczna jest te¿ niechêæ, czy wrêcz nienawi¶æ do Ko¶cio³a Katolickiego, bo Chrystus to najbardziej znienawidzony przez Lucyfera  Boski Przeciwnik Mi³o¶ci.






« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2012, 14:57:13 wys³ane przez JACK » Zapisane
Kiara
Go¶æ
« Odpowiedz #97 : Luty 12, 2012, 15:03:23 »

Zanim zaczniesz twierdziæ i¿ mówi³ to Korczak poprzyj to dowodami , mo¿esz je przedstawiæ? Pos³ugiwanie siê autorytetem cudzego nazwiska bez mo¿liwo¶ci w 100% potwierdzenia tego faktu jest tylko manipulacj± przekazem w celu uzyskania korzy¶ci.
Energie -Wielkie Duchy nigdy tego nie robi± bowiem sama tre¶æ przekazu jest autorytetem który przemawia swoj± m±dro¶ciom i dobrem.
Gdy kto¶ na wstêpie podaje jakie¶ dane osobowe których i tak nikt nie jest w stanie stwierdziæ a przekaz jest tendencyjny dla mnie ( a s±dzê i¿ dla wszystkich my¶l±cych logicznie ludzi) to zwyk³y manipulacyjny przekrêt.

Ja siê na takie prymitywnie i  bzdety bezwarto¶ciowe nie dam nabraæ.

Kiara  U¶miech U¶miech
« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2012, 15:03:45 wys³ane przez Kiara » Zapisane
JACK
Go¶æ
« Odpowiedz #98 : Luty 12, 2012, 15:37:38 »

Muszê Ciê jeszcze bardziej zmartwiæ Kiara.

Bóg- Jezus Chrystus ju¿ dawno obstawi³ innego konia -  jest nim Ko¶ció³ Katolicki.


S³awa polskiej  ezoteryki PRL,   pó³ ¿yd  Robert Walter
warto o  nim poczytaæ:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Robert_Walter

 , pierwszy polski absolwent szko³y Steinerowskiej, mistrz wiedzy tajemnej, mia³ zdolno¶ci jasnowidzenia i  o¶wiadczy³ to kiedy¶ w latach 70-tych
innej s³awie Gnozy i Antropozofii, swojemu uczniowi J.Prokopiukowi.

¿e  planem Bóga-Stwórcy jest, ¿e po przemianach Polska, bêdzie ca³a Katolicka.

Prokopiuk - jak mu Walter mówi³  -  duch silnie lucyferyczny , nie móg³ tego prze¿yæ, za³ama³ siê:
polecam lekturê:
http://czytelnia.onet.pl/0,6491,0,1,nowosci.html





« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2012, 15:38:14 wys³ane przez JACK » Zapisane
Kiara
Go¶æ
« Odpowiedz #99 : Luty 12, 2012, 16:10:44 »

No to ja Ciebie zmartwiê Jacek ( poniewa¿ dla mnie ¿adne nazwisko samo w sobie nie jest autorytetem) zamieszczone przez Ciebie nie robi± na mnie wra¿enia.
Poniewa¿ nie ma ¿adnej przeszkody w dla nikogo w rozmowach ze Stwórca, to ja Ci powiem i¿ On mi powiedzia³ i¿ nie gloryfikuje  ¿adnej religii , ¯ADNEJ!
Ja to wiem i w ¿adne publikowane przez nikogo bajadery na temat priorytetu  utwierdzonego przez Stwórcê jakiej¶ religii nie wierzê. Kolejne oszustwo!
Stwórca zawsze  wspiera m±dro¶æ i dobro w Cz³owieku ( niezale¿nie od jakiego¶ wyznania czy w ogóle wyznania religijnego)  i tacy Ludzie m±drzy i dobrzy s± przysz³o¶ci± Ziemi dziêki ich wysi³kom Ludzko¶æ ewoluowa³a i bêdzie ewoluowa³a nadal. Zupe³nie niezale¿nie od tego co napisa³; Pan Robert Walter, Pan J.Prokopiuk czy nawet kiedy¶  Pan Steiner.

Jak dodasz do tej autoreklamy katolicyzmu przepowiednie Fatimskie ( szczegulnie t± ukrywan±) to zrozumiesz , mo¿e zrozumiesz dlaczego s± fabrykowane te informacje na temat katolicyzmu.

Jako¶ ten plan Boga... nie bardzo siê realizuje w Polsce i na ¶wiecie  bo Katolików zdecydowanie ubywa.

Kiara U¶miech U¶miech


ps.Pan Robert Walter to mój s±siad z za miedzy... jako¶ nasze drogi siê nie przeciê³y .. a szkoda byæ mo¿e? ba.. wszystko jest na w³a¶ciwy czas , czas obecny ma inne autorytety duchowe , bo jest ju¿ inna epoka z inn± wiedza, wszak nic nie stoi w miejscu.
« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2012, 16:16:25 wys³ane przez Kiara » Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 |   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | Sitemap

Strona wygenerowana w 0.036 sekund z 18 zapytaniami.

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

gangem wypadynaszejbrygady phacaiste-ar-mac-tire watahaslonecznychcieni ostwalia